صفحه 1:
پوشاک ولوازم شخصی در
زبان عربی
متوسطه اول
پایه هفتم هشتم ونهم
صفحه 2:
پاورپوینت
بخش اول ده ویژکی معلمان جهانی از نگاه بونسکو
پخشی دوم کفته ها ونکته های آموزشی
ویژه دبیران خلاق
لح سوم
پوشاک ولوازم خانگی در زبان عربی
متوسطه اول
پایه هفتم هشتم نهم
آموزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل ویرایش
همراه با تصاویر مرتبط
تعداد صفحات:۴۰
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
as. ony
تعداد اسلا يدها ١0 :
صفحه 6:
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
2
3
3
ده آموزه یونسکو
صفحه 7:
موم هم هم
EEE
5 5
1
‘Ja! wal
معلمان موفق امروزی -۱
: آماده اند بگویند
9
EERE
موم موم مهم مم
5 5 5 5 5
5 5 5 5 5 5
ما هم نمی دانیم اما باهم
می آموزیم.
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
2
2
3
صفحه 8:
| درس دوم :
در وهله نخست معلم دانش آموزان
5
هستند
نه معلم کتب درسی
صفحه 9:
درس سوم :
معلمان فقط عرضه کنندگان 2
دانش نیستند»
بلکه تسهیل گر روند یادگیری اند.
صفحه 10:
درس چشارم:
<معلمان موفق امروزي مي دانند:
آثر گذاري بردانش آموزان بی انگیزه
نیز از اهداف مهم آنهاست.
بل
مم م م م م م م
6 5 81 5 5 5
323 ۵ 5 ۳ ۳ ۳
لا با ها با با با با نا با با باب نا با
صفحه 11:
درس پنجم :
2 معلمان موفق امروزي
مي دانند*
زنك تفريح
و بازي حق مسلم كودكان است.
صفحه 12:
| درس شم :
3- معلمان موفق امروزي
مي دانند برداشتن
ديوارهاى ميان كلاس
درس و جامعه
از اهداف آنهاست.
صفحه 13:
an;
۵ لا و
: لل اللادرس هكتم
me للا
3و (- معلمان موفق امروزي
251
مي دانند کلید قرن اخير ai?
€ 3
يادكيري مداوم است an?
كه
= د لقاع
۲ cat
۷ 1ك
: سرد ۳ at,
© ۳ cal >
صفحه 14:
ال درس هشتم:
6- معلمان موفق امروزي
مناسب برای احساس اعنیت در
دانش آموزان فراهم نمایند.
(8 )
اه زا ها هه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها
مم م م م م م م
صفحه 15:
| درس نهم :
©- معلمان موفق امروزي
مي دانند
سهم هر دانش آموز
از يادكيري اهميت دارد.
دلیل موفقیت نظام آموزشی فنلاند
صفحه 16:
درس دهم :
00 معلمان موفق امروزي
مي دانند
آنها علاوه برنيازهاي علمي
نيازهاي معنوى واخلاقى را بايد مد
نظر قرارمي دهند.
اه ها هه هه ۵ ۵ ۵ ۵ ها ها ها
مم م م م م م م
صفحه 17:
,"شروع
۲بخش دوم
"چند اسلاید اول تجربه ۳۰ ساله من در ره کار و
حرفه مهم معلمی است
¥ گفته ها ونکته های آموزشی
صفحه 18:
بيامد وحشت انگیز می رسم وآن >
که من عامل تصمیم گیری فاطق در
كلاس هتم به عنوان یک معلم» _. چَ
دارای قدرت عجیبی هستم که زندگی د
كودكان را قيره وتار يا روشن و لذت و
بخش كردانم من مى توانم ابزارى <
براى شكنجه باشم يا وسيله اى براى 2
الهام شادى .
من مى قوانم تحقير كنم يا شوخى
بكنم آزار برسانم يا التيام بخشم در همه
ى موقعيت هاء مسئوليت من است كه
تصميم بكيرم بحرانى را افزايش يا
كاهش دهم »وكودكان را انسانى والا
كردانم يا انسانيت را ازايشان بكيرم
نظام وفا معلم نيما يوشيج
صفحه 19:
یک معلم بر ابدیت اثر
می گذارد»
اد رد
موم موم مهم مم
5 5 5 5 5
5 5 5 5 5 5
3
3
3
3
3و
3
3
3
3
3
3
2
2
2
3
صفحه 20:
وى » در سریال معلم دهکده
ا نامزد معلم . ازش مى برسد شما كه قاضى بوديد
جرا رها كرديد و
معلم شديد؟
اا رجات ده جوز دنیب ات رب
٠ cal پیش من می آمدند دقیق می شدم
می دیدم که آنها کسانی هستند که
.یا آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اند
وبه خودم گفتم : به جای پرداختن به شاخ وبرك ها بايد به
اصلاح ريشه
بپردازم
3
3
3
3
=)
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
صفحه 21:
انجام دادن ie
ا
۱ ۱ 3 7
كه قبلا 62
+
نمی توانستیم انجام a:
“ma? 5
qe ~
صفحه 22:
ذهن ظرفی
پرشود . بلکه
آتشی است که با:
صفحه 23:
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
2
3
3
آن که از سوال
کردن می ترسد.
از یادگیری
شرمنده خواهد
صفحه 24:
صفحه 25:
آموزش یعنی کشف
3
3
3
a?
: -diiq, IL
روزاگزون بی خبری MES
دی
دك خودمان
J 6 3
ar,
a at,
at,
3 at,
9 aI
۰ سرد ۳ Sea
G@) 1 —
صفحه 26:
مى آموزد
لیا لیا لیا لیا لیا لیا .لیا لیا
3
3
3
4
برونر کوب
بد :
انها .ليها لیا با
Ene ۰-5
صفحه 27:
شروع
ee
صفحه 28:
صفحه 29:
زم شخصی در زبان عربی متوسطه اول
1 _ عربى.زباك قرآن
asia
eas
is
صفحه 30:
صفحه 31:
BS: , چمدان ءقایب : کیف ها , چمدان ها
صفحه 32:
7 لقال . الح olan |
صفحه 33:
را الشلوار
صفحه 34:
قمیص: پیراهن
صفحه 35:
عباءة :
جادر
صفحه 36:
1 فُستان : ييراهن زنانه
صفحه 37:
صفحه 38:
صفحه 39:
a:
فرشاة :
مسواک
صفحه 40:
مَعجونٌ أسنان : خمیر دندان
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
تهیه وتدوین؛ _
محمد فایق مجبدی دهگلان
Lf دبیر بازنشسته زبان و
ادبیات فارسی
| نگارنده کتاب:به آموزش
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
2
3
3
صفحه 44:
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
2
2
3
3
صفحه 45:
8 6 ۸ ٩ 0 ٩ ٩ ٩ ٩ ۸ ٩ ۸ ٩ 6
BEE EERE ee eee
صفحه 46: