پاورپوینت
معماری و عمران

معرفی پروژه Language Centre EAFIT University

صفحه 1:
Language ۵۰ ۳ 1511 JUMP Arquitectos

صفحه 2:
University Medellin, Colombi @ architects: JUMP arquitectos ۰ ۸۳۵۵: 7100 ۴۶ ٠ 3۲: 77 ٠ Manufacturers: Canteras de los Andes, SELCO, Titan prefabricados OC | Th 1 a 7 9 | 1 0۹ al ۱ ۲ 1 5 | lh: ii ۷

صفحه 3:
7 تر 1 7 _ 7 ۲ 5 كانسبت اصلى يروثه بر يايه طرافى رو هم با ويرّلىهاى عجمى مستقل شل ل لرفت, بهطورىكه بتوان هر يك را با موضوعات فاص برنامه معماری (فضاهای آموزشی و بفش‌های اراری) مرتبط سافت.

صفحه 4:
ضروری بو ر که اين رو ميم با یلریلر ارتباط راشته باشر؛ از طریق موقعي تهاي ىله هم زيستى جمعيت رافلی سافتمان و همپنین باژریرگنترگان را املان‌پزیر می‌سازر. عناصر مشترک ميان آن‌ها شامل فیابان مرکزی‌ای اس تکه به‌صورت طولی از ميان يروي عبو ركرره و ارتباطاتى با مموطه «انشّكاه ايبار می‌کند؛ این فیابان همهنين املان عبور و مرور ررون سافتمان و فشاهاى مفتلف ملاقات را فراهم می‌سازر. علاوه بر آن. فضاى بزرك غذافورى به‌عنوان ی فشای میانی عمل هم ىكن ركه به يك منظركاه وسيع به بفش‌های ‎ita‏ شهر تبریل می‌شور.

صفحه 5:
اولین ‎ae‏ پروژه به‌صورت هنرسی با شرایط توپوگرافی زمین تطبیق یافته است. فلوط تن نيز ررپایی از برفی_نقاشی‌های هنرمتر «ارواررو پی‌یرا* را در فور رارر. هرف ما سافت قطعه‌ای با ظاهر صلب و استوار بو رکه با تور‌های عفیم و یلپارچه سل ارتباط پرقرا رکنر. 0 un ‏ی‎ | ۳ ۱ my 7

صفحه 6:
‎whe 7 ۴‏ ۳ 8 . ۲7 مر رم ۳ ۳ ۳ ۶ م 8 رومین حبم, یک فرع منطقی و مفیومی اس تکه به‌طور عمری از مبم اول جرا شره تا روگلی پروژه را معقق سازر .کل برنامه آموزشی مرک ‎Lc ht fi 50‏ نهاك ود 9 ۳ ۲ زبان در اين ههم جاى كرفته است. ويزّلى اصلى آن. ثلتونيك نماى جنوبى است كه ارْ سيستمى شامل ۴۸۱ قطعه بتن 030902 سوراخرار را ۳ زر او ‎ee ee‏ فقت ما تشليل شره است؛ اين سيستم هم زمان تبارل هوای رافلی ,را مملن می‌سازر و از تابش فورشیر غربی معافظت می‌لنر. ‎tT ۳ 1 ۳‏ وش هی تخس 55 ‎mee ‎

صفحه 7:
(3۳۳ و ‎as‏ ‎a 2‏

صفحه 8:
PLANTA LOCALIZACION 1 PLANS -:

صفحه 9:
PLANS

صفحه 10:
PLANS

صفحه 11:
PLANS

صفحه 12:
PLANS

صفحه 13:
PLANS

صفحه 14:
PLANS

صفحه 15:
PLANS

صفحه 16:
۲ ۲ ۲ ۲ ۴۳ ۸ A A A ©) PLANTA CUBIERTAS 1 fo ts PLANS

صفحه 17:
PLANS

صفحه 18:
PLANS

صفحه 19:
PLANS

صفحه 20:
PLANS

صفحه 21:

صفحه 22:
PLANS

صفحه 23:
PLANS

صفحه 24:
یوم رای ‎afd ۳ a 5 .‏ - پروژه بر پایه طرافی رو حبع مستقل با ویرّلی‌های ‎«gate‏ متفاوت سل لگرفته است. - اين رو ههم بهلونهاى طرافى شرهائ رله بتوان آن‌ها را با موضوعات فاص برنامه معماری (فشاهای آموزشی و اراری) مرتبط سافت 0 رتباط فضايى - ارتباط میان رو ههم از طريق عناصر مشترک مانتر: - فیابان مرگز یکه به‌صورت طولی از ميان پروژه عبور می‌کثر و با مهوطه رانشاه ارتباط برقرار می‌ساژر. - فشاهای ملاقات و تعامل در طول هسیر. - قفا غزاقورى يلاله وار فشاك ‎a (Jeo tle‏ ۱ فشای غزافوری بزرل له به‌عنوان فضای میانی عمل رره و به یك منظرلاه شهری تبریل می‌شور. ®———— یم ون - با شرایط توپوگرافی زمین تطبیق یافته است. - فطوط آن الهالرفته از آثار هنرمتر 90(() طلویل() هستتر. - هرف: فلق مبمی با قاهر صلب و یلپارچه مشابه توره‌های ستلی مونولیتیگ. 49هه-- بم روم -یل فرع منطقی و براشره مفهومی از حبم اول ‎sly‏ ایبار روکاتلی پروژه. - شام لکل برنامه آموزشی مرکز زبان. ‎Sys -‏ برمسته: كلتونيك نمای بنوبی با سیستم ۴۸۱ قطعه بتن سوراغ‌رار 1686۵ برای: تبارل هوای رافلی , معافظت از نور فورشير غربى - ‎ ‎

صفحه 25:

Language Centre EAFIT University JUMP Arquitectos University Medellín, Colombi a • Architects: JUMP arquitectos • Area: 7100 m² • Year: 2017 • Manufacturers: Canteras de los Andes, SELCO, Titán prefabricados کانسپت اصلی پروژه بر پایه طراحی دو حجم با ویژگی‌های حجمی مستقل شکل گرفت ،به‌طوری‌که بتوان هر یک را با موضوعات خاص برنامه معماری (فضاهای آموزشی و بخش‌های اداری) مرتبط ساخت. ضروری بود ک ه ای ن دو حج م ب ا یکدیگ ر ارتباط داشت ه باشن د؛ از طریق موقعیت‌هایی که هم‌زیستی جمعیت داخلی ساختمان و همچنین بازدیدکنندگان را امکان‌پذیر می‌سازد .عناصر مشترک میان آن‌ها شامل خیابان مرکزی‌ای است که به‌صورت طولی از میان پروژه عبور کرده و ارتباطاتی با محوطه دانشگاه ایجاد می‌کن د؛ ای ن خیابان همچنی ن امکان عبور و مرور درون ساختمان و فضاهای مختل ف مالقات را فراه م می‌س ازد .عالوه بر آن ،فضای بزرگ غذاخوری به‌عنوان یک فضای میانی عمل می‌کند که به یک منظرگاه وسیع به بخش‌های مختلف شهر تبدیل می‌شود. اولین حجم پروژه به‌صورت هندسی با شرایط توپوگرافی زمین تطبیق یافت ه اس ت .خطوط آ ن نی ز ردپای ی از برخ ی نقاشی‌های هنرمند «ادواردو چی‌یدا» را در خود دارد .هدف ما ساخت قطعه‌ای با ظاهر صلب و استوار بود که با توده‌های عظیم و یکپارچه سنگی ارتباط برقرار کند. دومین حجم ،یک فرم منطقی و مفهومی است که به‌طور عمدی از حجم اول جدا شده تا دوگانگی پروژه را محقق سازد .کل برنامه آموزشی مرکز زبان در این حجم جای گرفته است .ویژگی اصلی آن ،تکتونیک نمای جنوبی است که از سیستمی شامل ۴۸۱قطعه بتن GRCسوراخ‌دار تشکیل شده است؛ این سیستم هم‌زمان تبادل هوای داخلی را ممکن می‌سازد و از تابش خورشید غربی محافظت می‌کند. PLANS > PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS PLANS مفهوم طراحی پروژه بر پایه طراحی دو حجم مستقل با ویژگی‌های حجمی متفاوت شکل گرفته است. این دو حجم به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوان آن‌ها را با موضوعات خاص برنامه معماری (فضاهای آموزشی واداری) مرتبط ساخت رتباط فضایی ارتباط میان دو حجم از طریق عناصر مشترک مانند: خیابان مرکزی که به‌صورت طولی از میان پروژه عبور می‌کند و با محوطه دانشگاه ارتباط برقرار می‌سازد. فضاهای مالقات و تعامل در طول مسیر. فضای غذاخوری بزرگ که به‌عنوان فضای میانی عمل کرده و به یک منظرگاه شهری تبدیل می‌شود.حجم اول با شرایط توپوگرافی زمین تطبیق یافته است. خطوط آن الهام‌گرفته از آثار هنرمند Eduardo Chillidaهستند. هدف :خلق حجمی با ظاهر صلب و یکپارچه مشابه توده‌های سنگی مونولیتیک.حجم دوم یک فرم منطقی و جداشده مفهومی از حجم اول برای ایجاد دوگانگی پروژه. شامل کل برنامه آموزشی مرکز زبان. ویژگی برجسته :تکتونیک نمای جنوبی با سیستم ۴۸۱قطعه بتن سوراخ‌دار GRCبرای :تبادل هوای داخلی ,محافظت از نور خورشید غربی. DONE!

20,000 تومان