صفحه 1:
تاوسی:آوّل دبستان
صفحه 2:
بخش اول ۱۰ نکته از کتاب 14 فاجعه در كلاس درس
بخش دوم آموزوپرورش فنلاند
بخش سوم
فارسی اول دبستان
تدریس نشانه
ض ض
آموزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل وبراش
همراه با تصاویر مرتبط
تعداد صفحات:۴۰ |=
صفحه 3:
صفحه 4:
۳۳ aii:
دانش آموزان در پنج انیه اول
ملاقات شما را قضاوت می
کنند » ارزیابی می کنند و
درمی بابند چه چیزی شما را
می آزارد و جگونه می توانند
به بهترین وجه از آنها برای
حمله به شما استفاده کنند
صفحه 5:
شاید این شناخت بجه ها در
جند دقيقه اول كلاس به خاطر
حس ششم غريبى است كه
دانش آموزان در بزرك سالى
از دست مى دهند
صفحه 6:
«<< ١ سسسهم
یک معلم با اعتماد به
نفس احترام پیشتری را
كسب مى كند نه یک
معلم خجالتى
صفحه 7:
مواظب باشید : هر کز
از قبل قوانینی را می ml
شما هستيد كه بايد قوانين
صفحه 8:
Ll پنجم
انتظارات خود و از
دانش آموزان در همان
جلسه اول مشخص كنيد
Eo
صفحه 9:
eo *#% نكد
۰
یادآوری نام های دانش
آموزان هرگز آسان نیست
یک معلم معمولی در روز
به ۱۳۰ تا ۱۸۰ دانش آموز
۳ >
صفحه 10:
انتظار می رود نام کوجچک
دانش آموزان را
ياد تخیر ید
Eo
صفحه 11:
SS هشتم:
با کلاس),افرق دارد
وهیج دو کلاسی مثل هم
Eo
صفحه 12:
نکته نهم:
اکر دانش آموزان
احساس كنند كه شما ملایم
و رام هستید به احتمال
زياد بر شما غلبه خواهند
ا
صفحه 13:
نکته دهم:
اگر شهرت به عصبانیت و
وحشیگری داشته باشید به
احتمال زیاد مورد بی
مهری و بی اعتمادی آنها
=
صفحه 14:
صفحه 15:
ul میدانید کدام کشور
_ سه بار در آزمون ۳۱5۸
آزمونیاستاندارد برای سنجش
مهارتهای ریاضیات , روخوانی
در جهان اول Sau
بخش دوم
كعداد اسلايد10:
صفحه 16:
درست همانند میکل آنژ
که فکر می کرد درون هر قطعه
سنك مرمرء کالبد فرشته ای
محبوس شده است .
من هم فکر می کنم درون هر دانش
آموز »
کودکی باهوش محبوس
شده است.
مرواکالینز
بر گرفته از کتاب توانمندی ها نهان
اثر آدام کرنت
صفحه 17:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در
آزمون جهانی 0۱5۸ اول شدند
واین اتفاقی نبود
وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت
جهان را جلب کرد
صفحه 18:
بعد از مطالعه پژوهش های مختلف
در باره دلیل برتری فنلاندی ها
مشخص شد که بخش اعظم موفقیت
آنان از فرهنگی نشّت گرفته است
که خود آفریده اند.
صفحه 19:
اين فرهنگ در باور به
توانمند بودن
تک تک
دانش آموزان ریشه دارد
صفحه 20:
اندکه به جای تفکیک
roe و درخشان oe
دانش آموزان از ديكران به
هر دانش آموز فرصت
رشد می دهند
صفحه 21:
شعار رایچ در مدارس
aA,
اين بود.
ما نمى توانيم هدرفتن
حتی یک مغز را تاب
بياوريم
صفحه 22:
در فنلاند
تنها بر موفقیت
تحصیلی دانش اموزان
فردی تک تک انان توجه
دارند
صفحه 23:
تا یک نسل قبل فنلاند یک
مالزی , پرو و در رتبه
اخرکشورهای اسکاندیناوی
به
صفحه 24:
در سال 1960 میلادی
9 درصد فنلاندیها
كلاس نهم ر
صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی
با بررسی عمکلرد دانش آموزان
كلاس هاى جهارم وينجم به اين
نتیجه رسیدند داشتن یک
در دو سال متوالی یکی از دلایل
رشد دانش آموزان در روخوانی .
ریاضیات وعلوم بوده است.
صفحه 26:
در آزمونی دیگر در سال 2012
و زمانی که ۵۴۶0۲ازمون
استعداد متفاوتی را به منظور
اجرا کرد نوجوانان و افراد24
روخوانی رتبه اول
را کسب کردند.
صفحه 27:
تهیه وتدوین:
محمد فایق مجیدی
منبع: کتاب توانمندی
هاى نهانٍ
اثر آدام گرنت
ترجمه آقای میثم
همدمی
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
صفحه 35:
صفحه 36:
صفحه 37:
صفحه 38:
صفحه 39:
درس ۲۰ ۰
صدای اذان را از سچر شنیرم . هراه بددم ب مجر ثم .کناء حوض .
taper, ose Sh Bs Bo . ووسمم رضا در مسد بود
a fel joa او سلا م كردم و برسيدم + جرا امروذ وض نيامده است 5
پر شگفت : رضا ریش است : مرن پل رای سلاستی رضا دا
م دي os ies
كردم . بعد اذفاذ . از بددم اجاذه لَرم وب ديدن دضا بم .
صفحه 40:
PP ISP) را پم بر EB Ib lil lat
Pog. fia سر شم رم مت ود را رود
یش بمب كردم وبرسيم :جر رو ونا ادو ست ؟
بد كفت : رضا تريش است .من ديدم باق ملا ضما دعا
5 ae Pa
P a . ضام yw رم بعد از نز ,زپ اجازه رم دب
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
صفحه 44:
صفحه 45:
تدوین محمد فایق مجیدی