پاورپوینت
ادبیات و زبان

پاورپوینت کلمات هم آوا اضافه استعاری وتشبیهی فارسی یازدهم

توضیحات: فهرست مطالب: بخش اول هشت 8اصل کلی تدریس اصول جهانی و چهارده 14مهارت های جهانی یاددهی یادگیری بخش دوم کلمات هم آوا کل کتاب فارسی یازدهم 38 کلمه 41 اضافه استعاری کتاب ادبیات فارسی یازدهم 54 اضافه تشبیهی کتاب ادبیات فارسی یازدهم آرایه حس آمیزی با مثال تعداد صفحات :17 درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر، کالبد فرشته ای محبوس شده است . من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز ، کودکی باهوش محبوس شده است. مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
کلمات هم آوا کل کتاب فارسی یازدهم ۳۸ کلمه ۱ اضافه استعاری کتاب ادبیات فارسی یازدهم ۴ اضافه تشیهی کتاب ادبیات فارسی بازدهم آرایه حس آمیزی با مثال تعداد صفحات :۱۷ 6 6 5 5 5 5 5 5 5 5 5 16 لا لا لیا لیا لیا نا نيا نيا ما لیا نبا با با نیا لها

صفحه 2:

صفحه 3:
فهرست مطالب: بخش اول هشت ۸اصل کلی تدریس اصول جهانی و چهارده ۱۴مهارت های جهانی یاددهی یادگیری بخش دوم کلمات هم آوا کل کتاب فارسی بازدهم ۳۸ کلمه ۶۱ اضافه استعاری کتاب ادبیات فارسی یازدهم ۴ اضافه تشبیهی کتاب ادبیات فارسی یازدهم آرایه حس آمیزی با مثال

صفحه 4:
درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمرء . کالبد فرشته ای محبوس شده است ‎ere aes‏ 2

صفحه 5:

صفحه 6:
هشت اصول کلی جهانی تدریس: ۱-اصل رشد و آمادگی ناختی » اخلاقی و ...) ۲- اصل موفقیت ۳- اصل رغبت ۵-اصل استفاده از حواس لازم و کافی ۷- اصل توجه به فوتهای ۸-اصل راهنمایی مختلف ۶- اصل داشتن معلومات فردی

صفحه 7:
۵- مهارت در به کار بردن علایم كلا غير كلامى ۰ ۶- مهارت در هدایت و راهنمایی دانش آمو: چهارده مهارت جهانی تدریس: |= ت در ‎dog‏ ۷- مهارت در تشخیص مشکلات أ عتاو ره ‎lige ils‏ در فهم مطالب ۸- مهارت در تشویق 7 مهارت در توضيح مطام 3 | دائش أموزان به باس كوي نحوهی بیان ۲ الست ۳- مهارت پرسش و انطباق ‏ سؤال با سطح درك فراكيران ۴- مهارت در کیفیت صدا از نظر زیر و بم نمودن آهنگ کلام با توجه به محتوای بيام

صفحه 8:
چهارده مهارت جهانی تدریس: ‎-٩‏ مهارت در تداوم بخشيدن ‎١‏ ‏بر توجه دانش آموزان 1۰- مهارت در کسب مشارکت دانشآموزان ‎-١١‏ مهارت در کنترل ‏ ۴9 دان شآموزان 0 1 ۰ ۱۳- مهارت در بهکارگیری کارافزارهای آموزشی ۳-مهارت در اختصاص دادن وقت به یادگیری و ‎٠‏ دانش‌آموزان ‏۴- مهارت در برنامه‌ریزی و طرح درس ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
چهار ویژگی خاص در تدرس وجود دارد که عبارت است از: 3 ۳ ‎-١‏ وجود تعامل بين معلم و ‎r‏ |> | داش آموزان. | ۲- فعالیت براساس اهداف - ايجاد فرصت و تسهيل

صفحه 10:
۱- بحر (دریا» بهر «برای) حیات «زندگی» حیاط (محوطه خانه) خواست (راده» خاست (بلند شدن؟ ۴- خوان (سفره» خان (مرحله» ۵ غتا (خوراک» غرا (جتک» قضا (تقدیر ع- ‎GP GD‏ 7- تأمل (انديشه) تعمل (كار كردن» ‎A‏ حوزه (تاحیه» حوضه (آبریزگا ‎ ‏5- ظن (كمان» زن (موتت» ‏-۰-علم (پرچم الم (درد) - قریب «نزدیک» غریب (دور) ‎ ‏تور ‎G35) sab Glo)‏ ۳- صواب (درست تواب (یاداشی ‏۰- قاضی (حاور) غازی (جتگجوی بند باز) ‎ ‏& واژه‌های هم آوا - سال یازدهم ‏ ‏1 كزارمن زبه جا أورحن) کناردن (قرار دادن و ‎Pe Se 6‏ ‎CD oe aoe‏ ‎Gn) SIGH eo‏ ‎UD apne CE SLD aA‏ ‎ep Sea I‏ ۰ خوار (یست) (خار ‏ کل ‎GL) BGs eb om ee‏ ‏۲ تظیر (شبیه» تذیر (ترساننده) ‏75ت متسوب (تسبت دادن متصوب ‎GL‏ ‎IEF‏ (ميكر» غالب (ومروز» ‎Ce‏ ‎AOS‏ (مسافرت» صقر (ماه صقر ‎ ‏۶- محراب (قیله گاه) مهراب (نام خاهنامهای ‎ ‎Ged‏ تصر (پیروزی - نقض ‎Ce SD GSD‏ ۹- صباحت (زیبایی» سیاحت (شتا؟ -۳۰- تواهی (کارهای بد» تواحی «اطراف ‎TN‏ خورد (قوارتی» رد ‎Gab‏ ‏۲ طين (كل) تین «نجیر) ‏۳ قريت (تزديكى) عربت (دوری) ‏++ صقر (صدای بلتد» سقیر ‎Gill‏ ‏۳۵- اسیر (گرفتار» عصیر (عصاره» عسیر ‎RO‏ ‎ ‏آثیر «کره آتش» اصیر (سوی زیاد. ‎ ‏۳۶ تمر ‎CL GD‏ ‎Oa Gav‏ ۳۸ سور (جتی» صور وی ‎٩‏ قارع آسوده) قاری (جدا کننده ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
اضافه استحاری - پایه یازدهم درس | ردیف 5 5۵ ١د‏ ] ۱۶ ‎AY ۱‏ 1715 ۳ 1۹ ‎Es ۳‏ ‎si] ۴‏ ۳ | ۵ | ۲۳ ۵ ۳۴ ‎vo | ۵‏ 5 12 ۵ | ۲۷ ۵ ]| ۲۸ استعارة جوشيدن شور و هيجان دويدن شور و هيجان تنبل شدن و مردن عقريهها يوسيدن روح معمار عشق (در متن درس) دك روح دردل سارت روی زندگی چابک دستی باران گونه گل‌ها تیسم آفتاب خنده آسمان Seer درس ردیف 1۹ ۳۰ ۳ ۳۲ ۳۳ ۳۴ ۳۵ ۳۶ ۳۷ ‎YA‏ ‏۳۹ ‏.۲ ‏۳ توجه : موارد ۳۲ و ۳۳ اختلافی هت و برخی از اساتید آن‌ها را اضافه تشبیهی می‌دانند. محوطه انقلاب مدار خطر بازوى دين در صلح رخ کفر رگ ‎Gye‏ ‏غرق لذت غرق خنده غرق شادی پرواز روح و اندیشه

صفحه 12:
دیف 1۹ + ۳ ‎YY‏ ‎vr‏ ‏7 ‏۳5 ‎ve‏ ‎Ww‏ ‎vA‏ ‏۳۹ ‎ve‏ ‏۳ ‏۳ ‏۳ ‏۳ ‎vo‏ ‏۶ تشييه جهان عشق جهان یکرنگی جهان صلح طلبی جهان كمال جهان خیر مطلق کوی عشق خورشید عمر داقة انسان متبع ایمان عالم اقساته قاصد بهار دار oe ‏است‎ صبح آزادی يار عام رحمت زخم اتکار تغمه عشق خورشيد فرياد اضاقه تشبییی - پایه یازدهم درس ردیف ‎vv‏ ‎vA‏ ‎va‏ ‏۴۰ ‏۳ ‎¥Y‏ ‏33 ‏۴ ‏۴۵ ‏۶ ‏+ ‎¥A‏ ‏۳۹ ‏۵ ‎ay‏ ‏5۲ ‎or‏ ‏5

صفحه 13:
- حس‌آمیزی حس‌آمیزی امیختن دو يا چند حس است در کلام هر اتسان دارای حواسی از قبیل بینایی, بویایی. چشایی و شنوایی ‎ee SIS et‏ وقاض ‎NE al at‏ فرقیب اذبی با جوعتی ‎ai ee cle tb es SN‏ متال‌های زیر را بررسی کنید؛ سس شتوایی ‎aa‏ صدای لطیف ی بویایی بوی بهبود ‎a‏ ‏یی نکته: نوع دیگر حی آمیزی وجود دارد که در آن وقوع یک حس با فعلی مرتبط به حس دیگر صورت می پذیرد مانند بوکومی شتقم - فارسی صحبت كردن مرا دید و تا eae

صفحه 14:
.اینگ به بن اتاشده هاى يبشين مبحث گروه اسمی, با انواع وابسته ازاين در #إبيش ۳ ن نوخه کنبد: انواع وابسته های بسین توج لت ند م)---» روز ينجم : شمارقى ترقيى نوع قوم يسو كت ۱ > نظرة ديدنى صفت بيانى .. » روز خوب, منظر ۰ لد

صفحه 15:
‎Sie‏ شتا سه.. .متا یواوه « ایسخاه» ‏تيون تين وان معتا ی :توس و۳ نوع و زمان افعال - کر وه اسمی ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
با سياس موفق و ييروز باشيد

کلمات هم آوا کل کتاب فارسی یازدهم 38کلمه 41اضافه استعاری کتاب ادبیات فارسی یازدهم 54اضافه تشبیهی کتاب ادبیات فارسی یازدهم آرایه حس آمیزی با مثال تعداد صفحات 17: ( فهرست مطالب: بخش اول هشت 8اصل کلی تدریس اصول جهانی و چهارده 14مهارت های جهانی یاددهی یادگیری بخش دوم کلمات هم آوا کل کتاب فارسی یازدهم 38 کلمه 41اضافه استعاری کتاب ادبیات فارسی یازدهم 54اضافه تشبیهی کتاب ادبیات فارسی یازدهم آرایه حس آمیزی با مثال تعداد صفحات 17: درست همانند میکل آنژ که فکر می کرد درون هر قطعه سنگ مرمر، .کالبد فرشته ای محبوس شده است ،من هم فکر می کنم درون هر دانش آموز کودکی باهوش محبوس .شده است مرواکالینز برگرفته از کتاب توانمندی ها نهان اثر آدام گرنت هشت اصول کلی جهانی تدریس : -1اصل رشد و آمادگی (شناختی ،اخالقی و )... -2اصل موفقیت -3اصل رغبت -4اصل فعالیت -5اصل استفاده از حواس مختلف -6اصل داشتن معلومات الزم و کافی -7اصل توجه به تفاوت­های فردی -8اصل راهنمایی چهارده مهارت جهانی تدریس : -1مهارت در جلب توجه دانش‌آموزان -2مهارت در توضيح مطلب و نحوه­ی بيان -3مهارت پرسش و انطباق سؤال با سطح درك فراگيران -4مهارت در كيفيت صدا از نظر زير و بم نمودن آهنگ كالم با توجه به محتواي پيام -5مهارت در به كار بردن عاليم غير كالمي -6مهارت در هدايت و راهنمايي دانش‌آموزان -7مهارت در تشخيص مشكالت دانش‌آموزان در فهم مطالب -8مهارت در تشويق دانش‌آموزان به پاسخ‌گويي صحيح چهارده مهارت جهانی تدریس : -9مهارت در تداوم بخشيدن بر توجه دانش‌آموزان -10مهارت در كسب مشاركت دانش‌آموزان -11مهارت در كنترل دانش‌آموزان -12مهارت در به­كارگيري كارافزارهاي آموزشي -13مهارت در اختصاص دادن وقت به يادگيري و دانش‌آموزان -14مهارت در برنامه‌ريزي و طرح درس چهار ويژگي خاص در تدريس وجود دارد كه عبارت است از: -1وجود تعامل بين معلم و دانش‌آموزان. -2فعاليت براساس اهداف معين. -3طراحي منظم با توجه به موقعيت و امكانات. -4ايجاد فرصت و تسهيل يادگيري.
31,000 تومان