پاورپوینت
آموزشادبیات و زبان

پاورپوینت فارسی اول دبستان آموزش نشانه های ص آموزش تصویری را جدی بگیریم

توضیحات: فهرست مطالب: بخش اول 10 نکته از کتاب 99 فاجعه در کلاس درس بخش دوم آموزوپرورش فنلاند بخش سوم فارسی اول دبستان آموزش نشانه های ص آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:40 بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد نکات مهم درباره ی این فایل: چرا این نیاز است فایل را دانلود کنید؟ 1- مناسب معلمان دانش آموزان و والدین عزیز 2- مناسب معلمان کلاس های چند پایه 3- جهت یادگیری پایدار دانش آموزان 4- مناسب جهت افزودن به آرشیو معلمان 5- جهت یادگیری بهتر با آموزش تصویری 6 -فرمت با کیفیت بالا: قابل پرینت و مطالعه آسان در موبایل، تبلت و کامپیوتر

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
فارسی اول دبستان آموزش نشانه ص

صفحه 2:
:فهرست مطالب بخش اول ‎١١‏ نكته از كتاب 14 فاجعه در كلاس درس بخش دوم آموزوپرورش فنلاند بخش سوم فارسی اول دبستان آموزش نشانه های ص آموزش تصویری را جدی بگیریم — ooh. همراه با تصاویر مرقبط تعداد صفحات:۴۰

صفحه 3:

صفحه 4:
Ws! avai: دانش آموزان در پنج ثانیه اول ملاقات شما را قضاوت می ‎pas ls‏ درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ا زآنها برای حمله به شما استفاده کنند

صفحه 5:
:نكته دوم [] شايد اين شناخت بجه ها در جند دقيقه اول كلاس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند

صفحه 6:
| |نکته سوم: نفس احترام معلم با اعتماد به. ‎ker‏ ‏له د ۲ خجالتى

صفحه 7:
:نکته چهارم مواظب باشید : هرگز از قبل قوانينى را مى داند شما هستيد كه بايد قوانين را بكوييد

صفحه 8:
:نكته پنجم | انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول

صفحه 9:
:نکته ششم [ ] یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به ۱۲۰ تا ۱۸۰ دانش آموز

صفحه 10:
:نکته هفتم [ | انتظار می رود نام کوچک دانش آموزان را یادبگیرید

صفحه 11:
:نکته هشتم [ ] هبدانيد كلاسدارى كلاس فرق دارد6,قبا كلاس وهيج دو كلاسى مثل هم

صفحه 12:
کته نیما اکر دانش آموزان احساس کنند که شما ملایم و رام هستید به | احتمال زياد بر شما غلبه خواهند كرد

صفحه 13:
:نکته دهم ( ]| اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی اعتمادی آنها

صفحه 14:

صفحه 15:
آیا می دانیدکدام کشور سه بار در آزمون ۳15 (آزمونی استاندارد برای سنجش مهارتای ریاضیات » روخوانی وعلوم تجربی ) در جهان اول شد؟ ‎ro‏ ‏تعداد اسلاید:10 ._ —

صفحه 16:
درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنك مرمرء کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش حور کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت

صفحه 17:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در آزمون جهانی ۱5۸ اول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و oy ‏جهان را جلب کرد‎

صفحه 18:
بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنلاندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئّت گرفته است که خود آفریده اند.

صفحه 19:
این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد

صفحه 20:
مدارس فنلاند به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند

صفحه 21:
شعار رایج در مدارس فنلاند اين بود: ما نمى توانيم هدرفتن حتى یک مغز را تاب بیاوریم

صفحه 22:
در فنلاند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعلایق فردی تک تک آنان توجه دارند

صفحه 23:
تا یک نسل قبل فتلاند یک مرداب آموزشی همتراز با مالزی » پرو و در رتبه آخرکشورهای اسکاندیناوی 4 یم

صفحه 24:
در سال 9600 میلادی او انس كلاس نهم را يشت سر بكذارند

صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان کلاس های چهارم وپنجم به اين نتيجه رسیدند دشن زک سل در دو سال متوالی یکی از دلایل رشد دانش آموزان در روخوانی ۰ ریاضیات وعلوم برد انك

صفحه 26:
در آزمونی دیگر در سال 60008 و زمانی که 0000 آزمون استعداد متفاوتی را به منظور ارزیابی 499 هزار فرد بزرگسال از کشورهای مختلف اجرا کرد نوجوانان و افراد 36 ساله فنلاندی در ریاضیات و روخوانی رتبه اول را کسب کردند.

صفحه 27:
تهبه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نهان اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی

صفحه 28:

صفحه 29:
۱۵ کلاسآزل ندریس ص

صفحه 30:
yp ۵

صفحه 31:
صاف

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:
صندوق

صفحه 35:

صفحه 36:
سم غیرآخر صاد آخر

صفحه 37:
پا ی اول ابتدای

صفحه 38:
lal bls xk ‎ast‏ راهن ‎eke ge G jl‏ ‎of wld‏ تین ‏نقاشى زيبا كامل شود ‎ ‎

صفحه 39:
وقوه ود مدهو موود مد دودو مهمعدو ووو هع ممه موقم ف ةف ف ‎po‏ سجاد دوستم . د ركلاس ما دوس مى خوائد.اويجقه ‎GSI‏ مهربان و در سن خوات الست حعد مد رداك مق ريع ‎al‏ راقن كرس سوه و محم رمعم در زنگ نقاشی بر روی قلّه ى كوه برف سفیدی کشید.در پایین کوه یک کته کوسعند ‎ee‏ ها در ان جه چره سی دهد ‏در این مت من ما داقت به او نگاه می کردم تا کشیدن نقاشی زیبایش را یاد یگیم ‏خائم آموزکار یه ما گفت ۰ قردا برای درسی حوا چنند. قرقره دیاد کنک و متا تمه کنید. ‏یا خود پیا‌رید. عل ع ل مد مر مد ‎i‏ ‏عع ‎i‏ ‏علس عسوي با وام رهقي« معسور ب يع ‎Sot‏ برشي ‏وقتى كه به خائه بر كلشتند سادر بز ركه بر روى صتدلى ‎A‏ ‎ ‎i ‎3 ‏ی"‎ oS nae SL so EEE a Dv ‏سلام ردنت وگلرصی خایعی وا اند - مار پزرک‎ pay te eee oe ‏هم از صتحوق خود شیریتی های خوش مزه ای به شکل صدف وبه رنگ‎ ‏صورعی به آن ها داد بییچه ها از مادر پزرگ عشگر کرردند.و پس از خوردت شیرینی‎ oa ‏دندات های خود را با مسواک مخصوص یه خود مسواک زدند.‎ ‏خوندتت شادی میار<‎ nol ‏صد ماه و صد‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 40:
قصل ببار است. آسبان» صاف و آفتابی است. صمای آواز NG Ba cE ed EB BE Cap ‏بد لزنتو موي‎ GU ‏يرقا‎ 1 ‎J‏ رعس عائد بي ‎Seal jail wsicl‏ ورككه هعرف ع ‎PES)‏ را یام کرد وید ‎sls AS bo)?‏ ,لباوت "استاوية ‎sul!‏ شه و باران زیادی یارب یه. پس از ان رين “كناك تساي ‏یره شه. ناصر و متصور يا پدر» کنار دریا رفتند. صدای موچ دریا ‏بد كوش رسيد. صمف ‎le‏ سفیم در کنار دریا پراکتده ‏| حستند. آن عا يكت باق پیت اروب ‎GN‏ دش يك ولتت ‏* | زیبا داشت. وقتی بم خانم برکشتند دست و صورت خود را با ‎Ghee Pi gilt ea hy Bl asl al ‏| بخصوص فصل ببار است. آن حا خداى مبربان را کم خالق اين حدم راق اسنت شل كردت ‎

صفحه 41:

صفحه 42:

:فهرست مطالب بخش اول 10نکته از کتاب 99فاجعه در کالس درس بخش دوم آموزوپرورش فنالند بخش سوم فارسی اول دبستان آموزش نشانه های ص آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات40: :نکته اول📙 دانش آموزان در پنج ثانیه اول مالقات شما را قضاوت می کنند ،ارزیابی می کنند و درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ازآنها برای حمله به شما استفاده کنند :نکته دوم📙 شاید این شناخت بچه ها در چند دقیقه اول کالس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند 📙 نکته سوم: یک معلم با اعتماد به نفس احترام بیشتری را کسب می کند نه یک معلم خجالتی :نکته چهارم مواظب باشید :هرگز تصور نکنید که کالس شما از قبل قوانینی را می داند شما هستید که باید قوانین را بگویید :نکته پنجم📙 انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول مشخص کنید :نکته ششم📙 یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به 120تا 180دانش آموز سروکار دارد :نکته هفتم📙 انتظار می رود نام کوچک دانش آموزان را یادبگیرید :نکته هشتم📙 ‏Aبدانید کالسداری کالس فرق داردB,Cبا کالس وهیچ دو کالسی مثل هم نیستند :نکته نهم📙 اگر دانش آموزان احساس کنند که شما مالیم و رام هستید به احتمال زیاد بر شما غلبه خواهند کرد :نکته دهم📙 اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی اعتمادی آنها قرار می گیرند محمد فایق مجیدی @fayihg.ma ‏jidi شروع بخش دوم درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر ،کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ، کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت دانش آموزان فنالندی سه بار در آزمون جهانی PISAاول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنالندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئت گرفته است که خود آفریده اند. این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد مدارس فنالند به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند شعار رایج در مدارس فنالند این بود: ما نمی توانیم هدرفتن حتی یک مغز را تاب بیاوریم در فنالند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعالیق فردی تک تک آنان توجه دارند تا یک نسل قبل فنالند یک مرداب آموزشی همتراز با مالزی ،پرو و در رتبه آخرکشورهای اسکاندیناوی به حساب می آمد در سال 1960میالدی 89درصد فنالندیها نمی توانستند کالس نهم را پشت سر بگذارند در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان کالس های چهارم وپنجم به این نتیجه رسیدند داشتن یک معلم در دو سال متوالی یکی از دالیل رشد دانش آموزان در روخوانی ،ریاضیات وعلوم بوده است. در آزمونی دیگر در سال 2012و زمانی که OECDآزمون استعداد متفاوتی را به منظور ارزیابی 165 هزار فرد بزرگسال از کشورهای مختلف اجرا کرد نوجوانان و افراد 24ساله فنالندی در ریاضیات و روخوانی رتبه اول را کسب کردند. تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نهان اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی صدا صاف صدف مخصوص صف صابون صورت صندوق غیرآخر آخر تدوین محمد فایق مجیدی (

39,000 تومان