پاورپوینت
معماری و عمران

معرفی پروژه Yiwu Foreign Languages School.

صفحه 1:
Yiwu Foreign Languages 5 School LYCS Architecture

صفحه 2:
Schools > China * Architects: LYCS Architecture * Area: 85481 ۴ ٠ Year: 2018 ٠ Photographs: Qingshan Wu

صفحه 3:
نع ارق 79h oe ‏به پایان‎ ل ‎eal bo as‏ 0 رز شهری با تلم آلنون مورر استفاره قرا رگ مقیاس راهتی در مناطق ۵ طرامی شره, 1 طرامی فضاهای آموزشی در است. ‎a fat ms‏ ‎99H,‏ یلی از نمو ‎Jb‏ oo ‏شورى‎ iin ‘ai th net ere jl atl 7 ‏هررسه ر‎ owt . ‏بين هاى‎ bs Leiba 7 a ‎mi ig‏ و 7 ۳/۳ ‎

صفحه 4:
‎ad Af 589 i ۹ os ۳‏ هرف از طرامی این مررسه, ایبار یک فشای شار و رل‌نشین در معوطه آموزشی است تا هن صمیمیت را بارگرراثر ولتهلاو ىلوركان را اگلیزر, نه ایکله مانثر مرا فضايى يلنوافر- اشته باشر. این طراهی با در نظ رگرفتن زاویه ری رگووک برانلیژر, نه اینله مانثر مرارس معمولی» فشایی یلنوافت و رسمی راشته باشر. این طراهی با در نظر لرفتن زاویه ریر لور, مفیط ‎ae Z ۳ ۳ 7‏ مرا ‎a‏ ‏آموزشی ‎Klay‏ «اشترآلی» و «ابتماعی؟ را معرفی می‌گثر تا میل به یاوگیری و فلاقیت را د رگووگان تعری ککنر. همپنین این هررسه تن ۳ ۳ ‎oo. hes‏ 7 فشایی راهت و رلپزیر چار دکه چشم‌انرازی پین‌المللی را با فرهتک ریشه‌رار پیوو در هم آمیفته است. ‎

صفحه 5:
مررسه‌ای رافت در ‎beta‏ شهرى با ترالم ‎uy‏ زمین پرویژه به هل یک مستلیل اس تکه با زاویه ۴۵ رربه چرفیره است. در مقایسه با مرارس معمولی با مقیاس مشابه, فضای این سایت بسیار معرور است و نسبت سطح اشل تن ۱۴ است, در عال ی که در سایر مرارس این عرر معمولاً ۰۸ می‌باشر. برنامه‌ریزی معماری مهوطه در پنین معیطی با ترالع بالا, به نوعی بازی فضایی و مسئله‌ای رياضى تبریل می‌شور: پیرمان نیایی بایر با نسبت سطح اشفال زمین هماهتك باشر. هل این «مسنله ریاشی» د رکنار عفظ مقیاس راعتی و صمیمیت فشای آموزشی, به مسئله اصلی در برنامه‌ریزی این پروژه تبریل شره است- ‎Alb‏ این پروژه با بهره‌گیری از مجموعه‌ای از فرآیترهای طراعی به مل این مسئله پررافته است. هر واهر آموزشی و ماول فشایی از طریق تعلیل عمکلرر و عبع مورر نیاز سل لگرفته‌انر. سپس این واهرهای آموزشی در ی پیرمان منطقی ‏ وکا رآعر سازمان‌رهی شره‌انر, بدگونه‌ا ی که هرگراع به‌طور خاص با نیاژهای ثور طبيعى و تهويه مطبوع هماهنک شره‌اثر. ‏در نهایت, برنامه‌ریزی فشایی به رو بفش تقسیم شره است: فشای عمومی در طبقه همل ف كسترش يافته تا فعالیت‌های پیشتری رر مموطه مررسه ل لگیرر. در عال یکه کلاس‌های «رس, فوایلاه‌هاء زمین‌های بازی و سایر فشاها رر طبقه روم و بالاتر سافته شره‌اثر تا نور و تهوی هکافی برای آن‌ها فراهم شور. بتابراین, این استراتژی برنامه‌ریزی ‌تنها غفاهای هم‌پنس متعرر را به‌صورت فشرره سامان‌رهی می‌کنر تا فضای پیشتری برای بفش عمومی باقی بماند, بکله با مفهوع ریپلماتیک نقاع آموزشی نيز هم فوائى رارر. ‏ی ‎ee ‎ ‎

صفحه 6:
ارغاع ایک ریشه‌های معلی با چشم‌انراز بین‌المللی: ييووء به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار عمره‌فروش یکالا در بهان, توسط سازمان ملل متفر و ‎LY‏ جهانی به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار بهانی شنافته شره است. رر جنين شهر ىكه هم دیرگاه‌های معلی و هم پین‌المللی را در فور بای راره, این پرسش مطرح می‌شو رکه فشای معماری وه مى توائر ثياز به نوع. جريرى از فضاى آموزشى را برآورد هكنر؛ فضاي ىله نظام آموزش بين المللى را با فرهئّك سنتى رر هم م ىآميزر.

صفحه 7:
در طبقه هملف, آزمایشه‌ها وگلاس‌های عمومی قرار چارن به‌همراه فشاهاى عمگلرری ویر از جمله اتاق‌های مطالعه, تالا رگنسرت, سالن هنر, اتاق‌های رقص, اتاق‌های هنرهای تهسمی, اتاق فوشئویسی, مرگز ارتباط با متصمان, اقق تریغ مدرعه وكالرى. ايبن فشاهاى متتوع ب#صورت (ركانيك به يلريار پیونر فورره‌انر و عول میاطهایی با موضوعات «رانش», «علم», «هرهّ» 9 «هنر؟ سازمان‌رهی شره‌اثر. هم‌زمان, طرامی از منظر سافتار فشایی, عناصر مصنوع و طبیعت, ممیطی یلپارچه ‎GIB‏ می‌کنر. تبربه آموزشی «فوطه‌ور» از طریق مم وکررن مرزهای میان معماری, فشای رافلی و منظر طبیعی به‌رست آمره است.

صفحه 8:

صفحه 9:
مرکز تباول علمی بین‌المللی شامل رفاتر اراری, فشای آموزشی و تعرار مفروری سالن غزافوری است و ارتفاع تن به ۴۵ متر می‌,سم. زمین بازی نیز قابلیت تبریل شرن به رو زمین استاثرارر بسلتبال را رارر تا فعالیت‌های ورزشی را غنی‌ت مر کنر. این طراهی. فشای آموزشی مورر نیاز ‎Gly‏ ‏بين المللى سازى و بومىسازى را به‌طور هماهگ در هم آمیفته است.

صفحه 10:

صفحه 11:
علاوه بر لین» ما یک سفح روخ از فشای فعالیت بی نکلاس‌ها و فشای فعالیت زمینی ایبا رکرریع تا رانشآموزان بتواثنر ور زمان استرامت ۰ رقیقه‌ای بازی کنتر. بلوگ‌های سافتمانی مررسه و ‎Mg‏ ب‌سورت توفالی طراعی شره‌انر تا فضایی نیمه‌باز برای فعالیت‌های رانشآموزی َل ل كيرر؛ اي نكر يك بعر جرير به عناصر معماری روتفری اضاف هکرره است. در قاهر, بفشى از فضای فییلی او هکاهش يافته است, اما در واقع, بفش توفالی به فشایی برای فعالیت‌های فوق‌برنامه و ارتباط با طبیعت تبریل شر هکه ‎٠١‏ توصي فكرر. غنا یکلی فشا را افزایش مىرهر. اين طراعى رر ثهايت به اثرى رست يافت هله مى توان ‎OF‏ را با فرمول نمارین ۱ علاوه بر لین» تماع فضاهاى رویراری با رنّك زرر روشن طراهى شرهائر قا هس شناسابى و تعلق به مديط مررسه را تقوی تکره و ارتباط میان رانشآموزان را افزایش رهنر.

صفحه 12:
فرع معماری طبقه حملف با الهاع از سافتمان‌های شیرهای آبی منطقه بیک‌ان طرافی شره است که رارای سقف‌های ب‌رار هستنر. واهرهای فضایی به‌گونه‌ای سازمان‌رهی شره‌اث رکه یک مموطه آموزشی با این فشاهای جزاب و روستانه» ‎LoS sine‏ اما ظریف و صمیمی هستنر و به‌صورت به‌هم پیوسته ‎lb‏ شره‌اثر تا ‎ae‏ بازء 7 ‎ey‏ ‏و رافت برا یکووگان فراه مکنثر؛ ممیط یکه تعامل و ارتباط میان آن‌ها را برمی‌اتلیزر.

صفحه 13:
تبربه فشایی سنتی در فرمت آفرینش: سقف‌های شیب‌رار سافتمان‌های پایه با کاشی‌های فالستری پوشاثره شره‌اثر؛ یی از رایچ‌ترین مصالح سنتی در معماری چین. هام یکه از سافتمان‌های مرتفع‌تر به پایین گلاه می‌شور, به‌وضوح ریره می‌شو رکه ای نکاشی‌ها ن‌تنها عمگلرری در هف ظطکرما و مقاومت در برابر تب رارنر, بکله جلوه‌ای از ظرافت و آرامش را ‎Se‏ مفوطه مررسه میب تفاوت ارتفاع بين انتهاى شمال‌شرقی و جنوب‌غربی معوطه حرور سه تا هار ين افتلاف ارتفاع به‌سست متر است. سقف‌های تاشوثره در نقطه‌ای با زمین_فرور می‌آینر و به‌طور ظریف با توپوگرافی ترلیب می‌شونر. افرار مى توانتر سقيماً روى سقف سافتمانهاي پایه قرع بزننر و ررپای زمان راکه با لايهلايه شر نكاشىها بهوجور آمره. هس كلننر و از زيبايى آن لزت ببرئر.

صفحه 14:
يك سناريوى زنره و نوین از آموزش تجربی, با بهرهگیری از مفیوع طرافی, فر۴ معماری و تعریف فضایی ترسیم شره است. طراهی به‌عنوان واسطه تعقق این چشم‌انراز, تجربه آموزشی را غنىت ركرره و املانات بیشتری را برای معلمان و رانشآموزان فراهم م ىآورر. این پروژه با پالش‌های بزرگی روبهرو بوره است پلونه می‌توان فرع معماری سافتمان آموزشی را در مهیط شهری با ترآلم بالا تعری فکرر؟ يلونه فشای معماری می‌توانر نياز به نوع جریری از فضای آموزشی راکه نقاع آموزش ‎Mallow‏ را با فرهئّك سنتى تركيب می‌کنر, برآورره سازر؟ پلونه می‌توان تجربه فضایی سنتی را برای آینره فل قکرر؟ م ۳1 ‎Be‏ 7 فس هه تمامی این پرسش‌هاء رغرغه‌های مشترلی در روثر شهرنشینی سريع جين هستئر و ازْ ‎tas‏ ‏۳ و ‎bee io. Bs + Pas‏ + موضوعاتی‌ا رکه شرکت ۲۲6۵ در هوزه شهرهای پرترالم و آموزش به‌طور ویژه بر آن‌ها تمرکز راشته است.

صفحه 15:
PLANS >

صفحه 16:
PLANS >

صفحه 17:

صفحه 18:
۳۱۸۱۱5 <

صفحه 19:
PLANS

صفحه 20:
[1111111111111 له =

صفحه 21:
GALLERY

صفحه 22:
هه -- هرامى رر معيط شهری با ترآلم بل - زمين يروئه با زاويه هعا ررجه هرفيره و نسبت سطح اشفال تن عا.ا است (در مقابل ميائلين ‎٠.1‏ رر مرارس مشابه). - چالش اصلی, سامان‌رهی مبم بالای وافرهای آموزشی رر فشاى مهرور و حفظ مقياس رافتی و صمیمیت بوره است @——— تقسيمينرى عمللررى فضاها - فشاهای عمومی مانثر آزْمايسّلاههاء سالن‌های هثری, اتاق‌های مطالعه وگالری «ر طبقه هملف قرار رارنر. -کلاس‌ها, فوایگه‌ها و زمین‌های بازی «ر طبقات بالاتر سافته شره‌اثر تا نور و تهویه کافی راشته باشتر @———— رفام فرهتگ معلی با پشمانراژ ‎clo‏ - طرامی با الهام از معماری سنتی بیلگ‌نان (سقف‌های شیب‌رار ‏ وکاشی‌های غالستری) انباع شره است. - فشاهایی مانتر «فیابان‌ها», ‎Koa‏ «مباطها» و «پارگ‌های چیبی» س ابتماع و تعلق را تقویت می‌کننر.

صفحه 23:
ه- - ایبار تبربه آموزشی غوطه‌ور - مرز میان معماری, فشای رافلی و منظر طبیعی مهو شره تا تجربه‌ای یلپارچه و پوا برای رانشآموزان فراهم شور. - فشاهای نیمه‌باز در سافتمان‌ها به‌عنوان محل تعامل با طبیعت و فعالیت‌های فوق‌برنامه طرافی شره‌انر. © رلك و هويت بصرى - استفاره از رنل زرر روشن در فضاهای رویراری برای افزایش هس تعلق و تشويق به ارتباط ميان رانشآموزان- © -- رویلرر آموزشی غراتر ا كلاس ررس ۳ 7 i; ‏طراهی مررسه په‌لونه‌ای است له راهروها, زمین‌های بازی و عتی فضاهای شهری‎ - ‏اطراف به‌عنوان معیط‌های یاوگیری در نظ رگرفته شرهائر.‎

صفحه 24:
DONE!

Yiwu Foreign Languages School LYCS Architecture Schools > China • Architects: LYCS Architecture • Area: 85481 m² • Year: 2018 • Photographs: Qingshan Wu مدرسه زبان‌های خارجی ییوو که توسط شرکت معماری LYCSطراحی شده ،اکنون مورد استفاده قرار گرفته و نخستین نیم‌سال تحصیلی خود را به پایان رسانده است .این مدرسه در منطقه شهری اصلی شهر ییوو ،استان ژجیانگ واقع شده و شامل ۴۸کالس در مقطع ابتدایی و ۲۴کالس در مقطع راهنمایی است .به‌عنوان نخستین پروژه چینی‌های بازگشته از خارج ،این مدرسه همچنین یکی از نمونه‌های شاخص در زمینه طراحی فضاهای آموزشی در مقیاس راحتی در مناطق شهری با تراکم باال به‌شمار می‌رود؛ موضوعی که شرکت LYCS Architectureبه‌طور مستمر در حال تحقیق و بررسی آن بوده است. هدف از طراحی این مدرسه ،ایجاد یک فضای شاد و دل‌نشین در محوطه آموزشی است تا حس صمیمیت را بازگرداند و کنجکاوی کودکان را برانگیزد ،نه اینکه مانند مدارس معمولی ،فضایی یکنواخت و رسمی داشته باشد .این طراحی با در نظر گرفتن زاویه دید کودک ،محیط آموزشی «پویا»« ،اشتراکی» و «اجتماعی» را معرفی می‌کند تا میل به یادگیری و خالقیت را در کودکان تحریک کند .همچنین این مدرسه فضایی راحت و دلپذیر دارد که چشم‌اندازی بین‌المللی را با فرهنگ ریشه‌دار ییوو در هم آمیخته است. مدرسه‌ای راحت در محیط شهری با تراکم باال: زمین پروژه به شکل یک مستطیل است که با زاویه ۴۵درجه چرخیده است .در مقایسه با مدارس معمولی با مقیاس مشابه ،فضای این سایت بسیار محدود است و نسبت سطح اشغال آ ن ۱. ۴اس ت ،در حال ی ک ه در س ایر مدارس ای ن عدد معموالً ۰.۸می‌باشد. برنامه‌ریزی معماری محوطه در چنین محیطی با تراکم باال ،به نوعی بازی فضایی و مسئله‌ای ریاضی تبدیل می‌شود :چیدمان نهایی باید با نسبت سطح اشغال زمین هماهنگ باشد .حل این «مسئله ریاضی» در کنار حفظ مقیاس راحتی و صمیمیت فضای آموزشی ،به مسئله اصلی در برنامه‌ریزی این پروژه تبدیل شده است. طراحی این پروژه با بهره‌گیری از مجموعه‌ای از فرآیندهای طراحی به حل این مسئله پرداخته است .هر واحد آموزشی و ماژول فضایی از طریق تحلیل عملکرد و حجم مورد نیاز شکل گرفته‌اند .سپس این واحدهای آموزشی در یک چیدمان منطقی و کارآمد سازمان‌دهی شده‌اند ،به‌گونه‌ای که هرکدام به‌طور خاص با نیازهای نور طبیعی و تهویه مطبوع هماهنگ شده‌اند. در نهایت ،برنامه‌ریزی فضایی به دو بخش تقسیم شده است :فضای عمومی در طبقه همکف گسترش یافته تا فعالیت‌های بیشتری در محوطه مدرسه شکل گیرد .در حالی که کالس‌های درس ،خوابگاه‌ها ،زمین‌های بازی و سایر فضاها در طبقه دوم و باالتر ساخته شده‌اند تا نور و تهویه کافی برای آن‌ها فراهم شود .بنابراین ،این استراتژی برنامه‌ریزی نه‌تنها فضاهای هم‌جنس متعدد را به‌صورت فشرده سامان‌دهی می‌کند تا فضای بیشتری برای بخش عمومی باقی بماند ،بلکه با مفهوم دیپلماتیک نظام آموزشی نیز هم‌خوانی دارد. ادغام ارگانیک ریشه‌های محلی با چشم‌انداز بین‌المللی: ییوو ،به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار عمده‌فروشی کاال در جهان ،توسط سازمان ملل متحد و بانک جهانی به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار جهانی شناخته شده است .در چنین شهری که هم دیدگاه‌های محلی و هم بین‌المللی را در خود جای داده ،این پرسش مطرح می‌شود که فضای معماری چگونه می‌تواند نیاز به نوع جدیدی از فضای آموزشی را برآورده کند؛ فضایی که نظام آموزش بین‌المللی را با فرهنگ سنتی در هم می‌آمیزد. در طبقه همکف ،آزمایشگاه‌ها و کالس‌های عمومی قرار دارند ،به‌همراه فضاهای عملکردی دیگر از جمله اتاق‌های مطالعه ،تاالر کنسرت ،سالن هنر ،اتاق‌های رقص ،اتاق‌های هنرهای تجسمی ،اتاق خوشنویسی ،مرکز ارتباط با متخصصان، اتاق تاریخ مدرسه و گالری .این فضاهای متنوع به‌صورت ارگانیک به یکدیگر پیوند خورده‌اند و حول حیاط‌هایی با موضوعات «دانش»« ،علم»« ،فرهنگ» و «هنر» سازمان‌دهی شده‌اند. هم‌زمان ،طراحی از منظر ساختار فضایی ،عناصر مصنوع و طبیعت ،محیطی یکپارچه خل ق می‌کند .تجرب ه آموزش ی «غوطه‌ور» از طری ق محو کردن مرزهای میان معماری ،فضای داخلی و منظر طبیعی به‌دست آمده است. مرکز تبادل علمی بین‌المللی شامل دفاتر اداری ،فضای آموزشی و تعداد محدودی سالن غذاخوری است و ارتفاع آن به ۴۵ متر می‌رسد .زمین بازی نیز قابلیت تبدیل شدن به دو زمین استاندارد بسکتبال را دارد تا فعالیت‌های ورزشی را غنی‌تر کند .این طراح ی ،فضای آموزشی مورد نیاز برای بین‌المللی‌س ازی و بومی‌سازی را به‌طور هماهنگ در هم آمیخته است. عالوه بر این ،ما یک سطح دوم از فضای فعالیت بین کالس‌ها و فضای فعالیت زمینی ایجاد کردیم تا دانش‌آموزان بتوانند در زمان استراحت ۱۰دقیقه‌ای بازی کنند .بلوک‌های ساختمانی مدرسه و خوابگاه به‌صورت توخالی طراحی شده‌اند تا فضایی نیمه‌باز برای فعالیت‌های دانش‌آموزی شکل گیرد؛ این کار یک بُعد جدید به عناصر معماری دوبُعدی اضافه کرده است. در ظاهر ،بخشی از فضای فیزیکی اولیه کاهش یافته است ،اما در واقع ،بخش توخالی به فضایی برای فعالیت‌های فوق‌برنامه و ارتباط با طبیعت تبدیل شده که غنای کلی فضا را افزایش می‌دهد .این طراحی در نهایت به اثری دست یافته که می‌توان آن را با فرمول نمادین « »۱۰۱=۱-۱۰۰توصیف کرد. عالوه بر این ،تمام فضاهای رویدادی با رنگ زرد روشن طراحی شده‌اند تا حس شناسایی و تعلق به محیط مدرسه را تقویت کرده و ارتباط میان دانش‌آموزان را افزایش دهند. فرم معماری طبق ه همک ف با الهام از ساختمان‌های شهرهای آبی منطقه جیانگ‌نان طراح ی شده اس ت ک ه دارای سقف‌های شیب‌دار هس تند .واحدهای فضایی به‌گونه‌ای سازمان‌دهی شده‌اند که یک محوطه آموزشی با مقیاس ی راح ت و دل‌نشین ایجاد شود؛ در میان آن‌ها عناصر شهری مانند «خیابان‌ها»، «کوچه‌ه ا»« ،حیاط‌ه ا» و «پارک‌های جیبی» گنجانده شده‌اند ت ا ح س تعل ق به اجتماع را تقویت کنند. این فضاهای جذاب و دوستانه ،هرچند کوچک، ام ا ظری ف و ص میمی هس تند و به‌صورت به‌هم‌پیوسته طراحی شده‌اند تا محیطی باز ،آرام و راحت برای کودکان فراهم کنند؛ محیطی که تعامل و ارتباط میان آن‌ها را برمی‌انگیزد. تجرب ‌ه فضایی سنتی در خدمت آفرینش: سقف‌های شیب‌دار ساختمان‌های پایه با کاشی‌های خاکستری پوشانده شده‌اند؛ یکی از رایج‌ترین مصالح سنتی در معماری چین .هنگامی که از ساختمان‌های مرتفع‌تر به پایین نگاه می‌شود ،به‌وضوح دیده می‌شود که این کاشی‌ها نه‌تنها عملکردی در حفظ گرما و مقاومت در برابر آب دارند ،بلکه جلوه‌ای از ظرافت و آرامش را به کل محوطه مدرسه می‌بخشند. تفاوت ارتفاع بین انتهای شمال‌شرقی و جنوب‌غربی محوطه حدود سه تا چهار متر است .سقف‌های تاشونده در نقطه‌ای با بیشترین اختالف ارتفاع به‌سمت زمی ن فرود می‌آین د و به‌طور ظری ف ب ا توپوگراف ی ترکیب می‌شوند .افراد می‌توانند مستقیمًا روی سقف ساختمان‌های پایه قدم بزنند و ردپای زمان را که با الیه‌الیه شدن کاشی‌ها به‌وجود آمده ،حس کنند و از زیبایی آن لذت ببرند. یک سناریوی زنده و نوین از آموزش تجربی ،با بهره‌گیری از مفهوم طراحی ،فرم معماری و تعری ف فضای ی ترس یم شده اس ت .طراح ی به‌عنوان واس طه تحق ق ای ن چشم‌انداز ،تجربه آموزشی را غنی‌تر کرده و امکانات بیشتری را برای معلمان و دانش‌آموزان فراهم می‌آورد. این پروژه با چالش‌های بزرگی روبه‌رو بوده است: چگونه می‌توان فرم معماری ساختمان آموزشی را در محیط شهری با تراکم باال تعریف کرد؟ چگونه فضای معماری می‌تواند نیاز به نوع جدیدی از فضای آموزشی را که نظام آموزش بین‌المللی را با فرهنگ سنتی ترکیب می‌کند ،برآورده سازد؟ چگونه می‌توان تجربه فضایی سنتی را برای آینده خلق کرد؟ تمامی این پرس ش‌ها ،دغدغه‌های مشترکی در روند شهرنشینی سریع چین هستند و از جمله موضوعاتی‌اند که شرکت LYCSدر حوزه شهرهای پرتراکم و آموزش به‌طور ویژه بر آن‌ها تمرکز داشته است. PLANS > PLANS > PLANS > PLANS > PLANS PLANS GALLERY طراحی در محیط شهری با تراکم باال زمین پروژه با زاویه ۴۵درجه چرخیده و نسبت سطح اشغال آن ۱.۴است (درمقابل میانگین ۰.۸در مدارس مشابه). چال ش اص لی ،س امان‌دهی حج م باالی واحدهای آموزش ی در فضای محدود و حفظمقیاس راحتی و صمیمیت بوده است تقسیم‌بندی عملکردی فضاها فضاهای عمومی مانند آزمایشگاه‌ها ،سالن‌های هنری ،اتاق‌های مطالعه و گالری درطبقه همکف قرار دارند. کالس‌ها ،خوابگاه‌ها و زمین‌های بازی در طبقات باالتر ساخته شده‌اند تا نور و تهویهکافی داشته باشند دغام فرهنگ محلی با چشم‌انداز بین‌المللی طراح ی ب ا الهام از معماری س نتی جیانگ‌نان (سقف‌های شیب‌دار و کاشی‌هایخاکستری) انجام شده است. فضاهایی مانند «خیابان‌ها»« ،کوچه‌ها»« ،حیاط‌ها» و «پارک‌های جیبی» حس اجتماعو تعلق را تقویت می‌کنند. ایجاد تجربه آموزشی غوطه‌ور مرز میان معماری ،فضای داخلی و منظر طبیعی محو شده تا تجربه‌ای یکپارچه و پویابرای دانش‌آموزان فراهم شود. فضاهای نیمه‌باز در س اختمان‌ها به‌عنوان مح ل تعام ل ب ا طبیعت و فعالیت‌هایفوق‌برنامه طراحی شده‌اند. رنگ و هویت بصری استفاده از رنگ زرد روشن در فضاهای رویدادی برای افزایش حس تعلق و تشویقبه ارتباط میان دانش‌آموزان. رویکرد آموزشی فراتر از کالس درس طراحی مدرسه به‌گونه‌ای است که راهروها ،زمین‌های بازی و حتی فضاهای شهریاطراف به‌عنوان محیط‌های یادگیری در نظر گرفته شده‌اند. DONE!

50,000 تومان