پاورپوینت

پاورپوینت شش اصل متقاعدسازی سیالدینی Cialdini’s Six Principles of Persuasion متن دو زبانه انگلیسی فارسی حالت کتاب ورق زن ازرهبری یک خانواده تا رهبری یک سازمان مدیریت و رهبری توسعه فردی کارآفرینی باهم رشد کنیم کاش این مطالب را زود تر در مدرسه می آموختم تعداد اسلاید:20

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
a a پاورپوینت شش اصل متقاعدسازی سیالدینی ‎Cialdini’s Six Principles of‏ ‎Persuasion‏ ‏متن دو زبانه انگلیسی فارسی [احالت کتاب ورق زن ازرهبری یک خانواده تا رهبری یک سازمان. مدیریت و رهبری توسعه فردی كار آفرينى باهم رشد كنيم كاش اين مطالب را زود تردر مدرسه مى آموختم تعداد اسلاید:۲۰

صفحه 2:
‎ae‏ بیهقی فرماید: ‏© مرد آن گاه » آگاه شود که ‎g:‏ ‏( وبداند پهنای کار چیست؟ ‎a‏ ‎2 ‏2 ‏2 ‏0 ‏هه ‎i‏ ‏2 ‎BS‏ ‏۰ ‏0 ‏.1 ‏هو ‏۰ ‏0 ‏0 ‏ده ‎

صفحه 3:
۶ 0 0 مث ‎٩‏ و مث ۶ 9 مث 9 و 9 از دا ابا اب انا ال اب لس لا وی [ ینه جمال شا 1 8 as 3 ۳ تویی

صفحه 4:
لآلا مينيماليسم (ساده گرایی) است. آما هر روزه در شبکه های اجتماعی 7 و رسانه ها با "بدترین " و "بهترین :4 ها" اتفاقات بمباران / می شویم راه آن مینیمالیسم است ‎Ux‏

صفحه 5:
7 مینیمالیسم( ساده گرایی) است. لاشاید وقت نداشته باشید یک کتاب ۲۰ صفحه ای را بخوانید اين پاور پوینت خلاصه مطالب است عصر آمروز mM BE bl 9 @ 2 9ه 9 9 2 9 © 9 9 9 3 2 9 محمد

صفحه 6:
‎Mo‏ شعار های کیفیتی: جان تیمر» مدیر شرکت فیلیپس !۲ ‏کیثیت » یعنی اینکه محصول نگردد» ولی مشتری برگردد. ‏کیفیت » با آموزش آغازء با یادگیرنی 9 اجرا و با تعهد بقاء می یاید. ‏كيفيت» مسئوليت همه افراد ‏است. ‎9 ‎@ ‎9 ‎9 ‎2s ‎= ‎9 ‏ل‎ ‎> ‎9 ‎=) ‎‌ ‎3 ‎9 ‎9 ‎

صفحه 7:
10 شعار های کیفیتی: اجان تیمر» مدیر شرکت فیلیپس کیفیت: پیش نیاز موفقیت است. كيفيت ؛ از من آغاز می شود. يق کیفیت : هزینه بردار نیست » ‎٠‏ جيزى كه موجب ایجاد هزینه می گردد کاربدون کیفیت است. —| | | | | 9 @ 2 9ه 9 9 2 9 © 9 9 9 3 2 9

صفحه 8:
Bz & ‏چگونه بدون احساس فشار بر دیگران تأثیر‎ ‏بگذاریم.‎ ‏از این تکنیک 1 های متقاعدسازی‎ ‏اثبات شده استفاده كنيد‎ ye How to influence - others without feeling pushy Use these proven - persuasion 4 techniques 8 19۰ متقاعد کردن شانس نيست - یک مهارت است. 9 9 © 9 8 2 9 2 9 9 9 ۰ 3 9 9 عجمد فایق مجندی

صفحه 9:
و تسلط بر آن می تواند شغل و روابط شما را متحول کند. در اینجا چیزی است که باید بدانید... ‎And mastering it can‏ 4 transform your career and 26 .relationships Here’s what you need to .. know

صفحه 10:
شش اصل متقاعدسازی سیالدینی: ‎I]‏ عمل متقابل - مردم مهربانی را جبران می کنند. |] کمبود - در دسترس بودن محدود تقاضا را افزایش می دهد. Cialdini’s Six Principles of »* :Persuasion Reciprocity - People repay 0 4: -kindness Scarcity - Limited 0 .availability drives demand

صفحه 11:
.اقتدار - تخصص اعتبار ایجاد می کند 0 ثبات - تعهدات اقدامات آبنده را شکل مى [ .دهند دوست داشتن - ما تحت تأثیر افرادی هستیم "] .که دوستشان داریم اجماع - ما از دیگران پیروی می کنیم [ (اثبات اجتماعی) Authority - Expertise 0 -builds credibility Consistency - 0 5 Commitments shape future .actions Liking - We’re influenced 0 .by people we like 4: 6 Consensus - We follow 0 ial pre other

صفحه 12:
مدل ۸۵۱0۸ چگونه پیام های متقاعد کننده را ساختار دهیم: [] توجه - مورد توجه قرار بگیرید. علاقه - كنجكاوى را در كير كنيد. ميل - ارقباط عاطفى ايجاد كنيد. ‎The AIDA Model (How to 2 5‏ [] اقدام - مرحله بعدی را تحریک کنید. ‎Structure Persuasive :Messages) ‎Attention - Get noticed 0 Interest - Engage 0 ‎.curiosity ‎Desire - Build emotional 0 ‎

صفحه 13:
The Elaboration مدل احتمال ث نه مردم تصمیم ‎Likelihood Model (How ee Pay 0‏ :People Decide) ‏صورت‎ Bo Ge a 15.350 owe ][ ~ Central Route - Deep 0 3 thinking when ., .motivated f Peripheral Route - 0 one”

صفحه 14:
۶ نکته مهم برای متقاعد کردن موثرتر: [ ابجاد اعتبار - قبل از تأثیرگذاری تخصص خود را نشان دهید. از احساسات استفاده کنید 9 ” ‏مم‎ ۲:05 ۲0 ۲ deo 1 ‘op Tips To Persuade pete cen eae ‎:More Effectively‏ ان ‎"Build credibility - ۵‏ ‎© Show expertise before 1 ‏وا(‎ ‎Use emotion - Logic is 0 ‎good, but feelings drive ‎

صفحه 15:
از اثبات اجتماعی استفاده کنید - نشان دهید که دیگران موافق هستند. ] فوریت ایجاد کنید - کمبود تصمیمات را تسریع می کند. محمد قايق مجیدی Leverage social proof 0 - Show others have .agreed Create urgency -0 Scarcity speeds up decisions

صفحه 16:
]| از کوچک شروع کنید - قراردادهای کوچک منجر به پیروزی های بزرگ می شود. ] واضح باشید - پیام های ساده ‎Start small - Small o‏ :+ برنده می شوند. é agreements lead to 1 .big wins Be clear - Simple 0 .messages win محمد کایق مجیدی

صفحه 17:
0 خاطر داشته باشید ز مردم با احساسات ‎Remember; People buy‏ خرید می کنند و با منطق توجیه می ‎with emotion and justify‏ with logic ‏کنند.‎ از کدام اصل متقاعدسازی بیشتر ‎oe‏ ‏استفاده می کنید؟ ‎Which principle of‏ :2 ( persuasion do ‘ou use

صفحه 18:
© 9 © 9 ‏هه‎ ٠. = -9 9 © 9 3-9 9 9 -9

صفحه 19:

صفحه 20:
۶ ۰ و و و و و و و و و و و 9 @ 9 9ه | م 9 2 9 © 9 9 9 9 هه 9

صفحه 21:

پاورپوینت شش اصل متقاعدسازی سیالدینی ‏Cialdini’s Six Principles of ‏Persuasion متن دو زبانه انگلیسی فارسی 🚀حالت کتاب ورق زن ازرهبری یک خانواده تا رهبری یک سازمان مدیریت و رهبری توسعه فردی کارآفرینی باهم رشد کنیم کاش این مطالب را زود تر در مدرسه می آموختم تعداد اسالید20: ( همراه با موسیقی بیهقی فرماید: مرد آن گاه ،آگاه شود که نبشتن گیرد وبداند پهنای کار چیست؟ 0 این نسخه نامه الهی که تویی وی آینه جمال شاهی که تویی بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی ‏I 📙👈 مینیمالیسم (ساده گرایی) است. 📱ما هر روزه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها با "بدترین" و "بهترین ها" اتفاقات بمباران می شویم راه آن مینیمالیسم است ‏II محمد دهگالن مجیدی فایق 📙👈 مینیمالیسم(ساده گرایی) است. 📱شاید وقت نداشته باشید یک کتاب 200صفحه ای را بخوانید این پاور پوینت خالصه مطالب است یعنی مینیمالیسم نیاز عصر امروز ‏III محمد فایق مجیدی محمد 📙👈 شعار هاي كيفيتي: فایق جان تيمر ،مدير شركت فيليپس مجیدی كيفيت ،يعني اينكه محصول بر نگردد ،ولي مشتري برگردد. دهگالن كيفيت ،با آموزش آغاز ،با يادگيري اجرا و با تعهد بقاء مي يابد. كيفيت ،مسئوليت همه افراد است. ‏III ‏I محمد فایق مجیدی فایق محمد 📙👈 شعار هاي كيفيتي: جان تيمر ،مدير شركت فيليپس مجیدی كيفيت ،پيش نياز موفقيت است. كيفيت ،از من آغاز مي شود. دهگالن كيفيت ،هزینه بردار نیست ، چیزی که موجب ایجاد هزینه می گردد کاربدون کیفیت است. ‏IV محمد فایق مجیدی محمد مجیدی فایق چگونه بدون احساس فشار بر دیگران تأثیر بگذاریم. • How to influence ‏others without .feeling pushy از این تکنیک ⬇️ های متقاعدسازی️ دهگالن اثبات شده استفاده کنید • Use these proven ‏persuasion ⬇️techniques متقاعد کردن شانس نیست – یک مهارت است. محمد فایق مجیدی • Persuasion isn’t .luck – it’s a skill 1 مجیدی فایق محمد و تسلط بر آن می تواند شغل و روابط شما را متحول کند. ‏And mastering it can در اینجا چیزی است که باید بدانید... دهگالن ‏transform your career and .relationships ‏Here’s what you need to …know 2 محمد فایق مجیدی فایق محمد شش اصل متقاعدسازی سیالدینی: ✅ عمل متقابل -مردم مهربانی را جبران می کنند. ‏Cialdini’s Six Principles of :Persuasion مجیدی ✅ کمبود -در دسترس بودن محدود تقاضا را افزایش می دهد. ✅ Reciprocity – People repay دهگالن .kindness ✅ Scarcity – Limited .availability drives demand 3 محمد فایق مجیدی .اقتدار -تخصص اعتبار ایجاد می کند ✅ ثبات -تعهدات اقدامات آینده را شکل می ✅ .دهند دوست داشتن -ما تحت تأثیر افرادی هستیم ✅ .که دوستشان داریم اجماع -ما از دیگران پیروی می کنیم ✅ (.اثبات اجتماعی) دهگالن مجیدی فایق محمد ✅ Authority – Expertise .builds credibility ✅ – Consistency ‏Commitments shape future .actions ✅ Liking – We’re influenced .by people we like ✅ Consensus – We follow ).others (social proof 4 محمد فایق مجیدی دهیم: ✅ توجه -مورد توجه قرار بگیرید. ✅ عالقه -کنجکاوی را درگیر کنید. ✅ میل -ارتباط عاطفی ایجاد کنید. ‏The AIDA Model (How to ✅ اقدام -مرحله بعدی را تحریک کنید. ‏Structure Persuasive دهگالن مجیدی فایق محمد مدل AIDAچگونه پیام های متقاعد کننده را ساختار ):Messages ✅ .Attention – Get noticed ✅ Interest – Engage .curiosity 5 محمد فایق مجیدی ✅ Desire – Build emotional .connection Likelihood Model (How ):People Decide ✅ Central Route – Deep ‏thinking when .motivated دهگالن مجیدی فایق محمد مدل احتمال شرح (چگونه مردم تصمیم می گیرند): ✅ مسیر مرکزی -تفکر عمیق در صورت انگیزه. ✅ مسیر پیرامونی -تصمیمات سریع در صورت دخالت کمتر. ‏The Elaboration ✅ – Peripheral Route ‏Quick decisions when .less involved 6 محمد فایق مجیدی محمد 6نکته مهم برای متقاعد کردن موثرتر: ✅ ایجاد اعتبار -قبل از تأثیرگذاری ✅ از احساسات استفاده کنید ‏Top Tips To Persuade 6 -منطق خوب است ،اما احساسات :More Effectively -باعث عمل می شوند. ✅ – Build credibility دهگالن مجیدی فایق تخصص خود را نشان دهید. ‏Show expertise before .influencing ✅ Use emotion – Logic is 7 ‏good, but feelings drive محمد فایق مجیدی .action محمد ✅ Leverage social proof .agreed دهید که دیگران موافق هستند. ✅ – Create urgency ✅ فوریت ایجاد کنید -کمبود تصمیمات را ‏Scarcity speeds up تسریع می کند. .decisions دهگالن مجیدی فایق ✅ از اثبات اجتماعی استفاده کنید -نشان – Show others have 8 محمد فایق مجیدی محمد ✅ از کوچک شروع کنید -قراردادهای بزرگ می شود. ✅ واضح باشید -پیام های ساده ✅ Start small – Small برنده می شوند. ‏agreements lead to دهگالن مجیدی فایق کوچک منجر به پیروزی های .big wins ✅ Be clear – Simple .messages win 9 محمد فایق مجیدی with emotion and justify از کدام اصل متقاعدسازی بیشتر استفاده می کنید؟ .with logic ‏Which principle of ‏persuasion do you use دهگالن مجیدی فایق محمد 🧠 خاطر داشته باشید; مردم با احساسات خرید می کنند و با منطق توجیه می کنند. ‏Remember; People buy ?most 1 0 محمد فایق مجیدی محمد دهگالن مجیدی فایق واین پایان نیست آغاز تغییر بنیادین در یادگیری شماست 1 1 محمد فایق مجیدی 1 2 دهگالن مجیدی فایق محمد محمد دهگالن مجیدی فایق تهیه و تدوین: محمد فایق مجیدی منبع :لینکدین 1 3 end
21,000 تومان