صفحه 1:
صفحه 2:
:فهرست مطالب
بخش اول ۱۰ نکته از کتاب ۹٩ فاجعه در کلاس
درس
=
فارسی اول دبستان
موزش فشافه 3 و آمرزش نشانء ه
اول دبستان
آموزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل ويرايش
همراه با تصاویر موتبط
تعداد صفحات:۴۵
vit
صفحه 3:
صفحه 4:
WH dg! aia:
دانش آموزان در بنج ثانيه اول
ملاقات شما را قضاوت می
کنند » ارزیابی می کنند و
درمى يابند جه جيزى شما را
مى آزارد و جكونه مى توانند
به بهترين وجه ازآنها براى
حمله به شما استفاده كنند
صفحه 5:
بنکته دوم ]
شاید این شناخت بجه ها در
جند دقيقه اول كلاس به خاطر
حس ششم غریبی است که
دانش آموزان در بزرگ سالی
از دست می دهند
صفحه 6:
[ ]| نکته سوم:
یک معلم با اعتما به نفس احترام
بیشتری را کسب می کند نه یک معلم
ee
صفحه 7:
ee
تنکته چهارم
مواظب باشید : هر گز
تصور نكنيد كه كلاس شما
از قبل قوانينى را مى
داند شما هستيد كه بايد
قوانين را بكوييد
صفحه 8:
تنکته پنجم |
انتظارات خود را از دانش
آموزان در همان جلسه اول
صفحه 9:
بادآوری نام های دانش
آموزان هرگز آسان نیست
یک معلم معمولی در روز
به ۱۲۰ تا ۱۸۰ دانش آموز
صفحه 10:
:نکته هفتم | ]
انتظار می رود نام کوچک
دانش آموزان را
یادبگیرید
ee
صفحه 11:
:نکته هشتم | ]
#۸بدانید کلاسداری کلاس
فرق داردت,قابا کلاس
وهیچ دو کلاسی مثل هم
ee
صفحه 12:
|. نهم si
اكر دانش آموزان
احساس كنند كه شما
ملايم و رام هستيد به
احتمال زياد بر شما غلبه
خواهند كرد
صفحه 13:
:نکته دهم [ ]
اگر شهرت به عصبانیت و
وحشیگری داشته باشید به
احتمال زیاد مورد بی
مهری و بی وی آنها
صفحه 14:
صفحه 15:
آیا میدانیدکدام کشور
۲ سه بار در آزمون ۱5۸
) آزمونی اسفاندارد برای سفجش مهارتهای
رياضيات ٠ روخوانیوعلوم تجربی (
در جهان اول شد؟
بخشدوم
تعداد اسلاید10:
—
صفحه 16:
درست همانند میکل آنز
که فکر می کرد درون هر قطعه
سنك مرمر کالبد فرشته ای
محبوس شده است .
من هم فکر می کنم درون هر دانش
موز »
کودکی باهوش محبوس
شده است.
0 مرواكالينز
برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان
اثر آدام گرنت
صفحه 17:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در
آزمون جهانی ۳۱5۸ اول شدند
واین اتفاقی نبود
وتوجه صاحب نظران تعلیم و
تربیت
جهان را جلب کرد
صفحه 18:
بعد از مطالعه پژوهش های مختلف
در باره دلیل برتری فنلاندی ها
مشخص شد كه بخش اعظم موفقیت
آنان از فرهنگی نشئت گرفته است
که خود آفریده wil
صفحه 19:
این فرهنگ در باور به
توانمند بودن
تک تک
دانش آموزان ریشه دارد
صفحه 20:
مدارس فنلاند
به نحوى طراحی شده
اندکه به جای تفکیک
بهترین و درخشان ترین
داتش آموزان از دیگران به
هر دانش آموز فرصت
رشد می دهند
صفحه 21:
شعار رایج در مدارس
تلائد
اين بود:
ما نمى توانيم هدرفتن
بياوريم
صفحه 22:
در فنلاند
تنها بر موفقیت
تحصیلی دانش اموزان
بلکه بر رشد وعلایق
فردی تک تک آنان توجه
دارند
صفحه 23:
تا یک نسل قبل فنلاند یک
مرداب آموزشی همتراز با
مالزی , پرو و در رتبه
آخرکشورهای اسکاندیناوی
به
حساب می dol
صفحه 24:
در سال 1960 میلادی
9 درصد فنلاندیها
كلاس نهم ر
را پشت سر بگذارند
صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی
با بررسی عمکلرد دانش آموزان
كلاس هاى جهارم وينجم به اين
نتيجه رسيدند داشتن يى معلم
در دو سال متوالی یکی از دلایل
رشد دانش آموزان در روخوانی ,
زناضيات ار
صفحه 26:
در آزمونی دیگر در سال
2 و زمانی که
0۳00 آزمون استعداد متفاوتی
را به منظور ارزیابی 165 هزار
فرد بزرگسال از کشورهای
مختلف اجرا کرد نوجوانان و
افراد24 ساله فنلاندی در
ریاضیات و روخوانی رتبه اول
را کسب کردند.
صفحه 27:
تهیه وتدوین:
محمد فايق مجیدی
منيع:كتاب توانمندى
gle sb
اثر آدام گرنت
ترجمه آقای میثم
همدمی
صفحه 28:
صفحه 29:
ey al
اول دبستان
صفحه 30:
ic هف ١
OF @ 5
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
ee
صفحه 34:
صفحه 35:
اس ها ۳ ۱
ذاشد
ob
كدات
I
آار
صفحه 36:
دل پد پذیر- آربیجان -
ذشته-ذرزت
می گذارد- لذات - لذيذ-
ذره بين
صفحه 37:
5 از شا تاستا یگذشتر Ly Mil Me ory up
aa es ge ow
رفترایر ؟ آذر دست ند لرد و لفت: اجاژه؟ pl
4 ر. 3 . bef
bP ماژنددان م از يدن a pala ak sal sed تابستان
. - 5 Ke ih
لودها د شاليزادها لت بردم . آنجا عواى خوب و «لبذيرق oe?
vy
صفحه 38:
5-5
برلادم لقت :
اش متواستم هرچ
Iv عم . بن
۳
«وقق بد rest pote
ثم ۰
مدرس PPI I دا ل
TEC Bde
تمان .هرج را دیدهای ۰
ی ير
«Soe
صفحه 39:
آموزش سان ة
اول دبستان
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
صفحه 44:
صفحه 45:
صفحه 46:
صفحه 47:
َب جد عوابى !
جد يستادحابى!
چ متاب بای |
ای خضلی عمربان .
مان ماه وستادههایت دادصت داتم.
صفحه 48:
Bt, SMR =e, یلا زگ