پاورپوینت
کسب و کارمهارت‌های شخصیمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبری

پاورپوینت مدیران و کارمندان که چگونه می توانند استرس را از محیط کار با هم برطرف کنند

صفحه 1:
پاورپوینت احالت کتاب ورق زن کاربردی ازرهبری یک خانواده تا رهبری یک سازمان مدیریت و رهبری توسعه فردی کارآفرینی .» ‎your health‏ شد ۱ كاش اين ما در مدرسه ۱ ‎than your‏ , مى آموختم / 9 ‎doctor‏ * 1 تعداد اسلاید:۲۰

صفحه 2:
بیهقی فرماید: مرد آن گاه » آگاه شود که وبداند ‎ele‏ كار جيست؟ َه و 9 هه ه‌ 1 ۰ 2 1 1 1 د ‎rr‏ ‏2 ‏2

صفحه 3:
+ و و و و ‎٩‏ 9 ۶ 9 ۶ 9 نز ال لب لب اب ان لس بل لا 33 17 34 51 3 33

صفحه 4:
لآلا مینیما لیسم (ساده گرایی) است. تآما هر روزه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها با "بدترین" و "بهترین ها" اتفاقات بمباران می شویم راه آن مینیمالیسم است

صفحه 5:
7 مینیمالیسم(ساده گرایی) است. لاشاید وقت نداشته باشید یک کتاب ۲۰ صفحه ای را بخوانید اين پاور پوینت خلاصه مطالب است عصر آمروز 9 @ 9 9ه 9 9 2 9 © 9 9 9 3 9 9 ee | | | | ‏نز‎

صفحه 6:
[] شعار های کیفیتی: جان تیمر» مدیر شرکت فیلپس کیثیت » یعنی اینکه محصول بر نكردد» ولی مشتری برگردد. کیفیت ‏ با آموزش آغاز» با باد گیری اجرا و با تعهد بقاء می یابد. كيفيت» مسئوليت همه افراد است. 9 @ 9 9ه ‎2s‏ ‏= ‏9 ‏9 ‏> ‏9 ‏ل ‏9 ‏= ‏9 ‏9

صفحه 7:
7 شعار های کیفیتی: جان تیمر» مدیر شرکت فیلیپس کیفیت پیش نیاز موفقیت است. كيفيت ؛ از من آغاز می شود.

صفحه 8:
2 aE .. ‏استرس فداره‎ ۷۵ درصد می گویند که مدیرشان بزرگترین عامل استرس زای آنها است.

صفحه 9:
در اینجا آمده است که چگونه هر دو طرف می توانند آن را با هم برطرف کنند: ما یک سوم زندگی خود را در محل کار می گذرانیم. یک محیط سمی ما را تخلیه می کنده اما یک مدیر حامی فضایی را برای پیشرفت ه ایجاد می کند.

صفحه 10:
به عنوان مدیر: ‎fil]‏ ایجاد امنیت روانی جا به اشتراک گذاشتن افکار را برای مردم ایمن کنید. با از کسانی که صحبت می کنند تجلیل

صفحه 11:
مرزهاى سالم را مدل كنيد جا اكر هميشه آنلاين هستيد» تيم شما نيز آنلاين خواهد بود. جا ارسال ايميل ها را فقط در ساعات كارى به تاخير بيندازيد.

صفحه 12:
‎B] ۱‏ باز خورد متعادل بدهید ستایش در ملاء عام» در ست ارست در ‏جا باز خ بازخورد مثبت و سازف متعادل کنید. = ‎

صفحه 13:
به عنوان یک کارمند: [ 6 انتظارات را روشن کنید با حدس نزنید - در مورد ترجیحات ارتباط بپرسید با در اهداف» اولویت ها و سبک های کاری هماهنگ شوید.

صفحه 14:
2 رفاه خود را در اولویت قرار دهید با حرکت کنید» استراحت كنيد و مرزهايى را تعيين كنيد كه از شما محافظت مى كند. جا زمان قمرکز را در نقویم خود برنامه ريزى كنيد

صفحه 15:
9 [ 3 در صورت نیاز صحبت كنيد | بااگر چیزی احساس ناخوشایندی معب| كندء به آن رسیدگی کنید. با در صورت لزوم از خود دفاع کنید.

صفحه 16:
یک محل کار عالی به تنهایی ساخته نمی شود. این یک تلاش مشترک است.

صفحه 17:
کدام نکته برای شما طنین انداز می شود؟

صفحه 18:
بم ( 0 9 0 9 0 © © © © و = | | | | | | |

صفحه 19:

صفحه 20:
> © © © © © © © و © 9 و و و و9 ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵۵

صفحه 21:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
21,000 تومان