پاورپوینت
ورزشیمدیریت و رهبری

پاورپوینت الگوی مديريتی بازاريابی ورزشی

صفحه 1:

صفحه 2:
Pray ‏الكوى مديريتى بازاريابى ورزشى‎ | ‏ا‎ ‏ا ل‎ ‏ا ا ل لك‎ beer aS cel re ce een en eT Rese tel pee CS 57 Web Fike

صفحه 3:
۱ * فعاليت هاى بازاريابى بايد با درك رسالت كميانى صورت بگیرد. * رسالت تبیین شده باید با اهداف کمپانی تلفیق شود.

صفحه 4:
۲ VE: ‏ل ات‎ oe ni, ‎eee mee eh‏ استفاده از شیوه های مدرن اطلاع رسانی به جمع آوری 1 11011101 را تجزيه و تحليل كند و نتليج تحقيق را به درست اورد و تصميمات را اتخاذ ‎me

صفحه 5:
‎٠‏ مصرف كننده ‎

صفحه 6:
ay ere CADET pee Cer ‏را نياز داريند بشناسد و درى كند. لين‎ ‏كار را بررسى و تحليل مصرف كننده‎ ‏كويند.‎ ‎۳

صفحه 7:
ادا *آنجه راكه در صنعت خودتان رح فى وكطايطالعه قد ۱ ل لوي ‎phe Gla‏ رخ می دهد 00" برنامه ريزى خود از اسن استفاده ‎Ruste‏

صفحه 8:
*يكى از روشهاى مطالعه شركت ‎wl SWOT los 9 4 5255‏ يعني تجزيه 0 تحلیا نقاط قوت 0 ضغف و فرصت ها و تهديدات.

صفحه 9:
ا ال ل ل بر بازاريابى ورزشى تأثير كذارد اطلاق مى شود ل ا ا ل ا 0 م ماس قومی, گرایشی, تکنولوئی و قانونی جامعه aw! * بازارياب بايد تأثير هر يك از اين فاكتورها را بر شر کت بررسی کند.

صفحه 10:
/ تقسیم لك يابى 9 تا "۳ ی : تقسیم بندی ‎R pa ceed‏ | .خصوصیات واحد : هدف يا بى انتخاب از بين تقسيمات : موضع يابى جكونكى به كار كيرى تر كيب بازاريابى

صفحه 11:
بازارهای زیادی وجود دارد. بازاریابان بایدشر کت را در يم گیری لین که چه تقسیم بندی هلیی را شر کت می تواند به کار گیرد 7 ‎cee eee ee‏ ‎ORC RCS pred nee eee Re CMCC w Ib )e‏ ‎mr‏ ‏اين بازار هدف مى باشد كه يى محصول براى آلن تولید و عرضه می شود.

صفحه 12:

صفحه 13:
Sail PS ane ane S Sy Bers pee 0 es ‏مین + شامل ردیابن فروش‎ ۹ ‏محصولات می د ناشل.‎

صفحه 14:
قیمث می توائد تأثیر عمیقی بر مصرق کننده داشته باشد. | MO eC errr Roce) | e s eee Feiner ‏و‎ gov es y) ‏گذارد.‎ تصيميم كيرى براى قيمت بايد بر اساس هزينه اى كه در شر كت براق تولید و عرضه هزینه می کند. سیاست ‎Pewee ee ot Bere on ers) eRe aC)‏ تقاضا در بازار باشد.

صفحه 15:
“#كونكى رسيذن محصول از مبدا يا شركت به مكانى است كه مصرف كننده مورد هدف ‎Came eaee)‏ اا ل 55 راك فعاليت هاى ورزشى با ساير محصولات تمايز دارد. یعنی غیر قلبل لمس است و همزمان ساخته ل | مصرف كننده بايد در روز معين و در زمان مقرر ‎yay esp cee)‏

صفحه 16:
0 عمومى بازاريابى ‎ap)‏ 30 ترويج مى ۳-۳ ‎ol‏ كلنى يك نوع ترميج است و ترويج يكى از فاكتورهاى أميخته بأزاريابى است ترویج ‎ees oar ed Be)‏ 0[ هدف بازارياب از تبليغات تشويق كردن مشتريان ا ا

صفحه 17:
هل 2 eee Cent pmeecorennl cE RRC ypc Care S1g 0 .است * مدیریت رهبری و هدایت برنامه ها re SS ie ‎Re comand 00‏ ا ل لت ‎ame are Peta tess fem peel ec rere‏ ‏.منظبق است يا نه

صفحه 18:
ف رآرورده بازار طرج eRe Sn) ۳۳ ترویج Pee ER eee es od تعریف و تنظیم طرح eee ol 9

صفحه 19:
با تشكر از همراهيتان

الگوي مديريتي بازاريابي ورزشي • الگوي مديريتي بازاريابي ورزشي توضيح عناصر و فرآيند بازاريابي ورزشي است. • اين الگو عناصر بازاريابي ،توالي عناصر ،وظايف ،فرآيند اداره كار و وابستگي متقابل عناصر را نشان مي دهد. • بازاريابي ورزشي يك فرآيند است. اهداف و رسالت كمپاني ورزشي • هدف شركت را مي توان در رسالت بيان شده آن يافت. • فعاليت هاي بازاريابي بايد با درك رسالت كمپاني صورت بگيرد. • رسالت تبيين شده بايد با اهداف كمپاني تلفيق شود. بررسي و تحليل بازاريابي ورزشي • بازارياب باي9د بتوان9د ب9ا اس9تفاده از شيوه هاي مدرن اطالع رس9اني ب9ه جم9ع آوري اطالعات بپردازد و س9پس اي9ن اطالعات را تجزي9ه و تحلي9ل كن9د و نتاي9ج تحقي9ق را ب9ه دس9ت آورد و تص9ميمات را اتخاذ كند. حوزه هاي مورد مطالعه در بازاريابي • مصرف كننده • رقيب • شركت • شرايط مصرف كننده •بازارياب باي9د افرادي را ك9ه محص9والت را نياز دارن9د بشناس9د و درك كند .اي9ن كار را بررس9ي و تحلي9ل مص9رف كننده گويند. •تعيين مشتريان احتمالي رقيب •آنچ9ه را ك9ه در ص9نعت خودتان رخ مي دهد مطالعه كنيد. •آنچ9ه را ك9ه در شرك9ت هاي ديگ9ر رخ م99ي ده99د درك كني99د و در برنام9ه ريزي خود از آ9ن اس9تفاده كنيد. شركت •يكي از روشهاي مطالعه شركت تجزيه و تحليي swotاست. يعني تجزيه و تحليل نقاط قوت و ضغف و فرصت ها و تهديدات. شرايط • شراي9ط ب9ه فاكتور هاي موقعيت9ي موجود ك9ه م9ي توان9د بر بازاريابي ورزشي تأثير گذارد اطالق مي شود • شراي9ط شام9ل ابعاد اقتص9ادي ،اجتماع9ي ،فرهنگ9ي، س9ياسي ،قوم9ي ،گرايش9ي ،تكنولوژ9ي و قانون9ي جامع9ه است. • بازارياب باي9د تأثي9ر ه9ر ي9ك از اي9ن ف9اكتوره9ا را بر شركت بررسي كند. تقسيم بندي هدف يابي و موضع يابي :تقسيم بندي تقسيم گروه هاي مختلف مصرف كننده بر اساس .خصوصيات واحد :هدف يا بي انتخاب از بين تقسيمات :موضع يابي چگونگي به كارگيري تركيب بازاريابي تصميمات بازار هدف • بازارهاي زيادي وجود دارد .بازاريابان بايدشرك9ت را در تص9ميم گيري اي9ن ك9ه چ9ه تقس9يم بندي هاي9ي را شرك9ت م99ي توان99د ب99ه كار گيرد راهنماي99ي كنند .تقس99يم بندي انتخاب شده بازار هدف شركت مي شود. • بازار هاي هدف باي9د پاي9ه هم9ه اس9تراتژي هاي بازارياب9ي شوند. • اي9ن بازار هدف م9ي باش9د ك9ه ي9ك محص9ول براي آ9ن توليد و عرضه مي شود. آميخته بازاريابي .1محصول .2قيمت .3مكان .4ترويج م+حصول1. • قسمت اصلي آميخته بازاريابي محصول است • محصوالت ورزشي شامل كاالها، خدمات ،اشخاص ،مكانها ،ايده ها با خصوصيات ملموس و غير ملموس است. • مديريت محصول :شامل رديابي فروش محصوالت مي باشد. ق+يمت2. • قيمت مي تواند تأثير عميقي بر مصرف كننده داشته باشد. • تعيين قيمت براي محصول كار بسيار مهم و مشكلي است .زيرا بر رضايت مشتري ،وضع كنوني محصول، نظر مصرف كننده درباره خريد محصول تأثير مي گذارد. • تصيميم گيري براي قيمت بايد بر اساس ه9زينه اي كه در شركت براي توليد و عرض9ه هزينه مي كند ،سياست هاي پول ساز شركت ،قيمت هاي رقابتي و عرض9ه و تقاضا در بازار باشد. م+كان 3. • چگونگ9ي رس9يدن محص9ول از مبدا ي9ا شرك9ت ب9ه مكان9ي اس9ت ك9ه مصرف كننده مورد هدف مي تواند به آن دست پيدا كند. • فعالي9ت هاي ورزش9ي ب9ا س9اير محص9والت تماي9ز دارد .يعن9ي غي9ر قاب9ل لم9س اس9ت و همزمان س9اخته و مصرف مي شود. • مص9رف كننده باي9د در روز معي9ن و در زمان مقرر در بازار حاضر شود. +ج 4. +ي ت+رو • • • • افكار عمومي بازاريابي را همان ترويج مي دانند. آگه9ي بازرگان9ي ي9ك نوع تروي9ج اس9ت و تروي9ج يك9ي از فاكتورهاي آميخته بازاريابي است. تروي99ج فرآين99د آگاه س99اختن افراد از محص9والت است. هدف بازارياب از تبليغات تشوي9ق كردن مشتريان به خريد يك محصول است. استراتژي هاي مديريت بازاريابي • اجرا شامل انجام كليه استراتژي ها و ايجاد سيستمي براي برنامه ريزي .است • مديريت رهبري و هدايت برنامه ها • ارزيابي تأسيس سيستمي براي تجزيه و تحليل استراتژي هاي بازاريابي براي تعيين اينكه آيا اين استراتژي ها با اهداف مقرر شده .منظبق است يا نه ايجاد طرح بازاريابي هدف فرآرورده سمت بازار طرح گزينش بازيكنان روشهاي بكارگيري شده براي طرح بستر بها ترويج تعهد و پياده سازي و ارزشيابي تعريف و تنظيم طرح مكان پايان با تشكر از همراهيتان

38,000 تومان