صفحه 1:
منحنى فراموشی ابمتكهاوس
هفت ‘A 19 ge had yaya ie ai
و هش اصل افراش مرعت لمث
هداد “Yous al
,9 # اصل ۵+ ۱ افزايیش سرعت
aS aap =» طلایی برای برتری در
So, برنامه ریزی
9 کنکور
صفحه 2:
زع
2
>
2
2
2
3
3
3
3
د
2
>
>
صفحه 3:
>
کر شما اطلاعات a5,
را ۱۰۰ یاد گرفته باشید بعد از و
گذشت :۲ ساعت نزدیک به ٠١ با ۳۰ Hn
كك
درصد از اطلاعات از دسترس شما خارح وت ی
رصد از اطلاعات از دسترس ¢ am
میشه اکر شما مروری روی مطلب 5 5
نداشته باشید هر روز بر این عدد افزوده
می شود تا جایی که از ۱.۰/ مطالب
فقط ۲۰ با ۲۰ درصد آت ها
€
€
€
an
an
an
۳"
۳"
در دسترس ماست.
لیا لیا .لیا .لیا .لیا .لیا لیا لا
صفحه 4:
>
>
> 7 نكنه اول :
3
د اینجا هست که مهمترین اصل
0 يعنى مرور اطلاعات وارد كار
اب
can, میشود.
aE,
۳ ۳۰1
۳ ۳۰1
aE,
aE,
an
oom
> €
صفحه 5:
ادرس دوم :
هما بايد در فواصل زمانى مشخصى
اطلاعات را دوباره خوانى و مرور بكنيم
دقت بكنيد بعد از ه بار مرور تقريبا
فراموشی یک مطلب از یادگیری آن
شت ت شود
سبحت در موسود.
صفحه 6:
a
انکنه اول: 3
فواصل زمانی مرور در برنامه a
درسی شما بايد به شرح ذيل باشد : “a
a
a
0 اولین مرور بلافاصله پس از 3
3 ۲
بايان مطالعه (إترجيحا ٠١ دقيقه CM
فاصله بدهید) وو
3
5
صفحه 7:
|نکنه دوم :
م م م
2 دومین مرور باید ۲۴ ساعت
پس از مرور اول انجام بگیرد.
لب
تا بدین لحظه شیب فراموشی بسیار
کند شده
مم م م م موم و
لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا ليها انا لیا ايها ايها ليها
صفحه 8:
انکته سوم :
-O سومین مرور ۶ روز پس از
مطالعه خواهد بود.
صفحه 9:
انکته چهارم:
هشیب فراموشی خیلی کند شده
است! فقط کافی ست روز دهم (
۴ روز پس از مرور سوم)
صفحه 10:
#انکته پنجم:
هتقریباً فراموشی اطلاعات
غیر ممکن شده هست. اما اگر شما
نیاز دارید زمان بیشتری اطلاعات
در ذهن شما باقی بماند در روز
۰ ام یک بار دیگر مرور انجام
ل
صفحه 11:
cM
روز با قدرت عالی در ذهن شما ۲۰ ۴
قا _باقی میماند حال یک بار دیگر آن را #
روز دیگه در ٩۰ مرور كنيد اطلاعات #8
۵ اختیار شما خواهد بود. بعد از مرور 8
قلاع يا * اطلاعات تا چندین سال به هیچ وجه #
ال از بين نرفته و در ياد شما خواهند بود.
@ :
9
= =
لا با ۵ لا با با با نا با نا با با نا با
صفحه 12:
: id ۰ 2 if
«امكان فراموشی به زیر
صفر می رسد مثل اينکه شما اسم
خودتان را بخواهید از یاد ببرید...
a
a
7
‘a=
‘7
‘=
‘7
صفحه 13:
#انکته هشتم:
«دقت كنيد اگر مطلبی شما را بار اول
یک ساعت به خود مشغول ساخت در
مرور پنجم کمتر از پانزده دقيقه از شما
وقت میگیرد! لذا فکر نکنید قرار هست
همه مطلب را دوباره بخوانید...
لا لیا لا لیا نلا ليلا لا لیا .لیا لیا تما لیا ايها ايها ليها
صفحه 14:
فخ قایق, مجیدی
12۷9
,"شروع
صفحه 15:
© مهفت نكن طلایی
برای برتری در تستزنی
آزمونها
3
زع
3
2
2
2
2
د
3
دا
3
د
2
>
>
صفحه 16:
درس اول :
[il سوّال را تا آخر بخوانید:
حتی اگر پاسخ را حدس زدید.
مطالعه کامل سوّال به شما اطمینان
بیشتری میدهد و ممکن است
نکاتی پنهان را اشکار کند.
صفحه 17:
]درس دوم:
7 با ریتم ثابت بخوانید:
نه شتابزده و نه کند؛ این روش
تمرکز شما را حفظ میکند و مانع
از اشتباهات احتمالی میشود.
صفحه 18:
| درس سوم :
كليدوازهها را شناسايى كنيد:
کلماتی مثل *«درست»»
«نادرست»» «است»» «نیست»*
اهمیت زیادی دارند؛ آنها را
برجسته كنيد تا سريعتر به ياسخ
برسيد.
3
زع
3
2
2
2
2
د
3
3
3
د
2
>
>
صفحه 19:
درس چهارم:
[7 همه گزینهها را مرور کنید:
گزینه اول ممکن است درست به نظر 3
برسد» اما گاهی طراح سؤال شما را بد 18 88
گزینه دیگری هدایت میکند. 5
لا لیا لا لا لا لا با لا
صفحه 20:
درس پنجم :
[ چشماندازی به گزینهها داشته
باشید:
در دروس محاسباتی» گزینهها به
شما مىكويند كه ياسخ بايد جه
شكلى داشته باشد.
2
زع
2
>
2
2
2
3
3
3
3
د
2
>
>
صفحه 21:
|درس ششم :
77 ذهنتان را آزاد کنید:
وقتی یک تست جدید را شروع
میکنید» ذهن خود را از سوال
قبلی کاملاً جدا کنید و به سوال
جدید متمرکز شوید.
صفحه 22:
3 ۰۴
تس ۱
“a, درس شنم :
الل رم ری :
Sg > بادقت به سوال باسخ دهيد:
Axe . aI
3 و > هیجان پیدا کردن پاسخ نباید شما را
an? دچار بیدقتی کند؛ تمرکز» کلید
الل موفقیت است.
al,
cal; 0
al, =
۳1
> €
صفحه 23:
فخ قایق, مجیدی
12۷9
,"شروع
۲"بخش سوم
صفحه 24:
لب
مم م م م موم و
# اصل ۵+ ۱ افزایش
سرعت تست
3
EEREEEE
BEE EEH ۳0
لا با ۵ لا با با با نا با نا با با نا با
صفحه 25:
€
8 اصل ۱: تسلط بر موضوع
€
> تسلط با بلد بودن فرق خواهد
ع داشت! خواندن منهومی و
8 عمیق را فراموش نکنید!
ِ
3
ل
نا اننا نا نا للا للا للا نا انا اا انا لا انا لا لا
صفحه 26:
بايد آنقدر تمرین و تکرار زیاد باشد که در
انتخاب روش حل مسئله تردیدی نداشته
باشید
2
3
2
2
=)
2
2
3
3
aS
3
د
2
>
>
صفحه 27:
اصل ۳ : نداشتن استرس زياد
استرس سرعت تست زدن را به
طور محسوسی کم خواهد
كرد ! به ابن مورد هم بايد
اشاره شود كه تسلط بالا
استرس را كم ذواهد كرد !
3
زع
3
2
2
2
2
د
3
3
3
د
2
>
>
صفحه 28:
اصل ۶ : دستهبندی
مطالب
مطالب باید در ذهن
طبقه بندی شوند
صفحه 29:
can;
an اصل ۵ : توجه به صورت سوال
€ 3
د لگ باید هوشیار باشید که
۰ 2 = _ ۰ car,
MES طراح آزمون از شما چه چیزی
۳۲_۳۲ ۲ 8 و"
an را میخواهد و تیپ سوالات
#لاع به چه شکلیست؟ به کدام
اقا , ۰ ۲
< 280 بخش مربوط خوافند شد
an
Mt,
صفحه 30:
اصل ١ : تست زماندار
اگر خوب درس نخوانده
باشید . تست زماندار
مشکل خواهد بود. در
دوران جمع بندی زدن تست
های زماندار به شما کمک
ore
اه هه ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ۵ ها
مم م م م موم و
صفحه 31:
آموزش بعنی کشف
al ۱
۴ روزاگزون بی خبری
21
لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا لیا تما لیا ايها ليها ليها
cal خودمان
7 2۳1
cal
cal
: cal
>» Ml
a 2۳
صفحه 32:
به شرط
4
زمان
3
4
3
&
مى آموزد
| |
برونر کوب
بد :
ا اع لع اع اع اها اا اا لا لعا لا إلا كر
01111111
010
صفحه 33:
تهیه وتدوین:
محمد فايق مجيدى
دهگلان
۰ ۱
e دبیر بازنشسته
> زبان و ادبیات فارسی
۴ ۳ نگارنده کتاب:به
۰ همکار افتخاری
ll > سال
لا لیا لا لیا لا لا لا لیا لیا لیا لیا لیا ايها ايها ليها
6
صفحه 34:
3
زع
3
2
2
2
2
د
3
3
3
د
2
>
>
صفحه 35:
6 6 ۵ ٩ 6 ۵ ۵ 465 © ©
BEE EERE ee eee