صفحه 1:
اسم های els شاره کربی هنت is
او
يع اس
صفحه 2:
| > پاورپوینت
خسن أل ذه ویزگی معلمان جهانی از نگاه
بو
پخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی
ویژه دبیران خلاق
بخش سوم
اسم های اشاره » عربی هفتم
۲موزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل ویرایش
همراه با تصاوير مرتبط
تعداد صنحات:۴۰
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
ده ویژگی معلمان
اصروزی
از دیدگاه
سازمان جهانی آموزش
يونسكو
زع
3
3
3
2
3
3
3
3
3
3
2
3
3
>
تعداد اسلا بدها0!:
صفحه 6:
ده آموزه یونسکو
صفحه 7:
درس اول:
۱- معلمان موفق امروزی
آماده اند بگویند :
ما هم نمی دانیم اما باهم
می آموزیم.
a,
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
2
2
2
صفحه 8:
]درس دوم:
©- معمان امروزي مي دانند:
در وهله نخست معلم دانش آموزان
هستند»
نه معلم كتب درسى
زع
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
3
3
>
صفحه 9:
| درس سوم :
2 معلمان فقط عرضه کنندگان 5
دانش نیستند»
صفحه 10:
|درس چضارم:
بل
ممم م م م ه65 مه
“©-معلمان موفق امروزي مي دانند:
اثر كذاري
نيز از اهداف مهم آنهاست.
ها 81 5 81 5 5 5
۵ ۵ ۵ ۵ ۳ ۳
لیا لیا لیا لننا لها للها للها لننا لیا لیا لیا لیا لیا لا نبا
صفحه 11:
درس پنجم :
2 معلمان موفق امروزي
مي دانند-
زنك تفريح
fecal gas plea eg
صفحه 12:
]درس شش ۰
9- معلمان موفق امروزي
مي دانند برداشتن
از اهداف آنهاست.
صفحه 13:
۳1
aI هه
21 درس هنم :
aI ۳
‘a 2 معلمان موفق امروزي
RT ميدانند کلید قرن اخیر
لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا .لیا لیا اننا نیا نبا
صفحه 14:
ال درس هشتم:
©- معلمان موفق امروزي
مناسب براى احساس امنيت در
دانش آموزان فراهم نمايند.
هه هه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها
مم م م م م ه65 مه
صفحه 15:
80| درس نهم :
و معلمان موفق امروزي
مي دانند
از يادگيري اهمیت دارد.
3
3
3
3
2
3
3
3
3
3
3
2
3
3
>
صفحه 16:
درس دهم :
00 معلمان موفق امروزي
مي دانند
آنها علاوه برنيازهاي علمي
نيازهاي معنوى واخلاقى را بايد مد
نظر قرارمي دهند.
از ها هه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها
AAMAA MAA A
صفحه 17:
,"شروع
۲بخش دوم
"چند اسلاید اول تجربه ۳۰ ساله من در ره کار و
حرفه مهم معلمی است
¥ گفته ها ونکته های آموزشی
صفحه 18:
من می توانم تحقیر کنم یا شوخی
0 ۲ بکنم» آزابرسانم لام خشم در همه
كه من عامل تصميم كيرى قاطع در ى موقعيت هاء مسئوليت من است كه
“Nei : تصميم بكيرم بحرانى را افزايش يا
كلاس هستم به عنوان یک معلم » کاهش دهم »و کود کان را انسانی والا
گردانم با انسانیت را ازایشان بگیرم
نظام وفا معلم نيما يوشيج
صفحه 19:
یک معلم بر ابدیت اثر
می گذارد»
او هرکز نمی تواند بکوید که
صفحه 20:
3 6
> 6 » در سریال معلم دهکده
7 #9 امزد معلم. ازش می پرسد شما که قاضی بودید
3 ۴ چرا رها کردید و
9 وو معلم شديد؟
5 اب داد: جون وقتى به مراجعيد نى كه
5 قاع مطم جواب داد چون وقی با مراجمیتم و سچرمجی
٠ ۰ 3 بيش من مى أمدند دقيق مى شدم
للا می دیدم که آنها کسائی هستند که
ae iit € 3 7 - 1
8 .با آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اه
HE وبه خودم گفتم : به جای پرداختن به شاخ وبرگ ها باید به
“ga? اصلاح ريشه
3 € دازم
Jy 18
> €
01
ma?
> €
صفحه 21:
آموزش یعنی قدرت
انجام دادن کارهایی
3
3
3
3
2
3
3
3
3
3
3
2
صفحه 22:
پرشود . بلکه
3 2
al,
1
cn? _" :
دهن ظركى ر cal
al,
1
نیست که باید Sea?
ب مسا
3
3
3
3
اتشى است كه باب -
aI ;@> اگروخته
میم موم مهم مهم
a
=
0
صفحه 23:
cat
mS آن که از سوال
a:
8 کردن می نرسد.
aI
: ‘mn:
لل از یادگیری
1
د شرمنده خواهد
an;
3 3
صفحه 24:
4
5
3
1
5
ا"
صفحه 25:
آموزش بعنی کشف
ll ۱
۴ روزاگزون بی خبری
21
لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا .لیا لیا اننا نیا نبا
car خودمان
ال 1
ال
ال
ال :
cal ود
a ال
صفحه 26:
۳
4
زمان
برونر کوب
همه کس همه چیز
بد :
مى آموزد
۲
اع ۵ ۵ ۵ 5 ۵ ۳ ۵ ۵ ۵ ۵ ۳ ۳
01011111
انها .ليها .ليها .ليها
صفحه 27:
ی ۱
SHAE. |
دناد کی
صفحه 28:
|
سم
ها
S
اشا
و
6
ye
بی
&
صفحه 29:
|
سم های |
شاره
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
هذان كُرسيّان.
هذان الکُرسیّان. خشبیان.
صفحه 33:
هاتان ورّدتان.
هاتان الوَرّدّتان. جمیلتان.
صفحه 34:
هؤلاء» إيرانيّونَ. هوّلاء. إيرانيّاتٌ.
ف د اللاعبة aM 1 2
هذه؛ صورةٌ اللاعبِينَ الإيرا هذه. صورةٌ اللاعبات الذیرانئات.
هوْلاء الَاعبون, فائزون. Slew! Vo فائزاتٌ.
هوْلاء : اين ها ( جمع مذکر و مونث )
صفحه 35:
صفحه 36:
صفحه 37:
7 6 7 ۳
Slated Lael اولشت» مجاهدوق.
Lis! الْمُجاهِدونَ صابرون. أُولئِكَ الْمُجاهِداتٌ صایرات.
هُم ناجحون. leet js
اولْك : آنها
( جمع مذکر و موّنث )
صفحه 38:
تهیه وتدوین؛ _
محمد فایق مجیدی دهگلان
لا دبیر بازنشسته زبان و
ادبیات فارسی
8 نگارنده کتاب:به آموزش
بدبین نیستم
ff همکار افتخاری مجله شوق
تغيير بيش از ده سال .
3
3
3
3
2
3
3
3
3
3
3
2
3
3
>
صفحه 39:
3
3
3
3
2
3
3
3
3
3
> |
2
3
3
>
صفحه 40:
6 ٩6 ۵ 6 6 ۵ ۵ ۵ 6 ۵ ٩ ٩ 6 6 ۵
۱۳ ۱۳ ۱ ۱۵ ۵ ۱۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ 5۵ ۵
صفحه 41: