پاورپوینت
آموزشالهیات، دین و معنویت

پاورپوینت درس اول پیام های آسمان تورا چگونه بشناسم

توضیحات فهرست مطالب: بخش اول ویژه دبیران گرامی چرا دانش آموزان فنلاندی سه بار در آزمون PISA آزمونی استاندارد برای سنجش مهارتهای ریاضیات ، روخوانی وعلوم تجربی در جهان اول شدند. بخش دوم ویژه دانش آموزان پاورپوینت درس اول پیام های آسمان تورا چگونه بشناسم صفحه 11 تا 19 آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات:20 در فنلاند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعلایق فردی تک تک آنان توجه دارند تفكر در كتاب خلقت تفكر در كتاب خلقت، يعني از طريق آثار و نشانههاي كه در سراسر جهان آفرينش متجلـي اسـت بـه ويژگـيهـاي خداوند پي ببريم. زيباييهاي عالم، جلوهاي از زيبايي او، خوبيهاي آن، روايتگر نيكي او و عظمتهاي آن پرتوي از قـدرت و بزرگـي اوست. گويي تمام اجزاي عالم از او سخن ميگويند: برگ درختان سبز در نظر هوشيار هر ورقش دفتري است معرفت كردگار البته به هر ميزان كه علم و دانش ما افزايش مييابد، بيشتر از گذشته آثار علم و قدرت او را در جهان درمييابيم و در برابر اين همه عظمت، به شگفتي ميآييم بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 1:
پاورپوینت درس اول پیام های آسمان تورا چگونه بشناسم صفحه ۱۱ تا ‎۱٩‏

صفحه 2:
۸" سه بار مر آزمون آزمونی استنداره برای سنجش مهارتهاى رياضيات » روخوانی وعلوم تجربی .در جهان اول شدند بخش دوم ویژه دانش آموزان بأوريوينت درس اول بيام هاى آسمان موزش تصویری را جدى بكيريم نسخه قابل ويرايش همراه با تصاوير موتبط تعداد صفحات:۲۰

صفحه 3:

صفحه 4:
دانش آموزان فنلاندی سه بار در آزمون جهانی ۳15۸اول شدند

صفحه 5:
5 c ate ۳۳ ‏بعد از مطالعه پژوهش ی‎ ‏در باره دلیل برتری‎ مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنكى نشئت كرفته است كه خود آفريده اند. فايق مجيدى

صفحه 6:
اين فرهنگ در باور به توانمند بودن دانش آموزان ریشه دارد محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi

صفحه 7:
به نحوی طراحی شده اند که به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به محمد فایق مجیدی ‎@fayihg.majidi 7‏ و

صفحه 8:

صفحه 9:
۱ در فنلاند تنها بر موثقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند

صفحه 10:
تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نمان اثر آدام گرنت محمد فایق مچیدی ‎@fayihg.majidi‏ ‎i ok RS‏

صفحه 11:
a eG ie + ‏بو‎ Gi en Fish ۲ Fe a FP eae ۶ با عتّى وتسواى. جا على eda Fog ‏جم‎ ‎Fa GG ‏السب ء‎ ببس ‎Pe‏ ده تال عامس ون ‎gee‏ و یره ‎PF‏ ار خی ‎en TIPE ie‏ يس ددج م سسرو دك : چم دی هخا بد بيك ‎BF SF‏ تن بنج يسكس يوون دیوان شمو» حعیم ستایی غونوی

صفحه 12:
راههاي شناخت صفات خداوند يكي از مسائلي که هميشه ذهن انسان را به خودمشغول کرده است, یافتن راهي براي شناخت هرچه بیشتر خالق دق آفرندگار ديشن ات البته انسان به دلیل تواناييهاي محدود خود, امکان شناخت کامل خداي تابحدود را ندازد وبه قدر ونع و درك خود بغ شناخت خدا .دست مييايد :رسول خدا (ص) ميفرمايد ‎oo Oldie ts‏ معرفتت: آنجنان که ناس و بیرق مس يواه «.نشناختیم

صفحه 13:

صفحه 14:
دو راه براي شناخت صفات خداوند: 1- تفکر در کتاب آسماني (قرآن) 2- تفکر در کتاب خلقت (جهان هستی) كت تفكر در كتاب آسمان تفکر در کتاب آسماني يكي از بهترین كك راههاي شتاخت صفات خداست زیرا توصیف خداوند از خوده دقیق و بي ل .نقص است برخی از صفات خداوند: ‎a‏ آكاء استة ‏هیچ جيز آشكار و مخفاى نيست مكر آن كه خدا به آن عل داره). مهربن استد ‏(مهربنی و همه چیز و همه كس را دی گفته ات مجاراتکتنده ست: ‏(سانی رک به میازه با حق بخیزند و دست لز كنا و وكشي ردان از رحمت خویش محروم وه عذال دردتاك كرقتار ‎(as‏ ‏ظلم نمی‌کند ‏٠اين‏ انسانها مستند كه با كناهان و خطاهايشان به خود طلم ‎bathe‏ ‏بذ يرقده توبدى بند كان الست ‎AD‏ را كه از كنا خويش بشيمان شولد و توبه كنند با آغوش ‎Cota‏ ‎ESS ‏و ددان کاهایخوببندگاش ات وبا بش فان از اتجلمدهتدكان اين اعمال سياسكزارى و قدردائى م ى كف ‎ ‎ ‏مت ‏آیه‌ی مربوط: ‏لله يعلم الجهر وما تخفى ‏اوهر آشکار و تهای میداد ‏و هو الفوز الودود ‎py faye geil ‏وس باق اه فا له شدید اب ‏و هرک با غدا دشمتیکند بان کد اوه سکن اعلويت مىكند. ‏ان الله لا شم تس شین و لک اس اسهم مرن خداود هرد یچ میتی کد له مود ‎ined‏ ‏ناه باون ‏ها خداوند توب کنندگان را دوست ارد ‏و كان الله شاكراً عليماً خداوند ‎Sat J‏ ‎J ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
خدايي که قرآن توصیف میکند بهترین روزیدهنده, بهترین باریکننده و بهترین رست است. خداوند با احکام و قوانینش قصد سخت گرفتن بر بندگانش را ندارد بلکه میخواهد با اين قوانين .انسانها را از پلیدیها و ناپاکیها دور كند -1 .آنها را به سوي زندگي سرشار از سعادت در اين جهان سوق دهد -2 .به بهشتي آباد و يرنعمت در جهان آخرت هدايت نمايد -3

صفحه 16:
انیشتین» فیزیکدان تامي معاصر, دربارهي مواجهه انسان با شگفتيهاي بیپایان طبیعت میگوید: «ما انسانها همچون طفلي خردسال هستیم که وارد کتابخانهاي بزرگ میشود که همهي ديوارهاي آن از زمین تاسقف با کتابهايي به زبانهاي گوناگون پوشیده شده است. کودك میداند که باید کسي آن کتابها را -نوئنته باشد کودك طرحي مشخص در ترئیب کتابها میبیند, نظمي اشرارامیز که او آن را درك تمبکند ولس مبتواند با حصي مبهم خدس بزند. به نظر من وضعيت اين كودك «...همانند وضعيت عقل انسان در برابر خداست

صفحه 17:
تفکر در کتاب خلقت تفکر در کتاب خلفت, يعني از طریق آثار و نشانههاي که در سراسر جهان .آفرینش متجلي است به ويژگيهاي خداوند پي ببریم زيباييهاي عالم, جلوهاي از زيبايي اوء خوبيهاي آن, روایتگر نيكي او و - .عظمتهاي ‎Ul‏ پرتوي از قدرت و بزرگي اوست :گويي تمام اجزاي عالم از او سخن میگویند رگ درحتان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتري است معرفت کردگار البته به هر میزان که علم و دانش ما افزایش مییابد, بیشتر از گذشته آثار علم و قدرت او را در جهان درمیيابیم و در برابر اين همه عظمت, به ‎wu‏ یاییم

صفحه 18:

صفحه 19:
بت حمد و تسبیح خداوند حمد»: به معني «ستایش» است. وقتي میگوییم «الحمدالله»,» «.میخواهیم بگوییم که «هر ستایش براي خداست تسبیح»: به معني «پاك دانستن» است. وقتي میگوییم» «سبحاناالله», میخواهیم بگوییم که «خداوند از هر نقص و در حمد و ستایش. هموارم ده تي» خدا را بیان میگوییم: خدایا تو پروردگار جهاني, تو رحمان و رحيمي,) (.تو بخشنده و مهرباني, او را ستودهایم. در تسبیح, خداوند را از «صفات سلبي», پاك و منزه - :ميداريم بیم: خدایا تو نیازمند نيستي» تو شریك نداری, تو) كش قابل ستانش است که کمالات ( فررند دای 5 و زيباييهايي در او باشد و خداوند همه خوبیها و زیباییها © ود اراست؛ ۸ پس ستایش حقيقي و حمد واقعي از آن اوست 1 ۸ و لض ت

صفحه 20:

صفحه 21:
زیان و ادبیات فارسی 5 ارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم آلآ همکار افتخاری مجله شوق تغییر بیش السسکاز ده سال:

صفحه 22:
= pn Bieri تدا

صفحه 23:

پاورپوینت درس اول پیام های آسمان تورا چگونه بشناسم صفحه 11تا 19 :فهرست مطالب بخش اول ویژه دبیران گرامی چرا دانش آموزان فنالندی PISAسه بار در آزمون آزمونی استاندارد برای سنجش مهارتهای ریاضیات ، روخوانی وعلوم تجربی .در جهان اول شدند بخش دوم ویژه دانش آموزان پاورپوینت درس اول پیام های آسمان تورا چگونه بشناسم صفحه 11تا 19 آموزش تصویری را جدی بگیریم نسخه قابل ویرایش همراه با تصاویر مرتبط تعداد صفحات20: دانش آموزان فنالندی سه بار در آزمون جهانی PISAاول شدند واین اتفاقی نبود وتوجه صاحب نظران تعلیم و تربیت جهان را جلب کرد محمد فایق مجیدی @fayihg.maji ‏di 1 بعد از مطالعه پژوهش های مختلف در باره دلیل برتری فنالندی ها مشخص شد که بخش اعظم موفقیت آنان از فرهنگی نشئت گرفته است که خود آفریده اند. محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi 2 این فرهنگ در باور به توانمند بودن تک تک دانش آموزان ریشه دارد محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi 3 مدارس فنالند به نحوی طراحی شده اندکه به جای تفکیک بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از دیگران به هر دانش آموز فرصت رشد می دهند محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi 4 شعار رایج در مدارس فنالند این بود: ما نمی توانیم هدرفتن حتی یک مغز را تاب بیاوریم محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi 5 در فنالند تنها بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمی کنند بلکه بر رشد وعالیق فردی تک تک آنان توجه دارند محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi 6 تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی منبع:کتاب توانمندی های نهان اثر آدام گرنت ترجمه آقای میثم همدمی محمد فایق مجیدی @fayihg.majidi 7 راههاي شناخت صفات خداوند يكي از مسائلي كه هميشه ذهن انسان را به خودمشغول كرده است، يافتن راهي براي شناخت هرچه بيشتر خالق .و آفريدگار خويش است البته انسان به دليل تواناييهاي محدود خود ،امكان شناخت كامل خداي نامحدود را ندارد و به قدر وسع و درك خود به شناخت خدا .دست مييابد :رسول خدا (ص) ميفرمايد ما عرفناك حّق معرفتك :آنچنان كه شايسته ی معرفت توست ،تو را« ».نشناختيم دو راه براي شناخت صفات خداوند -1 :تفكر در كتاب آسماني (قرآن) -2تفكر در كتاب خلقت (جهان هستی) ) تفكر در كتاب آسمان تفكر در كتاب آسماني يكي از بهترين راههاي شناخت صفات خداست زيرا توصيف خداوند از خود ،دقيق و بي .نقـص است خدايي كه قرآن توصيف ميكند بهترين روزيدهنده ،بهترين ياريكننده و بهترين سرپرست است .خداوند با احكام و قوانينش قصد سخت گرفتن بر بندگانش را ندارد بلكه ميخواهد با اين قوانين .انسانها را از پليديها و ناپاكيها دور كند 1- .آنها را به سوي زندگي سرشار از سعادت در اين جهان سوق دهد 2- .به بهشتي آباد و پرنعمت در جهان آخرت هدايت نماید 3- انيشتين ،فيزيكدان نامي معاصر ،دربارهي مواجهه انسان با شگفتيهاي بيپايان طبيعت ميگويد« :ما انسانها همچون طفلي خردسال هستيم كه وارد كتابخانهاي بزرگ ميشود كه همهي ديوارهاي آن از زمين تاسقف با كتابهايي به زبانهاي گوناگون پوشيده شده است .كودك ميداند كه بايد كسي آن كتابها را .نوشته باشد كودك طرحي مشخص در ترتيب كتابها ميبيند ،نظمي اسرارآميز كه او آن را درك نميكند ولي ميتواند با حسي مبهم حدس بزند .به نظر من وضعيت اين كودك »...همانند وضعيت عقل انسان در برابر خداست تفكر در كتاب خلقت تفكر در كتاب خلقت ،يعني از طريق آثار و نشانههاي كه در سراسر جهان .آفرينش متجلـي اسـت بـه ويژگـيهـاي خداوند پي ببريم زيباييهاي عالم ،جلوهاي از زيبايي او ،خوبيهاي آن ،روايتگر نيكي او و - .عظمتهاي آن پرتوي از قـدرت و بزرگـي اوست :گويي تمام اجزاي عالم از او سخن ميگويند برگ درختان سبز در نظر هوشيار هر ورقش دفتري است معرفت كردگار البته به هر ميزان كه علم و دانش ما افزايش مييابد ،بيشتر از گذشته آثار علم و قدرت او را در جهان درمييابيم و در برابر اين همه عظمت ،به .شگفتي ميآييم حمد و تسبیح خداوند حمد» :به معني «ستايش» است .وقتي ميگوييم «الحمدالله»«، ».ميخواهيم بگوييم كه «هر ستايش براي خداست تسبيح» :به معني «پاك دانستن» است .وقتي ميگوييم« «سبحاناالله» ،ميخواهيم بگوييم كه «خداوند از هر نقـص و استثبوتي» خدا را بيان «صفات هموارهمنزه در حمد و ستايش.،عيبي، :ميكنيم ميگوييم :خدايا تو پروردگار جهاني ،تو رحمان و رحيمي(، ).تو بخشنده و مهرباني ،او را ستودهايم در تسبيح ،خداوند را از «صفات سلبي» ،پاك و منزه - :ميداريم ميگوييم :خدايا تو نيازمند نيستي ،تو شريك نداري ،تو( كسي قابل ستايش است كه كماالت ) ...فرزند نداري و و زيباييهايي در او باشد و خداوند همه خوبيها و زيبـاييهـا را داراسـت؛ پس ستايش حقيقي و حمد واقعي از آن .اوست تهیه وتدوین: محمد فایق مجیدی دهگالن دبیر بازنشسته زبان و ادبیات فارسی نگارنده کتاب:به آموزش بدبین نیستم همکار افتخاری مجله شوق تغییر بیش از ده سال 📙 📙 📙 end

39,000 تومان