صفحه 1:
msc
فارسی اول دبستان
آمو زش نشانه ذ و
آموزش نشانه آموزش
فشانه او اول و و غير إي+ ورم
و
صفحه 2:
:فهرست مطالب
بخش اول ۱۰ نکته از کتاب ۹٩ فاجعه در کلاس درس
بخش دوم آموزوپرورش فنلاند
بخش سوم
فارسی اول دبستان
آموزش نشانه های 3 و آمرزش نشانء ه
! آموزش نشافه او اول و و غیر اول
آموزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل ویرایش
همراه با تصاویر مرتبط
تعداد صفحات:۶۵
صفحه 3:
صفحه 4:
:نکنه اول 5
دانش آموزان در بنج ثانيه اول
ملاقات شما را قضاوت می
کنند » ارزیابی می کنند و
درمى يابند جه چیزی شما را
می آزارد و چگونه می توانند
به بهترین وجه ا زآنها برای
حمله به شما استفاده کنند
صفحه 5:
:نكته دوم |
شايد اين شناخت بجه ها در
جند دقيقه اول كلاس به خاطر
حس ششم غریبی است که
دانش آموزان در بزرگ سالی
از دست می دهند
صفحه 6:
| آنکته سوم:
یک معلم با اعتماد به نفس احترام
بیشتری را كسب مى کند فه یک معلم
خجالتی
صفحه 7:
:نکته چهارم
مواظب باشید : هر گز
تصور ذكنيد كه كلاس شما
از قبل قوانينى را مى
داند شما هستيد كه بايد
قوانين را بكوييد
صفحه 8:
:نکته پنجم |
انتظارات خود را از دانش
آموزان در همان جلسه اول
صفحه 9:
:نکته ششم []
یادآوری نام های دانش
آموزان هرگز آسان نیست
یک معلم معمولی در روز
به ۱۳۰ تا ۱۸۰ دانش آموز
صفحه 10:
:نکته هفتم |
انتظار می رود نام کوچک
دانش آموزان را
یادبگیرید
صفحه 11:
:نکته هشتم []
۸۵بدانید کلاسداری کلاس
فرق داردت,8ابا کلاس
وهيج دو كلاسى مثل هم
صفحه 12:
| نهم is
اكر دانش آموزان
احساس كنند كه شما
ملايم و رام هستيد به
| احتمال زياد بر شما غلبه
خواهند كرد
صفحه 13:
:نکته دهم (]
اگر شهرت به عصبائیت و
وحشیگری داشته باشید به
احتمال زباد مورد بی
مهری و بی اعتمادی آنها
قرار مي گیوند
صفحه 14:
صفحه 15:
آیا میدانیدکدام کشور
7 سه بار در آزمون PISA
) آزمونی استاندارد برای سنجش مهارتهای
رياضيات » روخوانیوعلوم تجربی (
در جهان اول شد؟
بخش دوم
تعداد اسلايد10:
=:
صفحه 16:
درست همانند میکل آنژ
که فکر می کرد درون هر قطعه
سنگ مرمن کالبد فرشته ای
محبوس شده است .
من هم فکر می کنم درون هر دانش
موز»
كودكى باهوش محبوس
شده است.
مرواکالینز
برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان
اثر آدام گرنت
صفحه 17:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در
آزمون جهانی ۳۱5۸ اول شدند
وان اتفاقی نبود
وتوجه صاحب نظران تعلیم و
تربیت
جهان را جلب کرد
صفحه 18:
بعد از مطالعه پژوهش های مختلف
در باره دلیل برتری فنلاندی ها
مشخص شد که بخش اعظم موفقیت
آنان از فرهنگی نشئّت گرفته است
که خود آفریده اند.
صفحه 19:
این فرهنگ در باور به
توانمند بودن
تک تک
دانش آموزان ریشه دارد
صفحه 20:
مدارس فنلاند
به نحوى طراحی شده
اندکه به جای تفکیک
بهترین و درخشان ترین
داتش آموزان از دیگران به
هر دانش آموز فرصت
رشد می دهند
صفحه 21:
شعار رایج در مدارس
1
اين بود:
ما نمى توانيم هدرفتن
بياوريم
صفحه 22:
در فنلاند
تنها بر موفقیت
تحصیلی دانش اموزان
بلکه بر رشد وعلایق
فردی تک تک آنان توجه
دارند
صفحه 23:
تا یک نسل قبل فنلاند یک
مرداب آموزشی همتراز با
مالزی , پرو و در رتبه
آخرکشورهای اسکاندیناوی
به
ln ی اعد
صفحه 24:
د سا 1960 لاد
9 درصد فنلاندیها
كلاس نهم ر
را پشت سر بگذارند
صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی
با بررسی عمکلرد دانش آموزان
كلاس هاى جهارم وينجم به اين
نتيجه رسيدند داشتن يى معلم
در دو سال متوالى يكى از دلايل
رشد دانش اموزان در روخوانى ,
رناضيات وعلوم بوده اشت:
صفحه 26:
در آرجوتی ركز در يان
2 و زمانی که
000 آزمون استعداد متفاوتی
را به منظور ارزیابی 165 هزار
فرد بزرگسال از کشورهای
مختلف اجرا کرد نوجوانان و
افراد24 ساله فنلاندی در
ریاضیات و روخوانی رتبه اول
را كسب کردند.
صفحه 27:
تهیه وتدوین:
محمد فايق مجیدی
منبع: کتاب توانمندی
هاى تمان
اثر آدام كرنت
ترجمه آقاى ميثم
همدمى
صفحه 28:
صفحه 29:
آموز ش نشانه ذ
اول دبستان
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
۷
۷
صفحه 33:
صفحه 34:
صفحه 35:
rel —
عو
ذاش - كذاث
صفحه 36:
دل ید پذیر- آذربیجان -
ذشته-ذرزت
می گذارد- لذات - لذيذ-
ذره بين
صفحه 37:
Boy
ei tet 2 iI Lae, Mie بود.خام eG
a eo
رفترایر ؟ آذر دست ند لرد و لفت: اجاژه؟ pl
2.7 و 4
sab abil test مادم « بردم به ماننددان وشم . اذ ديدن جل حاء
vos ۲
oe? لودها د شاليزادها لت بردم . آنجا عواى خوب و «لبذيرق
wy
صفحه 38:
ياه ىكيرى انا تا آن |
تمان .هرج دا ديدواى .
تخت کم
6 uw. oe
صفحه 39:
آموزش سات اه
اول دبستان
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
صفحه 44:
صفحه 45:
صفحه 46:
صفحه 47:
َب جد عوابى !
ج يستادو حابي |
جد مما
یبای ۱
ای ای مربان.
آسان و ماه وستادههاتت رادصت دام
صفحه 48:
pel نشانء او اول و و غير اول
اول دبستان
صفحه 49:
نام مبوه ها رایگو. چه ضدایی در آن ها
شبیه هم است؟
صفحه 50:
با دیدن عکس ها
کلمه های زیر آن را
بخوان وبه صدای
قرمز رنگ خوب
. دفت کن
صفحه 51:
صفحه 52:
صفحه 53:
صفحه 54:
صفحه 55:
کامل کن
صفحه 56:
صفحه 57:
صفحه 58:
صفحه 59:
صفحه 60:
صفحه 61:
صفحه 62:
. کلمه های زیر رابخوان
JQ)
صفحه 63:
صفحه 64:
:جمله های زیر را بخوان
اد ۱-۱
« او مرا بوسید
او به من توت داد
. من مارم را دوست دا
صفحه 65:
تدوین محمد فابق مجیدی