پاورپوینت
سایرمهارت‌های شخصیمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبریسرمایه‌گذاری و بورسبرنامه‌ریزیاقتصاد و مالیاستارتاپ و کارآفرینیکسب و کار

پاورپوینت معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک 20 نکته درباره کتاب اثر آلن دیب Allan Dib

توضیحات: نوع فایل PowerPoint (pptx) قابل ویرایش معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک 20 نکته درباره کتاب آلن دیب Allan Dib تعداد اسلاید 26 آلن دیب Allan Dib آلن دیب، کارآفرین، بازاریاب، متخصص فناوری و نویسنده ای آمریکایی است. او تا به حال کسب و کارهای متعددی را به وجود آورده که همگی در دنیای تجارت موفق عمل کرده اند. یکی از آخرین کسب و کارهای او در صنعت ارتباطات راه دور بود که دیب آن را به صورت یک استارت آپ به وجود آورد. این کسب و کار نوپا چهار سال بعد به عنوان یکی از شرکت هایی که سریع ترین رشد را در استرالیا داشته اند، معرفی شد. 📙نکته اول: کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک، نوشته آلن دیپ و با ترجمه فواد معصومی توسط انتشارات آریانا قلم، راهنمای گام به گام برای تدوین یک برنامه جامع بازاریابی است نکته هفتم: دیب روشی ساده برای ایجاد یک برنامه بازاریابی جامع ارائه می‌دهد که شامل 9 بخش کلیدی است: بازار هدف، پیشنهاد منحصر به فرد، کانال‌های بازاریابی، پیام بازاریابی، تبدیل، مشتریان ایده‌آل، ضمانت و بودجه. نکته سیزدهم «اگر در کابین کاهش فشار ناگهانی اتفاق بیفتد، ماسک های اکسیژن از بالای صندلی شما آویزان خواهند شد. ماسک را روی دهان و بینی خود بگذارید و بند را بکشید تا محکم شود. اگر با کودکان یا شخصی که احتیاج به کمک دارد مسافرت می‌کنید، یادتان نرود که قبل از کمک به دیگران ماسک خودتان را زده باشید.» چرا قبل از کمک به بقیه ماسک خودتان را بزنید؟ چون اگر روی صندلی‌تان بر اثر کمبود اکسیژن از حال بروید: نکته شانزدهم اکثر کسب‌وکارها ترس آن را دارند که افزایش قیمت‌ها به خروج مشتری یا به نوعی واکنش شدید توسط آن‌ها منجر شود. بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
ععرفى ‎te ES‏ ح بازاريابى كسب ى ‎A‏ ‎ess 20‏ دول باره كتاب ا م۵3 ‎Ss.‏ بول ‎ee ee‏ ولی در حد ‏هو چرا بدون خجالت روی دریافت پول ‏وت کاهش فشار ناگهاتی اتفاق بیفتدء ال ‎pistes =‏ حل نشود

صفحه 2:
فهرست مطالب کتاب : مقدمه - همه چیز از کجا شروع شد؟ فصل اول - انتخاب بازار هدف فصل دوم - خلق مشخص پیام فصل سوم - دستیابی به مشتریان بلقوه با استفاده از رسانههاى تبليغاتى فصل چهارم - شکل گیری مشتریان راغب و اولین خرید فصل پنجم - پرورش مشتویان راغب فصل ششم - ايجاد فروش فصل هفتم - شکل گیری مشتریان شیفته و دائمی فصل هشتم - افزايش ارزش طول عمر مشتری فصل نهم - ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌دهی نتیجه گیری ممم م م م م ١ه‏ م ه همه ه 6 6ه 6 5ه ل = لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا لیا لیا لیا ايها ايها ليها

صفحه 3:
آلن دیب ‎Allan Dib‏ آلن دیب كار آفرين» بازاریاب» متخصص فناوری و نویسنده ای آمر یکایی است. او تا به حال کسب و کارهای متعدد: را به وجود آورده که همگی در دنیای تجارت موفق عمل كرده اند. EE BB eee eee ‏بل لب ها لب اب هه اه با لب بآ‎

صفحه 4:
یکی از آخرین کسب و کارهای او در صنعت ارتباطات راه دور بو که دیب آن را به صورت یک استارت آپ به وجود آورد. ابن كسب و كار نويا جهار سال بعد به عنوان يكى از شركت هايى كه سريع ترین رشد را در استرالیا داشته اند» معرفی شد.

صفحه 5:
الانکته اول : ‎“a‏ کتاب طرح بازاریابی کسب ‏لقع وكارهاى کوچک. نوشته آلن دیپ و ‎a‏ با ترجمه فواد معصومی توسط چ يو انتشارات آريانا قلمء راهنماى كام به ‎a‏ اج كام براى تدوين يك برنامه جامع ‎ ‎ ‎oT‏ بازاریابی است ‎€ ‎car ‎= a ‏لیا .لیا .لیا .لیا لیا لیا لیا لا‎ ‎

صفحه 6:
انکته دوم: با اين كتاب در حوزه مارکتینگ در مسیر و تدوین یک برنامه بازاریابی کامل برای کسب و 3 "۳ کارتان قدم بردارید. این کتاب به شما کمک ( 5 5 مىكند تا با مطالعه هر فصل» بخشهاى مختلف و 1 برنامه بازاریابی خود را تکمیل کنید و در دج نهایت» صاحب یک برنامه جامع و کاربردی ‏ برای ارتقای کسب و کارتان شوید.

صفحه 7:
‎aia i‏ سوم با شناسایی مخاطبان هدف» درک عمیق از مشتريان ايدهآل شما و نیازها و خواستههايشان و شناخت جايكاه كسب و كارتان در مقايسه با رقبا و تمايزات كليدى 2 شما همراه با تدوين استراتزى بازاريابى د چ انتخاب کانال‌های بازاریابی مناسب و تعیین چ گام‌های عملی برای رسیدن به اهدافتان ‎i?‏ ‏كام بلندى برداشتهايد. © 2 ‏| ‏لا لا با نا با با با با ‎

صفحه 8:
لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا لیا ما لیا ايها نا نبا آانکته چهارم: همچنین با تولید محتوایی که مخاطبان را جذب کند و آنها را به مشتری تبدیل کند و رصد و ارزیابی عملکرد فعالیت‌های بازاریابی و ایجاد تغییرات لازم برای بهبود کسب و کارتان کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک انتخابی مناسب است..

صفحه 9:
انکته پنجم: خلاصه کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک اثر آلن دیب کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک اثر آلن دیب راهنمای عملی و ساده‌ای برای صاحبان كسبوكارهاى كوجك است كه به آنها کمک می‌کند تا برنامه‌ای اثربخش برای بازاریابی و رشد کسب‌وکار خود ایجاد کنند. میم موم مهم مهم ‎EERE EERE‏ برنامه بازاریابی در یک صفحه نویسنده؛آگن دیب ODE) % @ $ دم 00 سرجمي یود جوينه. ‎tne‏ ‏ود محسن خدری دوا

صفحه 10:
: oe oe oe = if ‏ديب بر اهمیت تمرکز بر روی‎

صفحه 11:
| نکن هکنم : دیب روشی ساده برای ایجاد یک برنامه بازاریایی جامع ارائه می‌دهد که شامل 9 بخش کلیدی است: بازار هدف» پیشنهاد منحصر به فردء کانال‌های بازاریابی» پیام بازاریابی» تبدیل» مشتریان ایده‌آل» ضمانت و بودجه. ۱: 5 5 5 و ‎EERE EERE‏ برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای ? Ooo HOG

صفحه 12:
« نكته هشتم: ديب طيف وسيعى از ابزارهاى بازاريابى را معرفی مىكند كه صاحبان كسبوكارهاى كوجك مىتوانند از آنها استفاده كنند» از جمله ایمیل» بازاريابى محتواء رسانههاى اجتماعى و تبليغات آنلاين. ديب بر اهميت اندازمكيرى نتايج فعاليتهاى بازاريابى و ايجاد تغييرات لازم در صورت نياز تأكيد مىكند. ©

صفحه 13:
1 نكنه نهم : در بخشى از كتاب طرح بازاريابى كسب وكارهاى كوجك مىخوانيم تمام شدن اكسيزن واقعاً افتضاح است! زیگ زيكلار معروف مىكويد: 6ه م م «پول همه چیز نیست... ولی در حد اکسیژن مهم است.» بله» هیچ چیز - هیچ چیز - کسب وکار را سریع تر از نبود «اکسیژن» (یا همان پول) از بین ۳ ۵ ۵ ها هه هه ۵ هه ۵ ۵ ها ها مم م م م موم و

صفحه 14:
نکته دهم : چرا بدون خجالت روی دریافت پول تمر کز کرده‌ام؟ دلایل خوبی دارد. موم مه و ‎EEE‏ ‎am‏ اولاه تقريباً هيج مشكلى در كسب وكار وجود ندارد كه با بول بيشتر حل نشود. بول به دردمان مىخورد جون تقريبا همه كسب وكارهايى كه مى شناسم براز مشكلات ريز و درشت اند. پول کمک می‌کند تا اکثر مشکلات بشت بردهُ كسب وكارتان را حل كنيد. لا لیا لا لیا لا للا لا لیا لیا ليها انا لیا ايها يها ليها

صفحه 15:
ثانياه وقتى از خودتان مراقبت کردید» شانس 6 و کمک به دیگران را خواهید داشت. 68 اگر برای پول در آوردن وارد کسب و کارتان 3 زع > 2 3 1 ‎an,‏ نشده‌اید» یا دروغ می‌گویید و يا برايتان ‎nn‏ حکم تفریج را دارد و نه کسب وکار. 5 ع ‎cay‏ من همهجيز را دربارة ارائة ارزش» 8 8 تغبير دنيا و غيره مىدانم» ولى اكر ورشكست ‎cn?‏ : ‎a5,‏ شوید 8 28 جقدر از اين کارها را می‌توانید انجام دهید؟ 87 _.. به چند نفر می‌توانید کمک کنید؟ ‎eo?‏ ‎cE,‏ ‎

صفحه 16:
€ > erat cat 3 ‏نکته دوازدهم‎ al; للا 3 1 € 21 وقتی سوار هواپیما می‌شوید و مهمانداران ‎at a‏ مشغول کنترل‌های لازم براساس ‎i>‏ > دستورالعمل‌های ایمنی هستند. به‌ناچار به 3 € 8 8 اح مرحله‌ای می‌رسند که باید چیزی شبیه ساس :به اين را بكويند 3 € 2 € 2 3 > €

صفحه 17:
نصته سیزدهم «اكر در كابين كافش فشار ناكهانى اتفاق بیفتد. ماسک های اکسیزن از بالای حندلی شما آویزان خواهند شد . ماسک را روی دضان و بینی خود بگذارید و بند را ب شود. اكر با كودكان يا شخصى كه احتیاج به کمک دارد مسافرت می‌کنید. بادتان نرود كه قبل از کمک به دیگران ماسک خودتان را زده با .# چرا قبل از کمک به بقیه ماسک خودتان بزنید ؟ چون اگر روی حندلی‌تا کمبود اکسین از حال بروید 3 زع 3 2 2 2 2 د 3 3 3 د 2 > >

صفحه 18:
نکتّه چهاردهم جون اگر روی صندلی تان بر اث ولا ال ‎can, 00‏ کمپود اکسیژٌن از حال پروید: ,8 8 2 (. به فرد دیگری ثمی‌توائید کمک کنید و پدتر ‎J)‏ آن؛ ‎an‏ میم موم مهم مهم ‎a‏ ‎ia‏ ۲ حالا ما مچپوریم مناپع محدودمان را 5۰ 15 وارد میدان کنیم تا پیایند و به شما — کمک کنند وگرئه خیلی زود می‌میرید. 3 5

صفحه 19:
an; ‎aes EES‏ پانندهم ‎ae‏ ‏د "9 یکی از نادیده ‎cal,‏ = ‘ ‎ar‏ گرفته شده‌ترین کارها به ‎oe ۳ ۰ 6 3‏ ‎an >‏ منظور اگزایش ارزش طول ‎CMS‏ عمری مشتری به سادگی با ‎ea qe cat,‏ = د ال اگزایش گیمت‌ها است ‎eas‏ ‎at, ‎

صفحه 20:
نکن شانزدهم اکتر حسب کار ها ترس آن ‎l,‏ دارند که افزایش قیمت‌ها به خروج مشتری يا به نوعی واكنش شدید توسط آن‌ها منجر شود . ها تاه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها مم م م م موم و

صفحه 21:
an ‎ar‏ نکته ففدهم ‎os € 3 ‏97 قاع در حالی که عملیات فوق ‎‘ an ‏697 مربايست به صورت استراتؤيك صبت ‎ee‏ خدایت شود. به طور کلی 8 مشتریان شما نسبت به آنچه که ‎a5‏ ‏2 تصور مى كنيد كمتر در ‏— خصوص قیمت حساس خواهند ‎“on‏ ‎€ > ‎© ‎

صفحه 22:
به خحوص اكر ذودتان را به درستى جايكاديابى كرده باشيد و تجربه‌ای عالی را به مشتربان ذود ارائه داده باشيد میم موم مه موم 6 0 5 2 5 5 5

صفحه 23:
لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا لیا لیا لیا ايها يها ليها میم موم مهم موم 6 0 5 2 5 5 5 ‎EEE 323 323‏

صفحه 24:
برای یک لحظه نقش‌ها را معکوس نموده و به عادت‌های خرید خود فکر كنيد . جه مدت يبك بار كارت اعتبارى خود را حتى بدون نكاه كردن به جمع كل فاكتور مورد استفاده قرار مى د هيد د ها تاه هه ۵ ۵ ۵ ۵ هه ها مم م م م موم و

صفحه 25:
موم مه و ‎EEE‏ ‎am‏ تهیه وتدوين: ر محمد فايق مجیدی دهگلان |[ دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی ‎B ۱‏ نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم همکار افتخاری مجله 8 شوق تغيير بيش از ده سال) لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا ليها انا لیا ايها ايها ليها

صفحه 26:
3 زع 3 2 2 2 2 د 3 3 3 د 2 > >

صفحه 27:
‎٩ 6 ۵ ۵ 465 © ©‏ ۵ 6 6 ۵ ۵ ۵ ۵ ا ا ۱۵ ۱ ۱۳ ۱۳ ‎ ‎

پول همه چیز نیست ...ولی در حد .اکسیژن مهم است چرا بدون خجالت روی دریافت پول تمرکز کرده‌ام؟ اگر در کابین کاهش فشار ناگهانی اتفاق بیفتد، تقریبًا هیچ مشکلی در کسب وکار وجود ندارد که با پول بیشتر حل نشود فهرست مطالب کتاب : مقدمه -همه چیز از کجا شروع شد؟ فصل اول -انتخاب بازار هدف فصل دوم -خلق مشخص پیام فصل سوم -دستیابی به مشتریان بالقوه با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی فصل چهارم -شکل‌گیری مشتریان راغب و اولین خرید فصل پنجم -پرورش مشتریان راغب فصل ششم -ایجاد فروش فصل هفتم -شکل‌گیری مشتریان شیفته و دائمی فصل هشتم -افزایش ارزش طول عمر مشتری فصل نهم -ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌دهی نتیجه گیری آلن دیب ‏Allan Dib آلن دیب ،کارآفرین ،بازاریاب، متخصص فناوری و نویسنده ای آمریکایی است. او تا به حال کسب و کارهای متعددی را به وجود آورده که همگی در دنیای تجارت موفق عمل کرده اند. یکی از آخرین کسب و کارهای او در صنعت ارتباطات راه دور بود که دیب آن را به صورت یک استارت آپ به وجود آورد. این کسب و کار نوپا چهار سال بعد به عنوان یکی از شرکت هایی که سریع ترین رشد را در استرالیا داشته اند، معرفی شد. 1 📙نکته اول: کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک ،نوشته آلن دیپ و با ترجمه فواد معصومی توسط انتشارات آریانا قلم ،راهنمای گام به گام برای تدوین یک برنامه جامع بازاریابی است 2 📙نکته دوم: با این کتاب در حوزه مارکتینگ ،در مسیر تدوین یک برنامه بازاریابی کامل برای کسب و کارتان قدم بردارید .این کتاب به شما کمک می‌کند تا با مطالعه هر فصل ،بخش‌های مختلف برنامه بازاریابی خود را تکمیل کنید و در نهایت ،صاحب یک برنامه جامع و کاربردی برای ارتقای کسب و کارتان شوید. 3 📙نکته سوم: با شناسایی مخاطبان هدف ،درک عمیق از مشتریان ایده‌آل شما و نیازها و خواسته‌هایشان و شناخت جایگاه کسب و کارتان در مقایسه با رقبا و تمایزات کلیدی شما همراه با تدوین استراتژی بازاریابی و انتخاب کانال‌های بازاریابی مناسب و تعیین گام‌های عملی برای رسیدن به اهدافتان گام بلندی برداشته‌اید. 4 📙نکته چهارم: همچنین با تولید محتوایی که مخاطبان را جذب کند و آنها را به مشتری تبدیل کند و رصد و ارزیابی عملکرد فعالیت‌های بازاریابی و ایجاد تغییرات الزم برای بهبود کسب و کارتان کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک انتخابی مناسب است.. 5 📙نکته پنجم: خالصه کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک اثر آلن دیب کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک اثر آلن دیب ،راهنمای عملی و ساده‌ای برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک است که به آنها کمک می‌کند تا برنامه‌ای اثربخش برای بازاریابی و رشد کسب‌وکار خود ایجاد کنند. 6 📙نکته ششم: دیب بر اهمیت تمرکز بر روی یک بازار هدف خاص و ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد به آن بازار تأکید می‌کند 7 📙نکته هفتم: دیب روشی ساده برای ایجاد یک برنامه بازاریابی جامع ارائه می‌دهد که شامل 9بخش کلیدی است: بازار هدف ،پیشنهاد منحصر به فرد ،کانال‌های بازاریابی ،پیام بازاریابی ،تبدیل ،مشتریان ایده‌آل، ضمانت و بودجه. 8 📙نکته هشتم: دیب طیف وسیعی از ابزارهای بازاریابی را معرفی می‌کند که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آنها استفاده کنند، از جمله ایمیل ،بازاریابی محتوا ،رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنالین .دیب بر اهمیت اندازه‌گیری نتایج فعالیت‌های بازاریابی و ایجاد تغییرات الزم در صورت نیاز تأکید می‌کند. 9 📙نکته نهم: در بخشی از کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک می‌خوانیم تمام شدن اکسیژن واقعًا افتضاح است! زیگ زیگالر معروف می‌گوید: «پول همه چیز نیست ...ولی در حد اکسیژن مهم است ».بله ،هیچ چیز - هیچ چیز -کسب وکار را سریع تر از نبود «اکسیژن» (یا همان پول) از بین نمی‌برد. 1 0 📙 نکته دهم : چرا بدون خجالت روی دریافت پول تمرکز کرده‌ام؟ دالیل خوبی دارد. اوًال ،تقریبًا هیچ مشکلی در کسب وکار وجود ندارد که با پول بیشتر حل نشود. پول به دردمان می‌خورد چون تقریبًا همۀ کسب وکارهایی که می‌شناسم پر از مشکالت ریز و درشت اند. پول کمک می‌کند تا اکثر مشکالت پشت پردۀ کسب وکارتان را حل کنید. 1 0 📙 نکته یازدهم: ثانیًا ،وقتی از خودتان مراقبت کردید ،شانس کمک به دیگران را خواهید داشت. اگر برای پول درآوردن وارد کسب وکارتان نشده‌اید ،یا دروغ می‌گویید و یا برایتان حکم تفریح را دارد و نه کسب وکار. بله ،من همه‌چیز را دربارۀ ارائۀ ارزش، تغییر دنیا و غیره می‌دانم ،ولی اگر ورشکست شوید چقدر از این کارها را می‌توانید انجام دهید؟ به چند نفر می‌توانید کمک کنید؟ 1 1 نکته دوازدهم وقتی سوار هواپیما می‌شوید و مهمانداران مشغول کنترل‌های الزم براساس دستورالعمل‌های ایمنی هستند ،به‌ناچار به مرحله‌ای می‌رسند که باید چیزی شبیه :به این را بگویند 1 2 نکته سیزدهم «اگر در کابین کاهش فشار ناگهانی اتفاق بیفتد ،ماسک های اکسیژن از باالی صندلی شما آویزان خواهند شد. ماسک را روی دهان و بینی خود بگذارید و بند را بکشید تا محکم شود .اگر با کودکان یا شخصی که احتیاج به کمک دارد مسافرت می‌کنید ،یادتان نرود که قبل از کمک به دیگران ماسک خودتان را زده باشید». چرا قبل از کمک به بقیه ماسک خودتان را بزنید؟ چون اگر روی صندلی‌تان بر1اثر کمبود اکسیژن از حال بروید3 : نکته چهاردهم چون اگر روی صندلی‌تان بر اثر کمبود اکسیژن از حال بروید: .1به فرد دیگری نمی‌توانید کمک کنید و بدتر از آن؛ .۲حاال ما مجبوریم منابع محدودمان را وارد میدان کنیم تا بیایند و به شما کمک کنند وگرنه خیلی زود می‌میرید. 1 4 نکته پانزدهم یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین کارها به منظور افزایش ارزش طول عمری مشتری به سادگی با افزایش قیمت‌ها است 1 5 نکته شانزدهم اکثر کسب‌وکارها ترس آن را دارند که افزایش قیمت‌ها به خروج مشتری یا به نوعی واکنش شدید توسط آن‌ها منجر شود. 1 6 نکته هفدهم در حالی که عملیات فوق می‌بایست به صورت استراتژیک هدایت شود ،به طور کلی مشتریان شما نسبت به آنچه که تصور می‌کنید کمتر در خصوص قیمت حساس خواهند بود. 1 7 نکته هیجدهم به خصوص اگر خودتان را به درستی جایگاه‌یابی کرده باشید و تجربه‌ای عالی را به مشتریان خود ارائه داده باشید. 1 8 نکته نوزدهم در این صورت اکثر مشتریان افزایش قیمت‌ها را با خوشحالی خواهند پذیرفت و بسته به اینکه چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنید ،ممکن است برخی حتی متوجه این افزایش نیز نشوند. 1 9 نکته بیستم برای یک لحظه نقش‌ها را معکوس نموده و به عادت‌های خرید خود فکر کنید .چه مدت یک بار کارت اعتباری خود را حتی بدون نگاه کردن به جمع کل فاکتور مورد استفاده قرار می‌دهید؟ 2 0 تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی دهگالن دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم همکار افتخاری مجله سال شوق تغییر بیش از ده 2 📙 📙 📙 1 2 2 end
31,000 تومان