صفحه 1:
درس سپزدهم ارس دوم دبستان
يوأن taj
تعداد alfa §
صفحه 2:
اوربويد
ae أول ده نكته از wile oe
آموزش يونسكو
9000م كقته ها وذكته هاى آموزشى
سوم
3رس سیزدهم فارسی دوم دبستان
از صفحه ۷۹تا ۸۵
آموزش تصویری را جدی بگیریم
نسخه قابل ویرایش
همراه با تصاویر مرتبط
تعداد صفحات:۴۰
صفحه 3:
صفحه 4:
an;
a ده ویژگی معلمان د
6 8
as آسروزی
6 3
از دیدگاه > لبن
۴ 3 =
سازسان جهانی آموزش د ول
3
3 بونسکو
3
2
تعداد اسلایدهاه :۱ د
زرح
صفحه 5:
ده آموزه بوا
4
صفحه 6:
‘Jal wall
معلمان موفق امروزی -۱
: آماده اند بگویند
ما هم نمی دانیم اما باهم
می آموزیم.
صفحه 7:
زمماممممممممممممم
nn
=
اننا ليا ليا ليا ليا ليا ليا ابيا نيا ابيا اليا انها أنيا ايا ليا
۲|درس دوم:
©- معمان امروزي مي دانند:
در وهله نخست معلم دانش آموزان
هستند
نه معلم کتب درسی
صفحه 8:
3
3
2
2
2
3
2
2
2
2
3
2
2
2
2
صفحه 9:
درس جشارم :
<معلمان موفق امروزي مي دانند: >
1
اثر گذاري بردانش آموزان بی انگیزه د
نیز از اهداف مهم آنهاست.
صفحه 10:
€ 3
a,
aos درس پنجم:
6 a
د الا © معلمان موفق امروزي
3 6
0 مي دانند:
2 >
00 زنك تفريح
6 3
# قا و بازي حق مسلم كودكان است.
al,
at,
at,
al,
صفحه 11:
]درس ششم:
معلمان موفق امروزي
مي دانند برداشتن
از اهداف آنهاست.
صفحه 12:
3 = ۳ 0 ۱
1 فق امروزي
ge ar.
3 1 كليد قرن اخير
> ِ مي دانند 0
: مداوم ١
te يادگيري
>
: 2
3 ع
car;
رس
۳
cal;
3
صفحه 13:
درس هشنم :
© معلمان موفق امروزي
مي دانند بايد فرصت هاي
مناسب براى احساس اصنيت در
دانش آموزان فراهم نمایند.
rm
ممممم ممم مم مم
صفحه 14:
درس نهم :
©- معلمان موفق امروزي
مي دانند
سهم هر دانش آموز
از يادكيري اهميت دارد.
دليل موفقيت نظام آموزشى فنلاند
ممم مم م م مه م م هم م
nee
۱۳
3
3
2
2
2
3
2
2
2
2
3
2
2
2
2
صفحه 15:
درس دهم :
1D معلمان موفق امروزي
مي دانند
آنها علاوه برنيازهاي علمي
نيازهاي معنوی واخلاقی را باید
مد نظر قرارمي دهند.
زمماممممممممممممم
ا 5 5 8 8 5 5 5 5 18 5 5 5 15
صفحه 16:
رم
8 8 8 80 5 5 5 2 5 5 5 5 15
ا ع ع ع ع م ع م ع م مس م سر
انا ليا ليا نيا نيا ايا ليا اننا نيا نيا ايا ليا اننا ايا ليا
ممممم م ممم ممم
صفحه 17:
۲شروع
7"بخش دوم
۲چند اسلاید اول تجربه ۳۰ ساله س در ۰/۷ کار و
حرفه مهم معلمی است
۲" گفته ها ونکته های آموزشی
صفحه 18:
سخن يك معلم | د
وقتی که در کارم فکر مى كنم به يك 2
بيامد وحشت انكيز مى رسم وآن اين 2<
كه من عامل تصميم كيرى قاطع در 2
كلاس هستم به عنوان یک معلم» | 2
دارای قدرت هستم که زندگی د
کودکان را تیره وتار یا روشن و لذت 2
بخش گردانم من می توانم ابزاری 23
برای شکنجه باشم یا وسیله ای برای 2
: >
الهام شادی . 5
4 >
3
ممم
AA MAA MAA Ane
من می توانم تحقیر کنم یا فوخی
بکنم » آزاربرسانم یا التیام بخشم در
همه ی موقعیت ها » مسئولیت من است
که تصمیم بگیرم بحرانی را افزایش یا
کاهش دهم »و کودکان را انسانی والا
کردانم یا انسانیت را ازایشان بگیرم
نظام وفا معلم نیما
صفحه 19:
رم
a
a)
EEEEES
1۳ 5 5 5 5 1
اننا ليا ليا ليا يا ليا لیا لیا لیا لیا لیا لیا نيا لیا لیا
یک معلم بر ابدیت اثر
می گذارد»
او هرکز نمی تواند بکوید که
نفوذش در کجا متوقف
می شود."
هنری آدامز
صفحه 20:
3
2
2
2
2
3
2
2
2
23
3
2
2
2
2
» در سریال معلم دهکده
نامزد معلم . ازش مى برسد شما كه قاضى بوديد
جرا رها كرديد و
معلم شديد؟
معلم جواب داد: چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی
. که پیش من می آمدند دقیق می شدم
می دیدم که آنها کسانی هستند که
با آموزش ندیده اند با آموزش درستی ندیده اند
وبه خودم گفم + به جای برداختن به شاخ وبرگ ها پیدبه
اصلاح ريشه
صفحه 21:
صفحه 22:
ذهن ظرفی
پرشود . بلکه
اليا ابيا لیا نیا لیا لیا تا نبا نبا نیا لب
2
افروخته شود (© :
صفحه 23:
nn
nn
م
آن که از سوال
کردن می ترسد.
از یادگیری
شرمنده خواهد
اننا ليا ليا ليا ليا ليا ليا ابيا نيا ابيا اليا اننا نا با نبا
ممممممممممممم
81 1 18 8 8 5 5 19 15
اع ع م م م م م هس مس سر
صفحه 24:
لیا لیا نا لیا لیا لها لیا لیا لیا لیا لیا لیا لیا لیا لا
4
4
1
ae های ساده کاری
ندارد. ساده کردن
صفحه 25:
رم
مممممممممممم موم
اننا ليا ليا ليا نيا ليا ليا ابيا نيا ابيا اليا انها نيا ليا ليا
آموزش یعنی کشق
روزاگزون بی خبری
خودمان
wm
صفحه 26:
اللابرونر كويد :
همه كس همه جيز مى آموزد
به شرط دخالت زمان
صفحه 27:
شروع
Re
پخش سوم
صفحه 28:
صفحه 29:
درس در یک نگاه
ما در ایران زندگی می کنیم .ایران خانه ی بزرگ ماست ایران دیدنی های
فراوان دارد .مثل :کوهها , دشتها , دریاها , جنگلها , زيار تكاهها . وبناهاى
۰:قدیمی ازجمله
ارگ بم در کرمان است
»آرامگاه حافظ در شیراز است
آرامگاه فردوسی در توس مشهد است
ءسی وسه پل در اصفهان است
,بیستون در کرمانشاه است
تخت جمشید در شیراز است
برج میلاد در تهران است
صفحه 30:
.ارگ یم در کرمان است
صفحه 31:
صفحه 32:
آرامگاه سعدی
صفحه 33:
۱ ا
57
gi
فردوسی
i
ae bE
چم
صفحه 34:
صفحه 35:
زيارتكاه - قله - فراوان -کشور-آ نان - شیرازی
صفحه 36:
با اضافه کردن ((گاه)) به آخر برخی کلمه ها واژه های جدیدی به وجود
می آید که معمولا نشان دهنده محل ومکانی هستند: مانند:
آرامگاه-زیار تگاه-نمایشگاه-دانشگاه -آزمایشگاه -پرورشگاه-زیستگاه-
پژوهشگاه.
صفحه 37:
حالا تو بگو :
مومسم هو و مج هن دعوم وم «دانشگاه پعنی
مهم مومع عنم ع ۰۰۰ پرورشگاه یعنی
صفحه 38:
Se 1 بياموز و يكو ی
در این فعالیت با نشانه ی (ان) به عنوان یکی از نشانه های جمع بستن در
زبان فارسی, آشنا میشویم .
از این نشانه ها بیشتر برای جمع بستن اسم انسان,جانوران وگیاهان
استفاده می شود. مانند:
مردان-زنان-کودکان-درختان -گیاهان -گوسفندان و..
(ها) پر کاربرد ترین نشانه ی جمع در زبان فارسی است.
..(آن) بعد از
صفحه 39:
رم
6 5 5 5 5
عه سس م
زبان و ادبيات فارسى
!]ا نگارنده كتاب:به
أموزش بدبين نيستم
7 همکار افتخاری
؟ مجله شوق تغییر بیش
از ده سال
6
6
6
can
‘au
ca
<a
2-1
6
6
اننا ليا ليا ليا ليا ليا ليا ابيا نيا ابيا اليا اننا نا با نبا
صفحه 40: