پاورپوینت
آموزشسایر

پاورپوینت کل مشاغل در کتاب زبان عربی متوسطه اول پایه های هفتم هشتم نهم

توضیحات: پاورپوینت بخش اول ده ویژگی معلمان جهانی از نگاه یونسکو بخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی ویژه دبیران خلاق بخش سوم مشاغل در زبان عربی متوسطه اول پایه هفتم هشتم نهم آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:50 📙درس دوم: 2- معلمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند، نه معلم كتب درسي سخن یک معلم وقتی که در کارم فکر می کنم به یک پیامد وحشت انگیز می رسم وآن این که من عامل تصمیم گیری قاطع در کلاس هستم به عنوان یک معلم ، دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی کودکان را تیره وتار یا روشن و لذت بخش گردانم من می توانم ابزاری برای شکنجه باشم یا وسیله ای برای الهام شادی . من می توانم تحقیر کنم یا شوخی بکنم ،آزاربرسانم یا التیام بخشم در همه ی موقعیت ها ، مسئولیت من است که تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا کاهش دهم ،وکودکان را انسانی والا گردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم نظام وفا معلم نیما یوشیج بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:

صفحه 2:
ورپونت بخش اول ده ‎=a‏ معلمان جهانی از نگاه بخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی ویژه دبیران خلاق بخش سوم مشاغل در زبان عربی همراه با تصاویر ‎we‏ ‏تعداد صفحات:۵۰_

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:
ده ویژگی معلمان اصروزی از دیدگاه سازمان جهانی آموزش يونسكو 23 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 تعداد اسلا بدهاه۱۵:

صفحه 6:

صفحه 7:
: اول : ‎ee = :‏ آمروزی ۳ ‎nn‏ ۱- معلمان موفق ۲ ند بگویند : ‎a 8‏ آماده اند بگو 3 0 اما باهم ‎a 1‏ ما هم نمی ‎pols‏ ‎a‏ 3 ‎ome:‏ آموزیم. ‎eo‏ می ۰۴ 2 ركه 2 3

صفحه 8:
]درس دوم: ©- معمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند» نه معلم كتب درسى 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3

صفحه 9:

صفحه 10:
درس چشارم: <معلمان موفق امروزي مي دانند: آثر گذاري بردانش آموزان بی انگیزه نیز از اهداف مهم آنهاست. لللل مم م م م مهم م م لمالا ‎EE ee eee‏ لیا لیا لننا لننا لها للها للها لننا لیا لیا لیا لیا لیا لا نبا

صفحه 11:
درس پنجم : ‎-G‏ معلمان موفق امروزي مي دانند- زنك تفريح ‎fecal gas plea eg‏

صفحه 12:
]درس شش ۰ 9- معلمان موفق امروزي مي دانند برداشتن از اهداف آنهاست.

صفحه 13:
درس هفتم : 2 معلمان موفق امروزي مي دانند کلید قرن اخیر لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا لیا لیا اننا نیا نبا

صفحه 14:
| درس هشنم: 0 معلمان موفق امروزي مناسب برای احساس اعنیت در دانش آموزان فراهم نمایند. ها اه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها مم م م م مم م م

صفحه 15:
| درس نهم : و معلمان موفق امروزي alia مم م م م مم م م ۳ مي دانند از يادگيري اهمیت دارد. 6 0 5 2 5 5 5 1 ا هه كه كس سر سر نا نا نينا اننا للا فلا للا نا نا نا نا لها انها نا با

صفحه 16:
درس دهم : 00 معلمان موفق امروزي مي دانند آنها علاوه برنيازهاي علمي نيازهاي معنوى واخلاقى را بايد مد نظر قرارمي دهند. هه اه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها مم م م م مم م م

صفحه 17:
تهیه وتدوین: محمد فايق مجيدى دهگلان 4 6 > زبان و ادبيات فارسى ۴ ۳ نگارنده كتاب:به ‎[fj €‏ همکار افتخاری ‏از ده سال ‏لیا لیا لیا لیا لا للها لا لننا لیا لیا لیا لیا اننا اننا نبا ‎6

صفحه 18:
23 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3

صفحه 19:
6۵ ٩6 ٩ ٩ 6 ۵ ۵ ٩ ٩ ٩ ٩ ٩ ٩ 6 © ۳ ۱۳ ۱۳ ۱۵ ۱۵ ۱۵ ۵ ۵ ۵ 5۵ 5۵ 5۵ ۸۵۸ 0

صفحه 20:
,"شروع ۲بخش دوم "چند اسلاید اول تجربه ۳۰ ساله من در ره کار و حرفه مهم معلمی است ¥ گفته ها ونکته های آموزشی

صفحه 21:
دس یل تم ی كلاس هستم به عنوان یک معلم » دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی د کودکان را تیره وتار يا روشن و لذت و خش کردانم من می توانم ابزاری د 1 بخش گردانم من می توانم ابزادی < و و من می توانم تحقیر کنم یا شوخی بکنم » آزاربرسانم یا التیام بخشم در همه ی موقعیت ها » مسئولیت من است که تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا کاهش دهم »و کودکان را انسانی والا گردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم نظام وفا معلم نيما يوشيج

صفحه 22:
: : 7 ‎He‏ معلم بر ابدیت اثر ۰ ۰ ‎on‏ 5 مى كذارد» 7 ‎ab‏ اند بكويد ‎an‏ گز نمی توا ‎es‏ ‎ae a‏ در كجا متوة ‎ve ab‏ شود" ‏3 ۹ آدامز ‏هنری ‎a ‎2 ‏ركه ‎2 ‎> ‎

صفحه 23:
eS ‏در سریال معلم دهکده‎ » 6 3 ‏امزد معلم. ازش می پرسد شما که قاضی بودید‎ 9 7 ‏چرا رها کردید و‎ ۴ 3 ‏وو معلم شديد؟‎ 5 ‏اب داد: جون وقتى به مراجعيد كد‎ 5 ‏قا مطم جواب داد چون وقی با مراجمیتم و سچرمجی‎ 5 ‏بيش من مى أمدند دقيق مى شدم‎ ٠ ۰ > ‏می دیدم که آنها کسائی هستند که‎ - aes = lees € 3 ‏اي .با آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اه‎ ‏وبه خودم گفتم : به جای پرداختن به شاخ وبرگ ها باید به‎ HE ‏اصلاح ريشه‎ “aa? ae en Py - € > ۳ ma? € >

صفحه 24:
انجام دادن كا

صفحه 25:
3 3 ذهن ظرفی د 2 پرشود , بلکه د : 5 3 آتشی است كه باب سب میم موم مهم مهم ‎EEE‏ ‏=

صفحه 26:
cat 1" ان كه از سوال = 288 کردن می نرسد. 1 : ‘ma? دیع از یادگیری ~ 8 52 Mt, oo at, 0 . ‏شد‎ ca;

صفحه 27:
4 5 3 1 5 ی لیا لیا .لیا .لیا .لیا لیا لیا .لا انها .ليها .ليها .ليها

صفحه 28:
آموزش بعنی کشف ‎al‏ ۱ ۴ روزاگزون بی خبری ‎faa: 2-1‏ خودمان لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا لیا لیا اننا نیا نبا

صفحه 29:
3 3 2 & 4 ۲آبرونر کوب بد : مى آموزد زمان ۵ ۵ اه الع ۵ اع ۵ ۳ ۵ ۵ ۵ ۵ ۳ ۳ لیا لیا .لیا .لیا .لیا لیا لیا .لا لیا لیا لیا با

صفحه 30:
شروع ee

صفحه 31:
adit. ‏وی‎ سس

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:
طبیب ‎i‏ پزشک ) مذکر )

صفحه 36:

صفحه 37:
قلاح : کشاورز

صفحه 38:

صفحه 39:
ججندي سرباز

صفحه 40:
سایق : راننده

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:
| خلواني : شیرینی فروش

صفحه 45:

صفحه 46:

صفحه 47:
| موظف : کارمند

صفحه 48:

صفحه 49:
خباز : نانوا جیار

صفحه 50:
اس سس : ورزشکار

صفحه 51:

صفحه 52:
دلیل راهنما

صفحه 53:
عامل : ‎os‏ عَمّال : ردران

صفحه 54:

صفحه 55:

عربی متوسطه اول مشاغل درس عربی پاورپوینت بخش اول ده ویژگی معلمان جهانی از نگاه یونسکو بخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی ویژه دبیران خالق بخش سوم مشاغل در زبان عربی متوسطه اول پایه هفتم هشتم نهم آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات50: ده ويژگي معلمان امروزي از ديدگاه سازمان جهانی آموزش يونسكو تعداد اسالیدها:15 ده آموزه یونسکو 0 📙درس اول: -1معلمان موفق امروزي آماده اند بگويند : ما هم نمي دانيم اما باهم مي آموزيم. 1 📙درس دوم: -2معلمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند، نه معلم كتب درسي 2 📙درس سوم: -3معلمان فقط عرضه كنندگان دانش نيستند، بلكه تسهيل گر روند يادگيري اند. 3 📙درس چهارم: -4معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر گذاري بردانش آموزان بي انگيزه نيز از اهداف مهم آنهاست. 4 📙درس پنجم: -5معلمان موفق امروزي مي دانند: زنگ تفريح و بازي حق مسلم كودكان است. 5 📙 درس ششم: -6معلمان موفق امروزي مي دانند برداشتن ديوارهاي ميان كالس درس و جامعه از اهداف آنهاست. 6 📙درس هفتم: -7معلمان موفق امروزي مي دانند كليد قرن اخير يادگيري مداوم است 7 📙 درس هشتم: -8معلمان موفق امروزي مي دانند بايد فرصت هاي مناسب براي احساس امنيت در دانش آموزان فراهم نمايند. 8 📙درس نهم: -9معلمان موفق امروزي مي دانند سهم هر دانش آموز از يادگيري اهميت دارد. دلیل موفقیت نظام آموزشی فنالند 9 📙درس دهم : -10معلمان موفق امروزي مي دانند آنها عالوه برنيازهاي علمي نيازهاي معنوي واخالقي را بايد مد نظر قرارمي دهند. 1 0 تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی دهگالن دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم همکار افتخاری 1 بیش تغییر شوق مجله 1 از ده سال 📙 📙 📙 1 2 end محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi ‏شروع ‏بخش دوم ‏چند اسالید اول تجربه 30ساله من در باره کار و حرفه مهم معلمی است ‏گفته ها ونکته های آموزشی سخن یک معلم وقتی که در کارم فکر می کنم به یک پیامد وحشت انگیز می رسم وآن این که من عامل تصمیم گیری قاطع در کالس هستم به عنوان یک معلم ، دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی کودکان را تیره وتار یا روشن و لذت بخش گردانم من می توانم ابزاری برای شکنجه باشم یا وسیله ای برای الهام شادی . من می توانم تحقیر کنم یا شوخی بکنم ،آزاربرسانم یا التیام بخشم در همه ی موقعیت ها ،مسئولیت من است که تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا کاهش دهم ،وکودکان را انسانی واال گردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم نظام وفا معلم نیما یوشیج یک معلم بر ابدیت اثر می گذارد، او هرگز نمی تواند بگوید که نفوذش در کجا متوقف می شود". هنری آدامز 1 ،در سریال معلم دهکده نامزد معلم ،ازش می پرسد شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟ معلم جواب داد :چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که ،پیش من می آمدند دقیق می شدم می دیدم که آنها کسانی هستند که .یا آموزش ندیده اند یا آموزش درستی ندیده اند وبه خودم گفتم :به جای پرداختن به شاخ وبرگ ها باید به اصالح ریشه بپردازم 2 آموزش یعنی قدرت انجام دادن کارهایی که قبال " نمی توانستیم انجام دهیم 3 ذهن ظرفی نیست که باید پرشود ،بلکه آتشی است که باید افروخته شود. 4 آن که از سوال کردن می ترسد، از یادگیری شرمنده خواهد شد. 5 پیچیده کردن چیز های ساده کاری ندارد ،ساده کردن چیزهای پیچیده خالقیت می خواهد. 6 آموزش یعنی کشف روزافزون بی خبری خودمان 7 📙 برونر گوید: همه کس همه چیز می آموزد به شرط دخالت زمان 8 محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi ‏شروع ‏بخش سوم شغل ها شغل های ذکر شده در عربی متوسطه اول هفتم ( ۹شغل ) طا ِلب :دانش آموز دانش آموزان ُطاّل ب : َطبیب :پزشک ( مذکر ) شا ِع ر :شاعر َف اّل ح :کشاورز با ِئع :فروشنده ُج ند ّي :سرباز سا ِئق :راننده كا ِتب :نويسنده ُش رط ّي :پلیس هشتم ( ۷شغل ) َح لوان ّي :شيرينى فروش َطّباخ :آشپز ُمَم ِّر ض :پرستار ُم َو َّظف :کارمند َحّداد :آهنگر َخ ّباز :نانوا ریاض ّي :ورزشکار نهم ( ۳شغل ) َدلیل :راهنما عا ِم ل :کارگر کارگران ُعّم ال : َطّیار :خلبان پایان
59,000 تومان