صفحه 1:
Ss
چگونه انگیزه دانش آموزان را
برای درس خواندن نقویت کنیم؟
im
A?
صفحه 2:
هوش و
استعداد
ث 2
فرصت
تلاش كم و يائين . كاهل يادكيرى
pies + يادكيرى مطالب جديد و سخت قر
صفحه 3:
د ابی فایده م شكست هاى قبلى و ناكامى با توجيه كم كارى |
همیب
9 لس با فایده —— 93 de> )4 موفقیت های گذشته تحصیلی |
RN CHMMMMMA
صفحه 4:
خلسنه adr _.—— برای رسیدن به زندگی مطلوب اثر بخش نیست |
كردن مثبت و افزايش توانایی و مهارت های فردی |
RN CHMMMMMA
صفحه 5:
۱
صفحه 6:
تقویت امید به موفقبت تحصیلی
صفحه 7:
همراهی با فر آیند آموزش مدرسه و دبیران
اعتماد به مشاور و بر نامه آموزشی
افزایش علاقه مندی به کار و تلاش و عملکرد
ارتقاء نتایج تقویت حال خوب
۱ ۸
صفحه 8:
رفتار و عملکرد
کادر اداری و
آموزشی
روش تدریس و
شخصیت دبيران
مر همم
صفحه 9:
آموزش کادر حوزه ایجاد انگیزه و مباحث روان شناختی
صفحه 10:
۳
cpa
صفحه 11:
هر دانش آموز یک پروژه است
4
/ YY
صفحه 12:
توجه به اصلاح عملکرد دانش آموزان و
ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها
صفحه 13:
صفحه 14:
مشاوره های گروهی محتوای مناسب و هم سو
14
/ 111
44h f }
| j 1
7 ۳۸ 20
صفحه 15:
۱- مشاوره فر دی مستمر و هدف دار
۳- تکمیل پرونده آموزشی و تربیتی هر دانش آموز و
ارز بابی عملکرد
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
١ - حضور فعال در كلاس
؟- انجام تكاليف و فعاليت ها
۳- تحلیل و بررسی تکالیف و فعالیت ها
۴- نظم و انضباط
۵- کسب نتایج مطلوب
"٩ ا
صفحه 19:
صفحه 20:
وابسته بودن به کار و تلاش و نحوه عملکرد
تبیین و تشریح
موفقيت هاى لا
كسب شده
وابستكى كمتر
7 /
ی ی ۸۳ ۳
صفحه 21:
۱ ۸
صفحه 22:
صفحه 23:
355555 1771
صفحه 24:
صفحه 25:
قابل اندازه گیری
صفحه 26:
خودباوری خود کا رآمدی توانایی- عزت نفس
ایجاد انگیزه در خود — خود انگیختگی
سخت کوشی و تاب آوری
خود آموزی یادگیری و برنامه ریزی و مدریت بر خود
صفحه 27:
دردرس ریاضی عملکرد یک دانش آموز خوب نیست در
موارد بعدی ذهنیت های غلط و درست را در این مورد در
نظر می گیریم.
صفحه 28:
غلط: ریاضی درس خوبی نیست و استعداد ریاضی ندار م.
درست: باید ببینم جرا ریاضی من خوب نیست.
صفحه 29:
غلط: اين فصل را باید بگذارم کنار و نباید بخوانم.
درست: با روش دیگری این فصل را می خوانم.
صفحه 30:
غلط: همین که قبول شوم کافی است.
درست: باورم نميشه که این بهترین نتیجه ای که می توانم
بگیرم.
صفحه 31:
صفحه 32:
غلط: معلم ریاضی با من خوب نیست و خوب درس نمی دهد.
درست: از همین معلم می نونم بیشتر از گذشته یاد بگیرم.
صفحه 33:
غلط: اکثر بجه ها از پس این درس بر نمی آیند.
درست: حتما یک راهی هست که پیشرفت کنم.
صفحه 34:
تاكيد برتلاش و كيفيت اجراى فر آيند نه بو نتيجه و فر آيند
تشويق بر روش يادكيرى درست و عميق و يايدار
تمایل و علاقه مندی به رشد و پیشرفت کردن
راهبردهایی برای
تشویق عملکرد خوب دانش آموزان و نه هوشمندی و با استعداد
تکالیف ممنوع و تحلیل ارزیابی فعالیت ها
هماهنكى بين تكاليف و فعاليت ها با آزمون ها . نحوهی ارزشیابی 0
صفحه 35:
م تسلط خودشایستگی و خود کا رآمدی
فردى: نسبت به كذشته
دیگران: در مقایسه با دیگر دانش
آموزان
MZ
صفحه 36:
صفحه 37:
۱- سعی کنید درس را در بالاترین سطح باد بگیرید با انجام تکالیف متنوع
۲-اکر سرعت بادکیری شما کم است ببذبرید که سرعت افراد در بادکیری
متفاو ت است.
-از کار و تلاش انجام شده خوشحال باشید و نه از نمره كسب شده.
صفحه 38:
۴- تلاش و کار خود را به نسبت تنوع و سختی تکالیف ارتقاء دهید.
۵- شکست و ناکامی را به روش نامناسب و تلاش ناکافی نسبت دهید و نه به
استعداد و توانایی.
۶- از روش های عمیق و مقهومی برای یادگیری استفاده کنید.
صفحه 39:
۱- نظم و ارائه مطالب, تکالیف و آزمون داشته باشید.
۳- قوانین حرفه ای داشته و برای دانش آموزان تبیین کنید.
۳- تکلیف محور باشید.
توصیه ای برای
۴- گروه بندی کنید.
دییران
۵- به پیشرفت بها بدهید.
۶ - زمان و فرصت برای بادکیری به اندازه اختصاص بدهید.
۷- به دانش آموزان با رفتارخود؛ امنیت روانی نسبت به نتیجه بدهید.
۲ ۲
صفحه 40:
اقوای #امی
صفحه 41:
نظر یه اسنادی
/
صفحه 42:
درماند کی
آموخته شده
صفحه 43:
<<
3
ف
إلى
|
>
رزش
۱
صفحه 44:
00 1 سل
صفحه 45:
١1 د