پی‌دی‌اف
علوم انسانی و علوم اجتماعیالهیات، دین و معنویتسیاست و قانون‌گذاریسبک زندگی

پی دی اف سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع - آسیب‌شناسی فاطمیه

📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ آسیب‌شناسی فاطمیه 📅 ۲۰ اسفند ۹۲ 📍خمینی‌شهر #حضرت_زهرا #حکومت_اسلامی #وحدت #شیعه #مذهبی #سیاسی #خلاصه 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis

محمدرضا ای

صفحه 1:
#سصاف بایان نيطان يكجابى ازنماز ما هم خوشش مىأيد وجاهالى ‎beg SHS LSU tpn‏ هبیت 3 زمین بزند. وآنزمانی ست که مافقط شکل رايتيم ما محتو ‎Vhs ay ty el‏ غزداری بای هلت هي از مشود همان "شکل: و شا باعزاداری بای هلت 9 امن یز ‎Seine‏ از مباحثى كه دشمن روک آن دست گذاشته و داد شرب می‌زد این ‎I yt aS cad‏ تفه زود و سیحیت يلكه با خود 1 1 مسلمانها سر جايش بنشائد أكر دشمن بخواهد وارد بشود. از طريق محبت ‎Sige cuts le Say al‏ فردى به اسم "آسيد جيكاك” كه دشمن دربي عشاي يختيارى غلم كرد يك افسر انكليسى بود. جند وقت با أنها جويانى كرد و ادعلى سيدبودن كرد و يكدشبه عبا عمامه به تن كردو معروف شد به "أسيد جيكاك” زمان عل رشدن صنمت نفت يود كه "مصدق" و مرحوم "أقاى كاشاتي در تهران داشتند مى جذكيدئد و أسيد جيكاك در ‎POT‏ | )| أنجا بيد كارى موكرد كه عشر يختيرى كه نزديكترين دسترسى رابه جادهاى مسجدسليمان درقد. درب نفت ايوان رابا ‎١‏ | شون آتجلى كه بين بختيارىها محبت اميرالمؤمنين ينه مىدرخشد. نارين يك فرقه درست كرد به اسم ‎Sa esl‏ ينها شمارشان ان بود؛ «خركى مجر على من لس ندمت ملى نقت سى جتسة؟» يعن هركس كه مه ‎le‏ در دلش نست» ملى شدن صنعت نفت به جه دردش مى خورد! الكليس جلوى بستهشدن صادرات نفت رن توس جادهاى مسجدسليمان راب شيعيان و محبان اميالمؤمنين نت گرفت! دشمنان ان احظ ای می‌ترسند که محبت ‎afl‏ + دشمنشناساه شود امیالمزمنین تاد جریان جنگ داشت: ‎ae‏ یی ‎slag a NR‏ اسلام. سلامی است که می‌گوددات پاک باشد.اسلامی ‎AS‏ م ىكويد يه ‏فكر شكم باش ويقيه رارها كن كه همان اسلام معاويه است. ‎ ‏جربندوم. الم متحجر است. اسلام خشک‌منزهای خرمقدسى که در جانماز خوانان ميرد ‎

صفحه 2:
#سصاف بایان همین اریز هم شید با ند جرا مشک تلت بيده ار تفه بشید ‎sah pol) Sagi‏ أبن دوجرين. دو ليذ يك فيجى هستتد الان هم جميهورى اسلامى ايان در عرصة بين الملل با دو كشور ودوتوع لام مشکل درد در حالی ‎Kip dance MUL‏ ريل با إن دو تو الام مشكلى نزن .لام خشکهسذهب و خشکاسقدس‌هایعریتان سودی, يعنى وها هاء ؟. اسلام تركيه. أنها خواهان ين بودتد كه در ابران» الام شكل بكيرد كه يا مدل تركيه يعنى اسلام لائيك و سكولار باشد يا اسلام عربستائى باشد يك أ سؤال: وقنى كه به بوبى حضرت زهرائ]ة جسارت كردند. لميرمؤمنان لنت كارى تكرد و سكوت كرد با ترسيدة 10 سال سكوتش براى جه بود؟ براى يك مصلحت بالاتر براى اينكه اصل الام در خطر تيقتد. جرايكجا وقتى سياه ابرهه به خانة خدا حمله مىكند. خدابايرندكان اببيل دفاع م ىكتد اما يك بار ديكركه يزيد .و حجاجينيوسف به خانماش حمله م ىكتند ون را يه توب و منجنيق موبنائد: دفاع تمىكند؟ علت اين كه در زمان حملة لبرهه. كسى تبود كه دفاع كند اما در زمان يزيد. خدا انتظار داشت مسلمانان ازكعيماش ‎glia‏ ‏كتند یکی از سار غییت, با له اس بيه asl ‏زمانی که شیعه تاد جان‎ ga ote SIGs Sandy gle Sg lls Bla ‏راحفظ كند. ظهورى شكل نخواهد كرفته يس بايد‎ ‏تفوت يشود كه كسى جرنت نكند يهسمنش برود.الان شيعه آزقدر قدرت داد که یک نفر كه درا لمامزماتش‎ ‏مىجتكد مثل "سيدحسن نصرالله”. دارد دقاع م كتد اما ا قدرت دفاع از لمامزمان 285 را هم دارد؟ آيا مىتوييم‎ ‏ابه دشمن يكويم لول اماعزمائمان را نمىتانيد يا موشك بزنبد جراكه ضدموشك و بداقندش را داريم وثاثي ار‎ ‏ما تمام دنيا و منافع شما را به آتش م ىكشيم؟ جون أن يهودى براى دنيايش مىجتكد. فلذا عقل ايجاب‎ tp م ىكند كه شما به قدرت نظامى نمىتوانيد برسيد ال لينكه بتوانيد حكومت تشكيل بدهيد و رتش داشته باشيد. مان مامصادق مت شیمیا, از جمله محمد نفس زكيه" قيامهاى زيادى را لنجام دادن اما حضرت همه را رد كردند و مىداتستند كه إينها حكومت را براى خود شان مى خواستند. منتها يكى ازلين قبامها را تيد فرمودتد. | ‎by ony ASS‏ درحالى كه زبدين على هم لعلام نكرده بود كه لبن حكومت رابراى جدكسى مى خواهد مامصادقثفرمودند : خدا میداد عمویمانزید. حکوست را برای ما می‌خواست. ».دض چد :این متا تنيجه كرفت كه شيعه اكر حكومت تشكيل بدهد بنيت ايتكه بخواهد أن رابه لامزمان 8 تقديم كن تمتها بد يست بلكه در تعجيل ظهور هم اثردارد. ذا اكر شمر اقلايمان لين باشد: ‎(DUBE Ms Use‏ عع صم دجست د مهدى 5 ازتهضت خمينى محافظت يغرما» و در عمل هم همين باشد و در راستاى ظهور باشد مورد بيد امامزمان 28 امست و خود امامزمانة با دست قدرتش أن را حفظ مىكند. اما اكر ذرداى دكان و دستكاه باز شود وآدرس به خود ياشد ونه به لمامزمان25: در آن صورت خود هلت ! جمعش می‌کنند. تشكيل بدهد يمني اينكه بخواهد آن را به امامزمان :8 تقديم كندء هر تعجيل ‎wid‏ ‏هم اث دارد

صفحه 3:
#سصاف بایان کی که تاد حکمت تشکیل بدهد. چعلر ی‌خوهدموشک‌سازی کدی مزش نمی بدهد؟ باز دكي كافى براى فاع از ‎slp ey lag Me geal Os Safa cel‏ فقط بوبى حضرت زهرائ بايد يشت در مى رفت تا ييشترين هزينه رابراى طرف مقابل ذاشته باشد جند سال لست دارم م ىكويم كه دشمتان برلى زدن فاطميه أمددائ. جون برايشان هزينه داشته و دارد لماممحمدبقر* مىقرمايت «خاصئو! سور ألْزناة«مب ,اسل حسة. مس١٠1‏ يعنى أكر مى خواهيد بحث كنيد. با سورة قدر بحث كنيد. چون سورة حضرت زرا است. حضرت زهرائا براى دشمن هزينه دارد. جون امابهاست و به مب دريارمطش فرمودند: ‎dt Go Heats‏ ما آقاقاء فاطمه يارة تن من است: م أزرد. مرا أنجه سيب أزار لو ‎MAS TRIN SSS‏ جد سم ‏هیچکسی جرئت نداد با ‎opal le BS al I‏ اما حسين 83 دربيقتد. طرف مى خواهد يكويد | من بدخاطر امامحسين 85 توى سر خودم هم مىزنم. شما كه جاى خود داريد؛ و م ىآيد قمه م زند! يك ‎ ‏مسيحى را مسلمان كرديم: زمائى كه مى خواست بيشتر تحقيق كند در ‎fy "Shia Musi’ ye JG‏ جستوجو کرد و دید قط عکس خون آمده! مؤسسة كالوب اعلام كرد: «دين ده سل ید روا لام ات از طرفی سیحی‌هایی كه مىخواهتد مسلمان بشوند و داند دین تخاب می‌کند لین وسیف در دسترسشان ايتترنت و شيكة ماهوارهای است ام با چیزهیی که م‌یند. سمت شیمه نمی‌آیند. الا فرض کنید ده سال ‎ats‏ جمعیت ایا کت شم بش و تشن ازجا ین در لين صورت آيا قراتسه جرئت م ىكند با شم ؟ ون حاشية منيت برلى لماهزمان 285 مىأود. حالا ديديد جدجيزى ظظهور را زديك م كند؟ آخرالزمان ‏عرصد ‎SI cla‏ قرار بود كارها به خودى خود درست يشود. ما و شما ‎17٠‏ سال يتيم نمىمانديم. ‏قانون اساسي لعن فرستادن: زيرت عاشوراست. لعن معاوبه. بن اميه ‎٠‏ الزياد. آلمروان. يزيد و شمرء علنى است وما از اين كوتاه نمىأبيم. يجي زا و و زج از ‎ ‎5 ‎ ‎

صفحه 4:
#سصاف بایان وحدته به ابن معنى ‎pel} BSS Sad‏ مذهبمان عقب بای یک‌جاهیی هست که ابید سیک‌ستگینکند وین دود انتخاب كنيد آن اهل ستتى كه حاضر ست برای فان صحاب.جانخودش را بدهد. شك نكتيد كه خودش را صددرصد مُحق مودائد. جون مىكويد توهين به آن صحابه. توهين به ‎ety‏ استء امام بحث علمى داريم: م ىكويم صرف صحابة يبفمي ري و صرف همسر يباميريودن دليل بر ‏خوبيودن نيسته همانطور كه در قرآن أمده كه همسر لوطت و همسر نوج 8 جهنمى هستند. علمای ‏شيعه هيهكدام قائل بر اينكه زن حضرت نوح 8ت نعوذبالله فاحشه يوده نيستند. برعكس جنين مطلبى در ‏تفاسير اهل سنت هست لما ف تفاسير شيعه مطلفا يبدا نمىكنيد. شيعه مىكويد اين توهين به خود يمير لست ‏شيعه همسران يبامبريك را أثهات ‎en cath‏ مادر مؤمنان مىذائد. ولى نه به ابن معنى كه همسران. ‎ely‏ مىتوانستند بيش لمت اسلامى روسرى أزسرشان بدارتد. بلكه منظور لين امست كه شما حق ازدواج ب ‎SLs wal)‏ درن نع ىتوائيد لزدواج كنيد ‎ ‏+ یک شيكة ماهوزهاى دنيا ا به هم ريخت و بعد ازآن. سريريدن شيعدها شروع شد. شیک فک عربی. رم بت ‎ ‏فحشا بد زن يخمبرع دادو فضا فاحشه استفاده كرد وان باعث شد سيدحين تصراله ‎Bhd page he‏ ‎Ded opie‏ ورىهمدائى. رهبرى و همة مراجع فتوا دادند: «توهين به مقدسات لهرسنت حرام استده نه صرف براى وحدت بلكه خودمان هم قائل بر بن تيستيم كه به همسران بيامي ريك نسيت فحشا بدهيم ودر اصول دينمان ‏جنين جيزى نيسته لم ديك كليس دست كرفته بود ورها تع كرد و بعد ازأن. سريريدن مسلمانان شروع شد. ‏حتى الان بزركان اهل سنت در كشور خودمان هم همين نظ ا داند كه نباي توهين كنيم يك کسی ) مثل آقاى مولوى عبدالحميد در تماز جمعة زاهدان ۱۷بهمن۱۳۸۵ می‌وید: #هرکس هر استلالی 2 دارد بايد در جهارجوب عفل و متملق مطرح كند و كسى ‎MN‏ تداد.ولى توهين به مقدسات در هيع مذهبى جايز نيست و هركس كه رو بدائد. لين برخلاف نص قرآن و سنت است. ما حتى به مقدسات بيهود وتصارى هم تايد اهانت كنيم.»آيةقرآن داريمكه مرفرمايد: هبه يتهاى ابنها فحش ندهید. * ‎_—— ‏کج ‏جون أنها م متقابل به خداى شما فحش مى دهند »رك مهبم بعداز توهينى كه ياس الحييب' هر أ ‎ ‏| شيكة فنك به جناب عليه كرد شيكة “الدمشفي هم متأسفائه يك توهين به حضرت زهرافق كرد ‎

صفحه 5:
0 ‏ایا‎ Woy Do مرحوم شيخ محمدتفى قم" مؤس “دازالقويب بين المذاهب الاسلامية” به مسلمانها كفت: «بياييد همديكر را يشناسيم.» واين باعث شد يسيارى ازسومتقاهوها يرطرق شود. ازلودرمورد وحدت برسيدند. كفت: «هدف از تأسيس ابن مركز. تقريب ميان مذاهب است, نه توحيد مذاهب. يعنى هدف اين تيست كه شيعه از اصول و معتقدات خويش فاصله يكيرد ياسنى ازمبائى اعتقادى لش دست برداد. علت فاصلة ميان مذاهب. عد مأشالى صحيح لزمبائى فكرى .يكديكر استه وبا تأسيس لين مركزء صاحبان انديشة هريك از لين مذاهب. با حفظ مباتى اعتقادى خود و لحترا يه | معتقدات همديكر: مسائل اختلافى رادر محيطن أرام مطرح مىتمايند. تا ضمن أشنابى با افكار همديكر و مشترکات ‏ ميان مذاهبء ‎Al‏ داشته باشند كه ابن قضيه در هايت به نقع شيعه لست.» اكر يه يك اهل سنت بكويد اكريك نفر حضرت زهرائ ا شت باشد و قائل حضرت ‎eT aah lS)‏ خوى ات با بد؟ مىكويد خدا لمنتش كند. مىكوبيد فلان صحاية. / إين كار را كرده. مىكويد ته. قبول ندارم لين انفاق در تاريخ لفتاده باشد حالا راه لين أ است كه مباحثة علمى كنيد. جون شيعه برلى ذفاع از خودش بنيانهاى عقلى دارد. | شيهبدمطهرى ضف م ىكويد: يدون شك نيازمسلمين به لتحاد و اتفاق» ازمبربترين تيازهاست ودرد الساسى جهان اسلام. همين كينفهاى كهنة ميان مردم مسلمان است. دشمن هم هموارة از همينها استفاده مىكتد. مقيهوم اتحاد اسلامى كه درصد سال اخير ميان علما ‏ فضلاى مؤمن وروشن فكر اسلامس از اصول اعتقادى يا غير اعتقادى مطرج شده استء بمممتاى صرفننظر از اصول اعتقادى و غيراعتفادى نيسته جكوته ممكن الست ازييروان يك مذخب تقاضا كرد بمخاطر مصلحتٍ حفظ وحدت اسسلامى مسلمين. از فلان اصل اعتقادى يا عملى خود كد يه هر حال بفنظر خود ها جزئى ازمتن الام لستء صرفانظر كتند؟ لين عين اين ست كه از أو بخواهيم ينام لام الزجزئى ديكر از اسلام جشم ييوشد ما خوذ شیه هستیم و ‎JS‏ وی اهلیت ‎Sie RSE el‏ حتی یک مستحبا مرو کوچک راقالمصالحه تنم وحدت؛بهترن دیلآست که محیط ‎tli‏ ابه وجود يد تا ماكه ازخود اصول و فروعى داريم. فقه داريم: حديث داريم: كلام داريم: فلسفه داريم:ادبيات داريم. مسو مج صو د ل ا يتوانم كالاى خود را يععنوان يهترين كالا عرضه بداريم تا شيعه بيش از بن در انزو به سر نود شيعه وسنى باسند صحيح نقل كردداند كه امبر فرمودن: «بعد ازمن. أمتم 7ل فرفه مى شود + ]كه فقطيكى ازآنها يهشتى اسسته رن دس ان وهایی به من می‌گوید مشرک. من هم مىكويم: «بيابه من علمى اثبات كن كه من مشركم. خدا خيرت يدهد من را از جهنم دار )| نجات مىدهى!: لوهم بايد به من بكويد: «أياواقعا كسى ولايت على ث8 را قبول نداشته ياشد. لوضاعش در آن دنيا خراب است؟ بيابه من اتبات كن:» برلى ابدكه أزجهنمرفتن م ترسد.

صفحه 6:
#سصاف بایان دشمان شبکذعبی وهای شید افراطى زدند. نتيجداش شد فتنة كشتار مسلمانان على الخصوص تشيعيان. الان شيكدهاى فارسى هم زد پس يايد مرت یت و سلف ىكرى در بين فارس زان على ليان باشيد. ابن فضا به ضرر ما تعام مشود. يك سرى از مناظدهالى که اي شيكهها داد نام می‌دهند. ap hal op Se Sees ye SS SS so yn altima Bape Sein Ss nab clan yaya colin a stl a 9 ab ol ga ‏که جمهوری اسلا را بل دار و ینب نع ال(‎ cleat gars cole pb aS al} ‏در آمیکاست. کلی کار کرد که مرزایپاکستان و مزهای کردستنرنامن کنند. که‎ all as ‏است.‎ ‎| ‏شده بود‎ pled Ne ‏اگر تسلط دستگاه میتیمان نمی‌بود تا‎ لین شخ ین مسیحیته حضرت مریم 9 ات که به پاکیمعروف است, در بان ماجرای حشرت مریم که درد تشریج می‌شود. اجرای حضرت زر تشه است.بوبی که قتی یک تمحر نان دم در مه بود خعرت ا خاب رد درا کدند ام رید ‎eg‏ اس که دار غی‌کنی؟ و که مین ‎alan Bay i‏ بی دن من را تما بکند هر درل وم لها حمين هراق در ‎mea Sa Cg ot el‏ مد و یدود و عبای رامین نی را می‌گیرد. جهل تفر ازیک طرق حضرت ابر می‌کشند ازیک طرف هم يك خانم دلرد م ىكشد. نک عب ‎ ‏وازستش درفت. حضرت ذرداى كم تكذاشتند. سختترين كار رابيد كرد جقدر حاضريم براى اسلام سختترين كار رابكنيم؟. ‎ ‏امت اسلامى بعد از قتل عثمان: جهار دسته شدئد: ‎ ‏كسانى كه شيخين و عثمان را قبول داشتند و حضرت علی 2 قائل عثمان مىدانستند. به إينها عثمانى مىكفتند مفل زهير: كه وقتى امام حسين قت ده دقيقه با لو منطفى صحبت كرد: به اشتباهش بى يرد. ‏كسانى كه شيخين راقبول داشتند ولي عثمان را قبول نداشحند و حضرت على قث راقبول داشتند.به يها شيعه م ىكفتيد ‏نی که هر چهار تفر را قبول داشتند. مىكفتند: «حالا يك بحثى بيش آمدد. الان هم عيبى ندارد. با هم دوست باشيد» ‏ينها تعدلاشان كم بود. ‎ama‏ عثمان را قبول نداشتند و فقطا حضرت على فلثه را قبول داشتند. مىكفتند از لول خلافت. ‎BS ga cally 8 gl Ing ‏غصب شد. به‎ ‎ ‎

صفحه 7:
#سصاف بایان معاويه يك نامه به اميرالمؤمنين نت نوشت و كفت: «لى علی, بهخاطر داری که شیخین, توراهمچون شتا بسته بودند وبای یعت کف میرن این نامه نوشت تا حضرت علی در جواب لو به شيخين فحش بدهد و لو هم ابن ستد مكتوب رايه كل جهان اسلام / انشان بدهد در آن زمان هم بخش عمدهلى از سياه امبالمؤمنين 8 در صقين و نهروان. شيخين را قبول داشتند. حضرت على قنع أ در ياست نه تتها به شيخين فش تدلاند: بلكه به معاويه فرمودند: «اصالأ يه تو جه ربظى دارد وتورا جه يد خالاقت !عرف بي افد نسدد أنقدر لمبرالمؤمنين ته با شيخين مدارا كرد كه الان برغى مىكويند الا ينها با هم دعوا تداشعند! در م حالى كه در صحيح مسلم و صحيح بخارى نقل شده انست: «يك روز اميرالمؤمنين تيه به دتبال کر فرستادفد لما فرمودتد: «عمر رايا خودت نياو جون كراهت دلشت عمر رأ ببيند »اسحع بننى. يس ههه يا در © جلى ديكر. خود خليقة دوم مىكويد: «وقتى ايويكر ول رسو الله شد على و عباس به او مىكفتدة أ اعد خاته لو كلاهبردار و خائن و دروخ كو بود.» بعد كه من شدم ون رسول الله و اوبكر همین حرفها رادرمورد من زدند.»«سحجح سلب ‎ath ER japanese‏ خاطر اسلام به لينها مشاوره م داد. گر ام ىكويد: «الزافضة ل يَذخلوا في الاسام رَعبٍ ولا رهية ولكن مقن لأهل الإسلام. نزن يعنى شيعيان ازسر رغبت به انلام درنيامدند: بلكه هدف شيعيان از مسلمان شدن اين بود كه فقط لسالام رانبود كتند.يعنى «شينيان ماتند يهوديان. تفوذى بودند. م ىكويد: «زنآن شيعه مان ‎Saye‏ عده ذكه نمىدارئد اسك مس مىكوي اموال ديكران رابر خود حلال مرداتند. يهود درصدد واتكردن نقص و عيب بر جبرثيل برآمد و اوراازبين مللائك دشمن خدا م داتد. همان كونه كه رافضه هم همين رام ىكويد. و قائل بر لين هستند كه جبرئيل بداشتب وحى رابر محمد ك4 نازل كرد بلكه بايد بر على نازل م كرد "من س: حالا فهميديد جرا سر شيعه را مىبند؟ ذكتة جالب لين لست كه خود ليزتيميه. تلد کرد که مب فرق شيطان و جبرئيل را لز هم تشخيص نم داد ودر آن افسان خرايق. ات شيطائى بر امير 9 نازل شد. ير مبناى همين حرف إبنتيميه و تفسير قاى طيرى. "سلمان رشدى" أن كتاب رانوشتته "'براهيمسليمان جيهان” تويسندة مصرى: درمورد شيعيان در ناش مینوسد: یکاخ الا مخ یاون و إن ‎shal op pike‏ ازدواج با مادر در فزد شيعيان از نيكى به يدر و مادر استد و ين را لزنيهترين تيكيها و تزديكيها به خدا م داتند تيد ستم. س +7 در حالى كه فتولى نكاج با محارم را آقاى “ناصر العم" وهابى ذاد! يعنى يه نيروهايشان در سوريه كقت: «مىتوانيد ا محارم خودتان زناكتيد.» كار خدارا مىبينيد؟ هر تهمتى كه به شيعه زدند نكشت ‎pla clam longs I‏ همين أدم درمورد شيعه م ىكويد: خلت ماب لين رافضى ها فقطابه مباحث فقهی محدوة نم شوة لاف ما درمود سا بنيلذين و لساسى دين لستد نه بش هال ‎ya‏ لقع ماخيج نقطة مشترکی ‎seta ath‏ ‎

صفحه 8:
okie ‎enh Ge‏ دركتاب سرفسر اقتراو دروغ خودش بدنام "و جا دز وس که مقصودش: ‏از مجوس شین نی است. می‌کود ار ین موسي و ليست الاسلامئة أعخميّة و سنت عَرية كسزوقه ‎ASE Oi ltd ast Cad‏ الطهران أسَدُ خطراًغلی الاسلام ‎age Ge‏ نلاب خمبتی, مجوسی است و اسلامی تيسته غبرعربى الست لبن كسرلى و خسروى است و هيج ربطى به ا رسول ليك ندارد. م دانيم حاكمان تهران» خطرشان ازبيهود برلى اسلام بيشتر الست.» يعنى لول لها بشید و هود كارى نداشته ياشيد. فتولى ليزتيميه هم ‏همین است. ال هبار در لين شبكمها م كويد اول أواذكرذن يقيع. بعد بيتالمقدس. ‎ieee 2‏ در مد مىكويد: «أدخل أخمينى إمة فى آذان العتلوات و فنم سم ختى غلى ‏اسم اي الکیم: خمیتی سمش را رذن ورد کرد و اسمش را أ اسم يبغمير هم جلوتر كذاشته ‎SI Cd‏ العتلوات فى ايران بعد إستلام الممينى لحکم و فى مكل بموامعها كما يلى: لذانشان ابن طور لست كد م ىكويند: ال لك ‏9 خمينى رهيره م ‎SIS‏ سول الدء لينها را دارئد يه خورد مردم م دهندط. أز :بنجبرين”. مفتى سعودى. درمورد حكم فقههى مربوط به برداخت زكات به خانواددهاى نيازمند برسيده شد. كفت: «علماى ‏وهایی در كتب فقهبى خود: برداخت زكات به كفار و يدعتكذاران را منع كرددائد و از آنجا كه راقضيها جزء كفار محنبوب. ‎ ‎ ‏مى شوند. فلذا نايد به آنها زكات داده يعنى ما كافريم!. ‏لان فاطميه دارد ‎alle‏ عزادارىتان را يعنحو احسن بركزار كنيد سرسوزنى هم از أنجه كه بر يربى دو عالم كذشته كوت ناليد. اما مراقب باشيد ذشمن سوءاستفلده تكند روضهخوان و مداح بحث علمى يكتند. ليتالله فاضل لتكرنى مىكفتند: «ما بركزار مىكنيم. روز فاطميه يياددروى هم مىكنيم. منتها وحدت را حفظ | ‎ysl pS Ce Sal ada eo iS‏ خضرت زهراا حجت خدا بر ل حجچ الله انستد جطور مى شود ازليثشان كوت أمذ؟ سند مظلوميت شيعه انستد اماتوهين نكنيد ما شيع حضرت. على 8 هستيم: نه شيع اهبارى و فلان و يهمان. ‎cpl a‏ 1 سال بمخاطر مصلحت الام سكوت م ىكتد. ميادا ما اسلام را زمين يزتيم. ‎ ‎ ‎LET ‏باباصالج!‎ ‏قایق شکستة دل‌هایمان را به ساحل رمشت برسان..‎ <A ELIA TIM J ‏توت‎ ‎ ‎ ‎ ‎

1 دو نوع اسالم خطرناک برای شیعیان شیطان یکجایی از نماز ما هم خوشش میآید و جاهایی میتواند ما را با خدا ،نماز ،روزه یا اهلبیت زمین بزند و آن زمانی است که ما فقط شکل را ببینیم اما محتوا را نبینیم .بعضی وقتها نماز یا عزاداری برای اهلبیت میشود همان "شکل" ،و شیطان با عزاداری برای اهلبیت ما را زمین میزند .امروز یکی از مباحثی که دشمن روی آن دست گذاشته و دارد ضربه میزند این است که تشیع را ،نه با استفاده از یهود و مسیحیت بلکه با خود مسلمانها سر جایش بنشاند .اگر دشمن بخواهد وارد بشود ،از طریق محبت اهلبیت ما را زمین میزند. فردی به اسم "آسید جیکاک" که دشمن در بین عشایر بختیاری َعلم کرد ،یک افسر انگلیسی بود .چند وقت با آنها چوپانی کرد و ادعای سیدبودن کرد و یکشبه عبا و عمامه به تن کرد و معروف شد به "آسید جیکاک" .زمان انگلیس جلوی بستهشدن صادرات نفت ایران را با شیعیان و محبان امیرالمؤمنین گرفت! ملیشدن صنعت نفت بود که "مصدق" و مرحوم "آقای کاشانی" در تهران داشتند میجنگیدند و آسید جیکاک در آنجا باید کاری میکرد که عشایر بختیاری که نزدیکترین دسترسی را به چاههای مسجدسلیمان دارند ،درگیر شوند .از آنجایی که بین بختیاریها محبت امیرالمؤمنین میدرخشد ،بنابراین یک فرقه درست کرد به اسم "طلوعیها" که اینها شعارشان این بود« :هرکی مهر علی من دلسه ،صنعت ملی نفت سی چنسه؟» یعنی هرکسی که مهر علی در دلش است ،ملیشدن صنعت نفت به چه دردش میخورد! انگلیس جلوی بستهشدن صادرات نفت ایران توسط چاههای مسجدسلیمان را با شیعیان و محبان امیرالمؤمنین گرفت! دشمنان از آن لحظهای میترسند که محبت امیرالمؤمنین ،دشمنشناسانه شود. امیرالمؤمنین با دو جریان جنگ داشت: 1 جریانی که اسالم سکوالر را ارائه میداد .این اسالم ،اسالمی است که میگوید دلت پاک باشد .اسالمی که میگوید به فکر شکم باش و بقیه را رها کن ،که همان اسالم معاویه است. 2 جریان دوم ،اسالم متحجر است .اسالم خشکمغزهای خرمقدسی که در جانماز خوابشان میبرد. 2 همین امروز هم شما باید با این دو جریان مشکل داشته باشید ،که اگر نداشته باشید یعنی یکی از این دو هستید. این دو جریان ،دو لبۀ یک قیچی هستند .االن هم جمهوری اسالمی ایران در عرصۀ بینالملل با دو کشور و دو نوع اسالم مشکل دارد در حالی که ایاالت متحدۀ آمریکا و اسرائیل با این دو نوع اسالم مشکلی ندارند؛ .1اسالم خشکهمذهب و خشکهمقدسهای عربستان سعودی ،یعنی وهابیها؛ .2اسالم ترکیه .آنها خواهان این بودند که در ایران ،اسالمی شکل بگیرد که یا مدل ترکیه یعنی اسالم الئیک و سکوالر باشد یا اسالم عربستانی باشد .یک سؤال؛ وقتی که به بیبی حضرت زهرا جسارت کردند ،امیرمؤمنان کاری نکرد و سکوت کرد .آیا ترسید؟ 25 سال سکوتش برای چه بود؟ برای یک مصلحت باالتر ،برای اینکه اصل اسالم در خطر نیفتد. ایران با دو نوع اسالم مشکل دارد؛ اسالم عربستان و اسالم ترکیه. ضرورت تشکیل حکومت اسالمی چرا یکجا وقتی سپاه ابرهه به خانۀ خدا حمله میکند ،خدا با پرندگان ابابیل دفاع میکند اما یک بار دیگر که یزید و حجاجبنیوسف به خانهاش حمله میکنند و آن را به توپ و منجنیق میبندند ،دفاع نمیکند؟ علت این است که در زمان حملۀ ابرهه ،کسی نبود که دفاع کند اما در زمان یزید ،خدا انتظار داشت مسلمانان از کعبهاش دفاع تا زمانی که شیعه نتواند جان امامزمانش را حفظ کند، ظهوری شکل نخواهد گرفت. افَالْ َق ْتل» است(.إثبات الهداة ،ج ،5ص )104یعنی تا زمانی که شیعه نتواند جان امامزمانش کنند .یکی از اسرار غیبتََ « ،یَ َ را حفظ کند ،ظهوری شکل نخواهد گرفت .پس باید بتواند بهلحاظ نظامی و نفوذ سیاسی و فرهنگی در دنیا آنقدر تقویت بشود که کسی جرئت نکند بهسمتش برود .االن شیعه آنقدر قدرت دارد که از یک نفر که در راه امامزمانش میجنگد مثل "سیدحسن نصرالله" ،دارد دفاع میکند اما آیا قدرت دفاع از امامزمان را هم دارد؟ آیا میتوانیم ا ا به دشمن بگوییم اوال امامزمانمان را نمیتوانید با موشک بزنید چراکه ضدموشک و پدافندش را داریم و ثانیا اگر بزنید ما تمام دنیا و منافع شما را به آتش میکشیم؟ چون آن یهودی برای دنیایش میجنگد .فلذا عقل ایجاب میکند که شما به قدرت نظامی نمیتوانید برسید اال اینکه بتوانید حکومت تشکیل بدهید و ارتش داشته باشید. در زمان امامصادق ،شیعیان ،از جمله "محمد نفسزکیه" قیامهای زیادی را انجام دادند اما حضرت همه را رد کردند و میدانستند که اینها حکومت را برای خودشان میخواستند .منتها یکی از این قیامها را تأیید فرمودند که قیام "زیدبنعلی" بود .در حالی که زیدبنعلی هم اعالم نکرده بود که این حکومت را برای چهکسی میخواهد. امامصادق فرمودند «:خدا میداند عمویمان زید ،حکومت را برای ما میخواست(».رک :الکافی ،ج ،۸ص )۲۶۴از این میتوان نتیجه گرفت که شیعه اگر حکومت تشکیل بدهد بهنیت اینکه بخواهد آن را به امامزمان تقدیم کند، نهتنها بد نیست بلکه در تعجیل ظهور هم اثر دارد .فلذا اگر شعار انقالبمان این باشد« :خدایا خدایا ،تا انقالب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ».و در عمل هم همین باشد و در راستای ظهور باشد ،مورد تأیید امامزمان است و خود امامزمان با دست قدرتش آن را حفظ میکند .اما اگر ذرهای دکان و دستگاه باز شود و آدرس به خود باشد و نه به امامزمان ،در آن صورت خود اهلبیت جمعش میکنند. شیعه اگر حکومت تشکیل بدهد بهنیت اینکه بخواهد آن را به امامزمان تقدیم کند ،در تعجیل ظهور هم اثر دارد. 3 کسی که نتواند حکومت تشکیل بدهد ،چطور میخواهد موشکسازی کند یا آموزش نظامی بدهد؟ آیا بازدارندگی کافی برای دفاع از امامزمانتان دارید؟ در زمان امیرالمؤمنین اینها تا پشت در آمدهاند .فقط بیبی حضرت حضرت زهرا برای دشمن هزینه دارد. زهرا باید پشت در می رفت تا بیشترین هزینه را برای طرف مقابل داشته باشد .چند سال است دارم میگویم که دشمنان برای زدن فاطمیه آمدهاند ،چون برایشان هزینه داشته و دارد .اماممحمدباقر میفرمایند: ِ ِ ورَةَِإِ َّٰنَأَنْ َزلْنٰاهَ»(اإلقبال باألعمال الحسنة ،ج ،1ص )151یعنی اگر میخواهید بحث کنید ،با سورۀ قدر بحث کنید، « َخاصمواَبس َ چون سورۀ حضرت زهرا است .حضرت زهرا برای دشمن هز ینه دارد ،چون امابیهاست و به پیامبر ينَ َماَآذَ َاها؛ فاطمه پارۀ تن من است ،میآزارد مرا آنچه سبب آزار او ض َعةٌَ ِمَنِّ َیََي ْؤِذ ِ َ دربارهاش فرمودند« :بَ ْ شود(».إحقاق الحق و إزهاق الباطل ،ج ،10ص)761 از ماست که بر ماست هیچکسی جرئت ندارد با دستگاه اهلبیت علیالخصوص امامحسین دربیفتد .طرف میخواهد بگوید من بهخاطر امامحسین توی سر خودم هم میزنم ،شما که جای خود دارید؛ و میآید قمه میزند! یک مسیحی را مسلمان کردیم ،زمانی که میخواست بیشتر تحقیق کند ،در گوگل عبارت " "Shia Muslimرا جستوجو کرد و دید فقط عکس خون آمده! مؤسسۀ گالوپ اعالم کرد« :دین ده سال آیندۀ اروپا اسالم است». از طرفی مسیحیهایی که میخواهند مسلمان بشوند و دارند دین انتخاب میکنند اولین وسیلۀ در دسترسشان اینترنت و شبکۀ ماهوارهای است اما با چیزهایی که میبینند ،سمت شیعه نمیآیند .حاال فرض کنید ده سال ا آینده ،جمعیت اروپا اکثرا شیعه باشند و فتوایشان را از اینجا بگیرند ،در این صورت آیا فرانسه جرئت میکند با شما دربیفتد؟ و این حاشیۀ امنیت برای امامزمان میآورد .حاال دیدید چهچیزی ظهور را نزدیک میکند؟ آخرالزمان عرصۀ فتنههاست .اگر قرار بود کارها به خودی خود درست بشود ،ما و شما 1200سال یتیم نمیماندیم. لزوم حفظ وحدت و دوری از توهین قانون اساسی لعنفرستادن ،زیارت عاشوراست .لعن معاویه ،بنیامیه، آلزیاد ،آلمروان ،یزید و شمر ،علنی است و ما از این کوتاه نمیآییم. چون اگر معاویه و یزید جا بیفتند ،دیگر چیزی از دین نمیماند. اگر قرار بود کارها به خودی خود درست بشود ،ما و شما 1200سال یتیم نمیماندیم. 4 وحدت ،به این معنی نیست که یکقدم از اصول مذهبمان عقب بیاییم ،یکجاهایی هست که شما باید سبکسنگین کنید و بین بد و بدتر ،انتخاب کنید .آن اهلسنتی که حاضر است برای فالن صحابه ،جان خودش را بدهد ،شک نکنید که خودش را صددرصد محق میداند .چون میگوید توهین به آن صحابه ،توهین به وحدت ،به این معنی نیست که یکقدم از اصول مذهبمان عقب بیاییم. پیغمبر است .اما ما بحث علمی دار یم ،میگوییم صرف صحابۀ پیغمبر و صرف همسر پیامبربودن دلیل بر خوببودن نیست ،همانطور که در قرآن آمده که همسر لوط و همسر نوح جهنمی هستند .علمای شیعه هیچکدام قائل بر اینکه زن حضرت نوح ،نعوذبالله فاحشه بوده نیستند .برعکس چنین مطلبی در ا تفاسیر اهلسنت هست اما در تفاسیر شیعه مطلقا پیدا نمیکنید .شیعه میگوید این توهین به خود پیغمبر است. ي یعنی مادر مؤمنان میداند .ولی نه به این معنی که همسران ؤمن َ شیعه ،همسران پیامبر را اَمَهاتََالَ َِ پیامبر میتوانستند پیش امت اسالمی روسری از سرشان بردارند ،بلکه منظور این است که شما حق ازدواج با او را ندارید کما اینکه با مادرتان نمیتوانید ازدواج کنید. ا یک شبکۀ ماهوارهای دنیا را به هم ریخت و بعد از آن ،سربریدن شیعهها شروع شد .شبکۀ فدک عربی ،رسما نسبت فحشا به زن پیغمبر داد و لفظ فاحشه استفاده کرد ،و این باعث شد سیدحسن نصرالله ،آیتالله سیستانی ،آیتالله ا مکارم ،آیتالله نوریهمدانی ،رهبری و همۀ مراجع فتوا دادند« :توهین به مقدسات اهلسنت حرام است ».نه صرفا برای وحدت بلکه خودمان هم قائل بر این نیستیم که به همسران پیامبر نسبت فحشا بدهیم و در اصول دینمان چنین چیزی نیست .اما دیگر انگلیس دست گرفته بود و رها نمیکرد و بعد از آن ،سربریدن مسلمانان شروع شد. حتی االن بزرگان اهلسنت در کشور خودمان هم همین نظر را دارند که نباید توهین کنیم .یک کسی مثل آقای مولوی عبدالحمید در نماز جمعۀ زاهدان 17بهمن 1385میگوید« :هرکس هر استداللی دارد باید در چهارچوب عقل و منطق مطرح کند و کسی گالیهای ندارد .ولی توهین به مقدسات در هیچ مذهبی جایز نیست و هرکس که روا بداند ،این برخالف نص قرآن و سنت است .ما حتی به مقدسات یهود و نصاری هم نباید اهانت کنیم ».آیۀ قرآن داریم که میفرماید« :به بتهای اینها فحش ندهید، ا چون آنها هم متقابال به خدای شما فحش میدهند(».رک :انعام )108:بعد از توهینی که "یاسرالحبیب" در شبکۀ فدک به جناب عایشه کرد ،شبکۀ "الدمشقیه" هم متأسفانه یک توهین به حضرت زهرا کرد. 5 مرحوم "شیخ محمدتقی قمی" ،مؤسس "دارالتقَريبَبيَالذاهبَاالسالمَیه" به مسلمانها گفت« :بیایید همدیگر را بشناسیم ».و این باعث شد بسیاری از سوءتفاهمها برطرف شود .از او درمورد وحدت پرسیدند ،گفت« :هدف از تأسیس این مرکز ،تقریب میان مذاهب است ،نه توحید مذاهب .یعنی هدف این نیست که شیعه از اصول و معتقدات خویش فاصله بگیرد یا سنی از مبانی اعتقادیاش دست بردارد .علت فاصلۀ میان مذاهب ،عدمآشنایی صحیح از مبانی فکری یکدیگر است .و با تأسیس این مرکز ،صاحبان اندیشۀ هریک از این مذاهب ،با حفظ مبانی اعتقادی خود و احترام به معتقدات همدیگر ،مسائل اختالفی را در محیطی آرام مطرح مینمایند ،تا ضمن آشنایی با افکار همدیگر و مشترکات میان مذاهب ،تفاهم بیشتری داشته باشند که این قضیه در نهایت به نفع شیعه است». اگر به یک اهلسنت بگویید اگر یک نفر حضرت زهرا را کشته باشد و قاتل حضرت زهرا باشد آدم خوبی است یا بد؟ میگوید خدا لعنتش کند .میگویید فالن صحابه این کار را کرده .میگوید نه ،قبول ندارم این اتفاق در تاریخ افتاده باشد .حاال راه این است که مباحثۀ علمی کنید ،چون شیعه برای دفاع از خودش بنیانهای عقلی دارد. شهیدمطهری میگوید« :بدون شک نیاز مسلمین به اتحاد و اتفاق ،از مبرمترین نیازهاست و درد اساسی جهان اسالم ،همین کینههای کهنۀ میان مردم مسلمان است .دشمن هم همواره از همینها استفاده میکند .مفهوم اتحاد اسالمی که در صد سال اخیر میان علما و فضالی مؤمن و روشنفکر اسالمی از اصول اعتقادی یا غیراعتقادی مطرح شده است ،بهمعنای صرفنظر از اصول اعتقادی و غیراعتقادی نیست؛ چگونه ممکن است از پیروان یک مذهب تقاضا کرد بهخاطر مصلحت حفظ وحدت اسالمی مسلمین ،از فالن اصل اعتقادی یا عملی خود که به هر حال بهنظر خود آنها جزئی از متن اسالم است ،صرفنظر کنند؟ این عین این است که از او بخواهیم بهنام اسالم از جزئی دیگر از اسالم چشم بپوشد .ما خود شیعه هستیم و افتخار پیروی اهلبیت را داریم .کوچکترین چیزی، حتی یک مستحب یا مکروه کوچک را قابل مصالحه نمیدانیم .وحدت ،بهترین دلیل است که محیط حسنتفاهم به وجود آید تا ما که از خود اصول و فروعی داریم ،فقه داریم ،حدیث داریم ،کالم داریم ،فلسفه داریم ،ادبیات داریم، بتوانیم کاالی خود را بهعنوان بهترین کاال عرضه بداریم تا شیعه بیش از این در انزوا به سر نبرد». شیعه و سنی با سند صحیح نقل کردهاند که پیامبر فرمودند« :بعد از من ،امتم 73فرقه میشود که فقط یکی از آنها بهشتی است(».رک :بحاراالنوار ،ج ،۲۸ص )۴االن وهابی به من میگوید مشرک .من هم میگویم« :بیا به من علمی اثبات کن که من مشرکم .خدا خیرت بدهد من را از جهنم داری ا نجات میدهی!» او هم باید به من بگوید« :آیا واقعا کسی والیت علـی را قبول نداشته باشد اوضـاعش در آن دنیـا خراب است؟ بیا به من اثبـات کـن ».برای اینـکه از جهنمرفتن میترسـد. 6 دشمنان ،شبکۀ عربی وهابی و شیعی افراطی زدند ،نتیجهاش شد فتنۀ کشتار مسلمانان علیالخصوص شیعیان. االن شبکههای فارسی هم زدهاند ،پس باید منتظر فتنۀ وهابیت و َسلفیگری در بین فارسیزبانان ،یعنی ایران باشید .این فضا به ضرر ما تمام میشود .یک سری از مناظرههایی که این شبکهها دارند انجام میدهند، صحنهسازی است؛ یعنی طرف زنگ میزند که شکست بخورد .اللهیاری یک مدت که خودش را مدافع حریم تشیع نشان داد ،دو خط تلفن داشت؛ خط جماعت عمریه و خط جماعت شیعه ،یکدفعه یک خط سومی هم اضافه کرد ،به نام جماعت دجالیه یعنی شیعههایی که جمهوری اسالمی را قبول دارند .و این به نفع اسرائیل است .دفتر اللهیاری در آمریکاست .کلی کار کردهاند که مرزهای پاکستان و مرزهای کردستان را ناامن کنند ،که منتظر فتنۀ سلفیگری در بین فارسیزبانان باشید. اگر تسلط دستگاه امنیتیمان نمیبود تا حاال انجام شده بود. اولین مبلغ دین مسیحیت ،حضرت مریم است که به پاکی معروف است .در باطن ماجرای حضرت مریم که دارد تشریح میشود ،ماجرای حضرت زهرا نهفته است .بانویی که وقتی یک نامحرم نابینا دم در آمده بود، حضرت زهرا، سختترین کار را کردند. حضرت با حجاب رفتند و در را باز کردند .پیامبر فرمودند« :این چهکاری است که داری میکنی؟ او که نمیبیند ».حضرت فرمودند« :مبادا بوی بدن من را استشمام بکند(».رک :بحاراالنوار ،ج ،43ص )91اما همین زهرا در دفاع از حریم والیت ،به کوچهها میآید و میدود و عبای امیرالمؤمنین را میگیرد .چهل نفر از یک طرف حضرت امیر را میکشند ،از یک طرف هم یک خانم دارد میکشد ،تا اینکه عبا پاره شد و از دستش دررفت. حضرت ذرهای کم نگذاشتند .سختترین کار را باید کرد .چقدر حاضریم برای اسالم سختترین کار را بکنیم؟ امت اسالمی بعد از قتل عثمان ،چهار دسته شدند: 1 کسانی که شیخین و عثمان را قبول داشتند و حضرت علی را قاتل عثمان میدانستند .به اینها عثمانی میگفتند .مثل زهیر؛ که وقتی امامحسین ده دقیقه با او منطقی صحبت کرد ،به اشتباهش پی برد. 2 3 کسانی که شیخین را قبول داشتند ولی عثمان را قبول نداشتند و حضرت علی را قبول داشتند .به اینها شیعه میگفتند. کسانی که هر چهار نفر را قبول داشتند .میگفتند« :حاال یک بحثی پیش آمده ،االن هم عیبی ندارد .با هم دوست باشید». اینها تعدادشان کم بود. 4 عدۀ دیگری بودند که شیخین و عثمان را قبول نداشتند و فقط حضرت علی را قبول داشتند .میگفتند از اول خالفت غصب شد .به اینها رافضی میگفتند .رافضی یعنی کافر. 7 معاویه یک نامه به امیرالمؤمنین نوشت و گفت« :ای علی ،بهخاطر داری که شیخین ،تو را همچون شتران بسته بودند و برای بیعت میبردند؟» این نامه را نوشت تا حضرت علی در جواب او به شیخین فحش بدهد و او هم این سند مکتوب را به کل جهان اسالم نشان بدهد .در آن زمان هم بخش عمدهای از سپاه امیرالمؤمنین در صفین و نهروان ،شیخین را قبول داشتند .حضرت علی ا در پاسخ ،نه تنها به شیخین فحش ندادند ،بلکه به معاویه فرمودند« :اصال به تو چه ربطی دارد و تو را چه به خالفت!»(رک :نهج البالغه ،نامۀ )28 ا آنقدر امیرالمؤمنین با شیخین مدارا کرد که االن برخی میگویند اصال اینها با هم دعوا نداشتند! در حالی که در صحیح مسلم و صحیح بخاری نقل شده است« :یک روز امیرالمؤمنین به دنبال ابوبکر فرستادند اما فرمودند« :عمر را با خودت نیاور ».چون کراهت داشت عمر را ببیند(».صحیح بخاری ،ج ،4ص )1549یا در جای دیگر ،خود خلیفۀ دوم میگوید« :وقتی ابوبکر ولی رسولالله شد .علی و عباس به او میگفتند: اذ َب ِآِثًا غَ ِ ِ اد ًراَ َخائِنًا؛ او کالهبردار و خائن و دروغگو بود ».بعد که من شدم ولی رسولالله و ابوبکر ،همین « َك ً حرفها را درمورد من زدند(».صحیح مسلم ،ج ،3ص )1377امیرمؤمنان فقط به خاطر اسالم به اینها مشاوره میداد. دروغهایی که به شیعه نسبت داده شده است 1 ٍ ِ ٍ ولكن ََمقتاً ِ َاإلسالم(».منهاجالسنة ،ج ،1ص)23 َِ َألهل فَ ابنتیمیه لعنةاللهعلیه میگوید« :الرافضةَملَيَ ْدخلوَاَ َ اإلسالم ََرغبةَوالَرهبةَْ َ، یعنی شیعیان از سر رغبت به اسالم درنیامدند ،بلکه هدف شیعیان از مسلمانشدن این بود که فقط اسالم را نابود کنند .یعنی نفوذی بودند .میگوید« :زنان شیعه مانند زنان یهودی عده نگه نمیدارند(».همان ،ص )25میگوید« :شیعیان مانند یهودیان، اموال دیگران را بر خود حالل میدانند .یهود درصدد واردکردن نقص و عیب بر جبرئیل برآمد ،و او را از بین مالئک دشمن خدا میداند ،همان گونه که رافضه هم همین را میگوید .و قائل بر این هستند که جبرئیل بهاشتباه وحی را بر محمد نازل کرد .بلکه باید بر علی نازل میکرد(».همان ،ص )26حاال فهمیدید چرا سر شیعه را میبرند؟ نکتۀ جالب این است که خود ابنتیمیه تأیید کرده که پیغمبر فرق شیطان و جبرئیل را از هم تشخیص نمیداد و در آن افسانۀ غرانیق ،آیات شیطانی بر پیامبر 2 نازل شد .بر مبنای همین حرف ابنتیمیه و تفسیر آقای طبری" ،سلمان رشدی" آن کتاب را نوشت. َالِب ِ "ابراهیمسلیمان جبهان" ،نویسندۀ مصری ،درمورد شیعیان در کتابش مینویسد« :اِ َنَنِکاحَاال َم ِعن َدهم ه َو َِم َن ِ ِ َبلوالِ َدي َِن َعن َده ِ وَاِنَه ِ بت؛ ازدواج با مادر در نزد شیعیان از نیکی به پدر و مادر است .و این را از بهترین نیکیها و مَمنَ اَعظَِمَالقر َِ َ نزدیکیها به خدا میدانند(».تبدید العظام ،ص )222در حالی که فتوای نکاح با محارم را آقای "ناصر العمر" وهابی داد! یعنی به نیروهایشان در سوریه گفت« :میتوانید با محارم خودتان زنا کنید ».کار خدا را میبینید؟ هر تهمتی که به شیعه زدند ،نگذشت اال اینکه خودشان همان را انجام دادند .همین آدم درمورد شیعه میگوید« :اختالف ما با این رافضیها فقط به مباحث فقهی محدود نمیشود ،اختالف ما درمورد مسائل بنیادین و اساسی دین است ،نه بخشهایی از دین .در واقع ما هیچ نقطۀ مشترکی با رافضیها نداریم». 8 3 َدورَالَجوس" که مقصودش جاء َ دکتر "عبداللهمحمد غریب" ،دانشمند مصری ،در کتاب سراسر افترا و دروغ خودش به نام " ََوَ َ ِ ِ از مجوس شیعیان ایرانی است ،میگوید« :اِنَالثَورةَاخل ِم َ ِ سرويَهَ َیس َ َیستَاالسالمَیَةَاَع َجمیَ َ تَع َربیَةََ َک َ ةَوَل َ ینیَةَ ََموسَیَةَ َوَل َ سالم ِ کام ِ َعلَ ِ یَاال ِ َوَ لَیستَُمَ َمديََةَ .نَعلَم اِ َنَح ِ هود؛ انقالب خمینی ،مجوسی است و اسالمی َم َنَالیَ َِ َالطهر َِ ان اَ َشدَ َخطَراً َ َ نیست ،غیرعربی است ،این کسرایی و خسروی است و هیچ ربطی به آقا رسولالله ندارد ،میدانیم حاکمان تهران، خطرشان از یهود برای اسالم بیشتر است ».یعنی اول اینها را بکشید و با یهود کاری نداشته باشید .فتوای ابنتیمیه هم همین است .حاال اللهیاری در این شبکهها میگوید اول آزادکردن بقیع ،بعد بیتالمقدس. 4 5 ِ ِ ِ ِ تیَعلیَ َالص َِ َح َ دکتر "ناصرالدین قفاری" ،استاد دانشگاه در مدینه ،میگوید« :اَد َخ ََلَاَخل ِم ینی امسهَفیَاَذان َ لواتَ َوَقَ َد َمَامسه َ ذانَالص ِ بیَالَکر َِی؛ خمینی اسمش را در اذان وارد کرد و اسمش را از اسم پیغمبر هم جلوتر گذاشته است ،فَ اَ ِ اِ ِ سمَالنَ ِ لواتَ َ المَاخلمینیَللِ حکمَوَفِیَک ِلَج ِ فیَاير ِ ستِ ِ ِبَ، ِبَ،اّللَأَ ْك ََ وام ِعهاََکماَيلی؛ اذانشان اینطور است که میگویند« :اّللََأَ ْك ََ انََبَع َدَاِ َ َ َ َاّلل ».اینها را دارند به خورد مردم میدهند! َرسول َِّ خمینی رهبر» ُثََاَ َ شهدَاَنَُمَ َم ًد َ از "بنجبرین" ،مفتی سعودی ،درمورد حکم فقهی مربوط به پرداخت زکات به خانوادههای نیازمند پرسیده شد ،گفت« :علمای وهابی در کتب فقهی خود ،پرداخت زکات به کفار و بدعتگذاران را منع کردهاند و از آنجا که رافضیها جزء کفار محسوب میشوند ،فلذا نباید به آنها زکات داد ».یعنی ما کافریم! ایستادن پای عقیده االن فاطمیه دارد میآید ،عزاداریتان را بهنحو احسن برگزار کنید ،سرسوزنی هم از آنچه که بر بیبی دو عالم گذشته کوتاه نیایید ،اما مراقب باشید دشمن سوءاستفاده نکند .روضهخوان و مداح بحث علمی بکنند .آیتالله فاضل لنکرانی میگفتند« :ما برگزار میکنیم ،روز فاطمیه پیادهروی هم میکنیم ،منتها وحدت را حفظ میکنیم ».ما از این بحثها کوتاه نمیآییم .ائمه حجت خدا بر ما هستند و حضرت زهرا حجت خدا بر حجج الله است .چطور میشود از ایشان کوتاه آمد؟ سند مظلومیت شیعه است ،اما توهین نکنید .ما شیعۀ حضرت علی هستیم ،نه شیعۀ اللهیاری و فالن و بهمان .خود امیرالمؤمنین 25 سال بهخاطر مصلحت اسالم سکوت میکند .مبادا ما اسالم را زمین بزنیم. یا اباصالح! قایق شکستۀ دلهایمان را به ساحل آرامشت برسان... حضرت زهرا سند مظلومیت شیعه است.

رایگان