صفحه 1:
دانلودفایل پاورپوینت
اثر دیموند جان
متن دو زبانه فارسی
| خلاصه کتاب قدرت بی پولی
صفحه 2:
+ ذافلودفایل پاورپوینت 9
۱ نکاتی از کتاب قدرت بی پولی
اثرديموند جان
متن دو زبانه فارسى انكليسى
بنج نكته كليدى از يى خواننده كتاب
مديريت و رهبرى
توسعه فردق.
ta . تعداد صفحات:۵۰ % ta
مر ۱
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
فهرست کتاب
درباره ی دیموند جان
بخش اول: قدرت بیپولی
بخش دوم: بلندشو و سخت بکوش
بخش سوم: پول همه چیز را تغییر میدهد
بخش چهارم: این چیست؟
بخش پنجم: بی پولی فقط به خود فرد مربوط نمی شود
بخش ششم: خودت آن تغيير باش
حرف آخر: اصل مطلب را بكير
صفحه 6:
دربارهی کتاب قدرت بی پولی
لیست ثروتمندترین افراد دنیا پر از انسانهایی است که ثروت
خود را از طریق خانواده و ارث کسب les FS
دیموند جان با این گروه کاری ندارد. در ادامه افرادی هستند که موفقیت در -
کسب و کارشان را وامدار سرمایهی اولیهای هیستند که پدر و مادر ؛
بخشنیده است.
صفحه 7:
دیموند جان برای این گروه هم حرفی برای گفتن ندارد.
دیموند جان در کناب خود. قدرت نففته در بیپولی را در زندگی افراد
موفق بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده,اشت که بیپولی فقط
ذهنیت است و ارتباطی با دارایی و ثروت انسان ندارد.
او برشهایی از زندگی افراد موفق را در کناب خود آورده است و
نظریههای خود را با مثالهای واقعی توضیح میدهد .
Sa igh ag یه Ee.
صفحه 8:
مخاطق 9 39 4 کتابقدرت,بی پولی افرادی است
که دچار محرومیت هشتند و مشکلات زیادی در برابر آنها قد
علم کرده است. كف
او در 5 كتاب” قنبي5 78[ 3197ل اأفقير و |تذكدست را به عنوان 2
نه مطرح کرّده است او بیپولی را یک وضعيت و شرايط
کج را
صفحه 9:
ديموند جان متولد سال ۹ در آمريكا /
است و ثروت او هم اکنون مبلغی بیش از /
۰ میلیون دلار برآورد شده . دیموند جان
صفحه 10:
دیموند جان نه تنها جان هر چیزی را
که کارآفرین ها آرزوی Ol را دارند
انجام داده. بلکه تبدیل به یک رهبر
در اشتراک گذاشتن تیزهوشی در
کسب وکار شده است.
صفحه 11:
The Power Of Broke Summary
خلاصه کتاب قدرت بیپولی
Sentence-Summary: The Power Of Broke shows you how to leverage having -)
no money into an advantage in business by compensating it with creativity,
passion and authenticity.
خلاصه کتاب قدرت بیپولی در یک جمله: کتاب 8۳0/6 0۴ ۲0۷۷6۲به شما نشان میدهد که چگونه
از اهرم بیپولی با خلاقیت اشتیاق و اصالت, برای مزیت در تجارت استفاده کنید.
ی یت وی نوی یه
صفحه 12:
Ed a gr, Mito
:Favorite quote from the authors
ey 4 نقل قول مورد علاقه نویسنده:
۰
۴۶۱۷۷۳5۵۵ ۱ 6۲۴6۲ ساجک 5۵۴۴ ۲2۳۴, ۱ ۵0 0 idea who any of the sharks were. a
The first | learned about was Mark Cuban. Then followed Barbara
Corcoran. Finally, last year, | got wind of a book called The Power Of
Broke, and guess who the author is? Daymond John, yet another shark,
.and that’s when | learned how he made his money
وقتی برای اولین بار سریال شارک تنک را دیدم. نمیدانستم کدام یک از کوسهها ( افراد سرشناس)
چه کسانی هستند. اولین چیزی که در موردش فهمیدم مارک كوبان بود . سپس به دنبال آن باربارا
کورکوران . بالاخره سال گذشته. درباره کتابی به نام قدرت بیپولی شنیدم و حدس بزنید نویسنده آن
كيست "مديموندت"بان.يك کوسه دیگ, و آن موقع بود که ففمیدم او چگونه پولش رّابه دس
صفحه 13:
FUBU, short for “for us, by us” was one of the first fashion brands targeted at the black
community and is now worth $6 billion. But it started on $40. Daymond used the
money to buy some cotton and cloth and knit an overpriced, but cool hat he’d seen.
When his first good sales day came a few months later, he sold 80 hats for $10 a piece —
and promptly lost the money, because he crashed into another car while counting it at
the wheel.
سط ماء یکی از اولین برندهای مد بود که جامعه سیاهپوستان
افیوبییو, مخفف « US: 0۷ ,کلا 0۲آپرای ما و
را هدف قرار داد و اکنون ۶ میلیا رمایه از ۴۰ دلار شروع شد. دیموند از اين پول
برای خریدن: مقدا اما جالبی که دیده بود را
صفحه 14:
But you know what happens when a shark tastes blood, and so
Daymond continued to hack his way through business, right
around the one thing he didn’t have: money. Now he knows this
wasn’t an obstacle. It was an advantage.
آما میدانید وقتی یک کوسه طعم خون را میچشد. چه اتفاقی میافتد. به همین
علت دیموند به هک کردن راه خود در تجارت ادامه داد. دقیقا در مورد چیزی که
نداشت: پول. حالا او میداند که بیپولی مانع نبود. بلکه یک مزیت بود.
صفحه 15:
In The Power of 2۳۰۱271951505 ده مويو ج leverage i
are my 3 lessons:
1.If you have no money, you'll automatically find resources others don’t look
for.
2.The power of broke helps in all four stages of growing a business.
۲
3.Starting a business gets easier by the day, so start now.
صفحه 16:
ب قدرت بیپولی, او به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید مانند او از اهرم "
. بیپولی استفاده کنید. در اين بخش ۳ درسی که من گرفتهام آورده شده است:
۳
2 ۱ اگر پول ندارید. بهطور خود کار
منابعى را خواهيد يافت كه ديكران به
دنبال آن نيستند.
صفحه 17:
صفحه 18:
رااتدازى بى كسب وكار
روزبهروز آسانتر میشود. پس
همین الان شروع کنید
صفحه 19:
Trust me, you don’t need money to make money. If you don’t
believe it, after Daymond’s lessons, you will. Let’s go!
به من اعتماد کنید. برای پول درآوردن نیازی به پول ندارید. اگر آن را باور ندارید.
بعد از درسهای دیموند. آن را باور خواهید کرد. بيایید شروع کنیم!
+.
صفحه 20:
> Lesson 1: Being broke allows you to find resources others
7 5 can’t see.
درس ۱: بیپول بودن به شما امکان میدهد منابعی را پیدا کنید که دیگران Sy
نمیتوانند ببینند.
صفحه 21:
Gary Vaynerchuk often talks about
wishing everybody was an
immigrant and it’s because as an
immigrant, your default setting is
that yo ve to prove yourself.
You/fe looking, iti
صفحه 22:
گری واینرچوک اغلب در مورد آرزوی این که ای کاهش همه مهاجر بودندصنخبت میکند و
دلیل آن این است که به عنوان یک مهاجر. تنظیمات پیشفرض شما این است که باید خود را
ثابت کنید. شما به دنبال فرصتها هستید در حالی که دیگران فقط مشکلات را میبینند. خب.
بیپول بودن شبیه مهاجر بودن است.
صفحه 23:
You know that old saying “necessity is the
mother of invention?” When you don’t have
anything, it forces you to use whatever you've
got, leading you to use resources in new,
.creative ways other people don’t see
این خربالمتل قدیمی را میشناسید که
«ضرورت: عادر اختراع است» وقتی چیزی ندارید. شما را مجبور
میکند از هر چیزی که دارید استفاده کنید. و باعث میشود از
منابع جدید و خلاقانه ای استفاده كنيد كه ديكران آن را
صفحه 24:
In 2012, | went to a Steve Aoki concert. One of my good friends was
a fan of his and we happened to be in Chicago that weekend, so we
saw the crazy cake-throwing DJ, who was immensely popular
.already. But he too comes from humble beginnings
در سال ۲۰۱۲ به کنسرت استیو آئوکی رفتم. یکی از دوستان خوب من از طرفداران او بود و ما هم اتفاقا
در آن آخر هفته در شیکاگو بودیم. بنابراین دی جی دیوانه کیک پرتابکن را دیدیم که از قبل بسیار
محبوب بود. اما او هم آغاز فروتنانهای داشته است.
صفحه 25:
At 19 years old, Steve started a music label
with $400 and a few friends, cramming up to
13 of them into his apartment, which was the
office. They’d produce a single, get Steve a
gig for $100 and sell it after the show - out of
the trunk of his car. Until they could afford to
‘make another one
در ۱۹سالگی, استیو با ۴۰۰ دلار و چند دوستَیک (bed 5 ۲۲7
امرس آپارنتمان_خود. که دفتر کار بود. جمع کرد. آنها تکت"تک آهنک:توالا
کت سب انسایشی»آن. را از صندوق عقب ماشیتش میفروختند؛ تا زمانی که تون
8 ۶ 3 آفنگ ذیگر را داشته باشند.
صفحه 26:
He got this resourcefulness from his father, Rocky
Aoki, an immigrant. Back in the 60s, Rocky drove an
ice-cream truck around New York City, until he had
saved $10,000 to open a Sushi restaurant, which has
now become the little-known restaurant chain
Benihana - with 5,000 employees
او این تدبیر را از پدرش, راکی آتوکی که یک مهاجر بود. ياد گرفت. در دهه ۶۰ راکی با کامیون
پستتی در اطراف شهر تبوبورک رانندگی می کرد تا ان 5 ۱۰۰۰۰ دلار پسانداز کرد تا یک رسترران
سوشی باز کند که اکنون به رستوران زنجیرهای نسبتا معروف بنیهانا با ۵۰۰۰ کارمند تبدیل شده است.
صفحه 27:
When passion, creativity and authenticity are | 3
all you've got, you'll use them, and that often ۰
works out better than having money, but none
of هت things
وقتی اشتیاق. خلاقیت و اعتبار تمام چیزی است که دارید. از آنها استفاده خواهبد
کرد و این کار اغلب بهتر از داشتن_پول--هنگامی که هیچ کدام از آنها را ندارید,
جواب میدهد.
aie
صفحه 28:
2
*
Lesson 2: The power of broke isn’t>
reserved for startups, it’s helpful in
.all four stages of business growth
درس ۲: قدرت بیپولی مختص استارتابها نيستء بلکه در هر
مفید واقع میشود. a چهار مرحله رشد یک
صفحه 29:
The power of being broke isn’t limited to when you're starting. Daymond says there are four stages in a business's journey to
success and it’s helpful in all four.
.ltem. Initially, you'll have no name, no logo, no brand and no marketing. Just a product or service that (hopefully) satisfies a
need. How good can you make it without money?
2.Label. Once you do give your product a name, customers have something they can remember and ask for. In 1992, Daymond and
his four first employees showed up to a trade show they couldn’t even afford the booth at. All five slept in one room, but what
they represented was FUBU, not themselves. They managed to collect $300,000 in orders.
3.Brand, A logo, a style, a brand presence all eventually follow. But even here you can be creative. In 1997, LL Cool J, who was once
Daymond's neighbor, pulled another marketing stunt for the brand: he wore his FUBU hat ina commercial he recorded for the
GAP and even slipped the brand’s meaning into his rap. That helped a lot, and it was free.
4.Lifestyle. When your brand reaches this status, people are used to good quality and seeing it around, even treat it like a status
symbol. The power of broke still works. Apple made their headphones white so everyone would recognize them and that color
didn’t cost a dime more than black
صفحه 30:
قدرت بیپولی محدود به زمانی نیست که در حال شروعید. دیموند
میگوید چهار مرحله در سفر کسبوکار به سوی موفقیت وجود دارد و
قدرت بیپولی برای هر چهار مرحله مفید است.
.١ آیتم. در ابتدا؛ شما هيج نام. هیچ لو گو. هیچ نام تجاری و بازاریابی
ندارید. فقط یک محصول یا خدمات که (امیدوارم) نیازی را برآورده کند.
چقدر میتوانید بدون پول آن را خوب کنید؟
صفحه 31:
T° لیبل یا عنوان. به محض این که نام محصول خود را انتخاب کردید»
مشتریان چیزی دارند که میتوانند به خاطر بسپارند و درخواست کنند. در
سال ۰۱۹۹۲ دیموند و چهارتا از اولین کارمندانش در نمایشگاهی حضور
یافتند که حتی نمیتوانستند هزینه غرفه آن را بپردازند. هر پنج نفر در یک
اتاق میخوابیدند اما چیزی که آنها به نمایش میگذاشتند افیوبییو (برای
ماو توسط ما) بود» نه خودشان. آنها موفق شدند ۳۰۰ هزار دلار سفارش
ع
9#
صفحه 32:
, تجاری. یک لوگو, سبک. حضور برند همه آنها در نفایت به دنبال شم a a
میآیند . اما حتی در این بخش هم میتوانید خلاق باشید. در سال ۱۹۹۷ الال
کول جی. که زمانی همسایه دیموند بود. یک شاهکار بازاریابی دیگر
برای اين برند انجام داد: او کلاه افیوبییو خود را در تبلیغاتی که برای
كميانى كب (يك کمیانی لباس) خبط کرده بود به سر کرد و حتی
معنای نام تجاری آن را در رپ خود جا انداخت. این کار خیلی کمک کرد و
رايكان هم بود.
> Fx ۲۱ ee” te __ Dew
صفحه 33:
۴ سبک زندگی. وقتی برند شما به این مرحله میرسد. مردم به
کیفیت خوب آن و دیدنش در اطراف عادت میکنند. حتی با آن مانند
یک نماد جایگاه اجتماعی رفتار میکنند. قدرت بیپولی هنوز کار
میکند. اپل هدفونهای خود را سفید کرد تا همه آنها را بشناسند و
آن رنگ. یک سکه هم بیشتر از رنگ مشکی هزینه در بر نداشت.
صفحه 34:
You see, no matter where you are in your journey, the
creativity of a broke beginner is always available to you.
But chances are that’s exactly what you are, which means
it’s time to actually begin.
میبینید. مهم نیست در کجای سفر خود هستید. خلاقیت یک مبتدی
بیپول هميشه در دسترس شماست. اما به احتمال زياد اين دقيقا همان
جيزى است كه هستيد (يى خلاق بىيول). به اين معنى كه زمان OT
رسيده تا واقعا شروع كنيد.
صفحه 35:
ع يب ۲۲۰ سمح اس جر
Lesson 3: There’s no better time than to start using the power of broke than now,
because running a business gets cheaper and cheaper.
درس ۳: هیچ زمانی بهتر از حالا برای شروع استفاده از قدرت بیپولی نیست. زیرا راهاندازی یک
کسبوکار. ارزان و ارزانتر میشود.
ی یت وی نوی یه
صفحه 36:
0 توس
Every single day new technologies are
released by the millions. A lot of them,
especially software, are free. Product Hu
alone gives you access to thousands of too
you can use. Maintaining a website is cheap.
-Blogging is free on a platform like Medium
هر روز میلیونها فناوری جدید منتشر میشوند. بسیاری از آنها به
خصوص نرمافزارها: رایگان هستند. وبسایت پروداکت هانت به
تنفایی به شما امکان دسترسی به هزاران ابزار را میدهد که
میتوانید از آنها استفاده کنید . نگفداری وبسایت ارزان است.
وبااگنهیسی در بلتکرمی مانند مدیوم رایکان است .
صفحه 37:
In short: This is the opportunity of a lifetime. If you haven’t
Started a business by now and want to, today is the day. The
creativity that results from a lack of money is now more
.valuable than ever. It’s time you used it
به طور خلاحه : اين فرهتی یک باره در زندگی است.
آگر تا به دال کسبوکاری راهاندازی نکردهاید و میخواهید راهاندازی کنید آفروز
همان روز است. خلاقیت ناشی از کمبود پول اکنون بیش از هر زمان ديكرى ارزشمند
است؛ وقت آن است که از آن استفاده کنید ۰
A Bee وگ رین
صفحه 38:
072
Of course people have used it for a long time. Steve Jobs sold
his car to fund the first few products Apple made. Michael Dell
didn’t know computers well, so he designed one for amateurs
like himself. In the 90s Daymond started FUBU without
knowing how to draw and only being able to stitch a straight
.line
5 البته مردم برای مدتها از آن استفاده كردهاند . استيو جابز ٠
7 خودروی خود را برای نامین مالی اولین محصولتی که ال ساخته
بود گروخت . مایکل دل کامیبوتر را بهخوبی نمیشناخت: بنابواین
آن را برای آماتورهایی مانند خودش طراحی کرد . در ده :۹
ديموند افيوبى يو را بدون اینکه بداند چگونه طراحی کند
این که فقط قادر به دوخت يك خط مستقيم بو re 7
۳
۱
1
ey
ع
tds
عد
صفحه 39:
The greatest basketball player of our time is 4” shorter than the
average NBA height. Like another famous basketball star said:
”.“Limits, like fears, are just an illusion
بزرگترین بسکنبالیست زمان ما ۶ اينح کوناهتر از میانگین قد آنبیای است. همانطور که
یکی دیگ, از ستارههای مشفور بسکنبال گفت: «محدودیتها مانند ترسها. فقط بيك
توهم است.»
Never was this more true than now, so get out there and embrace
it
ابن موضوع هركز بيش از ١
صفحه 40:
The Power Of Broke Review
مروری بر کناب قدرت بیپولی
The Power Of Broke holds a very singular and focused
message: being broke is an advantage. Nonetheless,
there are many more built around it, which are hidden
inside the stories Daymond tells. Definitely worth your
!attention
کناب قدرت بیپولی یک پیام بسیار منححربهفرد و متمرکز دارد: بیپول بودن
یک مزیت است. با اين وجود. چیزهای زیادی در اطراف آن ساخته شده که در
داستانهایی که دیموند میگوید پنشان شدهاند. این کناب قطعا ارزش توجه
شما را دارد!
صفحه 41:
Who would | recommend The Power Of Broke summary to?
خلاصه کتاب قدرت بیپولی را به چه کسی توصیه میکنم؟
The 17 year old with 10,000 Instagram followers, who could start selling t-shirts tomorrow,
the 33 year old secretary, who’s been waiting for “the right opportunity” to launch her
fashion brand for five years now, and anyone who hates being broke.
دختری ۱۷ ساله با ۱۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام که میتواند از فردا شروع به فروش تیشرت کند. منشی ۳۳ ساله که اکنون پنج
سال است منتظر «فرصت مناسب» برای راهاندازی برند مذ خود است و هر کسی که از بیپول بودن متلفر است..
صفحه 42:
صفحه 43:
.. قدرت بی پولی؛ انکبزهای برای خلاکبت در.دل محدودیتها
چند وقت پیش به کتاب قدرت بیپولل ان ایور جان
بوخوردم: و بايد بكم كه اين كتاب يك تلنكر واقعى بود !
انگار نویسنده میخواست به من یادآوری کنه که گاهی
بزرکگترین نقطه قوت ما. همون محدودیتها و چالشهایی هست
که فکر میکنیم دست و پامون رو بستهاند.
صفحه 44:
اس
x,
ين كد
ب پر از بعى
پر ار در ند
۳ یی برای کارآفرید ow و
نواورىء و زن ی . 2. 3 : ۱ | ks ۲
۱ ۱ سیر بذا
2 رم» چون 4 2 و
| 00 \ ن فکر میکنم همه ما ت S
تو این رور :
روزرها به همچین a ۱
صفحه 45:
۱. قلسفه "ققدرت بیپولی"
دایمون جان توخیح میده که بیپولی به جای
دارید. مجبورید ابدهپردازی كنيد و با
کمترین هزینه بیشترین بضرهوری رو دأشته
باشید . خلاقیت. بفترین سرمایه است.
اگوی نييآ
صفحه 46:
۲. استراتژی 5۳۱۵۳۴برای موفقیت
مدل 51۱۸ راهنمای عملی دایمون جان برای کارآفرینیه:
965 :5هدف گذاری دقیق و واقعبینانه
8/016 :۱ اتحقیق کامل قبل از هر اقدام
0 ۷۵۷ ۷۷۵6 ۸00۲6 :۸عاشق کارت باش
0 ۶ ۸۲۶ ۷۵۷ 86۲۱۵۲۱۵۵۲ :1آخودت برندت هستی
Swimming ۱660۵ :۱ ادامه بده و متوقف نشو
صفحه 47:
۳. داستانهای الهامبخش
دايمون. داستانهایی از خودش و دیگر کارآفرینان موفق
مثل استیو آوکی رو به اشتراک میذاره. اونها با دست خالی
مسیرهای بزرگی ساختند و ثابت کردند موفقیت به نگرش
و خلاقیته. نه به سرمایه اولیه.
صفحه 48:
۴ روانشناسی موفقیت
جان میگه:
ذهنیت شما از سرمایه مهمتره. نگرش مثبت. محدودیتها رو به
سکوی پرش تبدیل میکنه.
مدیریت انرژی از مدیریت پول حیاتیتره. با تمر کز بر تواناییهای
درونی. میشه از هر شرایطی عبور کرد.
صفحه 49:
۵. ابزارهای عملی برای کار فرینی
جان نکات کاربردی ارائه میده:
از شبکههای اجتماعی برای بازاریابی کمهزینه استفاده کنید.
از منابع رایگان بهره بگیرید.
با شبکهسازی هوشمندانه. روابط درست بسازید.
یاد گیری مداوم رو فراموش نکنید. gS
صفحه 50:
جرا اين كناب براى همه ما ضروريه ؟
در اين شرايط اقتحادى. اين كتاب يادمون مياره قدرت واقعى
در خلاقيت و استفاده از حداقلهاست . اكر احساس مى كنيد
گیر افتادید. "قدرت بیپولی " میتونه راه رو بهتون نشون بده.
این کناب فقط یک راهنما نیست؛ تلنگری به ذهن ماست که
فییج محدودیتی نمیتونه ما رو متوقف کنه. مگر اینکه
خودمون اجازه بدیم. حتما بخونید. دبدگاهتون تغییر میکنه .
صفحه 51:
22