پاورپوینت
آموزشسایر

پاورپوینت اسم های اشاره عربی هفتم

توضیحات: پاورپوینت بخش اول ده ویژگی معلمان جهانی از نگاه یونسکو بخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی ویژه دبیران خلاق بخش سوم اسم های اشاره ، عربی هفتم آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:40 سخن یک معلم وقتی که در کارم فکر می کنم به یک پیامد وحشت انگیز می رسم وآن این که من عامل تصمیم گیری قاطع در کلاس هستم به عنوان یک معلم ، دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی کودکان را تیره وتار یا روشن و لذت بخش گردانم من می توانم ابزاری برای شکنجه باشم یا وسیله ای برای الهام شادی . من می توانم تحقیر کنم یا شوخی بکنم ،آزاربرسانم یا التیام بخشم در همه ی موقعیت ها ، مسئولیت من است که تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا کاهش دهم ،وکودکان را انسانی والا گردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم نظام وفا معلم نیما یوشیج بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
اسم های ‎els‏ شاره کربی هنت ‎is‏ ‏او يع اس

صفحه 2:
| > پاورپوینت خسن أل ذه ویزگی معلمان جهانی از نگاه بو پخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی ویژه دبیران خلاق بخش سوم اسم های اشاره » عربی هفتم ۲موزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاوير مرتبط تعداد صنحات:۴۰

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:
ده ویژگی معلمان اصروزی از دیدگاه سازمان جهانی آموزش يونسكو زع 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 > تعداد اسلا بدها0!:

صفحه 6:
ده آموزه یونسکو

صفحه 7:
درس اول: ۱- معلمان موفق امروزی آماده اند بگویند : ما هم نمی دانیم اما باهم می آموزیم. a, 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 2

صفحه 8:
]درس دوم: ©- معمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند» نه معلم كتب درسى زع 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 >

صفحه 9:
| درس سوم : 2 معلمان فقط عرضه کنندگان 5 دانش نیستند»

صفحه 10:
|درس چضارم: بل ممم م م م ه65 مه “©-معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر كذاري نيز از اهداف مهم آنهاست. ها 81 5 81 5 5 5 ۵ ۵ ۵ ۵ ۳ ۳ لیا لیا لیا لننا لها للها للها لننا لیا لیا لیا لیا لیا لا نبا

صفحه 11:
درس پنجم : 2 معلمان موفق امروزي مي دانند- زنك تفريح ‎fecal gas plea eg‏

صفحه 12:
]درس شش ۰ 9- معلمان موفق امروزي مي دانند برداشتن از اهداف آنهاست.

صفحه 13:
۳1 ‎aI‏ هه ‏21 درس هنم : ‎aI‏ ۳ ‎‘a‏ 2 معلمان موفق امروزي ‎RT‏ مي‌دانند کلید قرن اخیر ‏لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا .لیا لیا اننا نیا نبا ‎

صفحه 14:
ال درس هشتم: ©- معلمان موفق امروزي مناسب براى احساس امنيت در دانش آموزان فراهم نمايند. هه هه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها مم م م م م ه65 مه

صفحه 15:
80| درس نهم : و معلمان موفق امروزي مي دانند از يادگيري اهمیت دارد. 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 >

صفحه 16:
درس دهم : 00 معلمان موفق امروزي مي دانند آنها علاوه برنيازهاي علمي نيازهاي معنوى واخلاقى را بايد مد نظر قرارمي دهند. از ها هه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها AAMAA MAA A

صفحه 17:
,"شروع ۲بخش دوم "چند اسلاید اول تجربه ۳۰ ساله من در ره کار و حرفه مهم معلمی است ¥ گفته ها ونکته های آموزشی

صفحه 18:
من می توانم تحقیر کنم یا شوخی 0 ۲ بکنم» آزابرسانم لام خشم در همه كه من عامل تصميم كيرى قاطع در ى موقعيت هاء مسئوليت من است كه ‎“Nei :‏ تصميم بكيرم بحرانى را افزايش يا كلاس هستم به عنوان یک معلم » کاهش دهم »و کود کان را انسانی والا گردانم با انسانیت را ازایشان بگیرم نظام وفا معلم نيما يوشيج

صفحه 19:
یک معلم بر ابدیت اثر می گذارد» او هرکز نمی تواند بکوید که

صفحه 20:
3 6 > 6 » در سریال معلم دهکده 7 #9 امزد معلم. ازش می پرسد شما که قاضی بودید 3 ۴ چرا رها کردید و 9 وو معلم شديد؟ 5 اب داد: جون وقتى به مراجعيد نى كه 5 قاع مطم جواب داد چون وقی با مراجمیتم و سچرمجی ‎٠ ۰ 3‏ بيش من مى أمدند دقيق مى شدم للا می دیدم که آنها کسائی هستند که ‎ae iit € 3‏ 7 - 1 8 .با آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اه ‎HE‏ وبه خودم گفتم : به جای پرداختن به شاخ وبرگ ها باید به ‎“ga?‏ اصلاح ريشه 3 € دازم ‎Jy 18‏ > € 01 ‎ma?‏ ‏> €

صفحه 21:
آموزش یعنی قدرت انجام دادن کارهایی 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2

صفحه 22:
پرشود . بلکه 3 2 ‎al,‏ ‏1 ‎cn? _" :‏ دهن ظركى ر ‎cal‏ ‎al,‏ ‏1 ‏نیست که باید ‎Sea?‏ ‏ب مسا 3 3 3 3 اتشى است كه باب - aI ;@> ‏اگروخته‎ میم موم مهم مهم ‎a‏ ‏= ‏0

صفحه 23:
cat ‎mS‏ آن که از سوال ‎a: ‏8 کردن می نرسد. ‎aI‏ ‎: ‘mn: ‏لل از یادگیری 1 ‏د شرمنده خواهد ‎an; ‎3 3 ‎

صفحه 24:
4 5 3 1 5 ا"

صفحه 25:
آموزش بعنی کشف ‎ll‏ ۱ ۴ روزاگزون بی خبری 21 لیا لیا لیا لیا للا .لا .لا لیا لیا لیا .لیا لیا اننا نیا نبا ‎car‏ خودمان ‏ال 1 ال ‏ال ‏ال : ‎cal‏ ود ‎a ‏ال‎ ‎

صفحه 26:
۳ 4 زمان برونر کوب همه کس همه چیز بد : مى آموزد ۲ اع ۵ ۵ ۵ 5 ۵ ۳ ۵ ۵ ۵ ۵ ۳ ۳ 01011111 انها .ليها .ليها .ليها

صفحه 27:
ی ۱ ‎SHAE. |‏ دناد کی

صفحه 28:
| سم ها ‎S‏ اشا و 6 ye بی &

صفحه 29:
| سم های | شاره

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:
هذان كُرسيّان. هذان الکُرسیّان. خشبیان.

صفحه 33:
هاتان ورّدتان. هاتان الوَرّدّتان. جمیلتان.

صفحه 34:
هؤلاء» إيرانيّونَ. هوّلاء. إيرانيّاتٌ. ف د اللاعبة ‎aM‏ 1 2 هذه؛ صورةٌ اللاعبِينَ الإيرا هذه. صورةٌ اللاعبات الذیرانئات. هوْلاء الَاعبون, فائزون. ‎Slew! Vo‏ فائزاتٌ. هوْلاء : اين ها ( جمع مذکر و مونث )

صفحه 35:

صفحه 36:

صفحه 37:
7 6 7 ۳ Slated Lael ‏اولشت» مجاهدوق.‎ ‎Lis!‏ الْمُجاهِدونَ صابرون. أُولئِكَ الْمُجاهِداتٌ صایرات. هُم ناجحون. ‎leet js‏ ‏اولْك : آنها ( جمع مذکر و موّنث ) ‎ ‎

صفحه 38:
تهیه وتدوین؛ _ محمد فایق مجیدی دهگلان لا دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی 8 نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم ‎ff‏ همکار افتخاری مجله شوق تغيير بيش از ده سال . 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 >

صفحه 39:
3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 > | 2 3 3 >

صفحه 40:
6 ٩6 ۵ 6 6 ۵ ۵ ۵ 6 ۵ ٩ ٩ 6 6 ۵ ۱۳ ۱۳ ۱ ۱۵ ۵ ۱۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ 5۵ ۵

صفحه 41:

اسم های اشاره عربی هفتم متوسطه اول هفتم متوسطه اول مشاغل درس عربی پاورپوینت بخش اول ده ویژگی معلمان جهانی از نگاه یونسکو بخش دوم کفته ها ونکته های آموزشی ویژه دبیران خالق بخش سوم اسم های اشاره ،عربی هفتم آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات40: ده ويژگي معلمان امروزي از ديدگاه سازمان جهانی آموزش يونسكو تعداد اسالیدها:15 ده آموزه یونسکو 0 📙درس اول: -1معلمان موفق امروزي آماده اند بگويند : ما هم نمي دانيم اما باهم مي آموزيم. 1 📙درس دوم: -2معلمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند، نه معلم كتب درسي 2 📙درس سوم: -3معلمان فقط عرضه كنندگان دانش نيستند، بلكه تسهيل گر روند يادگيري اند. 3 📙درس چهارم: -4معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر گذاري بردانش آموزان بي انگيزه نيز از اهداف مهم آنهاست. 4 📙درس پنجم: -5معلمان موفق امروزي مي دانند: زنگ تفريح و بازي حق مسلم كودكان است. 5 📙 درس ششم: -6معلمان موفق امروزي مي دانند برداشتن ديوارهاي ميان كالس درس و جامعه از اهداف آنهاست. 6 📙درس هفتم: -7معلمان موفق امروزي مي دانند كليد قرن اخير يادگيري مداوم است 7 📙 درس هشتم: -8معلمان موفق امروزي مي دانند بايد فرصت هاي مناسب براي احساس امنيت در دانش آموزان فراهم نمايند. 8 📙درس نهم: -9معلمان موفق امروزي مي دانند سهم هر دانش آموز از يادگيري اهميت دارد. دلیل موفقیت نظام آموزشی فنالند 9 📙درس دهم : -10معلمان موفق امروزي مي دانند آنها عالوه برنيازهاي علمي نيازهاي معنوي واخالقي را بايد مد نظر قرارمي دهند. 1 0 محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi ‏شروع ‏بخش دوم ‏چند اسالید اول تجربه 30ساله من در باره کار و حرفه مهم معلمی است ‏گفته ها ونکته های آموزشی سخن یک معلم وقتی که در کارم فکر می کنم به یک پیامد وحشت انگیز می رسم وآن این که من عامل تصمیم گیری قاطع در کالس هستم به عنوان یک معلم ، دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی کودکان را تیره وتار یا روشن و لذت بخش گردانم من می توانم ابزاری برای شکنجه باشم یا وسیله ای برای الهام شادی . من می توانم تحقیر کنم یا شوخی بکنم ،آزاربرسانم یا التیام بخشم در همه ی موقعیت ها ،مسئولیت من است که تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا کاهش دهم ،وکودکان را انسانی واال گردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم نظام وفا معلم نیما یوشیج یک معلم بر ابدیت اثر می گذارد، او هرگز نمی تواند بگوید که نفوذش در کجا متوقف می شود". هنری آدامز 1 ،در سریال معلم دهکده نامزد معلم ،ازش می پرسد شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟ معلم جواب داد :چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که ،پیش من می آمدند دقیق می شدم می دیدم که آنها کسانی هستند که .یا آموزش ندیده اند یا آموزش درستی ندیده اند وبه خودم گفتم :به جای پرداختن به شاخ وبرگ ها باید به اصالح ریشه بپردازم 2 آموزش یعنی قدرت انجام دادن کارهایی که قبال " نمی توانستیم انجام دهیم 3 ذهن ظرفی نیست که باید پرشود ،بلکه آتشی است که باید افروخته شود. 4 آن که از سوال کردن می ترسد، از یادگیری شرمنده خواهد شد. 5 پیچیده کردن چیز های ساده کاری ندارد ،ساده کردن چیزهای پیچیده خالقیت می خواهد. 6 آموزش یعنی کشف روزافزون بی خبری خودمان 7 📙 برونر گوید: همه کس همه چیز می آموزد به شرط دخالت زمان 8 محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi ‏شروع ‏بخش سوم اسم های اشاره ،عربی هفتم اسم های اشاره ٰهذا :اين ( مفرد مذكر ) ٰهِذه :اين ( مفرد مؤنث ) ٰهذاِن :اين دو ( مثنٰی مذكر ) هاتاِن :اين دو ( مثنٰى مؤنث ) ٰهُؤالِء :اين ها ( جمع مذكر و مؤنث ) ٰذلَك :آن ( مفرد مذكر ) ِتلَك :آن ( مفرد مؤنث ) اوٰلِئَك :آنها ( جمع مذکر و مؤنث ) تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی دهگالن دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم همکار افتخاری مجله شوق تغییر بیش از ده سال 1 1 📙 📙 📙 1 2 end پایان (
31,000 تومان