صفحه 1:
صفحه 2:
ورپونت
بخش اول ده =a معلمان جهانی از نگاه
بخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی
ویژه دبیران خلاق
بخش سوم
مشاغل در زبان عربی
همراه با تصاویر we
تعداد صفحات:۵۰_
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
ده ویژگی معلمان
اصروزی
از دیدگاه
سازمان جهانی آموزش
يونسكو
23
3
3
3
2
3
3
3
3
3
3
2
3
3
3
تعداد اسلا بدهاه۱۵:
صفحه 6:
صفحه 7:
: اول :
ee = : آمروزی
۳
nn ۱- معلمان موفق
۲ ند بگویند :
a 8 آماده اند بگو
3 0 اما باهم
a 1 ما هم نمی pols
a 3
ome: آموزیم.
eo می
۰۴
2
ركه
2
3
صفحه 8:
]درس دوم:
©- معمان امروزي مي دانند:
در وهله نخست معلم دانش آموزان
هستند»
نه معلم كتب درسى
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
3
3
3
صفحه 9:
صفحه 10:
درس چشارم:
<معلمان موفق امروزي مي دانند:
آثر گذاري بردانش آموزان بی انگیزه
نیز از اهداف مهم آنهاست.
لللل
مم م م م مهم م م
لمالا
EE ee eee
لیا لیا لننا لننا لها للها للها لننا لیا لیا لیا لیا لیا لا نبا
صفحه 11:
درس پنجم :
-G معلمان موفق امروزي
مي دانند-
زنك تفريح
fecal gas plea eg
صفحه 12:
]درس شش ۰
9- معلمان موفق امروزي
مي دانند برداشتن
از اهداف آنهاست.
صفحه 13:
درس هفتم :
2 معلمان موفق امروزي
مي دانند کلید قرن اخیر
لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا لیا لیا اننا نیا نبا
صفحه 14:
| درس هشنم:
0 معلمان موفق امروزي
مناسب برای احساس اعنیت در
دانش آموزان فراهم نمایند.
ها اه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها
مم م م م مم م م
صفحه 15:
| درس نهم :
و معلمان موفق امروزي
alia
مم م م م مم م م
۳ مي دانند
از يادگيري اهمیت دارد.
6 0 5 2 5 5 5
1 ا هه كه كس سر سر
نا نا نينا اننا للا فلا للا نا نا نا نا لها انها نا با
صفحه 16:
درس دهم :
00 معلمان موفق امروزي
مي دانند
آنها علاوه برنيازهاي علمي
نيازهاي معنوى واخلاقى را بايد مد
نظر قرارمي دهند.
هه اه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها
مم م م م مم م م
صفحه 17:
تهیه وتدوین:
محمد فايق مجيدى
دهگلان
4 6
> زبان و ادبيات فارسى
۴ ۳ نگارنده كتاب:به
[fj € همکار افتخاری
از ده سال
لیا لیا لیا لیا لا للها لا لننا لیا لیا لیا لیا اننا اننا نبا
6
صفحه 18:
23
3
3
3
2
3
3
3
3
3
3
2
3
3
3
صفحه 19:
6۵ ٩6 ٩ ٩ 6 ۵ ۵ ٩ ٩ ٩ ٩ ٩ ٩ 6 ©
۳ ۱۳ ۱۳ ۱۵ ۱۵ ۱۵ ۵ ۵ ۵ 5۵ 5۵ 5۵ ۸۵۸ 0
صفحه 20:
,"شروع
۲بخش دوم
"چند اسلاید اول تجربه ۳۰ ساله من در ره کار و
حرفه مهم معلمی است
¥ گفته ها ونکته های آموزشی
صفحه 21:
دس یل تم ی
كلاس هستم به عنوان یک معلم »
دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی د
کودکان را تیره وتار يا روشن و لذت و
خش کردانم من می توانم ابزاری د 1
بخش گردانم من می توانم ابزادی < و و
من می توانم تحقیر کنم یا شوخی
بکنم » آزاربرسانم یا التیام بخشم در همه
ی موقعیت ها » مسئولیت من است که
تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا
کاهش دهم »و کودکان را انسانی والا
گردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم
نظام وفا معلم نيما يوشيج
صفحه 22:
: : 7
He معلم بر ابدیت اثر
۰ ۰
on 5 مى كذارد» 7
ab اند بكويد
an گز نمی توا es
ae a در كجا متوة
ve ab شود"
3 ۹ آدامز
هنری
a
2
ركه
2
>
صفحه 23:
eS
در سریال معلم دهکده » 6 3
امزد معلم. ازش می پرسد شما که قاضی بودید 9 7
چرا رها کردید و ۴ 3
وو معلم شديد؟ 5
اب داد: جون وقتى به مراجعيد كد 5
قا مطم جواب داد چون وقی با مراجمیتم و سچرمجی 5
بيش من مى أمدند دقيق مى شدم ٠ ۰ >
می دیدم که آنها کسائی هستند که -
aes = lees € 3
اي .با آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اه
وبه خودم گفتم : به جای پرداختن به شاخ وبرگ ها باید به HE
اصلاح ريشه “aa?
ae en
Py -
€ >
۳
ma?
€ >
صفحه 24:
انجام دادن كا
صفحه 25:
3
3
ذهن ظرفی د
2
پرشود , بلکه د
: 5
3
آتشی است كه باب سب
میم موم مهم مهم
EEE
=
صفحه 26:
cat
1" ان كه از سوال
=
288 کردن می نرسد.
1
: ‘ma?
دیع از یادگیری
~ 8 52 Mt,
oo at,
0 . شد ca;
صفحه 27:
4
5
3
1
5
ی
لیا لیا .لیا .لیا .لیا لیا لیا .لا
انها .ليها .ليها .ليها
صفحه 28:
آموزش بعنی کشف
al ۱
۴ روزاگزون بی خبری
faa: 2-1
خودمان
لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا لیا لیا اننا نیا نبا
صفحه 29:
3
3
2
&
4
۲آبرونر کوب
بد :
مى آموزد
زمان
۵ ۵ اه الع ۵ اع ۵ ۳ ۵ ۵ ۵ ۵ ۳ ۳
لیا لیا .لیا .لیا .لیا لیا لیا .لا لیا لیا لیا با
صفحه 30:
شروع
ee
صفحه 31:
adit.
وی
سس
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
صفحه 35:
طبیب i پزشک ) مذکر )
صفحه 36:
صفحه 37:
قلاح : کشاورز
صفحه 38:
صفحه 39:
ججندي
سرباز
صفحه 40:
سایق : راننده
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
صفحه 44:
| خلواني : شیرینی فروش
صفحه 45:
صفحه 46:
صفحه 47:
| موظف : کارمند
صفحه 48:
صفحه 49:
خباز : نانوا
جیار
صفحه 50:
اس سس :
ورزشکار
صفحه 51:
صفحه 52:
دلیل
راهنما
صفحه 53:
عامل : os عَمّال :
ردران
صفحه 54:
صفحه 55: