پاورپوینت
فیزیک ریاضی

پاورپوینت سی30 ویژگی معلمان حرفه ای ریاضی

توضیحات: پاورپوینت سی30 ویژگی معلمان حرفه ای ریاضی کاربردی برای معلمان دبستان متوسطه اول و دوم پنج نکته از آموزهای جهانی معلمان تعداد اسلاید 37 1- معلمان موفق امروزي آماده اند بگويند : ما نمي دانيم اما با هم مي آموزيم. 2- معلمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند، نه معلم كتب درسي. 3- معلمان فقط عرضه كنندگان دانش نيستند، بلكه تسهيل گر روند يادگيري اند. 4-معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر گذاري بردانش آموزان بي انگيزه نيز از اهداف مهم آنهاست. با به کارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبانوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
دانلودفایل سی۳۰ ویژگی معلمان حرفه ای ریافی کاربردی برای معلمان دبستان متوسطه اول و دوم ينج نکته از آموزهای جهانی معلمان تعداد اسلاید ۳۷

صفحه 2:
‎-١‏ معلمان موکق امروزی آماده اند بگویند : ‏ما نمی دانیم اما با هم می آموزیم. ‎

صفحه 3:
۲- معلمان آمروزی می دانند : در وهله نخست معلم دانش آموزان هسنند. نه معلم کنب درسی .

صفحه 4:
۳ معلمان ققط عرضه كنند كان دانش نیستند. بلکه تسهيل كر روند ياد كيرى اند .

صفحه 5:
۶-معلمان موفق امروزی می دانند: اثر گذاری بردانش آموزان بی انكيزه نيز از اهداق مهم آنهاست .

صفحه 6:
0- معلمان موق امروزی می دانند: زنك تفریج و بازی حق مسلم كود كان است .

صفحه 7:
woe sel , <=»

صفحه 8:
Fy 5-۱ ‏ههمیدن #ین مسانه‎ ‏خود وا یرای تدریس‎

صفحه 9:
‎one‏ اسح ابن #تعاى رك ‎ign se as we‏ ‎

صفحه 10:
با طکعی كو ميهد ردان ود وف بژحید و گزاره‌های کلی در مورد آنها بیان کتید. ایت برداشت

صفحه 11:
‎eyed ST Ny‏ خواطات بو خی مد اروده > شع كماد نضا #كدن تصاساايا) عفري ب سم وس اعت شوید کم چتین اش عیاهی توسط یکی از آتوا رخ دهی پس از آن بوتر متوجه می‌ه وتد که تنایص لس ‎akg oS‏ نف طانی هون ید ی الط ‎Ewe hg Ol See So giao eu‏ ‎ ‎gs‏ این لحظه شاگردان کلاس شها آماده‌اتد تا یسته‌ای از قیل آماده شحه برای توشیع در مورد ‏احتتاب از آن اشتیاه را دریایند. ‎ ‎ ‏هش یت های آهاده‌ داخت پاخید ‎ro‏ ‎

صفحه 12:

صفحه 13:
= ۳ ۷ - اقیات حمتطکی راکاقی‌تداتید we

صفحه 14:
22 2 طرح درس برای این که بداتید چه کار می‌خواهید یکتید لازم است. این درست مقل یک تقشه راه برای رسیدن یه صتدوقچه گتجچ است. با این حال طرح درس اصری محتوم مخاطب هش ما همکن ۱ یو طرح درس شم تأتیرگذار باشد. اگر می‌بیتید کلان آمادگی برتامه از قیل تحیین شده شما را کدارد. بایند اتحطاف یه خرچ دهید و راهی میان‌تّر بوای رسيدن يه صدق را - شها کارگردان کلاسی هستید که حو حال رخ دادن است. این قیلصی تیست که از قیل تدوین شده باشد و شما در حال حماشای اگران ‎CT‏ ‏بشید «یقای درست تقش‌ها در دست هماست. = = پاییتد تیا ع ‎-P ms‏ 922 — ميته تبالخيم

صفحه 15:
‎pias‏ 555 هایت اگرا اد محقم 1 تمی‌شد این اتقاق در تارية ریاضیات وخ تهی‌داد: ‏| حدریس دوست. شیوه ‏مطلوب می‌خواهد. قیوه هر ‏معلم یرای هر کلاسی یاید: حوسط خود او خلی شو ‎ ‎

صفحه 16:
حمحای ر یاطی کوب سات مها تست بيع قهمیتت ی ات ات کزاوهای است که مه ای ‎Sig,‏ ی بت اقتخار می‌گویند. آنی فر ام وش می‌کتتد که اتيمه بعدى كزاره ره هم يكويت<: اليته يسح اق فهميدن. حفط كردن هم لازم وست. فرصني كتيد شما يا شودى دوست ش وید. یصد از محعی ‎Ly‏ خلقیات او آلقتا می‌خ وید مقلا فرص کحید ده سال از این آش تایی گخهعه باشد و شم هر روز یکدیگر ره مداقات کنید. در یکی اق رورها وهعى دوست خود را ديديد يه أو يكوييد من تور خيلى خوب فهميدهام امم متاسقاته حو را حفظ تكودهام. اين خيقى ين معتی حل وه می‌کند. فهمیدن درست يا حقظ کردن تکمیل می‌شود-

صفحه 17:
حسمحای ر یبای کوب حتاقضی‌های آنشکاری بین آموزش و تیست و فهمیدتی است. اما همین اقراد امتحان‌های حققلی می‌گی رنه یحیهی است که چیزهایی در ارياضيات بايد يس اق فهصيدن حفظ اشوتد و ار سوى ديكر مسائلى وجود. ددرتد که ته با حقظ کردن بلگه از طریق خداقیت حل صی‌شوند. ‎UF‏ ‏می‌جوان امعحاتی را طراحی کرد که هم یه عسمت‌های حققی و صم يه ستچش خلاعیت توجه داشته باشدد شاید بد خیاهشد در بین امتحان بد شاكرد اتمان فرصت دهیم برای چتد دقیقه جوم خود را نگاه کحتدٌ

صفحه 18:
معاص ر بای خو يه تععسعرن ین ‎cian‏ ‏خرس #نست و بکشی ار موش در روز امتحان رخ 5 می‌دهد. مسمی که در کال حرس دادن يه شاگردان ‎SS‏ ‏خود کوشود می‌کند که روز 7 امتحاتى هم در ييش است 11 يا معلمى كد در روز امتحان 5 وقتی شاگردی از وی سوالی می‌پرسد در پاسخ یه او می‌کوید که باید در لب احمتحان راایه ‎LESS I‏ تید رال تکشید 3

صفحه 19:
wok seh ys معلصی شقلی است که دار ای حو وحه متقاد است. وقتی درس می‌دهید باید. هماتتد یک يدر دلسوز و پرستار مهریان باشید و مر اقب کوچک‌ترین رقتار خود باشید چون احساس شما در تدريس» تقش پدری که با فرزتدش اشطرتج يارى می‌کند و گرچه دوست دارد قرزتدش از او رخ حهد. اگر او واقعا یرتده بای شود لخت‌یخش خواهد بود حك ولو و یجاسن بشید

صفحه 20:
متا ر سای کوب و جر منت دوه ‎eee‏ ‏ی ‏عمد ات لفو 0 ‎aie oe eee‏ کچ اس اما اكر يه صمين روفي جا 0 كس متوحيه اهميت كار ‎9١‏ ‏سم ‏00 ‎sees‏ درس گاهی اوقات «هعیاهات کوچکی داشعه پاهد تا حوچه کلاس جلب شود اایچاد اعخاد ا تیاه کید

صفحه 21:
Te) ee #قرادى كه يراى ورود يو سيتما بليط خريدهاتد يايد يليط خود را يم ‎EBS FIRS‏ دهت كنترلجى نكران #قرادى كه بليط خريده در حريان قيلم قوار يكيرد و ماجراى قيلم براى أو روشن كردد. ‎CEOS Sale pale‏ شاكرد ان هود ياد

صفحه 22:
حاص ر ياحّى كوي شاكردان شما صمكى ات تواتايى يادكيرى يكساتى برخوودار تیستتد. کتاب‌های حرسی برای هر ‎SRE‏ ‏هاگردان توشته هحه اند آموزش دادن به و به کار بوید. همین طور اگر فرحی در كفس شمه هسنت که ‎Faye‏ از یقیه شاکودان شماست پاید برحامه‌ای ویژه رف یرای او تحویت 1s بل یرای و یه ها و یه پا شید

صفحه 23:
گهه با ض‌اگوداتی مواجه هستیم که متظم تیستتد ولی پاهوشتد. این افراد هر چیتی را در پیتظمی ‎Bae rea os nee‏ لها چرس می‌ججیم ‎a anes Hat oS A maar‏ جاقت و یه شور مادک دهتد و ‎Jeb Oe IS‏ جسته گریخته گوش می‌دهتد و آموزش مابی اقر می‌شود. شاید یوت باه د رای ان که هک دهد ک ح وان چتر ی هر تگرداکی وا در عدر عر باخ که یاک ‎mea‏ از تمه ای ‎mais‏ ای پرهیت کتیم. یه این ترتیب. این گوته اقراد متوجه می‌شوتد که تمی‌تواتتد گزّیتشی درس را گوش دهند و هر تحظه‌ای از کناس بر ایشان مهم می‌شود. عي حسعتا سب يا ما طسب پرت و یلا درسی دید

صفحه 24:
SOS ee Le > yet اق وى ديقي هبن وت ينه ‎ae‏ احتی اج ‎aT‏ راتكن لیچاد کتد و ایی اتمه ‏را برای آتها يت وجود بیاورد که اهداف معدود درس را یه و احتی می‌توانتد قر! گیرتد ‎ ‏عب .14 امعداكى سعد اود و تكترار ی دااخت, پاخید °

صفحه 25:

صفحه 26:
وهی صحیت از اتکی تسخه‌هایی دا ‎Fo‏ همي كو رده قيا كيد ‎We ‎

صفحه 27:
احرای تده‌ای امکان ‎Sars tas‏ داد آتچه مهم است ابیت است که اهتباه‌ها پاید تصحیح هوند. کدهی اوقات 389 ‎Calne‏ ‏اشعیاهی وا روی تخته می‌بیتد أن را ياك می‌کند و مطلب درست را یه جای آن می‌تویسد. مطمتن باشید که تعد اد یسیاری از هشاگردان شما متوحه پاک قحن اهشتیاه قیلی و توفته شدن مطلميه جدید تمی‌شوند: تحصوص ور اتیاه حو جد يك

صفحه 28:
هن حسل جوان ‎St jase!‏ رویدهدهای روز است و این که تکمکلام‌ها يا سرعت ژیاد شایع می‌هوتد تشان می‌دهد که آتها ‎Se‏ چه تکاحی تاکید بیشعر دارتد. ‎gab ois‏ امن ايح رأ حار له د سر لتحي مدوم حک مهو و صماتته خشاتههایی ههراه موشوم سب ‎re Sa SR Sse‏ ‏حواتان زیان خود را دارتد و اگر یات ها برای اتتقال دانش ال ذائقه أتها دور ياشد كم أكر می‌گرحد. ‏خط لطیکه حهای ر و رای درسی ر یط ‎eee‏

صفحه 29:
وا آصاده کتید و از طریق تخته است این سوال یرای او ایجاد شود که چ دارید در یک امتحان حقظلی همین مطالب را حون استفاده از کتاب يه شما پس حهد. ع کتاب را ر وتویسی تکتید ©

صفحه 30:
اه یخواهید کاری را که می‌گویید اتجام دهد عا به حل سوال خود پرسد. یه علاوه اگرٌ هاگردی قلح به دست دارید هیچ وقت قلم را از دست او تگیرید ۱و ریب شما تخواهد شد. مسلما هر افری ار او افتخاری برای شم

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:
محاع ر بای گوب ew —— Pe سرعمت در هحاس یه را کاگی تد اتید ستچش کتوتی ما یه گوته‌ای است اكه اق طریق سوالات حستی چتد. گزیته‌ای. بیشتر بر سرعت خلقی م‌گردد که اقلب پدر و مادرها یرای اقیات تواتایی ریاضی شوزتد خرحسالشان از او می‌خواهتد خر برایر اقوام و دوستان در یک مهماتی. چند عدد بژرک را با هم حمع کند. درست است که سوعت در محاسیه لام است و خهن را برای می‌سازد اما یه هیچ وجه برای یادگیری ریاضی کافی نیست. یک معلم باید ید اين تکته عمیی حوجه داشتد _-_-

صفحه 34:
ماگ ر با کی خو میت همه عرار است یرای چتد ماه یک ۳

صفحه 35:
فرضن کتید قرار است شما داسکاتی بجویسید. این گه ایتده و اتتهای مارا را یداتید. با شخصیت‌های د استان خود. آنقتا بشید از خصوصیات. اختاقی و زر فتاری آتها اطاع. داشته یاشید. زیر و یم روانشحاسی رفتاری آتها ر! یداتید و یه روحیاجهقان اهر اف داشته باشید لازم است اها کافی تیست. شها به علاوه باید. یداتید که شخصیت داستان. شم در کجا به تیا آمده. تام یدر و ماخر و خواهر و برادر او داستان جر کجا است چه اتقاقی بر اش ‎BS! ae tae‏ ينها خی ‎yt Glee‏ يك معلم باید یدهند که پیقنیاز

صفحه 36:
حوحه داشته باشید که اجرای این ارکستو يررك كه هم رهیر آن هستید بر عهده it o ‏لغ هر کت رادر چای خو ود پزتید‎ wo

صفحه 37:
7 بي 0 اصی ae ‏سس مر‎ 1

دانلودفایل سی 30ویژگی معلمان حرفه ای ریاضی کاربردی برای معلمان دبستان متوسطه اول و دوم پنج نکته از آموزهای جهانی معلمان تعداد اسالید 37 به آموزش بدبین نیستم -1معلمان موفق امروزي آماده اند بگويند : ما نمي دانيم اما با هم مي آموزيم. به آموزش بدبین نیستم -2معلمان امروزي مي دانند: در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند ،نه معلم كتب درسي. به آموزش بدبین نیستم -3معلمان فقط عرضه كنندگان دانش نيستند ،بلكه تسهيل گر روند يادگيري اند. به آموزش بدبین نیستم -4معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر گذاري بردانش آموزان بي انگيزه نيز از اهداف مهم آنهاست. به آموزش بدبین نیستم -5معلمان موفق امروزي مي دانند :زنگ تفريح و بازي حق مسلم كودكان است. تهیه و تدوین محمد فایق مجیدی پایان

39,500 تومان