پاورپوینت
کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

قالب پاورپوینت آماده مناسب ارائه های جدی و شیک

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
> ۱

صفحه 4:

صفحه 5:
كسانى میتوانند مربی انسانها باشند که به دردها و درمانها واه وضع روحبه ها آگاهی داشته est آگاهی از دردها و درمانها را باید از وحی_ از کتاب و سنت_ به دست آورد؛ چون اوست که از استعدادهای انسان»و: قلمزو: استعلادهای,او و از قانونهای حاکم بر این دو آگاه است و درگیریها و دردها و درمانها و راه حل ها را می شناسد. براى شناخخت ارويجيه ها ميتوان از ‎Hyd legs op‏ و تعلم و از لطافت روحی و 4 فرقان استفاده کرد. 3 این فرقان زوحیه ها را از یکدیگر جدا میکند و وضع و زمینه و طرز برخورد را مشخص 3 مینماید؛ چون همه را نمیتوان با یک چوب پیش برد و با یک روش تربیت کرد. مربی به وحی و فرقان نیازمند است. برای رسیدن به وحی و استفاده كردن از آن به اصول و کلیدهایی نیاژمندیم که در کتاب «روش برداشت از قرآن» از آن سخن رفته است. اما فرقان نیروبی است که در مرحله اطاعت و تقوا به انسان ارزانی میشود؛

صفحه 6:
متن خود را جایگذاری کنید

صفحه 7:

صفحه 8:
متن خود را جایگذاری کنید عنوان ۵

صفحه 9:

صفحه 10:
ان توا ال يَجْعَل لَكُمْ فرقاناا. یا ی لین لوا او اه وآمئوا برشوله بوتکم کفلین من ‎ets ott‏ لَكُمْ ورا تشون به» اگر به تقوا برسید خداوند برای شما فرقانی قرآر میدهد. نتیجه تقوا و . رحمت وسیع و نورانیتی ات که خط(مشتی انسان را مشخص میکند و نشان میدهد. و رابطه اين فرقان و تقوا اين كونه توضيح مى.يابد با طرح سژال حرکت فکری آغاز میشود و با حرکت فکر به شناخت ها میرسیم و با این شناختها به عشقها و لطافتهای روحی و با ! عشق و لطافت به اطاعت و تقوا. يي هار ۶ دی است که از حرکت انسان به هت می آید. و در این حد است که انسان از چشمها برخورداز میشود و از مانعها آزاد میگردد و میتواند علامتها وا بیند و از علامتها نه از اعمال و از حرفهاء روحیه ها را بشناسد. ضرورت مربی

صفحه 11:
میتوان از حادثه ها درس گرفت و لقمان وار از بدها خوبی آموخت میتوان از بند مربی آزاد شد و خودسر به راه افتاد این توانایی هست اما باید غرامت سنگینی پرداخت. خودسری و تک روى و تجربه و آزمایش ناچار با شکست ها و یاس ها و خستگی ها و نتوانی‌ها و از دست رفتن ها همراه سلمان وار در جست و جوی مربی ءرفتن آسان تر و پربارتر از لقمان وار از بدها ادب آموختن ‎be‏ که مربی در دسترس نیست آن جا نمیتوان بى ادب نشست كه ميتوان از بى ادب هاء ادب ‏أموخت. ‏ضرورت مربى: با اين ديد أشكار ميشود كه ما در راهى كام برمى داريم كه اميد بهره بردارى از تجربه هايش نيست و تنها يك ریسک است ... چه بسا بهره بدهد و چه بسا نابودی بیافریند. ‏در بحث آموزش این مسئله بازتر میشود که همراه مربی میتوان از هر حادثه درس گرفت و حتی از بدیها خوب استفاده کرد در اين بحث بايد كفت كه هنكام نبود «مربى ضرورت حادثه و درك تنهایی و شوق رفتن و بارور شدن خود آموزگار و مربى ما خواهند شد و استعدادهاى راكد مارا بارور خواهند نمود. ‎ost ‏های مربی

صفحه 12:
١.ميبى‏ هم بايد فكر انسان را از جبرهای حاکم آزاد اتسان زا به بند وی کشند, از جبر هايى كه در درون و در بيرون» ۲. کار دیگر او آموزش دادن و تعلیم دادن و راه رسیدن تا قله ها را تشان دادن است. اوست که بايد طرز برداشت و طرز تفکر را به انسان بیاموزد و روشها را به دست بدهد. این تنها كافى نیست که ما را به صدقه ببندند و این گونه بی نیاز کنند که این داغ کردنها و برگ چسباندنها فایده ای ندارد بهتر این است که ما را با روشها و حرفه ها آشنا کنند و ما را تا قله ها بالا ببرند. کوش بهم از حشس است. ۳و انسانی که گرفتار نسیان ها و غفلت ها ناچار نیازمند تذکرها و یادآوری هاست. و این هم مسئولیت سوم مربی | است که با :تذکرها قطره های متراکم و زمینه های آماده را شعله ور کند و حرکت و پیشرفت را فراهم سازد. بنابراین راه تربیتی و روش تربیتی صحیح روشی است که تنها شعار نباشد و محدود به زندگی دنیوی نباشد بلکه نظامی است که انسان بسازد انسانی که فرزند تمام عوالم است و رهروی تا آن سوی هستی,

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
24,000 تومان