صفحه 1:
صفحه 2:
مقدمه
FURS
این کتاب در واقع اوراق لو رفته از یک جلسه ی
محرمانه ی بزرگان بهود در حدود ۱۳۰ سال
۱ اهوم بات هو اب اسان
راهكارها و برنامههاى يهوديان براى . بسر
جهان تشريح شده است.
صفحه 3:
تن
مه
محتویات این کتاب . در وافع متونی بودند که بسرای
قرائت در جلسه ی بزرگان صهیونیسم در کنفرانسی
درشهربال سوئیس درسال ۱۸۹۷میلادی آماده شده
بودکه باحمله ی پلیس مخفی روسیه ی تزاری.این
اوراق سرفت میشوند ودرسال ۱۹۰۵ منتش
صفحه 4:
” روایت دیگری هم هست که می گوید این کناب
SS ss Sal geal le اد ی از رمای "نکیل ات
* اگردراینترنت هم جستجو کنید.ویکی پدبا همین را
به شما خواهد گفت اما نکته اینجاست که :
چه این اسنادواقعی باشند چه جعلیبااتفاقاتی که
درحال وقوع است.تطابق دارند.پس خوانسدن آن
خالی ازلطف نیست.
صفحه 5:
ae | |
کتاب پروتکل های دانشوران صتهیون را بخوانیدواژخواندن آن غفلت
وارد کند.لیکن وقتی آدم دستگاه صهیونیسم را ملاحظه میکند.میبیند
عملا همين كارارااميكنند؛ حالا اكرهم برايشان واجب نشده . به نحو
متشتحب"دارند انجام ميدهند؛ملتزم اند اينكار را بكنند و دارند ميكنند:
صفحه 6:
توانيم طرح هايى راكه در ييش داريم به مرحله#
صفحه 7:
0 يروتكل اول
اعتياد به الکل و افراط در نوشیدن آن ۰
مشکلی است که پس از اعطای آزادی 78
در میان غسیربهودی ها رواج ۲/
پیدامیکندبرما بهودی ها لازم است که ۲
در چنین مسیری گام برنداریم .
تا زمانی که غیر بهود مانع رسیدن ما به
هدفهايمان باشند بايد فساد خيانت و
رشوه خواری را رواج دهیم ..
صفحه 8:
بروتكل اول
اگردررابطه هایمان.دست روی حساس
ترین عصب ذهن آدمیان بگذاریم.خیلی
زود به پیروزی خواهیم رسید و این
اعصاب حساس ذهن آدمی.عبارت اند از:
زر اندوزی.مال
پرستی و تنوع طلبی
هریک ازاین خواسته ها بسه تنهایی در ارضای نیاز های
می تواند ادمی را تسلیم کند. مادی
صفحه 9:
مخفیانه اعمال کنند.
صفحه 10:
8 پروتکل دوم
۰ 4 oe + ۰ oxy 3 ۹+
* حقوقی به نام حقوق بين الملل وضع خواهیم کرد که
جایکزین حقوق ملی کشورها شده و ناظربر روابسط
سم الما باس
** بگذارغیریهودی ها خود را با اصولی که مابه نام
علم(تئوری ها) به آنها دیکته کرده ایم سرگرم کند:
صفحه 11:
0 پروتکل دوم
روشنفكران غير يهودى علوم را به
صورت مجزا از هم مورد تحقيق
قرار مى دهند و بى انكه خودمتوجه
باشندءاطلاعات فراوان ونتتايج
كرانبهايى رافراهم مى اورند ولى ما ع
انها رابا هم تلفيق مى كنيم تابه
يك كل دست يابيم .
صفحه 12:
8 پروتکل دوم
*** دقت كنيد كه ما چگونه موفق شدیم
داروینیسم . مارکسیسم وو نيجه
ایسم را پر و بال بسدهيم که به
سادكى مى شود به نقش ويرانكر
نظريه هاى بالا روى انديشه غير
١ 3 ۵
Seal, وان از ماما تکیت وا بای رد
استفاده کنیم . باید نارضایتی های مردم را دائما در آن منعکس
صفحه 13:
48 پروتکل سوم
در میان تسوده مردم
Oye و زیاده
خواهی ایجاد می کنیم تا
از خشم مر دم استفاده
کنیم و همه ی موانعی که
بر سر راهمان قرار دارد را
يه دست انها برطرف
صفحه 14:
8 پروتکل سوم
* کاری کرده ايم كه غيريهوديان عادت به
فکر کردن را از دست داده اند.
*# کلمه ی آزادی . جوامع انسانی را به جنگ
علیه هرگونه قدرتی برمی انگیزد . حتی
علیه خداوند و قوانین طبیعت.
صفحه 15:
۳
8
1
ما هستیم که قدرت نامحسوس
عظيمى داريم اكر جه َ
ی سیر بهود کورکوران ه
درخدمت ماهستند.امامقاصدو
برنامه های اصلی ما برای همه
یک راز باقی خواهد ماند.
صفحه 16:
پروتکل پنجم
بر ما لازم است که اعتقاد به خدا را (
در ميان مردم غير يهودى ازبين ا
ببریم ونیازهای مادی راجایگزین
اینگونه اعتقادات کنیم . ۱
برای آنکه بتوانیم قدرت اندیشیدن "
را ازمردم غير يهودبكيريم. بايد '
فكر انها را متوجه صنعت و تجارت
صفحه 17:
aslo oldie مردم ناور داشتيد كه شتاهای وا یایند
اطاعت کنند . ولی از زمانی که ما از حقوق انسان ها
سخن به میان آوردیم . تقدس شاهان و حتی خدا را
از بین بسردیم و قشسدرت را از کاخ ها بسه سرمایه و
مالکیت انتقال دادیم و آن گاه قدرت را بسه غسد
بردیم .
صفحه 18:
0 پروتکل پنجم
برای آنکه بتوانیم مردم ۳ در حالت
گیجی و سرگردانی نگه داریم . بااید
گم کننده به آنها بدهیم تا مردم بسه
این نتبجه برسند که بهترین راه .
نداشتن عقیده و اطلاعات سیاسی
است .
صفحه 19:
8 پروتکل پنجم
هر گونهابتکار فردی و خلاقیستی
را که به سود ما نباشد را نابود
خواهیم کرد. زرا هیچ خطری
بالاتر از ابتکار و خلاقیت فردی
فردمبتکربرمی آید. از میلیسون
هاآدم بر نم آید.
صفحه 20:
۰ 6 مه
صنعت را بسه مرور در انحصار خسود
درمياوريم . هدف ما از اين کارایناست
که سرمایه در بخش خصوصی
متمرکزشود و بانک های خصوصی به
وجودبیایند.درنهایت ماحصل
کار.کارگروزمین هردو به جنكال
صنعت خواهد افتاد . در نتیجه تمامی
ثروت نزد ما ذخیره خواهد شد.
صفحه 21:
ما باید دولتهای غیر بهود را مجبور
قدم بردارند.
صفحه 22:
پروتکل هفتم
روش کار چنین خواهد بود که
افکار عمسومی را از طریسق
مطبوعات که به قدرت بزرگ
معروفند و تقريبا در دست ما
میباشند . شکل بدهیم و طبیعی "
است که دولتها به افکار عمسومی
توجه خواهند کرد.
صفحه 23:
دولت ما تمام اقتصاددانان جهان را
به خدمت خود در می آورد . به
علاوه آموزش اصول و مبانی اقتصاد
به بهودیان نشانگر اهمیتی است ۱9
که ما برای علم اقتصاد قائلیم.دولت
ما از مشورت بانکداران . صاحبان |
صنایع. سرمایه داران و میلیونرها
برخوردار خواهد بود.
ها روچیلد وصیتنامهای باهدف نگهدارط :
صفحه 24:
صفحه 25:
0 پروتکل دهم
براى آنكه آرزوى استقرار حكومت مطلقه قوم خود را در دل همه ى
مردم جهان ایجاد کنیم. لازم است که رابط.ه ی مردم را با دولت
هایشان تیره کنیم . ما کاری کردیم که مردم شک وی ملد
ُه مشروطه وپس ازآن به جمهوری برشنده 6۳
بدون آنکه خود بدانند دست نشاندگان ما ۶
رهبری خود خواهند پذیرفت.
صفحه 26:
ما كركهاى ابن كله هستيم. ١
وشمامیدانید که وقتی گرگ به (
گله میزند.چه اتفاقی می افتد ۲۹
ما بهودیان بركزب ده
درسراسر جهان ازعنایات
صفحه 27:
&
8
نوعى به شمار مى رود |
با اينکه برای ما ذ 4
برای توعی % 0 os ۲
است.زبرامااکنون در آستانه « Wee BEIM
J Nag
فرمانروایی بر سرا سر
صفحه 28:
Agee بروتكل
06 گی و Dine
فرونشاندن احساسات مردم إل
ورن تناها وان كه
موقع از چنین احساساتی 1۳
درجهت رسيدن به hi
اهدافمان استفاده كنيم.
صفحه 29:
هستند.لذا ما آنها را به خدمت
ءخود در می آوریم
صفحه 30:
8 پروتکل دوازدهم
اگرندایبری راکه ما درمسورد
مطبوعات انديشيده ايم به مرحله
ىاج ادر آوريمءذهن و
فکرغیریهودیان به تسسخيرمان در
می آید و آنان وقابع جهان را از
يشت عینکهای رنگینی که ما بسسه
چشم آنها می گذاریم . می نگرند .
صفحه 31:
هدف ماازآنجه
اصولاغيريهويان كفته شد این است
افرادکوته _فکری که با بسدافگار توده
اه که ازفهم " 5 ake al د
| مردم را جلب کنیم
پیش افتاده ترين | ۱ = 1
es 1 و در نتیجه ی آن
| — كار خودمان را
صفحه 32:
هنری و ورزشی بپردازند . بدون
شک برد خن به اینگونه مسائل »
صفحه 33:
پروتکل چهاردهم
هنگامی که حکومت جهانی ما ۱
آغاز شد . همه ی ادیان باید از
بين بروند به جز دين ما كه همانا
اعتقاد به خداى يكانه است. بى
قوم بركزيده با وجود خدا كره
ورده است !
صفحه 34:
اكر در اين دنيا و اغتشاشاتی رخ داد. بدانید
که اینگونه اغتشاشات را ما بسه وجود آورده ایم تا
صفحه 35:
0 پروتکل پانزدهم
< ما در همه موارد مستبد خواهیم بود و این استبداد , |
معقول و منطقی است هرگونه شکایتی نادیده گرفته
خواهد شد. به علاوه . بسرای آنکه چشم همه را
بترسانیم . به اعمال مجازاتهای سنگین دست مى
صفحه 36:
پروتکل شانزدهم
از آنجاکه قرن ها تجربه .به ما .۰ |
آموخته Pos صد؛ف ما ازاین کار
عقايددرزندكى و هدايت ميدل كردن غير
انسان ها نقش بسیار مهمی بهودیان به آدمهایی بی
داشته واین عقاید از طریق فکر بی خرد و مطیع
تربیت به مردم القاشده اند.لذا
ما بایدافکار نو و مستقل را 4
صفحه 37:
0 پروتکل هفدهم
** جوانان را با ادبان باستانى كشورهايشان آشنا مى
** اعتبار كشيش ها را در ميان مردم از بين مى بريم و
کاری می کنیم که كشيش كرى واكليسا pce
صفحه 38:
0 پروتکل هجدهم
* سيماى ظاهرى حكومت جهانى آيندهى ما به
كونه اى است كه نشان می دهد فر مانروا تمام
!
صفحه 39:
$
آدر حکومت جهانی آینده ی مان»
عليه به يارس كردن
سازمان يافته باشد . به شورش ها نبايد !(ا
اهميتى داد .
در وات وقتی فى به وضوح : فيل 2 fo Z
را ببیند » زوزه اش را قطع می کند و دم ات۳66 ۱
صفحه 40:
ف
مه
« پروتکل های بیستم تا ببست و چهارم . بسه
جزئیات اقتصادی حکومت جهانی بهود اشاره
می کند که قابلیت خلاصه شدن ندارند و
علاقه مندان به آن میتوانشد اصل آن را از
کتاب مطالعه نمایند »
صفحه 41:
مقدمه
این کتاب در واقع اوراق لو رفته از یک جلسه ی
محرمانه ی بزرگ ان یه ود در ح دود ۱۳۰سال
پیش( ۱۸۹۷میالدی) می باش د .در این اس ناد ،
راهکارها و برنامههای یهودیان برای س یطره ب ر
جهان تشریح شده است.
شرح کتاب
محتویات این کتاب ،در واقع متونی بودند که ب رای
قرائت در جلسه ی بزرگان صهیونیسم درکنفرانسی
درشهربال سوئیس درسال۱۸۹۷میالدی آماده شده
بودکه باحمله ی پلیس مخفی روسیه ی تزاری،این
وند ودرسال ۱۹۰۵منتشر
اوراق سرقت میش
میشوند.
روایت دیگری هم هس ت ک ه می گوی د این کت اب
جعلی است و یک سرقت ادبی از رمانی تخیلی است.
اگردراینترنت هم جستجو کنید،ویکی پ دیا همین را
به شما خواهد گفت اما نکته اینجاست که :
چه این اسنادواقعی باشند چه جعلی،بااتفاق اتی ک ه
درحال وقوع اس ت،تط ابق دارن د،پس خوان دن آن
خالی ازلطف نیست.
نظررهبرمعظم انقالب :
کتاب پروتکل های دانش وران ص هیون را بخوانیدوازخوان دن آن غفلت
نکنید.حاال ممکن است کسی در اعتباروصحت سند آن پروتکل خدش ه
س
وارد کند،لیکن وقتی آدم دستگاه صهیونیسم را مالحظه میکند،میبین د
عمال همین کار را میکنند؛ حاال اگرهم برایشان واجب نش ده ،ب ه نح و
مستحب دارند انجام میدهند؛ملتزم اند اینکار را بکنند و دارند میکنند.
پروتکل اول
طبق قانون طبیعت ،حق یعنی
اعمال
زور
فشار
تنهابه یاری یک فرمانروای مستبد و س ختگیر می
توانیم طرح هایی راکه در پیش داریم ب ه مرحل ه
اجرا در آوریم.
پروتکل اول
اعتیاد به الکل و افراط در نوشیدن آن ،
مشکلی است که پس از اعط ای آزادی
یریهودی ها رواج
در میان غ
پیدامیکندبرما یهودی ها الزم است ک ه
در چنین مسیری گام برنداریم .
تا زمانی که غیر یهود مانع رسیدن ما به
هدفهایمان باشند باید فساد ،خیانت و
رشوه خواری را رواج دهیم .
پروتکل اول
اگردررابطه هایمان،دست روی حساس
ترین عصب ذهن آدمیان بگذاریم،خیلی
زود به پیروزی خواهیم رسید و این
اعصاب حساس ذهن آدمی،عبارت اند از:
هریک ازاین خواسته ها ب ه تنهایی
می تواندآدمی را تسلیم کند .
زر اندوزی،مال
پرستی و تنوع طلبی
در ارضای نیاز های
مادی
پروتکل اول
منطق ما زورگویی و متقاع د
ت .در مسائل
کردن اس
سیاسی تنها زور اس ت ک ه
پیروز می شود به وی ژه اگر
رهبران سیاسی بتوانند آن را
مخفیانه اعمال کنند.
پروتکل دوم
حقوقی به نام حقوق بین الملل وضع خواهیم کرد که
جایگزین حقوق ملی کشورها شده و ن اظربر رواب ط
بین الملل باشد.
بگذارغیریهودی ها خود را با اص ولی ک ه ماب ه ن ام
علم(تئوری ها) به آنها دیکته کرده ایم سرگرم کنند.
پروتکل دوم
روشنفکران غير يهودى علوم را ب ه
صورت مج زا از هم م ورد تحقی ق
قرار می دهند و بی آنکه خودمتوجه
باش ند،اطالعات فراوان ونت ایج
گرانبهایی رافراهم می آورند ولی ما
آنها رابا هم تلفیق می کنیم ت ا ب ه
یک کل دست یابیم .
پروتکل دوم
دقت کنید که ما چگونه موفق شدیم
داروینیس م ،مارکسیس م و نیچ ه
ایسم را پ ر و بال ب دهیم ک ه ب ه
سادگی می شود ب ه نقش ویرانگر
نظریه های باال روی اندیش ه غ یر
یهود پی برد.
برای آنکه بتوانیم از مطبوعات درجهت خواس ته های خ ود
استفاده کنیم ،باید نارضایتی های مردم را دائما در آن منعکس
پروتکل سوم
وده مردم
در میان ت
د ،نفرت و زیاده
حس
خواهی ایجاد می کنیم تا
از خشم مردم اس تفاده
کنیم و همه ی موانعی که
بر سر راهمان قرار دارد را
ت آنها برطرف
به دس
پروتکل سوم
کاری کرده ایم که غیریهودیان عادت به
فکر کردن را از دست داده اند.
کلمه ی آزادی ،جوامع انسانی را به جنگ
علیه هرگونه قدرتی برمی انگیزد .حتى
علیه خداوند و قوانین طبیعت.
پروتکل چهارم
ما هستیم که قدرت نامحسوس
عظیمی داریم اگر چه فراماسونر
های غ یر یه ود کورکوران ه
درخدمت ماهستند،امامقاص دو
برنامه های اصلی ما ب رای هم ه
یک راز باقی خواهد ماند.
پروتکل پنجم
بر ما الزم است که اعتقاد به خدا را
در میان مردم غ یر یه ودی از بین
ببریم ونیازهای مادی راجایگزین
اینگونه اعتقادات کنیم .
برای آنکه بتوانیم قدرت اندیشیدن
را ازمردم غیر یهودبگ یریم ،بای د
فکر آنها را متوجه صنعت و تجارت
کنیم.
پروتکل پنجم
سالیانی دراز ،مردم باور داشتند که ش اهان را بای د
اطاعت کنند ،ولی از زمانی که ما از حقوق انسان ها
سخن به میان آوردیم ،تقدس شاهان و حتی خ دا را
از بین ب ردیم و ق درت را از ک اخ ها ب ه سرمایه و
مالکیت انتقال دادیم و آن گاه ق درت را ب ه غ نیمت
بردیم .
پروتکل پنجم
برای آنکه بتوانیم مردم را در حالت
گیجی و سرگردانی نگه داریم ،بای د
آنقدر مطالب ضد و نقیض و اطالعات
گم کننده به آنها بدهیم تا مردم ب ه
این نتیجه برس ند ک ه به ترین راه ،
نداشتن عقیده و اطالعات سیاس ی
است .
پروتکل پنجم
هر گونه ابتکار فردی و خالقی تی
را که به سود ما نباش د را ن ابود
خواهیم کرد .زی را هیچ خطری
باالتر از ابتکار و خالقیت فردی
نیس ت.کاری ک ه از ی ک
فردمبتکربرمی آی د ،از میلی ون
هاآدم برنمی آید.
پروتکل ششم
صنعت را ب ه مرور در انحصار خ ود
درمیاوریم .هدف ما از این کارایناست
ی
ه سرمایه در بخش خصوص
ک
متمرکزشود و بانک های خصوصی ب ه
ل
د.درنهایت ماحص
وجودبیاین
ک ار،ک ارگروزمین هردو ب ه چنگ ال
صنعت خواهد افتاد ،در نتیجه تمامی
ثروت نزد ما ذخیره خواهد شد.
پروتکل هفتم
عامل اصلی م وفقیت ما در ام ور
سیاسی پنهان کاری اس ت .ب دین
معنی که گفتار و عمل سیاس تمدار
هیچگاه نباید یکی باشد.
ما باید دولتهای غیر یهود را مجبور
کنیم که در جهت خواسته های ما
قدم بردارند.
پروتکل هفتم
روش کار چنین خواهد ب ود ک ه
افک ار عم ومی را از طری ق
مطبوعات که ب ه ق درت ب زرگ
معروفند و تقریبا در دس ت ما
میباشند ،شکل بدهیم و طبیعی
است که دولتها به افکار عم ومی
توجه خواهند کرد.
پروتکل هشتم
دولت ما تمام اقتصاددانان جهان را
به خ دمت خ ود در می آورد .ب ه
عالوه آموزش اصول و مبانی اقتصاد
به یهودیان نشانگر اهمی تی اس ت
که ما برای علم اقتصاد قائلیم.دولت
ما از مشورت بانکداران ،صاحبان
صنایع ،سرمایه داران و میلیونرها
برخوردار خواهد بود.
بنیانگذارخانواده روچیلد وصیتنامهای باهدف نگهداری و
افزایش ثروت
در خانوادهاش به جا گذاشت
پروتکل نهم
کلماتی چ ون آزادی ،براب ری و ب رادری در واق ع اس م های
مستعاری هستند که فراماسونرهای ما آنها را به کار می برند.
به زودی کشتار وحشیانه خودراآغاز میکنیم وبر مرکب پ یروزی
سوار میشویم.ماصرفابراساس زور به فرمانروایی خ ویش ادام ه
میدهیم .ماجوانان غیریهودی رادردریایی از افکارشاعرانه غرق
می کنیم وآنهارا براساس تئوری هاو اصول غلط تربیت می کنیم .
پروتکل دهم
برای آنکه آرزوی استقرار حکومت مطلقه قوم خود را در دل همه ی
مردم جهان ایجاد کنیم ،الزم است که رابط ه ی مردم را با دولت
هایشان تیره کنیم .ما کاری کردیم که مردم از حکمت های مطلقه
به مشروطه وپس ازآن به جمهوری برسندو در نتیجه غیریهودیان
بدون آنکه خود بدانند دست نشاندگان ما را به
رهبری خود خواهند پذیرفت.
پروتکل یازدهم
غیریهودیان گله گوسفندانند و
ما گرگهای این گل ه هس تیم .
وشمامیدانیدکه وقتی گرگ ب ه
گله میزند،چه اتفاقی می افتد ؟
ده
ما یهودیان برگزی
خداوندهستیم وپراکندگی مان
درسراسر جهان ازعنایات
اوست.
پروتکل یازدهم
پراکندگی ما درچشم همگان
نوعی ضعف به شمار می رود
با اینکه برای ما نوعی قدرت
است.زیرامااکنون درآستانه ی
فرمانروایی بر سرا سر جهان
هستیم.
پروتکل دوازدهم
ازآنجایی که مطبوعات نقش
بسیاربزرگی دربرانگیختن و
فرونشاندن احساسات مردم
دارند،لذا ما می ت وانیم ب ه
موقع از چنین احساساتی
ه
یدن ب
درجهت رس
اهدافمان استفاده کنیم.
پروتکل دوازدهم
از
آنجایی
که اکثرمردم
نمیدانند
مطبوعاتکسانی
درخد مت چه
هستند،لذا ما آنها را به خدمت
.خود در می آوریم
پروتکل دوازدهم
اگرت دابیری راک ه ما درم ورد
مطبوعات اندیشیده ایم به مرحل ه
را درآوریم،ذهن و
ی اج
فکرغیریهودیان به تس خیرمان در
می آید و آن ان وق ایع جهان را از
پشت عینکهای رنگینی که ما ب ه
چشم آنها می گذاریم ،می نگرند .
پروتکل سیزدهم
اص والغیریهویان
افرادکوته فکری
هس تندکه ازفهم
پیش افتاده ترین
مسائل سیاس ی
عاجزند.
ه دف ما ازآنچ ه
گفته شد این است
که بای دافکارتوده
مردم را جلب کنیم
و در نتیج ه ی آن
ار خودمان را
ک
تسهیل کنیم .
پروتکل سیزدهم
مطبوعات را مجبورمیک نیم ب ه
مسائلی چون رقابت ها و مسابقات
هنری و ورزشی بپردازند .ب دون
شک پرداختن به اینگونه مسائل ،
یریهودی را ازمسائل
مردم غ
بنیادی و واقعی دور خواهدکرد.
پروتکل چهاردهم
هنگامی که حکومت جهانی ما
آغاز شد ،همه ی ادیان بای د از
بین بروند به جز دین ما که همانا
اعتقاد به خدای یگانه اس ت .بی
شک سرنوشت قوم ما به عن وان
قوم برگزیده با وجود خ دا گره
خورده است !
پروتکل پانزدهم
اگر در این دنیا نابسامانی و اغتشاشاتی رخ داد ،بدانید
که اینگونه اغتشاشات را ما ب ه وج ود آورده ایم ت ا
بتوانیم همکاری افراد را از بین ببریم .
پروتکل پانزدهم
ما در همه موارد مستبد خواهیم بود و این استبداد ،
معقول و منطقی است هرگونه شکایتی نادیده گرفته
خواهد شد .به عالوه ،ب رای آنک ه چش م هم ه را
بترسانیم ،به اعمال مجازاتهای س نگین دس ت می
زنیم .
پروتکل شانزدهم
ازآنجاکه قرن ها تجربه ،به ما
آموخته است که
عقایددرزندگی و هدایت
انسان ها نقش بسیار مهمی
داشته واین عقاید از طریق
تربیت به مردم القاشده اند،لذا
ما بایدافکارنو و مستقل را به
انحصار خود دربیاوریم.
ه دف ما ازاین ک ار
مب دل کردن غ یر
یهودیان به آدمهایی بی
فکر ،بی خرد و مطی ع
اس ت ک ه منتظرن د
ان
دیگران برایش
فکرکنند.
پروتکل هفدهم
جوانان را با ادیان باستانی کشورهایشان آش نا می
کنیم .
اعتبار کشیش ها را در میان مردم از بین می بریم و
کاری می کنیم که کشیش گری و کلیسا بی اهمیت
شود.
پروتکل هجدهم
سیمای ظاهری حکومت جهانی آینده ی ما به
گونه ای است که نشان می دهد فرمانروا تمام
قدرتش را در جهت رفاه ملت به کار گرفته است
!
پروتکل نوزدهم
در حکومت جهانی آینده ی مان ،شورش
علیه دولت به پارس کردن سگ در براب ر
فیل میماند .زیرا وقتی دولت مان خ وب
سازمان یافته باشد ،به شورش ها نبای د
اهمیتی داد .
در واقع وقتی سگ به وضوح هیبت فی ل
را ببیند ،زوزه اش را قطع می کن د و دم
« پروتکل های بیستم تا بیست و چهارم ،ب ه
جزئیات اقتصادی حکومت جهانی یهود اشاره
می کند که ق ابلیت خالص ه ش دن ندارن د و
عالقه مندان ب ه آن میتوانن د اص ل آن را از
کتاب مطالعه نمایند »
سپاس فراوان
از توجه شما !