صفحه 1:
روش تدريس
روش تدريس
۳
روش تدريس
مه محور
vil
oun
روت
اور
Soe
ager
ae
Sn
oF
میاه
ar
کاوتگری
ae
pars
ايجاد مهارت درياقت درست اظامات و ذقيره سازى آنه در حافقة.
روش عناسبى براى تفكر نقادىى تقويت san Ae ef cs
ارانه مقاهيم شقاهى و لاعات واقعى»
متناسب با كلاسهان يرجععيت و كم هزينه
عملم متكلم وحده و دانش آموزان غيو فعال اد
اين روش معمونا براى آموزش مهارتهلى رواني- حركتي Spa
به امكانات و تجهيزات آموزشى نياز اسث ودر تنيجه هزينه بيشترى مى لد
تركيبى از جند روش مختلف إسخترائى. بحث كروهى و مطاعه اتقرادى) است.
San sans وسازعاندمى دارد.
معلم داتشآموزان رابا سوالهاى متوالى به تفكر حريارة ملهومي جديد تطويق ركد
اتقويت قدرت استدلال و قوه بيان فواكير
ty كبر بودن و نامنلسب بودن برا ali بوجمعيت
ريه در ابعاد قردى و اجتعامى آموزش و يرورش دارد.
ايد رابطة عاطفى و هعدلى نسيت به ديكران
ايك روش آموزشى جدی تلف نمى شود.
كفت و كويى ستجيده. منقم درياردى موضوعى خاص كه مورد علاقه ملترق شركت كتتدكان است.
براك كناسواى بر جععيت قال اجا فيسمت.
ادانش آموز به متظور تسلة بر محتوا به صورت كروهى كار مى كقد.
بيشرقت تحسيلى و ارتقلى روابة اجتمامى
يرك توين محدوديت اين روش مشكل رهبی و هدایت آن است.
به متقور نواقريني و ارتقاى خلاقيت طرادي شده و مهعترين اصل أن استقادة از قياس ها ست.
دون فشای کار مسب و مطم کرد اک مراك بت روف متف داد
كسب تجارب وافعی ول ودن دنل آموان
زب زان بیشتری دار و بونامه رسمي مدرسه راتختل عي كند.
اساس روش بر اول يادكيرى اكتشافى است و براى موضوعات علوم تجربى متاسب است.
بلگیری بت از طريق تجارب مستقيع
احتياج به وسايل و امكانات راون داد
رواب يديده هاكشف يا اتديشه اى جديد توليد مى قود ونيازمد به تفكر شهودى آست.
يلدكيرى سطوح eli ly ادكيزه دروي
ره عل مسائل تعليع وانوبيت an
پژوهش محور است.
قابل انشباق با وضع اكثر كلاس هاك متداول نيست.
فراكيران يا توه يه توان و سرعت يادكيرى فود. يد مطالعه مريردازند.
رعليت تفاوت هلى قردى - در انقرادى هدايت انده كروه هلى سنى ماوت است.
رتفد ماعفي نید داد
پیدیاف
آموزش • سایر • ادبیات و زبان • ریاضی
روش تدریس مستقیم روش تدریس تعاملی روش تدریس مسئله محور آموزش انفرادی یادسپاری بدیعه پردازی ، اکتشافی و...
توضیحات دانلودفایلpdf نکات مهم روش تدریس روش تدریس مستقیم روش تدریس تعاملی روش تدریس مسئله محور آموزش انفرادی یادسپاری بدیعه پردازی ، اکتشافی و... گزینش و مصاحبه معلمان آمادگی برای آزمون دانشگاه فرهنگیان جزوه دانشجویی و دانشگاهی فقط در یک صفحه
محمد فایق مجیدی دهگلان
1 صفحه
7 بازدید
12 اردیبهشت 1404
برچسبها
7 بازدید
12 اردیبهشت 1404
برچسبها
روش
یبدسپبری
نکات
ايجبد هْبست دسيبفت دسست اطالعبت ٍ رخيشُ سبصي آًْب دس حبفظِ
تمَيت حبفظِ
سٍش هٌبسجی ثشاي تفىش ًمبدي ،تمَيت خالليت ،حل هسئلِ ٍ پژٍّص ًيست.
سخنرانی
اسائِ هفبّين ضفبّی ٍ اطالعبت ٍالعی
هتٌبست ثب والسْبي پشجوعيت ٍ ون ّضيٌِ
هعلن هتىلن ٍحذُ ٍ داًص آهَصاى غيش فعبل اًذ.
روش تذریس
مستقیم
نمبیص علمی
ايي سٍش هعوَالً ثشاي آهَصش هْبستّبي سٍاًی -حشوتی استفبدُ هیضَد.
وست تجبسة هستمين دس داًص آهَصاى
ثِ اهىبًبت ٍ تجْيضات آهَصضی ًيبص است ٍ دس ًتيجِ ّضيٌِ ثيطتشي هی طلجذ.
تلفیقی
تشويجی اص چٌذ سٍش هختلف(سخٌشاًی ،ثحث گشٍّی ٍ هطبلعِ اًفشادي) است.
سَْلت اجشا
ًيبص ثِ هْبست ّوبٌّگی ٍسبصهبًذّی داسد.
پرسص و پبسخ
هعلن داًصآهَصاى سا ثب سَالْبي هتَالی ثِ تفىش دسثبسُ هفَْهی جذيذ تطَيك هیوٌذ
تمَيت لذست استذالل ٍ لَُ ثيبى فشاگيش
ٍلت گيش ثَدى ٍ ًبهٌبست ثَدى ثشاي والسْبي پشجوعيت
ایفبی نقص
سيطِ دس اثعبد فشدي ٍ اجتوبعی آهَصش ٍ پشٍسش داسد.
ايجبد ساثطِ عبطفی ٍ ّوذلی ًسجت ثِ ديگشاى
يه سٍش آهَصضی جذي تلمی ًوی ضَد.
روش تذریس
بحث گروهی
گفت ٍ گَيی سٌجيذُ ،هٌظن دسثبسُي هَضَعی خبظ وِ هَسد عاللِ هطتشن ضشوت وٌٌذگبى است.
تمَيت اًتمبد پزيشي
تعبملی
ثشاي والسْبي پش جوعيت لبثل اجشا ًيست.
مطبرکتی
داًص آهَص ثِ هٌظَس تسلط ثش هحتَا ثِ صَست گشٍّی وبس هی وٌذ.
پيطشفت تحصيلی ٍ استمبي سٍاثط اجتوبعی
ثضسي تشيي هحذٍديت ايي سٍش هطىل سّجشي ٍ ّذايت آى است.
بذیعه پردازی
ثِ هٌظَس ًَآفشيٌی ٍ استمبي خالليت طشاحی ضذُ ٍ هْنتشيي اصل آى استفبدُ اص ليبس ّب است.
افضايص خالليت داًص آهَصاى
ثذٍى فضبي وبس هٌبست ٍ هعلن وبسآهذ اهىبى اجشاي ايي سٍش ٍجَد ًذاسد.
گردش علمی
وست تجبسة ٍالعی ٍ فعبل ثَدى داًص آهَصاى
پيًَذ هذسسِ ٍ جبهعِ
ًيبص ثِ صهبى ثيطتشي داسد ٍ ثشًبهِ سسوی هذسسِ سا هختل هی وٌذ.
آزمبیطگبهی
اسبس سٍش ثش اصَل يبدگيشي اوتطبفی است ٍ ثشاي هَضَعبت علَم تجشثی هٌبست است.
يبدگيشي ثبثجبت اص طشيك تجبسة هستمين
احتيبج ثِ ٍسبيل ٍ اهىبًبت فشاٍاى داسد.
روش تذریس
اکتطبفی
سٍاثط پذيذُ ّب وطف يب اًذيطِ اي جذيذ تَليذ هی ضَد ٍ ًيبصهٌذ ثِ تفىش ضَْدي است.
يبدگيشي سطَح ثبالتش ٍ افضايص اًگيضُ دسًٍی
مسئله محور
ساُ حلّ هسبئل تعلين ٍ تشثيت ًيست.
کبوضگری
پژٍّص هحَس است.
تطَيك داًصآهَصاى ثِ تجشثِ ٍ تَليذ داًص جذيذ
لبثل اًطجبق ثب ٍضع اوثش والس ّبي هتذاٍل ًيست.
واحذ محور
يه هسئلِ اص جٌجِ ّبي هختلف ثشسسی هی ضَد.
هَضَعبت ثِ ّن پيَستِ ٍ تفىيه تصٌّعی ثيي آى ّب اص ثيي هی سٍد.
ثب ثشًبهِ ّبي هَجَد هذاسس چٌذاى اًطجبلی ًذاسد.
آموزش برنامه ای
آموزش درحد تسلط
آموزش
طرح کلر
انفرادی
تجویس شده
هدایت شده
رایانه محور
فشاگيشاى ثب تَجِّ ثِ تَاى ٍ سشعت يبدگيشي خَد ،ثِ هطبلعِ هیپشداصًذ.
سعبيت تفبٍت ّبي فشدي -دس اًفشادي ّذايت ضذُ گشٍُ ّبي سٌی هتفبٍت است.
ساثطِ عبطفی ٍجَد ًذاسد.
21,000 تومان