پی‌دی‌اف
سایرروانشناسی و روانپزشکی

چگونه انگیزه دانش آموزان را برای درس خواندن تقویت کنیم؟ هر دانش آموز یک پروژه است

توضیحات: دانلود فایلPDF چگونه انگیزه دانش آموزان را برای درس خواندن تقویت کنیم؟ هر دانش آموز یک پروژه است باکیفیت آماده پرینت تعدادصفحات :25 تکنیک های بی نظیر تقویت انگیزه برای درس خواندن 1.کشف علت درس نخواندن 2.تعیین زمان استراحت 3.برنامه ریزی درسی 4.جذاب کردن موارد کسل کننده 5. چرا می‌خواهید نمرات خوب بگیرید؟ 6.توجه به میزان درک و فهم موضوعات 7.درک مفاهیم بجای حفظ کردن آنها 8.مطالعه گروهی برای تقویت انگیزه دانش‌آموزان در درس خواندن، می‌توان از راهکارهای مختلفی استفاده کرد. این راهکارها شامل ایجاد محیطی مناسب برای مطالعه، تعیین اهداف واقع‌بینانه، استفاده از روش‌های متنوع یادگیری، پاداش دادن به خود و تشویق به خود و همچنین تمرکز بر علایق و نقاط قوت دانش‌آموز است.

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
Ss ‏چگونه انگیزه دانش آموزان را‎ ‏برای درس خواندن نقویت کنیم؟‎ im A?

صفحه 2:
هوش و استعداد ث 2 فرصت تلاش كم و يائين ‏ . كاهل يادكيرى ‎pies‏ + يادكيرى مطالب جديد و سخت قر ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
د ابی فایده م شكست هاى قبلى و ناكامى با توجيه كم كارى | همیب 9 لس با فایده —— 93 ‎de>‏ )4 موفقیت های گذشته تحصیلی | RN CHMMMMMA

صفحه 4:
خلسنه ‎adr‏ _.—— برای رسیدن به زندگی مطلوب اثر بخش نیست | كردن مثبت و افزايش توانایی و مهارت های فردی | RN CHMMMMMA

صفحه 5:
۱

صفحه 6:
تقویت امید به موفقبت تحصیلی

صفحه 7:
همراهی با فر آیند آموزش مدرسه و دبیران اعتماد به مشاور و بر نامه آموزشی افزایش علاقه مندی به کار و تلاش و عملکرد ارتقاء نتایج ‏ تقویت حال خوب ۱ ۸

صفحه 8:
رفتار و عملکرد کادر اداری و آموزشی روش تدریس و شخصیت دبيران مر همم

صفحه 9:
آموزش کادر ‏ حوزه ایجاد انگیزه و مباحث روان شناختی

صفحه 10:
۳ cpa

صفحه 11:
هر دانش آموز یک پروژه است 4 / YY

صفحه 12:
توجه به اصلاح عملکرد دانش آموزان و ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها

صفحه 13:

صفحه 14:
مشاوره های گروهی محتوای مناسب و هم سو 14 / 111 44h f } | j 1 7 ۳۸ 20

صفحه 15:
۱- مشاوره فر دی مستمر و هدف دار ۳- تکمیل پرونده آموزشی و تربیتی هر دانش آموز و ارز بابی عملکرد

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
‎١‏ - حضور فعال در كلاس ‏؟- انجام تكاليف و فعاليت ها ‏۳- تحلیل و بررسی تکالیف و فعالیت ها ۴- نظم و انضباط ‏۵- کسب نتایج مطلوب ‎"٩ ‏ا‎ ‎

صفحه 19:

صفحه 20:
وابسته بودن به کار و تلاش و نحوه عملکرد تبیین و تشریح موفقيت هاى لا كسب شده وابستكى كمتر 7 / ی ی ۸۳ ۳

صفحه 21:
۱ ۸

صفحه 22:

صفحه 23:
355555 1771

صفحه 24:

صفحه 25:
قابل اندازه گیری

صفحه 26:
خودباوری خود کا رآمدی توانایی- عزت نفس ایجاد انگیزه در خود — خود انگیختگی سخت کوشی و تاب آوری خود آموزی ‏ یادگیری و برنامه ریزی و مدریت بر خود

صفحه 27:
دردرس ریاضی عملکرد یک دانش آموز خوب نیست در موارد بعدی ذهنیت های غلط و درست را در این مورد در نظر می گیریم.

صفحه 28:
غلط: ریاضی درس خوبی نیست و استعداد ریاضی ندار م. درست: باید ببینم جرا ریاضی من خوب نیست.

صفحه 29:
غلط: اين فصل را باید بگذارم کنار و نباید بخوانم. درست: با روش دیگری این فصل را می خوانم.

صفحه 30:
غلط: همین که قبول شوم کافی است. درست: باورم نميشه که این بهترین نتیجه ای که می توانم بگیرم.

صفحه 31:

صفحه 32:
غلط: معلم ریاضی با من خوب نیست و خوب درس نمی دهد. درست: از همین معلم می نونم بیشتر از گذشته یاد بگیرم.

صفحه 33:
غلط: اکثر بجه ها از پس این درس بر نمی آیند. درست: حتما یک راهی هست که پیشرفت کنم.

صفحه 34:
تاكيد برتلاش و كيفيت اجراى فر آيند نه بو نتيجه و فر آيند تشويق بر روش يادكيرى درست و عميق و يايدار تمایل و علاقه مندی به رشد و پیشرفت کردن راهبردهایی برای تشویق عملکرد خوب دانش آموزان و نه هوشمندی و با استعداد تکالیف ممنوع و تحلیل ارزیابی فعالیت ها هماهنكى بين تكاليف و فعاليت ها با آزمون ها . نحوه‌ی ارزشیابی 0

صفحه 35:
م تسلط خودشایستگی و خود کا رآمدی فردى: نسبت به كذشته دیگران: در مقایسه با دیگر دانش آموزان MZ

صفحه 36:

صفحه 37:
۱- سعی کنید درس را در بالاترین سطح باد بگیرید با انجام تکالیف متنوع ۲-اکر سرعت بادکیری شما کم است ببذبرید که سرعت افراد در بادکیری متفاو ت است. -از کار و تلاش انجام شده خوشحال باشید و نه از نمره كسب شده.

صفحه 38:
۴- تلاش و کار خود را به نسبت تنوع و سختی تکالیف ارتقاء دهید. ۵- شکست و ناکامی را به روش نامناسب و تلاش ناکافی نسبت دهید و نه به استعداد و توانایی. ۶- از روش های عمیق و مقهومی برای یادگیری استفاده کنید.

صفحه 39:
۱- نظم و ارائه مطالب, تکالیف و آزمون داشته باشید. ۳- قوانین حرفه ای داشته و برای دانش آموزان تبیین کنید. ۳- تکلیف محور باشید. توصیه ای برای ۴- گروه بندی کنید. دییران ۵- به پیشرفت بها بدهید. ۶ - زمان و فرصت برای بادکیری به اندازه اختصاص بدهید. ۷- به دانش آموزان با رفتارخود؛ امنیت روانی نسبت به نتیجه بدهید. ۲ ۲

صفحه 40:
اقوای #امی

صفحه 41:
نظر یه اسنادی /

صفحه 42:
درماند کی آموخته شده

صفحه 43:
<< 3 ف إلى | > رزش ۱

صفحه 44:
00 1 سل

صفحه 45:
‎١1‏ د ‎

21,000 تومان