پاورپوینت
ادبیات و زبان

پاورپوینت فارسی اول دبستان تدریس نشانه ضـ ض

توضیحات: پاورپوینت فارسی اول دبستان تدریس نشانه ضـ ض فهرست مطالب: بخش اول 10 نکته از کتاب 99 فاجعه در کلاس درس بخش دوم آموزوپرورش فنلاند بخش سوم فارسی اول دبستان تدریس نشانه ضـ ض آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:40 بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
تاوسی:آوّل دبستان

صفحه 2:
بخش اول ۱۰ نکته از کتاب 14 فاجعه در كلاس درس بخش دوم آموزوپرورش فنلاند بخش سوم فارسی اول دبستان تدریس نشانه ض ض آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل وبراش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:۴۰ |=

صفحه 3:

صفحه 4:
۳۳ aii: دانش آموزان در پنج انیه اول ملاقات شما را قضاوت می کنند » ارزیابی می کنند و درمی بابند چه چیزی شما را می آزارد و جگونه می توانند به بهترین وجه از آنها برای حمله به شما استفاده کنند

صفحه 5:
شاید این شناخت بجه ها در جند دقيقه اول كلاس به خاطر حس ششم غريبى است كه دانش آموزان در بزرك سالى از دست مى دهند

صفحه 6:
«<< ١ ‏سسسهم‎ یک معلم با اعتماد به نفس احترام پیشتری را كسب مى كند نه یک معلم خجالتى

صفحه 7:
مواظب باشید : هر کز از قبل قوانینی را می ‎ml‏ ‏شما هستيد كه بايد قوانين

صفحه 8:
Ll ‏پنجم‎ انتظارات خود و از دانش آموزان در همان جلسه اول مشخص كنيد Eo

صفحه 9:
eo *#% ‏نكد‎ ‎۰ یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به ۱۳۰ تا ۱۸۰ دانش آموز ۳ >

صفحه 10:
انتظار می رود نام کوجچک دانش آموزان را ياد تخیر ید Eo

صفحه 11:
‎SS‏ هشتم: ‏با کلاس),افرق دارد وهیج دو کلاسی مثل هم ‎Eo

صفحه 12:
نکته نهم: اکر دانش آموزان احساس كنند كه شما ملایم و رام هستید به احتمال زياد بر شما غلبه خواهند ا

صفحه 13:
نکته دهم: اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی اعتمادی آنها =

صفحه 14:

صفحه 15:
‎ul‏ می‌دانید کدام کشور ‏_ سه بار در آزمون ۳۱5۸ ‏آزمونی‌استاندارد برای سنجش ‏مهارتهای ریاضیات , روخوانی ‏در جهان اول ‎Sau‏ ‏بخش دوم ‏كعداد اسلايد10: ‎ ‎

صفحه 16:
درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنك مرمرء کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز » کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز بر گرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام کرنت

صفحه 17:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در آزمون جهانی 0۱5۸ اول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد

صفحه 18:
بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنلاندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشّت گرفته است که خود آفریده اند.

صفحه 19:
اين فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد

صفحه 20:
اندکه به جای تفکیک ‎roe‏ و درخشان ‎oe‏ ‏دانش آموزان از ديكران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند

صفحه 21:
شعار رایچ در مدارس ‎aA,‏ اين بود. ما نمى توانيم هدرفتن حتی یک مغز را تاب بياوريم

صفحه 22:
در فنلاند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش اموزان فردی تک تک انان توجه دارند

صفحه 23:
تا یک نسل قبل فنلاند یک مالزی , پرو و در رتبه اخرکشورهای اسکاندیناوی به

صفحه 24:
در سال 1960 میلادی 9 درصد فنلاندیها كلاس نهم ر

صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان كلاس هاى جهارم وينجم به اين نتیجه رسیدند داشتن یک در دو سال متوالی یکی از دلایل رشد دانش آموزان در روخوانی . ریاضیات وعلوم بوده است.

صفحه 26:
در آزمونی دیگر در سال 2012 و زمانی که ۵۴۶0۲ازمون استعداد متفاوتی را به منظور اجرا کرد نوجوانان و افراد24 روخوانی رتبه اول را کسب کردند.

صفحه 27:
تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع: کتاب توانمندی هاى نهانٍ اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:
درس ۲۰ ۰ صدای اذان را از سچر شنیرم . هراه بددم ب مجر ثم .کناء حوض . ‎taper, ose Sh Bs Bo‏ . ووسمم رضا در مسد بود ‎a fel joa‏ او سلا م كردم و برسيدم + جرا امروذ وض نيامده است 5 پر شگفت : رضا ریش است : مرن پل رای سلاستی رضا دا م دي ‎os ies‏ كردم . بعد اذفاذ . از بددم اجاذه لَرم وب ديدن دضا بم .

صفحه 40:
PP ISP) ‏را پم بر‎ EB Ib lil lat ‎Pog. fia‏ سر شم رم مت ود را رود یش بمب كردم وبرسيم :جر رو ونا ادو ست ؟ بد كفت : رضا تريش است .من ديدم باق ملا ضما دعا ‎5 ae Pa P a . ‏ضام‎ yw ‏رم بعد از نز ,زپ اجازه رم دب‎ ‎

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:

صفحه 45:
تدوین محمد فایق مجیدی

فارسی اول دبستان تدریس نشانه ضـ ض فهرست مطالب: بخش اول 10نکته از کتاب 99فاجعه در کالس درس بخش دوم آموزوپرورش فنالند بخش سوم فارسی اول دبستان تدریس نشانه ضـ ض آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات40: :نکته اول📙 دانش آموزان در پنج ثانیه اول مالقات شما را قضاوت می کنند ،ارزیابی می کنند و درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ازآنها برای حمله به شما استفاده کنند 📙 نکته دوم: شاید این شناخت بچه ها در چند دقیقه اول کالس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند 📙 نکته سوم: یک معلم با اعتماد به نفس احترام بیشتری را کسب می کند نه یک معلم خجالتی نکته چهارم: مواظب باشید :هرگز تصور نکنید که کالس شما از قبل قوانینی را می داند شما هستید که باید قوانین را بگویید :نکته پنجم📙 انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول مشخص کنید 📙 نکته ششم: یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به 120تا 180دانش آموز سروکار دارد :نکته هفتم📙 انتظار می رود نام کوچک دانش آموزان را یادبگیرید 📙 نکته هشتم: بدانید کالسداری کالسA با کالسB,Cفرق دارد وهیچ دو کالسی مثل هم نیستند 📙 نکته نهم: اگر دانش آموزان احساس کنند که شما مالیم و رام هستید به احتمال زیاد بر شما غلبه خواهند کرد 📙 نکته دهم: اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی اعتمادی آنها قرار می گیرند محمد فایق مجیدی @fayihg.maj ‏idi شروع بخش دوم آیا میدانیدکدام کشور سه بار در آزمون PISA )آزمونیاستاندارد برای سنجش مهارتهای ریاضیات ،روخوانی وعلوم تجربی ( در جهان اول شد؟ بخشدوم تعداد اسالید:10 درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر ،کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ، کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت دانش آموزان فنالندی سه بار در آزمون جهانی PISAاول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنالندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئت گرفته است که خود آفریده اند. این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد مدارس فنالند به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند شعار رایج در مدارس فنالند این بود: ما نمی توانیم هدرفتن حتی یک مغز را تاب بیاوریم در فنالند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعالیق فردی تک تک آنان توجه دارند تا یک نسل قبل فنالند یک مرداب آموزشی همتراز با مالزی ،پرو و در رتبه آخرکشورهای اسکاندیناوی به حساب می آمد در سال 1960میالدی 89درصد فنالندیها نمی توانستند کالس نهم را پشت سر بگذارند در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان کالس های چهارم وپنجم به این نتیجه رسیدند داشتن یک معلم در دو سال متوالی یکی از دالیل رشد دانش آموزان در روخوانی ، ریاضیات وعلوم بوده است. در آزمونی دیگر در سال 2012 و زمانی که OECDآزمون استعداد متفاوتی را به منظور ارزیابی 165هزار فرد بزرگسال از کشورهای مختلف اجرا کرد نوجوانان و افراد24 ساله فنالندی در ریاضیات و روخوانی رتبه اول را کسب کردند. تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نهان اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی تدریس نشانه ضـ ض ِر ضا َح ضَر ِت امام ِر ضا َبعضی َض ربه َنبض علی رضا محّم د رضا امیر رضا ماِه َر ِمضان تدوین محمد فایق مجیدی (

39,000 تومان