پاورپوینت
کسب و کاربرنامه‌ریزیفروش و بازاریابیمدیریت و رهبری

پانزده 15 درس از دن لاک Dan Lok نویسنده، سخنران، مشاور، سرمایه گذار، کارآفرین، متخصص فروش

توضیحات 15 درس از دن لاک Dan Lok نویسنده، سخنران، مشاور، سرمایه گذار، کارآفرین، متخصص فروش تعداد اسلاید: 11 فهرست مطالب زندگی نامه دن لاک | دن لاک کیست + دانلود فیلم ها، سمینارها، وبینارها کتاب ها و سخنان دن لاک دن لاک (Dan Lok) نویسنده، سخنران، مشاور، سرمایه گذار، کارآفرین، متخصص فروش، کپی رایتر و جزو برترین متخصصین حوزه بازاریابی اینترنتی است که در سال 1981 میلادی یا 1360 شمسی در چین به دنیا آمد و 39 سال سن دارد. تاریخ بروزرسانی مقاله: 1400/03/28 دن لاک (Dan Lok) در تاریخ 24 نوامبر 1981 میلادی یا 1360 شمسی در کشور چین و شهر هنگ کنگ به دنیا آمد. دن لاک کارآفرین، نویسنده، سخنران، متخصص فروش، منتور یا مربی و یکی از برترین کارشناسان جهان در حوزه بازاریابی اینترنتی می باشد که متأسفانه در ایران خیلی شناخته شده نیست در حالی که آموزش های ویدیویی بی نظیری دارد که در سایت نگرش نیک برای شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید. زندگینامه دن لاک دن لاک کیست؟ دن لاک به «پادشاه فروش کالای لاکچری و گران قیمت» معروف است و در همین زمینه خدماتی نیز ارائه می دهد اما درآمد اصلی او از سرمایه گذاری، فروش و کارآفرینی است. او همچنین جزو گران قیمت ترین مشاوران مالی در جهان هست. او جزو میلیادر های خود ساخته ای است که توانسته متکی به خود ثروت زیادی را جمع آوری کند. او یک شبکه از شرکت های چند میلیون دلاری ایجاد کرده است و یکی از پرطرفدارترین مشاوران در این زمینه است و به مردم سراسر جهان آموزش می دهد که چگونه یک امپراطوری تجاری برای خود بنا کنند. او منابع درآمدی مختلفی دارد و شرکت های مختلفی را اداره می کند. او به عنوان مشاور با هزینه 10 هزار دلار بر ساعت کار می کند و 15 کتاب نوشته است و دوره های آموزشی و سخنرانی برگزار می کند. با بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoin pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
۱۵ درس از دن لاک (01 ‎١‏ 2۵۲۱) نویسنده» سخنران» مشاور» سرمایه گذار» کا رآفرین» متخصص فروش تعداد اسلاید: ۱۱

صفحه 2:
0 رد ‎Jour .۲‏ به سمت كسانى مى روث كه می‌دانند جکونه آن |. «افراد به این دلبل از شما خرید نمی‌کنند که محصول شما را درك كننذه بلكه به اين دليل خريي را جند برابر کنند؛ فه کسانی که به آن نیاز دارند.» ات اما شد ءانف توضيح: اين جمله بر اهميت مديريت مالى توضیح: در فروش» همدلی با مشتری و درک و سرمايهكذارى هوشمند تأكيد دارد. براى نبازها و مشکلات او کلید موفقبت است. به جای جذب پول, باید مهارت‌های افزايش و تمركز صرف روى وبزكىهاى محصولء بايد مديريت ثروت را ياد بكيريد. نشان دهيد كه مشكلات مشترى را می‌فهمید. ‎ee‏ ينا

صفحه 3:
۳. «وضوح شدید منجر به نتایج شکفت‌انکیز می‌شود.» ‎sy SF‏ ارائه ارزش تعركز كنيد بول ۰ 5 ۰ ۰ خود به خون به سمت شما مى آيد.» : داشتن هدف و بر نامهر یز کت .۳.۰۰ ۱۳ توضیع: موفقیت مالیتتیجه اه ارزنی واضح و مشخص» شانس موفقيت را افزايش مىدهد. عدم تمركز و براكندكى مانع ببشرفت است. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏واقعى به مشتربان است. تمركز بر حل مشكلات ديكران به جاى صرفا كسب در آمده كليد پایداری است. ‎ ‎WE ( ‎222

صفحه 4:
۵, كار آفرينان مشكلات مردم / 8. تثروت له تنهابا ميزان يولى که درد نک با رالردان ریم ‎ile‏ اختبار داريد سنجيده مى شود » را با سود حل می‌کنند.» توضح: كارآفرينى موفق درباره نابي ‎2٠١‏ وف: رون وفع در آزدی زاین مشکلات بازار و اائه راهحل‌های سودآور است, مدبریت زمان و اولویت‌بندی براي است. این دیدگاه کسبوکار را به ‎Cal yo‏ و رنمد فردی ضروری ست: خدمت‌رسانی گره مي‌زند. ‎ee‏ رت

صفحه 5:
۷ «بهترين بازاريابان يهنرين كويندكان ۸ ترس از شکست یک توهم است. فیستند؛ بلکه بهترین شنوندگان هستند.» موفقیت ترس واقعی است.» توضیح؛ كوش دادن به نیازها و توضیح: بسیاری از مردم از موفقیت می‌ترسنده زیرا سبُولیت و اننظارات بیشتری به همراه دارد. بايد ابن ترس را مدیریت کرد تا به اهداف بزرگ رسید. خواسنه‌های مشتربان؛ کلید موفقیت در بازاريابى است. ابن مهارت به شما كيى می‌کند تا بيام خود را دفیق‌نر تنظیم کنید, ) CED

صفحه 6:
‎So ٩‏ پیشنهاد محدود» / ۰ سبکه شماء ارزش خالص شماست.» جذابینی نامحدود دارد.» ۸ توضیع: در بازایابی: ایجادحسی ۰ لوضيح: ارتباط با اثراد موثق و باالكيزه فوريت با بيشنهادهاى محدود (مانند | مىتوائد فرصتهاى جديدى ايجاد كندو ‏تخفیف‌های زمانی) می‌تواند مشتریان رشد شما را تسريع بخند, ‏را به خرید سربع ترغیب کند. ‎ ‏۲ ‏كنا ىتا

صفحه 7:
— ۱ «موفقين درباره سخت‌تر کار کردن فيسنه / ۲|. «شما نباید در یک بازار رقاب بلکه درباره هوشمندانهتر کار کردن است.» كنيدم بايد بر آن تسلط يابيد,» ا رت توضيح؛ به جاى رقابت معمولى» بيد به بايد روی بینه‌سازی ثر ‎oo 5 ms‏ از دنبال ایجاد تمایز و جایگاه‌سازی قدرتمند ا م مك در بازار باشيد نا به برترى برسيد. 4 CM

صفحه 8:
= ۳ «مردم بر اساس احساسات خرید ۴ «برای موففیت باید باد بگیرید که تنها می‌کنند و با منطق آن را توجیه می‌کنند.» باشيد؛ يدون ابنكه احساس تنهایی کنید.» توضیح: در فروش و بازاریابی بايد روى ی ی ی و ‎al‏ راط ای با متری تعرکز ی | ‎ASE EY‏ زيرا تصميمات خريد اغلب احساسی هستند. و استقلال است. گاهی بايد بدون حمايت ديكران به مسير خود اذامه دهيد. 7 us "۷

صفحه 9:

صفحه 10:
نلک ‎athe ig aT‏ فروش؛ متور مرب یکی از برترین کارشناسان جهان در حوزه بازاريابى ابنترنتى مى باشد كه منأسفانه در ابران خبلی شناخته شده مت دن لاك به «بادشاه فروش كالاى لاكجرى و كران قبمن» معروف است و در همین زمینه خدمانی نیز ره مي دهد ما درآمد اصلی او از سرمابه گذاری فروش و كارآفربنى است. أو همجنين جزو كران قيعت ترين مشاوران مالى در جهان هست. او جزو علبادر های خود ساخنه ای است که نونسنه منكى به خود ثروت زبادی را جمع آوری کند, او یک شبکه از شرکت های جند میلبون دلاری ابجاد کرده است و یکی از برطرفدارترين مشاوران در ابن زمينه است و به مردم سراسر جهان آموزش می دهد که جگونه یک اسراطوری تجاری برای خود با کنند, مرن ازج اک 00 ۱ ان اک کی از رن را در زمينه بازاريابي اينترلتى ابين We (

صفحه 11:

15درس از دن الک ( )Dan Lokنویسنده، سخنران ،مشاور ،سرمایه گذار، کارآفرین ،متخصص فروش تعداد اسالید11 : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 تدوین :محمد فایق مجیدی

21,000 تومان