پاورپوینت
ادبیات و زبان

پاورپوینت تدریس گرامر درس 3 یازدهم زبان انگلیسی جملات شرطی نوع اول

توضیحات: فهرست مطالب: بخش اول 10 نکته از کتاب 99 فاجعه در کلاس درس بخش دوم آموزوپرورش فنلاند بخش سوم تدریس گرامر درس 3 یازدهم زبان انگلیسی جملات شرطی نوع اول آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:40 درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر، کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ، کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت 📙نکته اول: دانش آموزان در پنج ثانیه اول ملاقات شما را قضاوت می کنند ، ارزیابی می کنند و درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ازآنها برای حمله به شما استفاده کنند If I study carefully, I can get a better mark. If he gets up early, he may catch the first train. They won’t come here if we ask them. What should she do if it is cold? If you don’t stay at home, you may get corona. الگوی کلی جملات شرطی نوع اول : If + sbj + simple present + … , sbj + simple future + … بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
جملات شرطی نوع اول آموزش تصویری را جدی بكيريم

صفحه 2:
فهرست مطالب: بخش اول ۱۰ نکته از کتاب ‎۹٩‏ فاجعه در كلاس درس إبخش دوم آموزوبرورش فنلاند بخش سوم تور پس گرامر درس ۳ يازدهم زبان انگلیسی 5 ت شرطی نوع اول ‎gel‏ نی تصویری را جدی بگيريم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاوير مرتبط تعداد صنحات:۳۰__

صفحه 3:

صفحه 4:
لا نكته اول: دانش آموزان در ينج ثانيه اول ملاقات شما را قضاوت می کنند . ارزیابی می کنند و درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ازآنها برای حمله به شما استفاده کنند © وت 5 5 5 5 5 5 اننا اننا ليا لیا لیا لما لیا لیا ليا اننا نا ليا اننا لیا لب

صفحه 5:
2 اول کلاس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند

صفحه 6:
لا نكته سوم: يك معلم با اعتماد به نفس احترام بیشتری را کسب می کند نه یک معلم خجالتی مم‌ممممممم مم مم م مر 6 ۲ 5 5 8 5 5 8 5 5 85 8 15 1 ۲ 5۲ 5 5 2 5 5 5 5 5 5 15 لیا لما لیا لیا لما ما لیا لیا نما لیا لیا لیا نما لیا لب ©

صفحه 7:
الا نكته جشارم مواظب باشيد : هرگز تصور نكنيد كه كلاس شما از قبل قوانینی را می شما هستيد كه بايد قوانين را ‎Beg‏

صفحه 8:
8 نکته پنجم: انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول مشخص كنيد ©

صفحه 9:
8 نکنه ششم: یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به ۱۲۰ تا ۱۸۰ دانش آموز سروکار دارد ©

صفحه 10:
8 نكته هفتم: انتظار مى رود نام كوجيك دانش آموزان را يادبكيريد

صفحه 11:
slik ‏بدانید کلاسداری کلاس۸‎ ‏با كلاس) , قافرق دارد‎ وهبيح دو كلاسى مثل هم

صفحه 12:
#ا نكته نهم: اكر دانش آموزان احساس كنند كه شما ملايم و رام هستيد به احتمال زياد بر شما غلبه خواهند كرد ©

صفحه 13:
وحشیگری د ‎eal:‏ احتمال زیاد مورد بی مضری و بی اعتمادی آنها قرار می كيرند

صفحه 14:

صفحه 15:
‎u‏ می‌دانیدکدام کشور سه بار در آرمون 5152 ) آزمونى اسقاند ارد برای ‏در جهان اول شد؟ بخش دوم ‎

صفحه 16:
درست همانند میکل آنژ ۲ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمره کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز » کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نمان اث ر آدام کرنت 60

صفحه 17:
00 2 eaey ee L واین اتفاقی نبود

صفحه 18:
Dd al aE) ‏بعد از مطالعه‎ ed Se Seca مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از

صفحه 19:
اين فرهنك در باور به ‎ey ei)‏ تک تک دانش آموزان ریشه دارد

صفحه 20:
به نحوی طراحی شده اند که به جای تنکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد مى دهند

صفحه 21:
0 ردام لت 1 2 ‎rea)‏ ل لا لت

صفحه 22:
Rep CRT ‏تنها بر موفقيت تحصيلى دانش آموزان‎ pal ae RE Te Teer by Teese oa

صفحه 23:
را دا ۱۳ لا ات( آخ رکشورهای اسکاندیناوی به حساب می آمد

صفحه 24:

صفحه 25:
در دبستانی در کارولینای شمالی ‎Oro OT Ute reese‏ چهارم وپنجم به این نتیجه رسیدند داشتن بك معلم 4 در دو سال متوالى يكى از دلايل رشد دانش BD Ed ie ek PME al

صفحه 26:
PROT Be rer Ser) ۱ eT rr rey sie) eB) CS ee Tee a ress مختلف اجرا کره نو حوانان و افراه ۲۳ ساله ۳

صفحه 27:
۳۹ Sy ee Pe Perr eo

صفحه 28:

صفحه 29:
تدریس گرامر درس 3 یازدهم جملات شرطی نوع اول

صفحه 30:
الگوی کلی جملات شرطی نوع اول : If + sbj + simple present +... , SbF isin a w+ futuselw Jl> LIf | study carefully, | can get a better mark .If he gets up early, he may catch the first train ExamplesSthey won't come here if we ask them ?What should she do if it is cold .If you don’t stay at home, you may get corona

صفحه 31:
شکل ساده فعل simple present— coli Se ‏5ه/و+شکل ساده فعل‎ ... We speak > Examples te talks ... She goes

صفحه 32:
will can = simple futures ™9y ‎must‏ آینده ساده ‎should‏ ‎Examples «fl will leave‏ : ‎..He can help‏ ‎«They must wait ‎

صفحه 33:
3 Examples _ .».We don’t get ...£He doesn’t call

صفحه 34:

صفحه 35:
am/is/are am not/isn’t/aren’t

صفحه 36:

صفحه 37:
One 0 -Read the following paragraph and choose the best verb forms I sometimes think about my future job. I want to have a ‏طول‎ 1 people of my country. When I (grow up / will grow up), I (become / ,a teacher. I will work hard and help children. If I (teach / will t my students (learn / will learn) many things. If they (study / will hard, they (become / will become) successful in their lives. They good jobs in the future. They may become teachers, nurses, fa! artists. If my students (become / will become) successful, I (f -happy and satisfied. This helps people to have a happier life

صفحه 38:
Pair up and talk about the things you will do or will happen in the -following conditions ‎it rains tomorrow .1‏ کار ‎,lf I study hard for my exams..? ‎,lf we go to Noshahr this Friday. 3 ‎,lf I eat so much junk food .4 ‎,lf I get a good mark .5 ‎

صفحه 39:
.Complete the following sentences If my brother (go) ...0.0.05......... out with his friend I can watch .the football nia@tcin on TV wo... eee © twatch) I (earn) .......... woe lot of money WI (get) va. job meet \ If RateGaurry / not)... , she (miss) . the bus will be ‏وا‎ If we (meet) .. .... them tomorrow, we ... vour hello

صفحه 40:

صفحه 41:
زبان و ادبیات فارسی ۲ | نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم آلا همکار افتخاری میم م ممم م مر مم مم م مر 1 8 ۲ 5 5 5 5 5 8 17 ا ها ها هه ها هه هه ها هه هه هه سر انا ليا لها نا با نا با با با با با نات با با

صفحه 42:
رم م م ممممم ممم مم م مر انا ليا لها نا با نا با با با با با نات با با

صفحه 43:
666۵۵۵6۵6۵۵ ها با اب ها ها با ها با ها سس

تدریس گرامر درس 3زبان انگلیسی یازدهم جمالت شرطی نوع اول آموزش تصویری را جدی بگیریم فهرست مطالب: بخش اول 10نکته از کتاب 99فاجعه در کالس درس بخش دوم آموزوپرورش فنالند بخش سوم تدریس گرامر درس 3یازدهم زبان انگلیسی جمالت شرطی نوع اول آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات40: 📙نکته اول: دانش آموزان در پنج ثانیه اول مالقات شما را قضاوت می کنند ، ارزیابی می کنند و درمی یابند چه چیزی شما را می آزارد و چگونه می توانند به بهترین وجه ازآنها برای حمله به شما استفاده کنند 1 📙نکته دوم: شاید این شناخت بچه ها در چند دقیقه اول کالس به خاطر حس ششم غریبی است که دانش آموزان در بزرگ سالی از دست می دهند 2 📙نکته سوم: یک معلم با اعتماد به نفس احترام بیشتری را کسب می کند نه یک معلم خجالتی 3 📙نکته چهارم: مواظب باشید :هرگز تصور نکنید که کالس شما از قبل قوانینی را می داند شما هستید که باید قوانین را بگویید 4 📙نکته پنجم: انتظارات خود را از دانش آموزان در همان جلسه اول مشخص کنید 5 📙نکته ششم: یادآوری نام های دانش آموزان هرگز آسان نیست یک معلم معمولی در روز به 120تا 180 دانش آموز سروکار دارد 6 📙نکته هفتم: انتظار می رود نام کوچک دانش آموزان را یادبگیرید 7 📙نکته هشتم: بدانید کالسداری کالسA با کالسB,Cفرق دارد وهیچ دو کالسی مثل هم نیستند 8 📙نکته نهم: اگر دانش آموزان احساس کنند که شما مالیم و رام هستید به احتمال زیاد بر شما غلبه خواهند کرد 9 📙نکته دهم: اگر شهرت به عصبانیت و وحشیگری داشته باشید به احتمال زیاد مورد بی مهری و بی اعتمادی آنها قرار می گیرند 1 0 محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi ‏شروع ‏بخش دوم آیا میدانیدکدام کشور سه بار در آزمون PISA )آزمونیاستاندارد برای سنجشمهارتهای ریاضیات ،روخوانیوعلوم تجربی ( در جهان اول شد؟ بخشدوم تعداد اسالید:10 درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر ،کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ، کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت 1 دانش آموزان فنالندی سه بار در آزمون جهانی PISAاول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد 1 @fayihg.majid ‏i بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنالندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئت گرفته است که خود آفریده اند. 2 @fayihg.majid ‏i این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد 3 @fayihg.majid ‏i مدارس فنالند به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند 4 @fayihg.majid ‏i شعار رایج در مدارس فنالند این بود: ما نمی توانیم هدرفتن حتی یک مغز را تاب بیاوریم 5 @fayihg.majid ‏i در فنالند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعالیق فردی تک تک آنان توجه دارند 6 @fayihg.majid ‏i تا یک نسل قبل فنالند یک مرداب آموزشی همتراز با مالزی ،پرو و در رتبه آخرکشورهای اسکاندیناوی به حساب می آمد 7 @fayihg.majid ‏i در سال 1960میالدی 89درصد فنالندیها نمی توانستند کالس نهم را پشت سر بگذارند 8 @fayihg.majid ‏i در دبستانی در کارولینای شمالی با بررسی عمکلرد دانش آموزان کالس های چهارم وپنجم به این نتیجه رسیدند داشتن یک معلم در دو سال متوالی یکی از دالیل رشد دانش آموزان در روخوانی ،ریاضیات وعلوم بوده است. @fayihg.majid ‏i 9 در آزمونی دیگر در سال 2012و زمانی که ‏OECDآزمون استعداد متفاوتی را به منظور ارزیابی 165هزار فرد بزرگسال از کشورهای مختلف اجرا کرد نوجوانان و افراد 24ساله فنالندی در ریاضیات و روخوانی رتبه اول را کسب کردند. @fayihg.majid ‏i 1 0 تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نهان اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی 6 @fayihg.majid ‏i تدریس گرامر درس 3یازدهم جمالت شرطی نوع اول : الگوی کلی جمالت شرطی نوع اول If + sbj + simple present + … , sbj + simple آینده ساده حال ساده … + future .If I study carefully, I can get a better mark .If he gets up early, he may catch the first train Examples.They won’t come here if we ask them ?What should she do if it is cold .If you don’t stay at home, you may get corona شکل ساده فعل simple present حال ساده : Examples شکل ساده فعل+s/es … We speak … He talks … She goes will can = simple future آینده ساده may must should …I will leave …He can help …They must wait : Examples + simple verb : 1 نکته don’t/doesn’t حال ساده را با منفی می کنیم : Examples ...We don’t get …He doesn’t call نکته : 2 برای سوالی کردن جمالت شرطی فقط جواب شرط سوالی میشود ( قسمت شرط ثابت می ماند) نکته : 3 حال ساده فعل beمی شود ‏am/is/are ومنفی آنها میشود ‏am not/isn’t/aren’t نکته : 4 می توان جای قسمت شرط و جواب شرط را عوض کرد در این صورت کاما حذف می شود کتاب97صفحه .Read the following paragraph and choose the best verb forms I sometimes think about my future job. I want to have a job to help the people of my country. When I (grow up / will grow up), I (become / will become) ,a teacher. I will work hard and help children. If I (teach / will teach) well my students (learn / will learn) many things. If they (study / will study) hard, they (become / will become) successful in their lives. They can have good jobs in the future. They may become teachers, nurses, farmers, and artists. If my students (become / will become) successful, I (feel / will feel) .happy and satisfied. This helps people to have a happier life کتاب97صفحه Pair up and talk about the things you will do or will happen in the .following conditions .we must stay at home ,If ,If ,If ,If ,If it rains tomorrow .1 I will I study hard for my exams .2can visit him .we .succeed we go to Noshahr this Friday .I may get.3sick I eat so much.they junk food .4 give me a reward should I get a good mark .5 : کتاب کار52 صفحه .Complete the following sentences goes If my brother (go) ……………….. out with his friends tonight, .1 I can watch willmatch earn on TV …………………… get .the football )watch( may miss doesn’t I (earn) ……………..a lot ofhurry moneyup if I (get) ………..... a good .2 .job meet will say If Kate (hurry / not) ………………..… , ,she (miss) …………….. .3 .the bus will be use If we (meet) …………………… them tomorrow, we (say) .4 .………………….. your hello سپاس از توجه شما عزیزان تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی دهگالن دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم همکار افتخاری مجله شوق تغییر بیش0 از ده سال 📙 📙 📙 0 end

49,000 تومان