پاورپوینت
ادبیات و زبان

پاورپوینت فارسی اول دبستان آموزش نشانه ذ و آموزش نشانه ه

توضیحات: فهرست مطالب: بخش اول 10 نکته از کتاب 99 فاجعه در کلاس درس بخش دوم آموزوپرورش فنلاند بخش سوم فارسی اول دبستان آموزش نشانه ذ و آموزش نشانه ه اول دبستان آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:45بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد نکات مهم درباره ی این فایل: چرا این نیاز است فایل را دانلود کنید؟ 1- مناسب معلمان دانش آموزان و والدین عزیز 2- مناسب معلمان کلاس های چند پایه 3- جهت یادگیری پایدار دانش آموزان 4- مناسب جهت افزودن به آرشیو معلمان 5- جهت یادگیری بهتر با آموزش تصویری 6 -فرمت با کیفیت بالا: قابل پرینت و مطالعه آسان در موبایل، تبلت و کامپیوتر

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:

صفحه 2:
:فهرست مطالب بخش اول ۱۰ نکته از کتاب ‎۹٩‏ فاجعه در کلاس درس = فارسی اول دبستان موزش فشافه 3 و آمرزش نشانء ه اول دبستان آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ويرايش همراه با تصاویر موتبط تعداد صفحات:۴۵ vit

صفحه 3:

صفحه 4:
WH dg! aia: دانش آموزان در بنج ثانيه اول ملاقات شما را قضاوت می کنند » ارزیابی می کنند و درمى يابند جه جيزى شما را مى آزارد و جكونه مى توانند به بهترين وجه ازآنها براى حمله به شما استفاده كنند

صفحه 5:
بنکته دوم ] شاید این شناخت بجه ها در جند دقيقه اول كلاس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند

صفحه 6:
[ ]| نکته سوم: یک معلم با اعتما به نفس احترام بیشتری را کسب می کند نه یک معلم ee

صفحه 7:
ee تنکته چهارم مواظب باشید : هر گز تصور نكنيد كه كلاس شما از قبل قوانينى را مى داند شما هستيد كه بايد قوانين را بكوييد

صفحه 8:
تنکته پنجم | انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول

صفحه 9:
بادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به ۱۲۰ تا ۱۸۰ دانش آموز

صفحه 10:
:نکته هفتم | ] انتظار می رود نام کوچک دانش آموزان را یادبگیرید ee

صفحه 11:
:نکته هشتم | ] #۸بدانید کلاسداری کلاس فرق داردت,قابا کلاس وهیچ دو کلاسی مثل هم ee

صفحه 12:
|. ‏نهم‎ si اكر دانش آموزان احساس كنند كه شما ملايم و رام هستيد به احتمال زياد بر شما غلبه خواهند كرد

صفحه 13:
:نکته دهم [ ] اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی وی آنها

صفحه 14:

صفحه 15:
آیا می‌دانیدکدام کشور ۲ سه بار در آزمون ۱5۸ ) آزمونی اسفاندارد برای سفجش مهارتهای رياضيات ‎٠‏ روخوانی‌وعلوم تجربی ( در جهان اول شد؟ بخش‌دوم تعداد اسلاید10: —

صفحه 16:
درست همانند میکل آنز که فکر می کرد درون هر قطعه سنك مرمر کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش موز » کودکی باهوش محبوس شده است. 0 مرواكالينز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت

صفحه 17:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در آزمون جهانی ۳۱5۸ اول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد

صفحه 18:
بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنلاندی ها مشخص شد كه بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئت گرفته است که خود آفریده ‎wil‏

صفحه 19:
این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد

صفحه 20:
مدارس فنلاند به نحوى طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین داتش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند

صفحه 21:
شعار رایج در مدارس تلائد اين بود: ما نمى توانيم هدرفتن بياوريم

صفحه 22:
در فنلاند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش اموزان بلکه بر رشد وعلایق فردی تک تک آنان توجه دارند

صفحه 23:
تا یک نسل قبل فنلاند یک مرداب آموزشی همتراز با مالزی , پرو و در رتبه آخرکشورهای اسکاندیناوی به حساب می ‎dol‏

صفحه 24:
در سال 1960 میلادی 9 درصد فنلاندیها كلاس نهم ر را پشت سر بگذارند

صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان كلاس هاى جهارم وينجم به اين نتيجه رسيدند داشتن يى معلم در دو سال متوالی یکی از دلایل رشد دانش آموزان در روخوانی , زناضيات ار

صفحه 26:
در آزمونی دیگر در سال 2 و زمانی که 0۳00 آزمون استعداد متفاوتی را به منظور ارزیابی 165 هزار فرد بزرگسال از کشورهای مختلف اجرا کرد نوجوانان و افراد24 ساله فنلاندی در ریاضیات و روخوانی رتبه اول را کسب کردند.

صفحه 27:
تهیه وتدوین: محمد فايق مجیدی منيع:كتاب توانمندى ‎gle sb‏ اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی

صفحه 28:

صفحه 29:
ey al ‏اول دبستان‎

صفحه 30:
ic ‏هف‎ ١ OF @ 5

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:
ee

صفحه 34:

صفحه 35:
اس ها ۳ ۱ ذاشد ob كدات ‎I‏ ‏آار

صفحه 36:
دل پد پذیر- آربیجان - ذشته-ذرزت می گذارد- لذات - لذيذ- ذره بين

صفحه 37:
5 ‏از شا تاستا یگذشتر‎ Ly Mil Me ory up aa es ge ow ‏رفترایر ؟ آذر دست ند لرد و لفت: اجاژه؟‎ pl 4 ‏ر.‎ 3 . bef bP ‏ماژنددان م از يدن‎ a pala ak sal sed ‏تابستان‎ ‎. - 5 Ke ih ‏لودها د شاليزادها لت بردم . آنجا عواى خوب و «لبذيرق‎ oe? vy

صفحه 38:
5-5 برلادم لقت : اش م‌تواستم هرچ ‎Iv‏ عم . بن ۳ ‏«وقق بد‎ rest pote ثم ۰ مدرس ‎PPI I‏ دا ل ‎TEC Bde‏ تمان .هرج را دیده‌ای ۰ ی ير «Soe

صفحه 39:
آموزش سان ة اول دبستان

صفحه 40:

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:

صفحه 45:

صفحه 46:

صفحه 47:
َب جد عوابى ! جد يستادحابى! چ متاب بای | ای خضلی عمربان . مان ماه وستاده‌هایت دادصت داتم.

صفحه 48:
‎Bt, SMR =e,‏ یلا زگ ‎

فارسی اول دبستان آموزش نشانه ذ و آموزش نشانه ه :فهرست مطالب بخش اول 10نکته از کتاب 99فاجعه در کالس درس بخش دوم آموزوپرورش فنالند بخش سوم فارسی اول دبستان آموزش نشانه ذ و آموزش نشانه ه اول دبستان آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات45: :نکته اول📙 دانش آموزان در پنج ثانیه اول مالقات شما را قضاوت می کنند ،ارزیابی می کنند و درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ازآنها برای حمله به شما استفاده کنند :نکته دوم📙 شاید این شناخت بچه ها در چند دقیقه اول کالس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند 📙 نکته سوم: یک معلم با اعتماد به نفس احترام بیشتری را کسب می کند نه یک معلم خجالتی :نکته چهارم مواظب باشید :هرگز تصور نکنید که کالس شما از قبل قوانینی را می داند شما هستید که باید قوانین را بگویید :نکته پنجم📙 انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول مشخص کنید :نکته ششم📙 یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به 120تا 180دانش آموز سروکار دارد :نکته هفتم📙 انتظار می رود نام کوچک دانش آموزان را یادبگیرید :نکته هشتم📙 ‏Aبدانید کالسداری کالس فرق داردB,Cبا کالس وهیچ دو کالسی مثل هم نیستند :نکته نهم📙 اگر دانش آموزان احساس کنند که شما مالیم و رام هستید به احتمال زیاد بر شما غلبه خواهند کرد :نکته دهم📙 اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی اعتمادی آنها قرار می گیرند محمد فایق مجیدی @fayihg.ma ‏jidi شروع بخش دوم آیا میدانیدکدام کشور سه بار در آزمون PISA )آزمونیاستاندارد برای سنجشمهارتهای ریاضیات ،روخوانیوعلوم تجربی ( در جهان اول شد؟ بخشدوم تعداد اسالید:10 درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر ،کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ، کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت دانش آموزان فنالندی سه بار در آزمون جهانی PISAاول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنالندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئت گرفته است که خود آفریده اند. این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد مدارس فنالند به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند شعار رایج در مدارس فنالند این بود: ما نمی توانیم هدرفتن حتی یک مغز را تاب بیاوریم در فنالند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعالیق فردی تک تک آنان توجه دارند تا یک نسل قبل فنالند یک مرداب آموزشی همتراز با مالزی ،پرو و در رتبه آخرکشورهای اسکاندیناوی به حساب می آمد در سال 1960میالدی 89درصد فنالندیها نمی توانستند کالس نهم را پشت سر بگذارند در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان کالس های چهارم وپنجم به این نتیجه رسیدند داشتن یک معلم در دو سال متوالی یکی از دالیل رشد دانش آموزان در روخوانی ، ریاضیات وعلوم بوده است. در آزمونی دیگر در سال 2012و زمانی که ‏OECDآزمون استعداد متفاوتی را به منظور ارزیابی 165هزار فرد بزرگسال از کشورهای مختلف اجرا کرد نوجوانان و افراد 24ساله فنالندی در ریاضیات و روخوانی رتبه اول را کسب کردند. تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نهان اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی آموزش نشانه ذ اول دبستان ذ ذّر ت اذان ا آ گـ ُـ ذاش ت ذان َذر ُگ ذاش ت اذا ن آذر دل پذیر -آذربایجان - گذشته-ذّر ت می گذارد -لذّ ت – لذیذ- ذّر ه بین آموزش نشانه ه اول دبستان ما هی نهـنگ ماه 9 ُنه تدوین محمد فایق مجیدی (

39,000 تومان