صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
تعداد اسلایدهاه۱:
صفحه 5:
صفحه 6:
ممممم ممم مم مم ممم
۰۰ ۹ ۳۲
43
24
oa
5 3
3
صفحه 7:
]درس دو
۳- معلمان امروزی می دانند:
در وشله نخست معلم دان
آموزان هستند.
1
صفحه 8:
" از
صفحه 9:
صفحه 10:
>
>
>
2
>
>
2
>
>
2
>
3
3
>
>
0- معلمان موفق امروزی
می دانند:
و بازی حق مسلم کودکان
صفحه 11:
1۲
1
AN
AN
۲
۳
۳
۳
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
من مى توائم تحقير كنم با شوخى
بكنم ازا ربرسائم با التبام بخشم در
5 وحشت انكيز مى رسم وآن
که من عامل تصميم كيرى قاطع در همه ی موقعیت ها : مسئولیت من است.
كلاس هستم به عنوان يك معلم ء كه تصميم بكبرم بحرانى را افزايش با
عنوان Gore كاهش دهم »وكودكان را انسانى وال
كردائم با انسانيت را ازايشان بكيرم
نظام وفا معلم نيما بوشيج
بخش كردانم من مى توانم ابزارى
براى شكنجه باشم يا وسيله اى براى
الهام شادی .
4
صفحه 17:
یک معلم بر ابدیت اثر
می گذارد»
او هركز نمی تواند بگوید که
نفوذش در کجا متوقف
می شود."
هنری آدامز
صفحه 18:
+ در سریال معلم دهکده
نامزد معلم . ازش می پرسد شا که قاضی بودید
جرارها كرديد و
معلم جراب داد: جون وقتى به مراجعيثم و
كه بيش من مى آمدند دقيق مى شدم
مى ديدم كه آنها كسائى هستتد كه
یا آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اند
الاح ريشه
ممم مهم ممم مممممم م
1
صفحه 19:
آموزش بعنی قدرت
انجام دادن
کارهایی که قبلا "
نمی توانستیم انجام
مه ب©:
صفحه 20:
صفحه 21:
آن که از سوال
کردن می ترسد.
از یادگیری
شرمنده خواهد
صفحه 22:
فای ساده کاری
ندارد. ساده کردن
چیزهای پیچیده خلاقیت
می خواشد.
ممم مهم ممم مممممم م
6 6 8 8 8 8 8 8 8 8 8 19
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
پا من فی البحار عجائبه
ضاء الاسرة فلما رائعا عن الدلفین انقذ انسان
ام فیلم جالبی از دلفین می بینند که انسانی را از غرق شدن
واوصله الی الشاطی
و اورا به ساحل رسانده cowl
صفحه 29:
جامد: باور نمی کنم
يحيرنى جدا
ات یت انیت
صفحه 30:
ق:باور آن سخت (مشکل)است پدر جا
صفحه 31:
فنا على هذا الصدية
yal LL, bo دوست آشنا گردان
صفحه 32:
aly ضعفی وزن الانسان تقریبا
بش حدودا به دوبرابر انسان می رسد
بن الحیوانات اللبونة التی ترضع صغای
حیوانات پستانداری است که بچه هایش را شیر
حیوان با هوشی است که دوست داردبه انسان :
صفحه 33:
ال کذلک؟
اینطور نیست
الاب :نعم بالتاکید
موه هلها
دلافين ان ترشدنا الى مكان سقوط طائرةاو مكان غر
دلفين ها مى توانند كه ما را به محل
تيوط يك هواييعا باروكان عرق تيون د
سن سنا
صفحه 34:
للش ۰
فین نقش مهمی در جنگ وصلح ایفا
تشف ما تحت الماء من عجائب واسرار
و آنچه را از شگفتی از شگفتی ها و رموز
ی است الع سا
. الانسان علی اکتشاف اماکن تجمع !!
نغ کمک می کنند تا محل های تجمع ماهی ها را :
صفحه 35:
: رايت الدلافين تودى حركات جماعية
دلفين ها را ديدم كه حركات كروهى انجام
آیا آنها با هم صحبت می کنند
مادر : بلهدر یک دانشنامه خواندم
صفحه 36:
١ كدون
Sr در
توانندبا خدمت كرفتن صداهاى مخصى صحبت كنند
| تغنی کالطیور وتبکی کالاطفال
<<<
صفحه 37:
نورا :هل للدلافیر اعداء؟|
دلفین ها کوسه ماهی را پرای خودشان یک دشمن به حساب م
nis نگاهشان به کوسه ماهی می افت
صفحه 38:
به سرعت اطرافش جمع می شوند وبا بینی
های تیزشان آنها می زنند وانها را می کشند
.: بله بيا اين خبر را در اينترنت بخواني
صفحه 39:
۰ تیار الماء رجلا الی الاعماق بشدة
ب مردی را به شدت به اعماق آب. (دره
وبعد نجاته الرجل
:و مرد بعد از نجاتش گفت
ن چیزی مرا با قدرت به طرف بالا برد
صفحه 40:
خذنی الی ا
طی
سپس 8 سا
ىپس مرا به ساحل برد
2 .
عزمت vl شکر منقعدی ما وجدت احد
ll 3
منجی خود(بب.
ی یس )نف A ۱
۲
کنم
کسی
رايت
يت راد
فى ١
لماء ءذ
بعر
بز
J. را م6
گی را د
يدم كه
كنا
رم(نز
نزديكم)در [
ا بين
ب (بالا
وبا
می پرد(م
صفحه 41:
ol البحر والاسماک نعمة عظيمة من
استی که درپا وماهی ها نعمتی بزرگ از جانب
قال رسول اللة(ص)
رسول خدا (ص) فرمود
نگاه کردن در سه چیز عبادت است
صفحه 42:
اه کردن(مهربان) به چهره پدر وما
ونگاه کردن به دریا
صفحه 43:
دين من الحبوانات اللبونة التى ترضع سنایها @ 0
کین از حیوانات پستانداری است که بچه هایش را شیر می دهد
سمک القرش دورا مهما فی الحرب واللم 0 0
بوسه ماهی نقش مهمی در جنگ وصلح ایفا می کند
لانسان پفوق سمع الدلفین عشر مرات 0 ©
ul انسان ده برابر برتر از شنوایی دلفین است
, القرش صديق الانسان فى البحار 6 ©
70707
مک القرش عدو الدلفین © ©
سبه ماهی دشمن دلفین ها است
لدلافین انوف حادة © 0
صفحه 44:
لام واو منذ| مداخلا
عدافی عن
علی حتي ال
صفحه 45:
صفحه 46:
حروف جر
eee |
الدی gl> ما فی الارض جمیعا
او کسی است که همه آنچه را در زمین است برایتار
صفحه 47:
ذی اسری لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصء
--د-ذ-ن-ز_ز_ز_ز_زذ_زذ_زذ0زذ!_ذز10101111111111100ظصظ2
قال لبثت يوما او بعض يوم قال بل لبثت مائة عام فانظر الى ه
کردی؟ گفت یک روز با بخشی از یک روز گفت نه بلکه صد سال درنگ کردی به خوراکت وتوش
, الفلاح یعمل فی المزرعة من الصباح الی اللیل
صفحه 48:
5
soil ee
ضد/ زیان
الناس على دين ملوكهم
مردم بر دين پادشاهانشان هستند
صفحه 49:
توان وپروردگارت گرامی ترین است همان که به وسپله قلم آموخت
خداوند شما را در جنگ بدر یاری کرد
صفحه 50:
ازآن(مال)
داشتن
ما فی السموات log فاآنچه در آسمان وزمین است از آن اوس
کل ذنب توبة الا سوع/هر گناهي جزء اخلاق بد توبه دارد
لکم دینکم ولی دين شما ازآن خودتان ودین من از آن خودم
| رجعت ؟لانی نسیث مفتاح کیف روی مز است]
صفحه 51:
که توبه را از بندگانش ne پذیرد واز بدی ها در می گذرد وآنچه را انجام می
واذا سالک عبادی عنی فانی قریب
اگر بندگانم از تو در باره من بپرسند قطعا من (آنان)نزدیکم
صفحه 52:
العالم على غيره كفضل النبى على |
انشمند بر غير خود مانند برترى بيامبر بر امت خودش
صفحه 53:
هی جارو مجرور خبر می شود
العجلة. من الب لان
خبر
عجله از شیطان است
صفحه 54:
و ا اد ا تک ای وت کی
cs FT °°” »&« ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ ۱۳۳
علم بهتر از ثروت است . علم از تو محافظت می کند در حالیکه -۱
! تو از ثروت محافظت می کنی
=
سح
صفحه 55:
.رت اجعلنى مُقيمَ الضّلاة -۱۱
روردگارا مرا برپاکنندة نماز فرار بده (گردان)
انهغني بما علمْتني و gate ما ن
pce aesS cae Naha neater aca a aia Sia Nal aw ie Cans
صفحه 56:
بمُداراة الثاس كما أَمَرَني بإقامة ال
راستی خداوند مرا به مدارا کردن (مهربانی »
نرم خویی) با مردم فرمان داد » همانگونه مرا
mesial
کبیرا
ae aad 1 اک رگ رو ما دورتشه( نمی
خودم کوچک و در چشمان (أنظار) مردم بزرگ گردان
صفحه 57:
|نضحونع مرا نسیحا هم بحتر مو انها مه من احترام می گذارند
هن 53851 با آنها مرا نجات دادند
به من نانی داد
صفحه 58:
گفتگوهای با مدیرداخلی خدمات.
للا اگردشگر
موول الاستقبا مسوول پذیرش
اقاى دمشقى مدير داخلى خدمات اتاقها ى Jim
صفحه 59:
گفتگویی با مدیر داخلی خدمات «
رت.می خواهم لطفا استراحت کنبارمدیر داخلی تماس خواهه
23RD fn Be boss <n عد سد ماد wa de SEE وس
الاستقبال بِتّصل بالغشرف و بأیی المسرف مع مُهَندٍ
با مدیر داخلی تماس می گیرد ومدیر داخلی همراه با مهندس :
مدير داخلى خدمات هتل
صفحه 60:
|كفتكوبى با مدير داخلى خدمات ه
مث غزقتی و غرف ژُملااتافم واتاق همکارانم تمیز نیه
ودرآنها کمیودهایی است!
سَتأیی عُقال التّنظیفِ] کارگران نظافت خواهند آمد
ه ما المشکلاث الاح [fs مشکلات دیگر چیست؟
ف العُرقَةٍ الأولى فى العُرقَةِ الأولى سَريرٌ در اتاق اول تختی شکسته اس
الغرقة النا شرشف در اتاق دوم ملافه ای کم اس
ل العْرقَةٍ الثانِیة شرشف در اتاق سوم كولر خراب ابسه
صفحه 61:
[کشتتما ۱77
| :$358 از شما عذر خواهی می کنم
صفحه 62:
مه فرهنگ لغت بسپار کوچک است که دانشهای اندکی را در بر می ؟
منطفهای خشک در کنار درباها, واقبانوس ها
أنف عضو التنة السمّ (۵ 0 0
ات تن تین نی یی ال سب ی
باش طانژ من اللبونات (۶ © ها
فاش برندهای از پستانداران است
صفحه 63:
( seek dae al Loyal S
لظ
. فى ماء المحيط(4
شدیدی وزید. و چریانی در آب اقبانوس اتفاق افتاد
قراءة کتاب حول طرق تقوية ۰۰-۰ لانک کثیر النسیان (5
TL, « شدیدة وحدث
a al aD كما
بل ذکی جدا ..... من الصف الاول الى الصف الثالث(
a ae
صفحه 64:
ن النالث: ترجم افعال الجدول التالی
| تعرفت پرشدون ترضعین کانوا یجهزور
ثینا نشدم راهنمایی می کنر می orlab> می كرا
oie سیغلبان لا تعزمون نتراحم
بفرستید خواهندرستولمیم نمی رهم رحم نمی ک
Beem eo تجمعن ۷ بطیح
صفحه 65:
ترجم الایتین والاحادیث نم ضع خطا تحت الجار والم
وادخلنى برومتک G3 بعبادک الصالحین
PE
- حرف جر احرف جن
مجرور بحرف جر 2
مجرور حرف جر
= جار ومجرور
رحمتت (در گروه)بندگان شایسته ات.
صفحه 66:
ترجم الایتین والاحادیث نم ضع خطا تحت الجار والم
صفحه 67:
ترجم الایتین والاحادیث ثم ضع خطا تحت الجار والم
صفحه 68:
ترجم الایتین والاحادیث نم ضع خطا تحت الجار والم
حرف جر مجروربحرف جرا
جار ومجرور
| پر تو واجب زیرا او روشنایی دل اس
صفحه 69:
ترجم الاینین والاحادیث ثم ضع خطا تحت الجار والم
مجروژبحرف جر
جار ومجرور
صفحه 70:
ترجم الکلمات التالية
صفحه 71:
صفحه 72:
, السابع:عین الکلمات المرادفة والمضادة
بعثصغاشا ط لو سلیکیکبا راقلضو ءبعسا حل
ضحکظلا ما کتر بعتخقربد ففجا تکتاستلستر
هو و و و م اه سوه a لدت ع و و و و و دا اه و و و ous ts
فرستاد ىف ناگهان
ممعم ممم كك بم مم ممم قل م ع Face ences seen 0
ينهان كرد كوجكترها بزركترها پیشنر کمیر
ا ع oe 55-5
صفحه 73:
سس
روغن ها وس
نامیدیم |
2 دستيند | نهو
| 5 سوت زدند:
,ه (کلمتان زاندتان)
لجدول المتقاطع نم اکتب رمز
ترجم کلمات الجدو
صفحه 74:
1
ت۳۹
۲ ©
۳
Bia
۱۱
i
7
کوچک ها
کوچک ها کوچک ها
ها تام
2
s
3
e
J
S
و
ص
b
3
ى
ترجم كلمات الجدول المتقاطع ثم اكتب رمزه (كلمتان زائدتان)
ل
2
کوچک |p کوچک lo | کوچک ها
v
کوچک ها کوچک ها کوچک ها
صفحه 75:
عين المحل الاعرابئى لكلمات الملونة
صفحه 76:
عين المحل الاعرابئى لكلمات الملونة
صفحه 77:
عين المحل الاعرابئى لكلمات الملونة
صفحه 78:
عين المحل الاعرابئى لكلمات الملونة
صفحه 79:
عين المحل الاعرابئى لكلمات الملونة
صفحه 80:
عین,المجل,الاعرابی,لکلمات ,الملونة
مبتدا خبر
:ستؤزبان مقصر(اهمال كار) كوتاه
صفحه 81:
ال[ عین المبندا والخبر والغاعل والمفعول
ات ات تون و یواست eon al رت =
صفحه 82:
لا عين المبتدا والخبر والفاعل والمفعول
صفحه 83:
لا عین المبتدا والخبر والفاعل والمفعول
| االترج/.همنشینی با دانشمندان عبادت اس
صفحه 84:
عین المبتدا والخبر والفاعل والمفعول
صفحه 85:
ال[ عین المبندا والخبر والغاعل والمفعول
صفحه 86:
عین المبتدا والخبر والفاعل والمفعول
| لا :هرگاه انسان بمپرد عملش قطع مى شود بج
صفحه 87:
لا عین المبتدا والخبر والفاعل والمفعول
33 JLo oJ gle as 2053 7 ۳
صدقه ی جاریه , يا علمی که از ul
فد ws wo «gle> .wwl
صفحه 88:
عینفی الاية الشريبفة ترجمة ماتحته خط
ro
للمنا انفسنا وان لم تغفر لنا وترحمنا لتکونن من الخا"
به خودمان ستم کردیم واگر ما نبخشایی وبه ما رحم نکنی بی گمان از زیان دیدگان
2| یساس
ردكارا به ن دانشی ببخش | a درستکاران پپوند
3 واجعلنى من ورثة جنة النعيم
صفحه 89:
عینفی الاية الشريفة ترجمة ماتحته خط
6 الا من اتی الله بقلب سلیم
صفحه 90:
عینفی الاية الشريفة ترجمة ماتحته خط
و قولوا للناس حسنا
صفحه 91:
عينفى.الاية الشريفة ترجمة مانحته خط
:
فولوا لمن يقتل فى سپبل الله اموات بل احباء ولکن 1
سانی که در راه خدا کشته می شوندمرده نگوئید بلکه زنده ند ولی شما نمی
|واوفوا,بالعهدران العهد کان مسوولا
صفحه 92:
صفحه 93:
صفحه 94:
صفحه 95:
فستانا صيفية ذو اکمام قصيرة لو بر
صفحه 96:
lines yl ما رایک بهذا؟
| هی الالوان المتوفرة لد,
صفحه 97:
| هی دا فش به همین نگ دا
صفحه 98:
هی الاحذية الموجودة بنفس اللون اختاری ما
کفش هایی هستند با همان رنگ هر چه دوست دارید انتخاب
نا ساختار هذا کل واحد
نان منتا الف تومان والحذاء بمنة وخمسیر
زار
صفحه 99:
هل هناک ای تخفیه
صفحه 100:
صفحه 101:
صفحه 102: